► کارشناسی ارشد◄

☾♔TALAYEH_A♔☽

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/05/18
ارسالی ها
35,488
امتیاز واکنش
104,218
امتیاز
1,376
آغاز تکمیل ظرفیت کنکور ارشد از ۱۲ مهر
1841549.jpg

آغاز تکمیل ظرفیت کنکور ارشد از ۱۲ مهر
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۹۴ گفت: مرحله تکمیل ظرفیت در روزهای ۱۲ تا ۱۶ مهرماه انجام می گیرد.
دکتر حسین توکلی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور حاوی کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل های تحصیلی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از امروز دوشنبه ۶ مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ناپیوسته سال ۹۴ ثبت نام کرده اند و در جلسه آزمون حاضر بوده اند اعم از مجازین و غیر محازین به انتخاب رشته، می توانند با مطالعه اطلاعیه در صورت واجد شرایط بودن حداکثر ۲۰ کدرشته محل را از میان کدرشته های امتحانی مربوط انتخاب کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند از روز دوشنبه ۱۲ مهر تا روز پنجشنبه ۱۶ مهر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: داوطلبانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی ( به جز پذیرفته شدگان نهایی رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه ها) قرار گرفته اند در صورت انتخاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کدرشته های انتخابی، قبولی آنها لغو می شود.

وی تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که در زمره پذیرفته شدگان نهایی یکی از کد رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه ها هستند در این مرحله حق انتخاب رشته نخواهند داشت.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نهایی آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته)سال ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهریور ماه اعلام شد و از میان ۶۵۵ هزار و ۶۷۹ داوطلب در نهایت ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر پذیرفته شدند.
 
  • پیشنهادات
  • ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    پایان نامه ارشد مدیریت – ارتباط اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر با نوآوری سازمانی
    modiriat.jpg


    دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش داخلی

    فهرست مقاله:

    چکیده

    فصل اول: کلیات تحقیق

    مقدمه

    بیان مسأله

    ضرورت تحقیق

    اهمیت تحقیق

    اهداف تحقیق

    فرضیات تحقیق

    سوالات تحقیق

    قلمرو تحقیق

    مدل مفهومی

    مدل اقدامات مدیریت کیفیت جامع

    مدل نوآوری سازمانی

    مدل تحقیق

    تعاریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی

    تعاریف عملیاتی

    فصل دوم: ادبیات و پیشینه‌ی تحقیق

    مقدمه

    بخش اول: مدیریت کیفیت فراگیر (متغیر مستقل)

    کیفیت چیست؟

    تعریف مدیریت کیفیت فراگیر

    تعریف کیفیت از نظر تعدادی از محققان

    عوامل اساسی موثر بر کیفیت

    رابـ ـطه بین مفاهیم کیفیت

    متفکران کیفیت

    ادوارد دمینگ

    جوزف جوران (نظریه بهبود کیفیت)

    آرماند فیگنباوم (نظریه مسؤولیت همگانی در مورد کیفیت)

    فیلیپ کرازبی (نگرش ساختار گونه به موقعیت مدیریت جامع)

    عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر

    مدل فراگیر مدیریت کیفیت فراگیر

    اصول مشترک در پیاده سازی موفقیت آمیز مدیریت کیفیت فراگیر

    سه اصل مهم مدیریت کیفیت فراگیر از نظر دمینگ

    و …

    ————-
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه ارشد – ارتباط اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر با نوآوری سازمانی ” بدین شرح است:
    عنوان این تحقیق بررسی روابط بین اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر با نوآوری سازمانی در شرکت مدیران خودرو می باشد. این تحقیق بر اساس هدف یک تحقیق کاربردی، از منظر روش به صورت توصیفی-همبستگی می باشد. جامعه‌ی آماری این تحقیق شامل مدیران و کارشناسان (خبرگان) شرکت های صنایع مدیران خودرو که تعداد آن ها ۲۹۷ نفر و که با استفاده از فرمول کوکران تعداد حجم نمونه برابر است با۱۲۶ نفر و روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. به منظور گردآوری داده‌های مورد نیاز از ابزار پرسشنامه بهره گرفته شد. بدین منظور دو مدل و پرسشنامه‌ی استاندارد متغیر اقدامات مدیریت کیفیت جامع از ساراف و همکاران (۱۹۸۹)، سالار(۱۳۸۹) و نوآوری از تحقیقات فرانسیس و همکاران (۲۰۰۹) مشخص شد. نتایج حاکی از آن است که: بین اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر با نوآوری در شرکت مدیران خودرو ارتباط معنی داری وجود دارد. و همچنین بین کیفیت داده ها، نقش مدیران عالی، روابط کارکنان، مدیریت کیفیت عرضه کنندگان، سیاست کیفیت مدیریت عالی، آموزش، مدیریت فرآیند و نوآوری در شرکت مدیران خودرو ارتباط معنی داری وجود دارد.

