شما چه پیشنهادهایی برای فروش بهتر تابلوهای هنری دارید؟ با ما در میان بگذارید.
برای فروش تابلوهای نقاشی خود کارهای بسیاری هست که میتوانید انجام دهید که در میان آنها گالری آنلاین آرتیبیشن 6 پیشنهاد برای فروش بهتر را در اختیار شما قرار میدهد:
اثر هنریتان را ارائه و به نمایش بگذارید
افرادی که به گالریها میآیند تا تابلوهای شما را تماشا کنند، مشتاق هستند راجعبه آثار هنریِ شما بدانند و تقریبا منتظرند فرصتی به دست آید تا درک عمیقتری نسبت به آنچه میبینند پیدا کنند. اما چطور به بازدیدکنندگان کمک کنیم تا درک بهتری از اثر پیدا کنند؟
فضای دوستانهای فراهم کنید و دردسترس بازدیدکنندگان باشید، متبسم و علاقمند با آنها صحبت کنید. اگرچه باید مراقب باشید که تعادل را در این کار رعایت کنید، چرا که نباید تحمیلکنندۀ هنرتان باشید و مصرانه توجه هر کسی که رد میشود را جلب کنید این کار باعث خواهد شد مخاطبان هنرِشما، از شما فرار کنند. از حساسیت و عقل سلیم خود استفاده کنید تا حد مناسب اشتیاق و علاقه به مخاطب را پیدا کنید. اما برای به اشتراک گذاشتن علاقه و عشق خود به اثرتان با دیگران، خجالتی نباشید و به راحتی میزان علاقۀ خود را به تابلوی نقاشیتان ابراز کنید.
از بازدیدکنندگان سوال بپرسید تا دریابید در درجۀ اول چهچیزی نظر آنها را جلب کرده است
بعد از ایجاد ارتباط و همصحبتی با مخاطبان هنر، از آنها بپرسید آیا رنگ خاصی جذبشان کرده است؟ یا المان مشخصی در نقاشی، آنها را علاقمند کرده است؟ در این صورت ممکن است بتوانید دیگر آثار مشابه خود را به آنها نشان دهید.
برای باز کردن این رشته نخ از آنها بپرسید آیا آن اثر یادآور تعطیلاتی است که ممکن است خاطراتی از آن بههمراه داشته باشند؟ در این صورت ممکن است بتوانید مناظر مشابهی را به آنها نشان دهید. به بازدیدکنندگان کمک کنید افکارشان را پی بگیرند. شاید رنگهی بهکاررفته در آثار شما به نظرشان آرامشبخش آمده باشد یا شاید بخواهند بیشتر برایتان از تعطیلات خود بگویند و از یادآوری آن لـ*ـذت ببرند.هرچقدر بیشتر تشویقشان کنید که علت علاقۀ خود را به اثرهنری شفافسازی کنند و به درک روشنی از آن برسند، بیشتر احتمال دارد که به اثر علاقمند شوند.
مردم دوست دارند با کسیکه مایل است به صحبت آنها گوش دهد، درددل کنند و احساس کنند که شنیده میشوند. آنچه میگویند و شما گوش میکنید و طی مکالمه، این بازدیدکنندۀ علاقمند از طریق ایجاد رابـ ـطهای ارزشمند به خریداری بالقوه تبدیل میشود تا جایی که حتی در آینده ممکن است مبلغ و ترویجدهندۀ هنر شما باشد. در واقع شما با این کار به خریداران خود کمک میکنید روی اثر هنریای که در حال بررسی آن هستند سرمایهگذاری عاطفی کنند. هرچقدر بیشتر با اثر ارتباط برقرار کنند، بیشتر ممکن است به تعامل با شما ادامه دهند و اثر را برای خانه یا دفتر کارشان بخرند.
