شیرینی فروشی مخصوص کودکان :
بسیاری از بچه ها دوست دارند خیلی زود بزرگ شوند و وارد اجتماع شوند. همه در کودکی به دنبال آن هستند تا بتوانند گواهینامه گرفته یا خودشان حساب بانکی باز کنند و حتی در محفل های سیـاس*ـی شرکت کرده و رای بدهند اما یک مغازه در ژاپن باعث شده است بسیاری دوره کودکی را بیشتر از بزرگسالی دوست داشته باشند.
فروشگاه شیرینی و شکلات فروشی "آینده" ژاپنی این روزها به مکانی برای محقق شدن آرزوی تمام کودکان شده است محلی که بچه می توانند بدون حضور بزرگترها و بدون آنکه ذره ای از نصیحت و پندارهای آن ها را بشوند دلی سیر از شکلات و آبنبات و شیرینی های مختلف را بخورند.
این فروشگاه در یکی از شلوغ ترین محله ها بنا شده است و در مقابل درب آن تنها محلی برای ورود بچه ها تعبیه شده است و درب به اندازه ای نیست که بزرگترها بتوانند وارد شوند. اما پشت این درب محلی جادویی برای تمامی کودکان است که سریع به سراغ شیرینی های تازه و آبنبات های خوشمزه می روند.
"سوسومو کویوما" رئیس و البته سرآشپز این فروشگاه بزرگ است و اصلی ترین هدف خود را به وجود آمدن محلی مناسب برای تمامی کودکان دانسته است که آرزوی شیرینی خوردن دارند. همچنین شادی و خنده والبته ارتباطی که بچه ها بعد از خوشی در این سرزمین با والدین خود دارند از دیگر اهداف او بوده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران
بسیاری از بچه ها دوست دارند خیلی زود بزرگ شوند و وارد اجتماع شوند. همه در کودکی به دنبال آن هستند تا بتوانند گواهینامه گرفته یا خودشان حساب بانکی باز کنند و حتی در محفل های سیـاس*ـی شرکت کرده و رای بدهند اما یک مغازه در ژاپن باعث شده است بسیاری دوره کودکی را بیشتر از بزرگسالی دوست داشته باشند.
فروشگاه شیرینی و شکلات فروشی "آینده" ژاپنی این روزها به مکانی برای محقق شدن آرزوی تمام کودکان شده است محلی که بچه می توانند بدون حضور بزرگترها و بدون آنکه ذره ای از نصیحت و پندارهای آن ها را بشوند دلی سیر از شکلات و آبنبات و شیرینی های مختلف را بخورند.
![2097395_331.jpg](http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/21/2097395_331.jpg)
این فروشگاه در یکی از شلوغ ترین محله ها بنا شده است و در مقابل درب آن تنها محلی برای ورود بچه ها تعبیه شده است و درب به اندازه ای نیست که بزرگترها بتوانند وارد شوند. اما پشت این درب محلی جادویی برای تمامی کودکان است که سریع به سراغ شیرینی های تازه و آبنبات های خوشمزه می روند.
"سوسومو کویوما" رئیس و البته سرآشپز این فروشگاه بزرگ است و اصلی ترین هدف خود را به وجود آمدن محلی مناسب برای تمامی کودکان دانسته است که آرزوی شیرینی خوردن دارند. همچنین شادی و خنده والبته ارتباطی که بچه ها بعد از خوشی در این سرزمین با والدین خود دارند از دیگر اهداف او بوده است.
![2097398_179.jpg](http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/21/2097398_179.jpg)
![2097397_898.jpg](http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/21/2097397_898.jpg)
![2097396_680.jpg](http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/21/2097396_680.jpg)
منبع : باشگاه خبرنگاران