- عضویت
- 2015/11/08
- ارسالی ها
- 22,523
- امتیاز واکنش
- 65,135
- امتیاز
- 1,290
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]برترین ها - ترجمه از محمدرضا مرتضایی: اگر ماشین های بد در دنیا نبودند، پس چگونه می توانستیم ارزش ماشین های خوب را بدانیم؟ حتما در گذشته لیستی از 100 ماشین برتر تاریخ را که برایتان آماده کردیم را مشاهده کرده اید؛ اما اینبار به سراغ 1000 ماشین مزخرف تاریخ صنعت خودروسازی رفته ایم که از جهات مختلف ضعیف بودند؛ برخی از لحاظ طراحی و ظاهر برخی از لحاظ قدرت و... ضعیف بودند. متاسفانه بسیاری از این نمونه های وحشتناک در طول تاریخ در بازار آمریکا تردد داشته اند.نکته قابل توجه در مورد این ماشین ها این است که برخی از آنها متعلق به خودروسازان بزرگ می باشند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
100.پونتیاک سولستایس 2006[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
ایده خوبی که با استفاده ناقص از تکنولوژی خراب شد. صندلی راننده زشت و بلند و صندوق عقبی که فقط به اندازه قرار دادن یک تی شرت جا داشت، این ماشین را در این لیست قرار داد. این ماشین قرار بود پونتیاک را نجات دهد اما وزن زیاد و قدرت موتر کم و مهندسی ضعیف در طراحی آن باعث شد این رویا به حقیقت نپیوندد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
100.پونتیاک سولستایس 2006[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
ایده خوبی که با استفاده ناقص از تکنولوژی خراب شد. صندلی راننده زشت و بلند و صندوق عقبی که فقط به اندازه قرار دادن یک تی شرت جا داشت، این ماشین را در این لیست قرار داد. این ماشین قرار بود پونتیاک را نجات دهد اما وزن زیاد و قدرت موتر کم و مهندسی ضعیف در طراحی آن باعث شد این رویا به حقیقت نپیوندد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR][BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
99. فیات اسپورت کوپه 124 – 1967[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین دو در تر و تمیز وقتی از استیل ساخت روسیه در بدنه خود استفاده کرد، از مد افتاد. از آن پس، پوسیدگی و زنگ زدگی جز لاینفک این مدل از فیات ها به شمار می آمد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
99. فیات اسپورت کوپه 124 – 1967[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین دو در تر و تمیز وقتی از استیل ساخت روسیه در بدنه خود استفاده کرد، از مد افتاد. از آن پس، پوسیدگی و زنگ زدگی جز لاینفک این مدل از فیات ها به شمار می آمد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
98. عقاب اصلی – 1989[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
آخرین محصول AMC در واقع همین مدل عقاب اصلی محسوب می شود که ظاهر مسخره اش تا حدی شبیه شاسی رنو 25 طراحی شده بود. با این حال قیمت این ماشین مسخره بدون هیچ دلیل خاصی به اندازه قیمت یک داج موناکو بود.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
98. عقاب اصلی – 1989[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
آخرین محصول AMC در واقع همین مدل عقاب اصلی محسوب می شود که ظاهر مسخره اش تا حدی شبیه شاسی رنو 25 طراحی شده بود. با این حال قیمت این ماشین مسخره بدون هیچ دلیل خاصی به اندازه قیمت یک داج موناکو بود.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
97. دوو نوبریا – 1999[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
برای مدت کوتاهی کمپانی دوو حضور ناموفقی در بازار آمریکا داشت. و در همین زمان نوبریا عرضه شد و نتوانست توحهات را به خود جلب کند و هنوز علت آن برای مسئولین شرکت مشخص نیست.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
97. دوو نوبریا – 1999[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
برای مدت کوتاهی کمپانی دوو حضور ناموفقی در بازار آمریکا داشت. و در همین زمان نوبریا عرضه شد و نتوانست توحهات را به خود جلب کند و هنوز علت آن برای مسئولین شرکت مشخص نیست.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
96.آکورا ویگور – 1992[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
یک آکورد قرمزرنگ زمخت با موتوری 5 سیلندر و بسیار طویل! این مدل را می توان اولین نمونه از ماشین های اکورا دانست که به سادگی می توان از آن متنفر بود.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