    ————-

    مشخصات مقاله:

    دسته: مدیریت بازرگانی

    عنوان پایان نامه : پایان نامه ارشد – ارتباط اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر با نوآوری سازمانی

    قالب بندی : pdf

    قیمت : رایگان
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    پایان نامه ارشد – بررسی استرس شغلی
    esterese-shoghli.jpg


    دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی

    فهرست مقاله:

    فصل اول : کلیات

    مقدمه

    بیان مسأله

    اهمیت و ضرورت مسأله

    اهداف تحقیق

    فرضیات تحقیق

    تعریف واژه ها و اصطلاحات اساسی تحقیق

    محدودیت های پژوهش

    فصل دوم : ادبیات پژوهش

    مقدمه

    تاریخچه بررسی علمی استرس

    تعاریف استرس

    شکلهای متنوع استرس

    نظریه های استرس

    نگرش کارفرمایان نسبت به استرس

    نگرش اتحادیه ها نسبت به استرس

    نسبت به استرس NIOSH نگرش

    عوامل موثر بر استرس

    نشانه ها و علایم استرس

    استرس و بیماریها

    استرس و مساله غیبت از کار

    و …
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه ارشد – بررسی استرس شغلی ” بدین شرح است:
    امروزه استرس یکی از واژه های بسیار معمول و آشنایی است که همه ما با آن به نحوی درگیریم و در مقابل حوادث شغلی نیز تاثیر بدی بر روی سازمان و شرکت ها و نیروی انسانی آنها دارند . این تحقیق با هدف بررسی میزان استرس شغلی در واحدهای کم حادثه و پرحادثه شرکت هواپیمایی هما صورت گرفته است . با توجه به فرضیات و سوالات مورد نظر در این تحقیق از روش تحقیق علی – مقایسه ای سود جسته است . جامعه آمار ی ۳۰۶۰ نفر می باشند که با استفاده از جدول مورگان تعداد نمونه ۳۴۵ نفری انتخاب شد . در راستای پاسخگویی به فرضیات پژوهشی کار جمع آوری اطلاعات صورت گرفت که برای جمع آوری اطلاعات میدانی از پرسشنامه استفاده شد . این پرسشنامه شامل ۳۵ سوال می باشد و براساس مقیاس لیکرت و درجات آن شامل کاملا موافقم ، موافقم ، نظری ندارم ، مخالفم و کاملاٌ مخالفم می باشند . پرسشنامه در مرحله اول برای تعین میزان اعتبار آن به صورت آزمایشی روی ۴۰ نفر اجرا شد که آلفای بدست آمده برابر با است . سپس در مرحله دوم پرسشنامه به صورت نهایی اجرا شد و اطلاعات بدست آمده ابتدا موردتحلیل توصیفی و استنباطی و سپس فرضیات بررسی شدند.

    ————-

    مشخصات مقاله:

    دسته: روانشناسی و علوم تربیتی

    عنوان پایان نامه : پایان نامه ارشد – بررسی استرس شغلی

    قالب بندی : pdf

    قیمت : رایگان
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    راهنمای تکمیل فرم طرح تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد
    %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.jpg


    مقدمه :
    این راهنما که به اختصار حاوی برخی مفاهیم و جنبه های روش تحقیق و طراحی تحقیقات علمی است ، به منظور سهولت کار دانشجویان در تکمیل مناسب فرم طرح تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد فراهم آمده است . در تکمیل این مختصر و برای اطلاع بیشتر ، به دانشجویان توصیه می شود پیش از تکمیل فرم طرح تحقیق پایان نامه ، به کتابهای تخصصی روش تحقیق ، بویژه در رشته تحصیلی خود ، مراجعه نمایند . به هر حال ، پیش از دریافت و تکمیل فرم طرح تحقیق پایان نامه ، ضروری است دانشجویان به کسب آگاهیهای لازم دربارۀ مقررات مربوط به دوره آموزشی ، بویژه زمان در اختیار برای تدوین پایان نامه و همچنین مقررات دانشگاه و دانشکده در زمینه انتخاب پایان نامه تحصیلی مبادرت ورزند .
    موضوع یا مساله انتخابی توسط دانشجویان برای پایان نامه تحصیلی قاعدتاً باید حاوی نکات و خصوصیات زیر باشد :
    الف ) موضوع پایان نامه باید با آموزشهای دورۀ تحصیلی هماهنگی و انطباق داشته باشد .
    ب ) پایان نامه باید حاوی موضوع و مساله ای تخصصی و مشخص در محدودۀ جغرافیایی معین باشد .
    ج ) موضوع و مساله مورد تحقیق باید جدید و مستلزم نوآوری علمی و تحقیقاتی باشد .
    د ) دانشجو پس از انتخاب موضوع ، باید با مراجعه به منابع و مراجع معتبر ، از تکراری نبودن موضوع مورد مطالعه خود اطمینان کامل حاصل نماید .
    ه ) فرم طرح تحقیق پایان نامه باید به صورت تایپ شده ، در ۳ نسخه تکمیل و پس از تائید استادان راهنما و مشاور ، حداقل ۱۰ روز پیش از تشکیل جلسه شورای تحصیلات تکمیلی گروه آموزشی مربوط ، تحویل گردد .

    انتخاب استاد راهنما و مشاور :
    الف ) برای تکمیل فرم طرح تحقیق پایان نامه ، لازم است دانشجویان با توجه به موضوع و قلمرو تحقیق خود از یک سو و تخصص و تجربۀ آموزشی و پژوهشی استادان از سوی دیگر ، به انتخاب استاد یا استادان راهنمای پایان نامۀ خود مبادرت ورزند . انتخاب استاد یا استادان مشاور بر عهدۀ استاد یا استادان راهنمای پایان نامه است .
    ب ) بر این اساس ، لازم است دانشجو موضوع و مساله مورد علاقه خود را به اطلاع استاد راهنما برساند وپس از تعیین استادان مشاور ، با بهره گیری از راهنماییهای لازم ، به تنظیم و تدوین موضوع و مساله مورد تحقیق و همچنین تکمیل فرم طرح تحقیق پایان نامه بپردازد .
    ج ) آشکار است که دانشجو موظف است در تمام مراحل تکمیل فرم مورد نظر ، استادان راهنما و مشاور خود را در جریان امر قرار داده، از نقطه نظرات آنان در جهت تنظیم مناسب موارد مربوط بهره گیری نماید .
    د ) تمامی مطالب و موارد مندرج در فرم طرح تحقیق پایان نامه باید پس از بررسیهای لازم به تائید استادان راهنما و مشاور رسانده شود .

