- عضویت
- 2017/05/18
- ارسالی ها
- 35,488
- امتیاز واکنش
- 104,218
- امتیاز
- 1,376
سنجش رضایت مشتریان از خدمات تلفن همراه با رویکردAHP فازی: مطالعه موردی در اپراتورهای همراه اول،ایرانسل و رایتل
(مقاله کامل)
سال انتشار ۱۳۹۴
محل انتشار: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
نویسندگان: بیتا نفریه - سجاد شکوهیار - روح الله تولایی
تعداد صفحات: ۱۱ | زبان ارائه مقاله: فارسی
(مقاله کامل)
سال انتشار ۱۳۹۴
محل انتشار: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
نویسندگان: بیتا نفریه - سجاد شکوهیار - روح الله تولایی
تعداد صفحات: ۱۱ | زبان ارائه مقاله: فارسی