96.آکورا ویگور – 1992[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
یک آکورد قرمزرنگ زمخت با موتوری 5 سیلندر و بسیار طویل! این مدل را می توان اولین نمونه از ماشین های اکورا دانست که به سادگی می توان از آن متنفر بود.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
95. پونتیاک گرند پریکس GXP[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
قرار دادن یک موتور 303 اسب بخاری 5.3 لیتری هشت سیلندر با دیفرانسیل جلو در این ماشین احمقانه بود.استفاده از تایرهای جلوی عریض تر از تایرهای عقب یکی دیگر از اشتباهات بزرگ در این ماشین بود.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
95. پونتیاک گرند پریکس GXP[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
قرار دادن یک موتور 303 اسب بخاری 5.3 لیتری هشت سیلندر با دیفرانسیل جلو در این ماشین احمقانه بود.استفاده از تایرهای جلوی عریض تر از تایرهای عقب یکی دیگر از اشتباهات بزرگ در این ماشین بود.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
94. آریل اتم -1996[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
نام مستعار این ماشین، تنفر زنانه بود. این ماشین برای مسیرهای مسابقه ای و پیست ها خوب بود اما برای هر جاده دیگری جز پیست، اذیت کننده به نظر می رسید. استفاده از کلاه ایمنی تنها برای ایمنی راننده در این ماشین نبود بلکه نقش سقف، بادگیر، و سیستم HVAC آن را نیز ایفا می کرد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
94. آریل اتم -1996[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
نام مستعار این ماشین، تنفر زنانه بود. این ماشین برای مسیرهای مسابقه ای و پیست ها خوب بود اما برای هر جاده دیگری جز پیست، اذیت کننده به نظر می رسید. استفاده از کلاه ایمنی تنها برای ایمنی راننده در این ماشین نبود بلکه نقش سقف، بادگیر، و سیستم HVAC آن را نیز ایفا می کرد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
93. وکتور w8 -1989[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
ماشین 625 اسب بخاری جرارد ویگرت که بالای 400 هزار دلار نیز قیمت داشت یک فاجعه به تمام معنا بود که در نهایت نیز به خط تولید رسید اما تعداد مشتریان آن فقط به عدد 17 رسید. و در نهایت نیز آنها از این ماشین به عنوان تخت خواب استفاده کردند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
93. وکتور w8 -1989[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
ماشین 625 اسب بخاری جرارد ویگرت که بالای 400 هزار دلار نیز قیمت داشت یک فاجعه به تمام معنا بود که در نهایت نیز به خط تولید رسید اما تعداد مشتریان آن فقط به عدد 17 رسید. و در نهایت نیز آنها از این ماشین به عنوان تخت خواب استفاده کردند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
92. جنرال موتورز EV1 – 1997[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
در این مدل از آخرین فناوری برای ساخت ماشینی برقی استفاده شده بود که خروجی کار بسیار ضعیف از آب در آمد چرا که این ماشین به قدری از لحاظ قدرت ضعیف بود که قادر به کشیدن یا حمل هیچ باری نبود و سطح ماشینهای تایکو قرار داشت. این مدل، ده سال ماشین های برقی را به عقب راند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
92. جنرال موتورز EV1 – 1997[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
در این مدل از آخرین فناوری برای ساخت ماشینی برقی استفاده شده بود که خروجی کار بسیار ضعیف از آب در آمد چرا که این ماشین به قدری از لحاظ قدرت ضعیف بود که قادر به کشیدن یا حمل هیچ باری نبود و سطح ماشینهای تایکو قرار داشت. این مدل، ده سال ماشین های برقی را به عقب راند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
91. داج پلنجر – 1978[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
یک کوپه گالانت میتسوبیشی که می خواست از نام کمپانی معروف به ساخت ماشین های عضلانی استفاده کند و تبدیل به یک افسانه شود. قدرت موتور این ماشین واقعا خنده دار بود چرا که از یک موتور 2.6 لیتری با قدرت 105 اسب بخار در آن استفاده شده بود؛ جالب اینکه که مدل های پایه آن حتی از موتورهای 2 لیتری با قدرت 77 اسب بخار استفاده می کردند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
91. داج پلنجر – 1978[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