    طراحی تحقیق :
    برای پیشبرد مناسب هر تحقیق علمی ، دسترسی به چارچوبهای مناسب تحقیق الزامی است . طراحی تحقیق به نوع و دامنۀ اهداف ، طبیعت مسالۀ مورد بررسی و روشهای مناسب برای پیشبرد آن بستگی دارد . به این ترتیب ، برای طراحی مناسب تحقیق باید توجه داشت که هر طرح تحقیق بایستی لاقل شامل اجزاء زیر که با یکدیگر در ارتباط تنگاتنگ و کنش متقابل قرار دارند ، باشد :
    الف ) تعریف قالب تحقیق و مساله مورد بررسی ؛
    ب ) بیان ماهیت تحقیق ؛
    ج ) تبیین منابع تحقیق ؛
    د ) تبیین اهداف تحقیق ؛
    ه ) محدودۀ مکانی تحقیق ؛
    و ) محدودۀ زمانی تحقیق ؛
    ز ) ابعاد و دامنۀ تحقیق ؛
    ح ) زمینه های عینی انتخاب داده ها و امکان دستیابی به اطلاعات ؛
    ط ) انتخاب فنون و روشهای گرد آوری داده ها و اطلاعات مورد نیاز ؛ و بالاخره ،
    به سخن کوتاه ، جنبه هایی که بر این اساس در طراحی تحقیق مطرح می شوند را به طور کلی می توان به این صورت پاسخ به پرسشهای ( چه چیزی ؟ ) ، ( کجا ؟ )، ( چرا ؟ ) ، ( چه موقع ؟ ) ، ( از چه طریقی ؟ ) در نظر گرفت . علاوه بر این ، طرح تحقیق باید حاوی جنبه های زیر باشد :
    از چه دیدگاهی با مسالۀ مورد بررسی برخورد خواهد شد ؟
    چه روشهایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ؟
    کدام فنون و تدابیر بیشترین تاثیر را در پیشبرد مطلوب تحقیق به دنبال خواهد داشت ؟

    عنوان بندی تحقیق :
    انتخاب عنوان تحقیق نخستین گام در طراحی تحقیق به شمار می رود . عنوان تحقیق باید روشن ، موجز و فشرده و گویای مساله مورد بررسی باشد . برای تعمیق بیشتر بررسیها و تحدید مناسب دامنۀ تحقیق ، لازم است قلمرو تحقیق هم از نظر مکانی و هم از نظر زمانی محدود گردد .
    در همین ارتباط ، گاهی بر جنبه یا جنبه های معینی از موضوع تحقیق تاکید می شود ؛ در این گونه موارد ، پس از عنوان اصلی تحقیق ، از عبارت ً با تاکید بر … ً استفاده می شود . در برخی موارد دیگر ، عنوان تحقیق با مورد شناسی همراه می شود که در این گونه موارد ، پس از عنوان اصلی ،ً لفظ مورد … ً به کار می رود .

    انواع تحقیق
    تحقیق علمی انواع گوناگونی دارد . انواع تحقیق علمی را می توان به طرق مختلف و بر مبنای معیارهای متنوع تعیین نمود . در فرمهای تحقیقاتی ، از جمله فرم طرح تحقیق پایان نامه تحصیلی ، معمولا انواع زیر پیش بینی شده است که در اینجا تعریف هریک از آنها مطرح می گردد :
    الف ) مطالعه کاربردی :
    این نوع مطالعه به تحقیقاتی گفته می شود که به منظور تدوین و گسترش مهارتها و شیوه های جدید و نیز حل مسایل مربوط به موضوع یا محدودۀ مورد بررسی طراحی و اجرا شود .
    ب ) مطالعات نظری :
    این گونه مطالعات غالباً با هدف افزایش شناخت علمی نسبت به رخدادها و پدیده ها ، در پی اثبات صحت و سقم داوریها ، فرضیات ، نظریه ها ، و احکام علمی است .
    ج ) مطالعات بنیادی :
    این نوع مطالعه از لحاظ پای بندی به مباحث محض علمی ، به مطالعات نظری شباهت دارد . با این تفاوت که نظریه پردازی را با میدان تجربه از طریق بررسی های میدانی در هم می آمیزد و از این لحاظ در پی محک زدن نظریه در میدان عمل است .
    علاوه بر این ، نوع دیگری از مطالعات نیز مطرح است که به مطالعات اجرایی شهرت یافته اند . این گونه مطالعات معمولاً از تحقیقاتی به شمار می روند که با هدف از پیش تعیین شده در پی یافتن راههای بهینۀ به اجرا در آوردن سیاستها ، برنامه ها و طرحهای عمرانی و توسعه ای هستند .

