- عضویت
- 2016/09/09
- ارسالی ها
- 2,059
- امتیاز واکنش
- 16,497
- امتیاز
- 696
کاهش بها همیشه با خریداران ابرخودروهای کارکرده همراه بوده مخصوصاً وقتی که ارزش این خودروها درست همانند شتابشان با سرعت تنزل مییابد. هنوز هم در این بازار میتوان برخی گزینهها را پیدا کرد که ارزش خوبی دارند و معاملهی درستی به نظر میرسند.
در لیستی که تهیه شده 5 خودروی سوپر اسپورتی وجود دارند که به نسل آنالوگ تعلق داشته و به خاطر گیربکسهای دستی و پیشرانههای پرقدرت خود شناخته شدهاند. این 5 خودرو را میتوان با بهایی 50 هزار پوندی و کمتر از آن خریداری کرد.
پسرعموی این خودرو یعنی لامبورگینی دارای پیشرانهی 10 سیلندر 5.2 لیتری 518 اسب بخاری است.
هر دو خودرو دارای قوای محرکهی جذابی هستند که مناسب یک سوپرکار بوده و میتوان گیربکسهای 6 سرعته ی دستی یا اتوماتیک S ترونیک را سفارش داد.
در ابتدا با خود فکر میکنید که پیشرانهی 10 سیلندر را انتخاب کنید اما بدانید که نسخهی 8 سیلندر نیز بسیار با شخصیت بوده و با آن میتوانید چندین کیلومتر بیشتر را نیز حرکت کنید.
با پیدا کردن یک R8 مجهز به گیربکس دستی نه تنها صاحب خودروی هیجانانگیز خواهید شد بلکه بهطور بالقوه سرمایهگذاری را برای آینده نیز انجام دادهاید.
گیربکس اتوماتیک این خودرو در سال 2013 به روز شد و نسخه ای S ترونیک و دوکلاچه روی خودرو نصب گردید. این بهبودی بزرگ نسبت به سیستمهای قبلی بود اما احتمال اینکه نسخهای با بهای زیر 50 هزار پوند را با این گیربکس بیابید کم است.
برخی نسخههای 10 سیلندر با کارکرد بالا را میتوان با این بها پیدا کرد اما توصیهی ما انتخاب یک نمونهی سالم با پیشرانهی 8 سیلندر است.
به دلیل متعلق بودن به نسل آئودی این خودرو قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به نمونههای قدیمی این شرکت داشته و قطعات مشترکی را با محصولات گروه فولکس به اشتراک میگذارد که بهای مناسبی دارند. اگرچه که پیشرانهی 10 سیلندر بیش از 500 اسبی این خودرو بهای خاص خود را دارد.
همانند R8، گایاردو هم میتواند دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک داشته باشد اما باز هم همانند R8، نسخهی دستی تجربهای واقعی از رانندگی هیجانانگیز را پیشنهاد میدهد.
شاید انتظار داشته باشید که این دو خودرو نسبتاً مشابه هم باشند اما در واقعیت تجربهی دو خودرو کاملاً متفاوت است. چیزهای سادهتر در گایاردو همانند میزان دید بیشتر شبیه یک خودروی قدرتمندتر هستند. همچنین پاسخ پدال گاز گیراتری در این خودرو وجود داشته و فرمان خودرو نیز تیزتر و سریعتر است.
با نسبت قدرت به وزن فوقالعاده، گایاردو به ازای هر تن وزن 374 اسب بخار قدرت تولید میکند و از نسبت 325 اسبی R8 جلو میافتد.
گایاردوهای ابتدایی از مشکلات ناهنجاری گیربکس اتوماتیک رنج میبرند اما هنوز هم بازخورد جذابی وجود داشته و لامبورگینی هرگز شبیه چیز دیگری نیست.
با بهای 50 هزار پوندی میتوانید صاحب یک گایاردوی 10 سیلندر 552 اسب بخاری شوید.
در لیستی که تهیه شده 5 خودروی سوپر اسپورتی وجود دارند که به نسل آنالوگ تعلق داشته و به خاطر گیربکسهای دستی و پیشرانههای پرقدرت خود شناخته شدهاند. این 5 خودرو را میتوان با بهایی 50 هزار پوندی و کمتر از آن خریداری کرد.
- آئودی R8
پسرعموی این خودرو یعنی لامبورگینی دارای پیشرانهی 10 سیلندر 5.2 لیتری 518 اسب بخاری است.
هر دو خودرو دارای قوای محرکهی جذابی هستند که مناسب یک سوپرکار بوده و میتوان گیربکسهای 6 سرعته ی دستی یا اتوماتیک S ترونیک را سفارش داد.
در ابتدا با خود فکر میکنید که پیشرانهی 10 سیلندر را انتخاب کنید اما بدانید که نسخهی 8 سیلندر نیز بسیار با شخصیت بوده و با آن میتوانید چندین کیلومتر بیشتر را نیز حرکت کنید.
با پیدا کردن یک R8 مجهز به گیربکس دستی نه تنها صاحب خودروی هیجانانگیز خواهید شد بلکه بهطور بالقوه سرمایهگذاری را برای آینده نیز انجام دادهاید.
گیربکس اتوماتیک این خودرو در سال 2013 به روز شد و نسخه ای S ترونیک و دوکلاچه روی خودرو نصب گردید. این بهبودی بزرگ نسبت به سیستمهای قبلی بود اما احتمال اینکه نسخهای با بهای زیر 50 هزار پوند را با این گیربکس بیابید کم است.
برخی نسخههای 10 سیلندر با کارکرد بالا را میتوان با این بها پیدا کرد اما توصیهی ما انتخاب یک نمونهی سالم با پیشرانهی 8 سیلندر است.
- لامبورگینی گایاردو
به دلیل متعلق بودن به نسل آئودی این خودرو قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به نمونههای قدیمی این شرکت داشته و قطعات مشترکی را با محصولات گروه فولکس به اشتراک میگذارد که بهای مناسبی دارند. اگرچه که پیشرانهی 10 سیلندر بیش از 500 اسبی این خودرو بهای خاص خود را دارد.
همانند R8، گایاردو هم میتواند دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک داشته باشد اما باز هم همانند R8، نسخهی دستی تجربهای واقعی از رانندگی هیجانانگیز را پیشنهاد میدهد.
شاید انتظار داشته باشید که این دو خودرو نسبتاً مشابه هم باشند اما در واقعیت تجربهی دو خودرو کاملاً متفاوت است. چیزهای سادهتر در گایاردو همانند میزان دید بیشتر شبیه یک خودروی قدرتمندتر هستند. همچنین پاسخ پدال گاز گیراتری در این خودرو وجود داشته و فرمان خودرو نیز تیزتر و سریعتر است.
با نسبت قدرت به وزن فوقالعاده، گایاردو به ازای هر تن وزن 374 اسب بخار قدرت تولید میکند و از نسبت 325 اسبی R8 جلو میافتد.
گایاردوهای ابتدایی از مشکلات ناهنجاری گیربکس اتوماتیک رنج میبرند اما هنوز هم بازخورد جذابی وجود داشته و لامبورگینی هرگز شبیه چیز دیگری نیست.
با بهای 50 هزار پوندی میتوانید صاحب یک گایاردوی 10 سیلندر 552 اسب بخاری شوید.