یک کوپه گالانت میتسوبیشی که می خواست از نام کمپانی معروف به ساخت ماشین های عضلانی استفاده کند و تبدیل به یک افسانه شود. قدرت موتور این ماشین واقعا خنده دار بود چرا که از یک موتور 2.6 لیتری با قدرت 105 اسب بخار در آن استفاده شده بود؛ جالب اینکه که مدل های پایه آن حتی از موتورهای 2 لیتری با قدرت 77 اسب بخار استفاده می کردند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
90. سالین S7 – 2000[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
با استفاده از موتوری 550 اسب بخاری از لحاظ تئوری، ماشین خوبی به نظر می رسید اما در عمل آنقدر ضعیف بود که به یاد ماشین های اسبابازی می افتادیم. مدل های توربو دوقلوی این ماشین در سال 2005 به بازار آمد که از موتوری با 750 اسب بخار قدرت استفاده می کردند و قیمتی معادل 585296 دلار داشتند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
90. سالین S7 – 2000[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
با استفاده از موتوری 550 اسب بخاری از لحاظ تئوری، ماشین خوبی به نظر می رسید اما در عمل آنقدر ضعیف بود که به یاد ماشین های اسبابازی می افتادیم. مدل های توربو دوقلوی این ماشین در سال 2005 به بازار آمد که از موتوری با 750 اسب بخار قدرت استفاده می کردند و قیمتی معادل 585296 دلار داشتند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
89. فراری 612 اسکاگیلتی – 2004[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این مدل از فراری در واقع ماشینی بزرگ، گیج و 4 سرنشینی بود که البته بسیار هم شکننده و ضعیف ساخته شده بود.موتور 12 سیلندر و 5.7 لیتری این ماشین نیرویی برابر با 532 اسب بخار تولید می کرد اما برای راندن این ماشین زشت کافی به نظر نمی رسید.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
89. فراری 612 اسکاگیلتی – 2004[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این مدل از فراری در واقع ماشینی بزرگ، گیج و 4 سرنشینی بود که البته بسیار هم شکننده و ضعیف ساخته شده بود.موتور 12 سیلندر و 5.7 لیتری این ماشین نیرویی برابر با 532 اسب بخار تولید می کرد اما برای راندن این ماشین زشت کافی به نظر نمی رسید.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
88.فورد اسپایر – 1993[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین توسط کمپانی کیا ساخته شده بود و توسط فورد به فروش رفت که با عدم استقبال مشتریان مواجه شد. چرا که موتور 1.3 لیتری و 4 سیلندر این ماشین در واقع آن را به یک زندان متحرک تبدیل کرده بود.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
88.فورد اسپایر – 1993[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین توسط کمپانی کیا ساخته شده بود و توسط فورد به فروش رفت که با عدم استقبال مشتریان مواجه شد. چرا که موتور 1.3 لیتری و 4 سیلندر این ماشین در واقع آن را به یک زندان متحرک تبدیل کرده بود.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
87. ژئو مترو – 1989[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین سه سیلندر ساخت شرکت سوزوکی بود و به عنوان نماد ماشین های اقتصادی که به فراموشی سپرده شدند از آن یاد می شود. این ماشین حتی از یک ماشین خیس کانورتیبل نیز کمتر قدرت داشت.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
87. ژئو مترو – 1989[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین سه سیلندر ساخت شرکت سوزوکی بود و به عنوان نماد ماشین های اقتصادی که به فراموشی سپرده شدند از آن یاد می شود. این ماشین حتی از یک ماشین خیس کانورتیبل نیز کمتر قدرت داشت.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
86. شورلت لومیا APV[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ون طویل با بدنه ای پلاستیکی و داشبورد بالا به سادگی قابلیت برگزاری مسابقات اتومبیلرانی درون خود را داشت.شورلت و پونتیاک در ساخت این ماشین که به نام ون داست باستر نیز معروف بود، اشتباه بزرگی مرتکب شدند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
86. شورلت لومیا APV[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ون طویل با بدنه ای پلاستیکی و داشبورد بالا به سادگی قابلیت برگزاری مسابقات اتومبیلرانی درون خود را داشت.شورلت و پونتیاک در ساخت این ماشین که به نام ون داست باستر نیز معروف بود، اشتباه بزرگی مرتکب شدند.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
85.فولکس واگن فاکس[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