    طرح موضوع و بیان مساله :
    مساله تحقیق خود حول موضوعی از موضوعات مختلف دور خواهد زد؛ یعنی محقق باید قادر باشد در چارچوب موضوع ( یا به عبارت بهتر : مقوله یا قضیه ای کلی ) ، مساله ای یافته ، به تدوین آن بپردازد . مثلاً در قالب مقوله ً جمعیت شهری ً ممکن است توجه محققی به مساله ً مهاجرتهای ناخواستۀ روستائیان به شهرها ً جلب گردد و یا در قالب قضیۀ ً چشم اندازهای طبیعی ً، به مساله ً تخریب اراضی و گسترش فرسایش خاک ً توجه نماید . به این ترتیب ، هر تحقیق علمی عملاً با طرح و تدوین یک مساله آغاز می گردد ، زیرا که هدف غایی انجام هر تحقیق ، اساساً ، یافتن پاسخ مناسب برای جنبه های مجهول یک مورد و یا چاره جویی مناسب برای مسائل و مشکلات موجود است .
    بیان دقیق مساله ، یا آنطور که معمولاً نوشته می شود ، محقق باید از میان پیچیدگی رخدادهای مورد مشاهده ، موارد مهم و مرتبط ( تعیین کننده ) را که به بهترین وجه در تبیین مساله مورد بررسی به کار می آیند ، انتخاب نماید . به عبارت دیگر ، بتواند از این طریق ، ارتباطات بنیادی موجود میان عناصر گوناگون پیچیدگی ( مساله ) را نشان دهد .
    طرح مساله ، در واقع شرط اساسی طراحی مناسب هر گونه طرح تحقیق کارآمد به شمار می رود . در واقع ، تحقیق علمی زمانی آغاز می شود که مساله ای عینی یا ذهنی مطرح گردد ؛ البته ، توانمندی محقق در دیدن مسائل و مشکلات چیزی نیست که با آموزشهای رایج دانشگاهی فراهم آید ؛ این امر به استعدادهای ذاتی ، نکته سنجی فردی و البته به تحصیلات و ممارست محقق در امور پژوهشی بستگی دارد . با این وجود ، برای تدوین مسالۀ تحقیق می توان شرایط لازم را فراهم آورد ؛ مطالعه مآخذ مناسب در زمینۀ روشهای تحقیق ، تامل و تدقیق درباره موضوع مورد نظر ، مراجعه به افراد اهل فن ( تحقیق ) و جستجوی منابع اطلاعاتی و مطالعۀ دقیق مآخذ در دسترس از جمله این شرایط به شمار می رود . البته در این راه محققی موفق خواهد بود که بتواند با دیدی پرسشگر و انتقادی امور مذکور را به انجام رسانده ، حس کنجکاوی و قدرت تفکر خود را نسبت به موضوع تحقیق گسترش دهد . بر این مبنا ، می توان برای تدوین مساله تحقیق مراحلی قائل شد که قائدتاً عبارتند از :
    ۱ – یافتن مساله ای حول یک موضوع که به راه حل نیازمند باشد ؛
    ۲ – تعیین حدود و دامنۀ تحقیق ؛ و
    ۳ – قابل اجرا بودن تحقیق.

    سوالات و فرضیات تحقیق :
    محقق برای توجه و جهت دادن به روند بررسی خود ، پرسشهایی مطرح می سازد . آشکار است که هر قدر اطلاعات محقق نسبت به مساله مورد بررسی بیشتر باشد ، بهتر می تواند به طرح سوالات مناسب دربارۀ مساله مورد تحقیق بپردازد . به این ترتیب محقق می کوشد تا بر اساس دانسته ها و اطلاعات اولیه خود دربارۀ ماهیت ، ویژگیها و روندهای حاکم بر رخداد یا پدیده مورد بررسی و یا عوامل و نیروهای اثرگذار بر آن ، به طرح پرسشهایی دربارۀ آن بپردازد . این پرسشها که برای توجه و جهت دادن به روند بررسی مطرح می گردند ، با چرا ؟ چگونه ؟ و چه چیز ؟ شروع می شوند .
    به دنبال آن ، محقق لازم است برای سؤالات خود ، پاسخ ( یا پاسخهای ) مناسب و درخور ارائه نماید . بیان علمی این گونه پاسخها در قالب عبارات منطقی را فرضیه می نامند . به عبارت دیگر ، فرضیه حکم یا گمانه ای زیرکانه و علمی است که محقق دربارۀ ماهیت ، ارتباط و چگونگی شکل گیری اولیه ، تحول و آیندۀ یک پدیده یا رخداد ابراز می دارد .
    به این ترتیب ، هر فرضیه قاعدتاً باید دارای ویژگیهای زیر باشد :
    الف ) از نظر علمی روشن و در عین حال ، استوار و منطقی باشد ؛
    ب ) در چارچوب مباحث علمی قابل توجیه و ادراک باشد ؛ و
    ج ) از نظر روش شناسی و شیوه های تحقیقاتی قابل بررسی و پیگیری باشد .
    آزمون فرضیات :
    فرضیات یا پیش فرضها تنها از طریق بررسیهای دقیق علمی اثبات یا رد می شوند . به هر تقدیر ، پیش از آزمون فرضیه ها لازم است پرسشهای زیر به درستی مطرح و پاسخ داده شوند :
    ۱ – آیا مفاهیم مورد استفاده اصولاً قابل بررسی هستند ، یعنی مفاهیم و متغییرها را می توان در وضعیتهای مشخص تبیین نمود ؟
    ۲ – آیا رابطۀ بین متغییرها طوری هست که بتوان صحت و سقم آن را از طریق عملیات تحقیقاتی به اثبات رساند ؟ آیا از قبل شاهدی دال بر صحت یا سقم این رابـ ـطه وجود دارد ؟
    ۳ – آیا می توان طرح تحقیق جدی و مناسبی را بر مبنای آن پیش بینی نمود ؟
    ۴ – آیا متغییرها در همین چارچوب مطرح هستند یا می توان آنها را به همین نحو در وضعیتهای دیگر نیز به کار گرفت ؟
    ۵ – آیا توان تعمیم منوط به محیط و مکان خاص است . یعنی تنها در بستر و محدودۀ مورد بررسی صادق است یا می توان آن را ضمناً در سایر وضعیتهای محیطی یا مکانی نیز اعمال نمود ؟ در این ارتباط ، برای آزمون فرضیات تحقیق راههای مختلفی وجود دارد . یکی از این راهها ، به کارگیری گروه کنترل یا نمونه های شاهد در حین بررسی جامعۀ آماری مورد مطالعه است .
    ۶ – اگر برخی از عوامل دخیل در روند بررسی در معرض تغییر قرار دارند ، آیا عوامل به درستی قابل تشخیص و تفکیک هستند تا محقق بتواند چگونگی تغییر این عوامل در روند تحقیق را ارزیابی نماید ؟ و بالاخره
    ۷ – آیا نظام تحقیق طوری طراحی شده است که ارتباط بین اجزاء به درستی برقرار شده باشد و در وضعیتهای خاص امکان پیش بینی را نیز فراهم آورد ؟
    از سوی دیگر ، نباید تصور شود که محقق الزاماً باید به دنبال اثبات بی چون و چرای صحت فرضیات خود باشد . بلکه پیش و بیش از آن باید در جستجوی نتایج مثبت و یا منفی آن در روند بررسی دقیق و به دور از تعصب باشد . ضمناً باید توجه داشت که نتایج منفی در این ضمینه به همان اندازه اهمیت دارند که نتایج مثبت .