ببینید برای چه محیطی بهدنبال یک اثر هنری هستند
اگر بفهمید اثر هنری شما در چه محلی نصب خواهد شد، میتوانید بهراحتی دریابید چه اثری برای آنها مناسب و یا چه اثری نامناسب است. حقیقت این است که همۀ ما امیدواریم محل کارمان شایسته به نظر برسد و بههمین دلیل ممکن است کسانی اثر شما را دوست بدارند اما برایشان اثر کاربردیای نباشد. چراکه هرچقدر هم مشتری کار شما را دوست داشته باشد، نیازمند آن است که تصور کند آن اثر در مکانی که قرار است نصب شود چه جلوهای خواهد داشت. اگر اثر هنری برای آپارتمانی خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد، این کار عملی نخواهد بود. از این محدودیتها آگاه باشید و سعی کنید کمک کنید مشتری بالقوه شما متوجه شود چه کاری را مد نظر دارد. اگر صادقانه معتقدید کارهایتان مناسب هستند، میتوانید آثار دیگرتان که گزینه بهتری هستند را در وبسایتتان نشان دهید یا پیشنهاد کنید برایشان اثری خلق کنید.
حتی اگر مشتری هنردوست در نهایت تصمیم بگیرد که اثر شما را نخرد، علاقمندی و تلاش شما را با قدردانی به یادخواهد داشت و یا اگر در لیست ایمیلهای شما قرار بگیرد، گهگاه به یاد آثار شما خواهد افتاد که این امر میتواند به خریدهای احتمالی آینده منجر شود. ممکن است شما یک طراح داخلی نباشید، اما شما قادر هستید از قوه تخیل و رنگ شناسیتان کمک بگیرید تا بازدیدکننده اثرتان را بپسندد، بخرد و احساس کند تصمیم درستی گرفته است.
به مسائلی که برای شما بازگو میشود علاقه نشان دهید
توجه نشان دادن به چیزهایی که بازدیدکنندگان به شما میگویند فقط برای فرایند خرید و فروش نیست. کسانیکه اثر شما را میخرند کسانی هستند که با شما صحبت میکنند چرا که آنها با اثر شما ارتباط عاطفی برقرار کردهاند. میتوانید کارتان را با صحبت دربارۀ اینکه چه چیز اثر هنری شما آنها را جذب کرده یا اثر برای آنها تداعی کنندۀ چیست، به فروش برسانید. به جوابهای آنها گوش کنید و تشویقشان کنید صحبت کنند. سعی کنید به این مکالمات به عنوان آشکارکننده جنبههایی از کار هنریتان نگاه کنید که پیش از این حتی بر خودتان هم پوشیده بودند.
دیدگاه بکر و تازۀکسی که بدون پیشبرداشت به سمت اثر شما میآید، به چیزی که از شما و سبک کارتان انتظار دارند، مرتبط است و میتواند به دلایل زیر ارزشمند باشد:
بهعنوان افراد غریبه و ناآشنا، آنها پیشزمینه و عاطفهای که اغلب واکنش خانواده و دوستان شما را که بیشتر با شما و آثار شما در تماس هستند و تحت تاثیر روحیات شما قرار میگیرند را ندارند. آنها میتوانند بهنحوی با شما صادق باشند که ممکن است دیگران با شما نباشند و به شما بینش سودمندی در مورد کارهایتان را ارائه بدهند.
بازدیدکنندگان تجارب و خاطراتشان را به فرایند تماشای آثار هنری میآورند. این بدین معناست که شما میتوانید حتی بدون آنکه متوجه شوید، حسی را با هزاران تداعی دیگر که ممکن است به خلق آثار شما مرتبط باشند، پرورش بدهید.
همه این کارها در نوع خود جالب و راضیکننده است و ممکن است در آینده در خلق آثار هنریتان تاثیرگذار باشد. به تعاملاتتان با خریداران بالقوه به عنوان تجاربی برای یادگیری نگاه کنید ادامه دهید و بدانید که به شما درک عمیقتری از اثرتان و تاثیری که برروی دیگران دارد، میدهد.
در مورد خودتان اطلاعات بدهید
آیا یادداشتی به برخی آثارتان ضمیمه شده است که به کارتان مرتبط باشد؟ اطلاعاتی در مورد جایی که شما به خلق اثر هنری پرداختهاید، ایدۀ اولیه از کجا آمدهاست یا چه اتفاقی افتاد وقتی در نیمۀ کار بودید و ناگهان متوجه شدید که خاک رستان تمام شده است؟ سهیم کردن دیگران در تمام این داستانها میتواند به شما کمک کند که کارتان را به فروش برسانید.
دانلود رمان های عاشقانه