فولکس واگن نسخه ای از مدل گل را که در برزیل بود را برای بازار آمریکا انتخاب کرد.این ماشین نیز با موتور 1.8 لیتری و 4 سیلندر و 80 اسب بخاری و 4 دنده دستی آن کمتر از حد انتظار ظاهر شد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
85.فولکس واگن فاکس[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
فولکس واگن نسخه ای از مدل گل را که در برزیل بود را برای بازار آمریکا انتخاب کرد.این ماشین نیز با موتور 1.8 لیتری و 4 سیلندر و 80 اسب بخاری و 4 دنده دستی آن کمتر از حد انتظار ظاهر شد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
84. جگوار تیپ X – 2001[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین آبروی کمپانی جگوار را برد.جگوار در این ماشین در واقع از طراحی فورد موندنو استفاده کرده بود و روکشی از ورقه فلز XJ بر آن کشیده بود. این ماشین در واقع توهینی به تمام دارندگان جگوار محسوب می شد چرا که در هر محفلی که وارد می شدید، طنزی در مورد آن گفته می شد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
84. جگوار تیپ X – 2001[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین آبروی کمپانی جگوار را برد.جگوار در این ماشین در واقع از طراحی فورد موندنو استفاده کرده بود و روکشی از ورقه فلز XJ بر آن کشیده بود. این ماشین در واقع توهینی به تمام دارندگان جگوار محسوب می شد چرا که در هر محفلی که وارد می شدید، طنزی در مورد آن گفته می شد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
83.ولوو 262C – 1978[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
برتونه ایتالیا با تبدیل سری 260 ولوو به کوپه های دو در در واقع خود رار مضحکه خیابان های استکهلم کرد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
83.ولوو 262C – 1978[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
برتونه ایتالیا با تبدیل سری 260 ولوو به کوپه های دو در در واقع خود رار مضحکه خیابان های استکهلم کرد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
82. کاتلس اولدزموبیل کانورتیبل – 1990[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین یک مدل از سری کاتلس با دیفرانسیل جلو بود که با طراحی بدی که داشت توجه زیادی را به خود جلب نکرد. رانندگی با آن مثل حرکت بر روی یک تخم مرغ شکسته بود.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
82. کاتلس اولدزموبیل کانورتیبل – 1990[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین یک مدل از سری کاتلس با دیفرانسیل جلو بود که با طراحی بدی که داشت توجه زیادی را به خود جلب نکرد. رانندگی با آن مثل حرکت بر روی یک تخم مرغ شکسته بود.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
81.آستین آلگرو – 1973[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
خوشبختانه این ماشین هرگز به آمریکا صادر نشد چرا که با مشکلات عدیده ای در بخش تعلیق و پنوماتیک هایدرگس خود مواجه بود. علاقه مندان به مجموعه تاپ گیر به شدت از این ماشین بدشان می آید.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
81.آستین آلگرو – 1973[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
خوشبختانه این ماشین هرگز به آمریکا صادر نشد چرا که با مشکلات عدیده ای در بخش تعلیق و پنوماتیک هایدرگس خود مواجه بود. علاقه مندان به مجموعه تاپ گیر به شدت از این ماشین بدشان می آید.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)] [/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
80. روور Sd1 – 1980[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین با موتوری 3.5 لیتری و هشت سیلندر و قدرتی 133 اسب بخاری توسط بیوک ساخته شد. بدنه این ماشین به قدری بد بود که اگر آب یا مایعات بر روی ان میریخت و یا حتی از کنار استخر نیز رد می شدید، به سرعت شروع به زنگ زدن می کرد.[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)][BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
80. روور Sd1 – 1980[/BCOLOR]
[BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]
این ماشین با موتوری 3.5 لیتری و هشت سیلندر و قدرتی 133 اسب بخاری توسط بیوک ساخته شد. بدنه این ماشین به قدری بد بود که اگر آب یا مایعات بر روی ان میریخت و یا حتی از کنار استخر نیز رد می شدید، به سرعت شروع به زنگ زدن می کرد.[/BCOLOR]
[/BCOLOR][BCOLOR=rgb(255, 255, 255)]