    اهداف تحقیق :
    البته نخستین هدف در مطالعه علمی ، دانش افزایی و پربار کردن بدنۀ شناخت و معرفت بشری در زمینه ای معین است . از این گذشته ، هدف تحقیق می تواند حول شناسایی عوامل و نیروهای تاثیر گذار بر پدیده یا رخداد مورد مطالعه و همچنین راههای بهینه سازی وضعیت و یا چاره جویی برای مساله یا معضل مورد بررسی طراحی شود .

    ضرورت انجام تحقیق :
    ضرورت مطالعه در زمینه های معین را پیش از هر چیز ناشناخته بودن کلیت و یا ابعادی از پدیده یا رخداد مورد بررسی تعیین می کند . در برخی از موارد ضرورت مطالعه از طریق فوریت حل مساله و یا چاره جویی برای معضلات خاص مبتلا به توجیه می شود . در این ارتباط ، توضیح ضرورت هر مطالعه با اهداف متصور و تعیین شده برای آن بستگی مستقیم دارد .

    پیشینۀ تحقیق :
    در پیشینه تحقیق ، تمام مطالعاتی که به طریقی با موضوع و مساله مورد بررسی ارتباط دارند ، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند . این مطالعات ممکن است در محل یا حیطۀ مکانی مورد بررسی و یا در سایر محلها و نواحی به انجام رسیده باشد . به هر تقدیر ، در این قسمت محقق می کوشد با بررسی مطالعات مشابه دیگر ، به وجوه تمایز مطالعه خود با دیگر بررسیها بپردازد و از این طریق ، جنبه های نوجویانه و بدیع بررسیهای خود را نشان دهد .
    مقالات ، پایان نامه ها ، طرحهای تحقیقاتی ( با ذکر مختصری از نتیجه کار ) و نقشه های زمین شناسی در این قسمت گنجانده می شود .

    مراحل تحقیق :
    انجام تحقیق را قاعدتاً به مراحلی چند تقسیم می کنند . برخی این مراحل را خلاصه و در سه – چهار مرحله مطرح می سازند . در عوض بعضی دیگر مراحل متعدد چندی را پیشنهاد می نمایند . البته می توان برای سهولت کار تمامی این مراحل گوناگون را به ۴ مرحلۀ اصلی به شرح زیر تقسیم کرد :
    الف ) انتخاب و تدوین موضوع ؛
    ب )گردآوری دادها و اطلاعات لازم ؛
    ج ) طبقه بندی و تحلیل داده ها ؛ و
    د ) ارائه یافته ها و نتایج تحقیق .
    روشن است که هریک از مراحل بالا خود به زیر مرحله های چندی تقسیم می شوند . به این ترتیب ، مراحل تحقیق را می توان به نحو منظم به شرح ذیر مطرح ساخت :
    الف ) تعیین محدوۀ موضوع یا مساله مورد بررسی ؛
    ب ) بیان دقیق وروشن مساله یا موضوع مورد بررسی ؛
    ج ) بیان روشن اهداف تحقیق ؛
    د ) طراحی فرضیات بنیادی برای تحلیل و تفسیر نتایج ؛
    ه ) تبیین و تعریف دقیق مفاهیم و کلید واژه ها ؛
    و ) جستجو و تعیین منابع تحقیق و گردآوری اطلاعات ؛
    ز ) تعیین مقیاس و ابزار مورد نیاز برای پیشبرد بهینۀ تحقیق ؛ و
    ح ) ارائه مناسب یافته های تحقیق با استفاده از شیوه های نموداری ، ترسیمی و بیان کلامی یافته ها و نتایج .
    شیوه های گرد آوری داده ها و اطلاعات :
    برای گرد آوری داده های مورد نیاز جهت تحلیل ویژگیهای هر پدیده یا رخداد مورد بررسی به شیوه های مختلفی می توان متوسل شد . مراجعه به منابع آماری ، گزارشها و منابع تحقیقی ، انواع مشاهده ، پرسشگری میدانی ، انجام مصاحبه و نمونه گیری و نمونه برداری از این گونه شیو ه ها به شمار می رود . محقق باید با توجه به ماهیت و دامنۀ تحقیق قادر باشد به انتخاب و اعمال شیوه های مناسب همت گمارد . در این راه ، مراجعه دانشجو به کتابهای روش تحقیق و مشورت با استادان راهنما و مشاور مسلماً راهگشا خواهد بود .

    نمونه گیری و نمونه برداری :
    در مطالعاتی که به دلایل منطقی ، استفاده از شیوه های نمونه گیری و نمونه برداری الزامی است ، می توان از روشهای مختلف و رایج نمونه گیری ، مانند نمونه گیری تصادفی ، سیستماتیک ، خوشه ای و مانند آن بهره گرفت . در این گونه موارد ، لازم است دانشجو با توجه به حجم جامعه آماری و دامنۀ بررسیهای خود ، نسبت به انتخاب شیوۀ نمونه گیری مناسب اقدام نماید . نمونه ها را می توان به شیوه های کیفی و یا کمی انتخاب نمود . برای انتخاب کمی نمونه ها ، روشها ( و فرمولهای ) مختلفی برای تعیین حجم نمونه وجود دارد که در این مورد ضروری است ، دانشجو به کتابهای مناسب روش تحقیق مراجعه نماید .

    روشهای تحلیل داده ها :
    در تحلیل داده ها معمولاً از روشهای کمی و آماری استفاده می شود . امروزه ، برنامه های نرم افزاری مختلفی برای تحلیل آماری داده ها در اختیار است . آشکار است که در تحلیل داده ها می توان از روشهای کیفی نیز بهره گرفت .
    منابع و مآخذ :
    منابع و مآخذ اساسی که در اجرای پایان نامه از آنها استفاده خواهد شد ، به ترتیب حروف الفبای نام خانوادگی مؤلف و به صورت ذیل نوشته شود :
    کتابها : نام خانوادگی ( کامل ) – نام ( مخفف ) – سال چاپ – عنوان کتاب –مترجم – انتشارات –تعداد صفحات کتاب
    مقالات : نام خانوادگی ( کامل )– نام ( مخفف ) – سال چاپ– عنوان مقاله – مترجم – منبع مقاله – شماره جلد – شماره صفحات مقاله
    حتی الامکان از منابع خارجی نیز استفاده شود و سایتها و نشانیهای اینترنتی معرفی گردد . ضمناً منابع می بایست با محتوای مطالب تناسب داشته باشد .

    سایر موارد :
    ۱٫ حداقل زمان برای تدوین پایان نامه و دفاع از آن شش ماه از تاریخ تصویب در شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده می باشد .
    ۲٫ در نگارش عنوان انگلیسی الزام بر آن است که حرف اول عناوین انگلیسی طرح تحقیق پایان نامه به صورت بزرگ ( Capital ) نوشته شود .
    ۳٫ هر گونه تغییر در محتوا و موارد طرح تحقیق پیشنهادی ، فقط برای یک‌بار و پس از تصویب در شورای تحصیلات تکمیلی گروه و دانشکده امکان پذیر می باشد .
    ۴٫ پس از تصویب نهائی ، فرم طرح تحقیق بدون ایراد و اشکال تایپی و با اصل امضاهای اشخاص ( اساتید راهنما ، مشاور و دانشجو ) در پرونده دانشجو بایگانی می گردد . ضمناً نقشه منطقه مورد مطالعه نیز به درخواست طرح تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد ضمیمه گردد .
    ۵٫ پس از تصویب طرح تحقیق پایان نامه ، کار پژوهشی بر اساس مندرجات مصوب آغاز می شود . انجام و نگارش پایان نامه توسط دانشجو و با هدایت اساتید راهنما و مشاور صورت می پذیرد . مسئولیت اصلی و مستقیم هدایت پایان نامه بر عهده استاد راهنما می باشد . پایان نامه بایستی در بر دارنده نتایج تحقیق ، مطالعات و استنتاجات دانشجو باشد و پیش از آن در جائی به شکل پایان نامه ، طرح هادی ، کتاب ، گزارش ، مقاله و هر شکل دیگری ارائه نشده باشد . ترجمه و یا برداشت کارهای انجام شده دیگران نمی تواند به عنوان پایان نامه مطرح گردد . استفاده از برخی نکات ترجمه و یا برداشت کارهای دیگران با ذکر منبع مربوطه بلامانع است .
    ۶٫ دانشجو موظف است حداقل یک ماه قبل از جلسه دفاع ، سه نسخه تایپ شده ولی صحافی نشده پایان نامه را به همراه فرم اعلام آمادگی دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد به گروه آموزشی مربوطه تحوِل دهد .
    ۷٫ تاریخ دفاع با توجه به درخواست دانشجو ، تأیید اعضای هیأت داوری و بر اساس روزهای تعیین شده از سوی شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده تعیین می شود .
    ۸٫ دانشجو موظف است حداقل یک هفته قبل از برگزاری جلسه دفاع ، اعلامیه دفاع از پایان نامه ( آگهی دفاع ) را جهت اطلاع سایرین در تابلو اعلانات دانشکده نصب نماید .
    ۹٫ تأییدیه دفاع از پایان نامه برای روز دفاع تایپ شده و به تعداد پایان نامه هائی که در نهایت باید آماده گردد ، در اختیار آموزش دانشکده قرار داده شود .
    ۱۰٫ جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی ، روز قبل از دفاع مجدداً به اعضای هیأت داوری یادآوری شود .
    ۱۱٫ همچنین از صدور مجوز دفاع اطمینان حاصل شود . در هیچ حالتی امکان انجام دفاع بدون صدور مجوز مقدور نمی باشد .
    ۱۲٫ اعضای هیأت داوران جهت رسمیت جلسه دفاع ، حداقل ۴ نفر و انتخاب داوران با نظر مدیر گروه مربوطه صورت می گیرد . نماینده تحصیلات تکمیلی به عنوان ناظر در جلسات شرکت می نماید .
    ۱۳٫ با عنایت به ماده ۲۰ آئین نامه کارشناسی ارشد – بند الف ، درجۀ پایان نامه بر اساس میانگین نمرات اعضای هیئت داوران پایان نامه به ترتیب تعیین می شود :
    نمره از ۱۹ تا ۲۰ عالی
    نمره از ۱۸ تا ۹۹/۱۸ بسیار خوب
    نمره از ۱۶ تا ۹۹/۱۷ خوب
    نمره از ۱۴ تا ۹۹/۱۵ قابل قبول
    نمره کمتر از ۱۴ غیر قابل قبول

    ۱۴٫ بر اساس تبصره ماده ۲۰ آئین نامه کارشناسی ارشد ، چنانچه ارزشیابی پایان نامه غیر قابل قبول باشد دانشجو مجاز است حداکثر تا پایان نیمسال بعدی در مدت مجاز تحصیل در جلسه دفاعیه شرکت و مجدداً از پایان نامه دفاع کند . دانشجویی که در فرصت تعیین شده نتواند از پایان نامه خود با موفقیت دفاع نماید ، از ادامه تحصیل و دریافت مدرک تحصیلی محروم می شود .
    ۱۵٫ ارائه مطالب در جلسه دفاع به صورت POWER POINT می باشد . حداکثر مدت زمان ارائه مطالب پایان نامه نیز نبایستی از ۴۰ دقیقه تجـ*ـاوز کند . جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی ، یک روز قبل از دفاع POWER POINT تهیه شده ، در اتاق سمعی و بصری دانشکده آزمایش شود .
    ۱۶٫ در صورتیکه مقاله ائی از پایان نامه به چاپ رسیده و یا گواهی پذیرش آن دریافت شده است ، حداکثر یک روز قبل از دفاع خود آنرا به آموزش دانشکده تحویل دهید .
    ۱۷٫ عنوان کتاب ها و مجله ها به صورت مورب ( Italic) نوشته شود .
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    نرم افزار بررسی مقاله از نظر پلاجیاریزم
    -افزار-بررسی-مقاله-از-نظر-پلاجیاریزم.jpg


    نرم افزار iThenticate معتبرترین و شناخته شده ترین سرویس چک کننده مقالات از نظر پلاجیاریزم است که توسط معتبرترین مجلات علمی در جهان استفاده می شود. معمولا به پژوهشگران پیشنهاد می شود که قبل از آنکه مقاله شان را به مجله ارسال کنند آن را ازنظر پلاجیاریزم چک کنند و چه بهتر که پژوهشگران مقاله خود را دقیقا با همان نرم افزاری که بعدا مجله از آن استفاده می کند چک کنند. علاوه بر آن, پروپوزالهای پژوهشی و پایان نامه ها هم از سوی دانشگاه ها پیشنهاد می شود که ازنظر پلاجیاریزم چک بشوند.

    این امکان فراهم شده است که پژوهشگران ایرانی با استفاده از این سرویس انتشار علمی در نشریه پزشک الکترونیک, بدون نیاز به استفاده از کردیت کارتهای بین المللی امکان استفاده از این سرویس مشهور دنیای نشر مجلات آکادمیک را با قیمت مناسب داشته باشند.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    سرویس Write check جهت بررسی نگارش علمی مقاله ازنظر پلاجیاریزم
    -Write-check-جهت-بررسی-نگارش-علمی-مقاله.png


    معرفی سرویس Write check جهت بررسی نگارش علمی مقاله ازنظر پلاجیاریزم:

    شرکت Iparadigms شرکتی مشهور در دنیای شناسایی و پیشگیری از پلاجیاریزم یا سرقت علمی ادبی در مقالات آکادمیک است. احتمالا پژوهشگران با دو سرویس اصلی این شرکت تحت عنوان های Ithenticate و Turnitin آشنا هستند.

    با اینحال احتمالا عنوان Write check بیش از سایر سرویسهای این شرکت مشهور, ناشناخته مانده است. باتوجه به کران بودن خدمات شناسایی و پیشگیری از پلاجیاریزم در سایر محصولات این شرکت, از چند سال قبل به این طرف تصمیم گرفته اند تا محصولی دیگر را که به عبارتی خدمات برای قشر دانشجو و با قیمت ارزان ارائه می دهد به دنیای آکادمیک معرفی نمایند. این محصول چیزی نبود بجز Write check. درابتدای معرفی این سرویس, هزینه بررسی یک مقاله از نقطه نظر نگارش و نیز از نقطه نظر پلاجیاریزم تا چند نوبت Revise برابر با کمتر از پنج دلار بود که در طی چند سال اخیر این خدمت افزایش چشمگیری نیافته است و درحال حاضر با مبلغی حدود ۷ دلار آمریکا قابل دسترسی است.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    پایان نامه نقش فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب
    جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد
    -فیسبوک-در-انتشار-پیام-های-تبلیغاتی.jpg


    دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم اجتماعی
    فهرست مقاله:

    فصل اول: کلیات پژوهش

    چکیده ی فارسی

    پیش گفتار

    بیان مسئله

    اهمیت و ضرورت پژوهش

    اهداف پژوهش

    فرضیات پژوهش

    سؤالات پژوهش

    تعاریف مفهومی و عملیاتی

    روش تحقیق و قلمرو آن

    فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه ی پژوهش

    مقدمه

    اینترنت و تاریخچه ی آن

    تاریخچه ی اینترنت در ایران

    فضای مجازی

    رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی

    ویژگی های شبکه های اجتماعی

    معرفی شبکه ی اجتماعی فیسبوک

    شبکه های اجتماعی و تبلیغات

    خصوصیات شبکه های اجتماعی برای انتشار پیام تبلیغاتی

    اهمیت فناوری در بازاریابی

    تعریف تبلیغات

    انواع تبلیغات

    تبلیغات اینترنتی و مخاطبان آن

    تبلیغات تجاری و انواع آن

    اهداف تبلیغات تجاری

    گونه‌شناسی تبلیغات تجاری

    انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع رسانه

    انواع تبلیغ تجاری بر حسب هدف

    انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع ارائه

    انواع تبلیغ تجاری بر حسب نوع هزینه

    انواع تبلیغ تجاری بر‌ حسب تقسیمات جغرافیایی

    انواع تبلیغ تجاری برحسب غرض

    بازاریابی اینترنتی

    بازاریابی در شبکه های اجتماعی

    شبکه ی اجتماعی فیسبوک و انتشار پیام تبلیغاتی

    کاستی ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی

    چارچوب نظری پژوهش

    نظریه ی جامعه ی شبکه ای و جامعه ی اطلاعاتی کاستلز

    نظریه ی اطلاعات و ارتباطات هربرت شیلر

    نظریه ی ماتلار در مورد جامعه ی اطلاعاتی

    نظریه ی دانیل بل در خصوص جامعه ی پساصنعتی

    نظریه ی مخاطب، اقناع و تبلیغ

    نظریه ی استفاده و خشنودی

    مطالعات پیشین

    جمع بندی

    فصل سوم: روش‌ اجرای پژوهش

    مقدمه

    روش تحقیق

    جامعه ی آماری

    حجم نمونه

    .————-
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه نقش فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب ” بدین شرح است:
    نگارنده ی این تحقیق قصد دارد تا نقش شبکه ی اجتماعی فیسبوک را در انتشار پیام‌های ارتباطی، به منظور جذب مخاطب، بررسی کند. این پژوهش با روش پیمایش و ابزار پرسشنامه انجام گرفته است؛ و جامعه ی آماری در این پژوهش، کاربران اینترنت داخل کشور ایران و عضو شبکه ی اجتماعی فیسبوک هستند؛ که تعداد دقیق آنها اعلام نشده است. برای آزمون روایی یا ابزار تحقیق، از آزمون پایایی بازآزمایی؛ و برای اعتبار تحقیق، از آلفای کرونباخ استفاده شده است. بر اساس فرمول نمونه گیری کوکران، حجم نمونه در میان کاربران فیسبوک داخل ایران، تعداد ۳۸۴ نفر مشخص شد و به شیوه ی هدفمند، مورد بررسی قرار گرفت.پس از جواب دادن به پرسشنامه ها ، داده های این پژوهش به وسیله ی نرم افزار SPSS در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت؛ و در نتیجه مشخص شد که بین تبلغات در شبکه ی اجتماعی فیسبوک و خرید کالا‌ها یا خدمات، رابـ ـطه ی معناداری وجود دارد. با توجه به نتایج این پژوهش، مشخص شد که بین جلب توجه به انیمیشن های تبلیغاتی فیسبوک، جذابیت‌ های تصویر (رنگ و طراحی) در تبلیغات فیسبوک، جذابیت شعارها در تبلیغات فیسبوک، اعتماد به تبلیغات فیسبوک، استفاده از افراد مشهور در تبلیغات فیسبوک، استفاده از نمادها در تبلیغات فیسبوک و خرید کالا در فیسبوک، رابـ ـطه ی معناداری وجود دارد؛ زیرا افرادی که انیمیشن های تبلیغاتی فیسبوک، جذابیت‌ های تصویر (رنگ و طراحی)، جذابیت شعارها، نمادها و وجود افراد مشهور در تبلیغات فیسبوک، نظر آنها را کمتر به خود جلب کرده است، کمتر به خرید کالا یا خدمات اقدام کرده اند. همچنین افرادی که به تبلیغات فیسبوک اعتماد کمی دارند، کمتر به خرید کالا یا خدمات اقدام کرده اند.

    این نتایج نشان می دهد که شاید یکی از مهم ترین دلایلی که مانع می شود افراد، کالایی را از فیسبوک خریداری کنند، بی اعتمادی به آن باشد؛ زیرا اﻋﺘﻤﺎد از ﻣؤﻟﻔﻪﻫﺎی ﺣﻴﺎﺗﻲ در ﺗﺠﺎرت اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ ﺗﻠﻘﻲ ﻣﻲ ﺷﻮد. اﻋﺘﻤﺎد، ﻓﻀﺎیی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺧﻠﻖ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ در آن ﻓﻀﺎ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻛﻨﻨﺪ. اﻋﺘﻤﺎد ﻋﺒﺎرت از ﺑﺎوری است ﻛﻪ ﻧﺸﺎن ﻣﻲ دﻫﺪ ﺳﺎﻳﺮ اﻓﺮاد ﺑﻪ روش ﻫﺎی ﻗﺎﺑﻞ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﻲ ﻋﻤﻞ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ. اﻋﺘﻤﺎد ﻳﻜﻲ از روش ﻫﺎی ﻛﺎﻫﺶ ﭘﻴﭽﻴﺪﮔﻲ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﺟﺎﻳﮕﺰﻳﻦ ﻗﻮاﻧﻴﻦ و ﻣﻘﺮرات اﺳﺖ؛ و ﭘﺬﻳﺮش ﭘﻴﺎم ‌ﻫﺎی ﺗﺒﻠﻴﻐﻲ ﻧﻴﺰ، به اﻋﺘﻤﺎد ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت نیاز دارد.

    ————

    مشخصات مقاله:

    عنوان پایان نامه : پایان نامه نقش فیسبوک در انتشار پیام های تبلیغاتی برای جذب مخاطب

    قالب بندی : pdf

    دسته: رشته روانشناسی, رشته علوم اجتماعی

    قیمت : رایگان
     
    بالا