نقاشی 6 پیشنهاد برای فروش بهتر تابلوی نقاشی

  • شروع کننده موضوع @nicedavil
  • بازدیدها 121
  • پاسخ ها 1
  • تاریخ شروع

@nicedavil

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/08/30
ارسالی ها
9,967
امتیاز واکنش
30,539
امتیاز
941
سن
20
محل سکونت
بآبُل
njwmqypezj.jpg


شما چه پیشنهادهایی برای فروش بهتر تابلوهای هنری دارید؟ با ما در میان بگذارید.

برای فروش تابلوهای نقاشی خود کارهای بسیاری هست که می‌توانید انجام دهید که در میان آنها گالری آنلاین آرتیبیشن 6 پیشنهاد برای فروش بهتر را در اختیار شما قرار می‌دهد:
اثر هنریتان را ارائه و به نمایش بگذارید

افرادی که به گالری‌ها می‌آیند تا تابلوهای شما را تماشا کنند، مشتاق هستند راجع‌به آثار هنریِ شما بدانند و تقریبا منتظرند فرصتی به دست آید تا درک عمیق‌تری نسبت به آنچه می‌بینند پیدا کنند. اما چطور به بازدیدکنندگان کمک کنیم تا درک بهتری از اثر پیدا کنند؟

فضای دوستانه‌ای فراهم کنید و دردسترس بازدیدکنندگان باشید، متبسم و علاقمند با آنها صحبت کنید. اگرچه باید مراقب باشید که تعادل را در این کار رعایت کنید، چرا که نباید تحمیل‌کنندۀ هنرتان باشید و مصرانه توجه هر کسی که رد می‌شود را جلب کنید این کار باعث خواهد شد مخاطبان هنرِشما، از شما فرار کنند. از حساسیت و عقل سلیم خود استفاده کنید تا حد مناسب اشتیاق و علاقه به مخاطب را پیدا کنید. اما برای به اشتراک گذاشتن علاقه و عشق خود به اثرتان با دیگران، خجالتی نباشید و به راحتی میزان علاقۀ خود را به تابلوی نقاشیتان ابراز کنید.

از بازدیدکنندگان سوال بپرسید تا دریابید در درجۀ اول چه‌چیزی نظر آنها را جلب کرده است
بعد از ایجاد ارتباط و هم‌صحبتی با مخاطبان هنر، از آنها بپرسید آیا رنگ خاصی جذبشان کرده است؟ یا المان مشخصی در نقاشی، آنها را علاقمند کرده است؟ در این صورت ممکن است بتوانید دیگر آثار مشابه خود را به آنها نشان دهید.

برای باز کردن این رشته نخ از آنها بپرسید آیا آن اثر یادآور تعطیلاتی است که ممکن است خاطراتی از آن به‌همراه داشته باشند؟ در این صورت ممکن است بتوانید مناظر مشابهی را به آنها نشان دهید. به بازدیدکنندگان کمک کنید افکارشان را پی بگیرند. شاید رنگ‌هی به‌کاررفته در آثار شما به نظرشان آرامش‌بخش آمده باشد یا شاید بخواهند بیشتر برایتان از تعطیلات خود بگویند و از یادآوری آن لـ*ـذت ببرند.هرچقدر بیشتر تشویقشان کنید که علت علاقۀ خود را به اثرهنری شفاف‌سازی کنند و به درک روشنی از آن برسند، بیشتر احتمال دارد که به اثر علاقمند شوند.

مردم دوست دارند با کسی‌که مایل است به صحبت آنها گوش دهد، درددل کنند و احساس کنند که شنیده می‌شوند. آنچه می‌گویند و شما گوش می‌کنید و طی مکالمه، این بازدیدکنندۀ علاقمند از طریق ایجاد رابـ ـطه‌ای ارزشمند به خریداری بالقوه تبدیل می‌شود تا جایی که حتی در آینده ممکن است مبلغ و ترویج‌دهندۀ هنر شما باشد. در واقع شما با این کار به خریداران خود کمک می‌کنید روی اثر هنری‌ای که در حال بررسی آن هستند‌ سرمایه‌گذاری عاطفی کنند. هرچقدر بیشتر با اثر ارتباط برقرار کنند، بیشتر ممکن است به تعامل با شما ادامه دهند و اثر را برای خانه یا دفتر کارشان بخرند.

fwxbxnunzv.jpg


ببینید برای چه محیطی به‌دنبال یک اثر هنری هستند
اگر بفهمید اثر هنری شما در چه محلی نصب خواهد شد، می‌توانید به‌راحتی دریابید چه اثری برای آنها مناسب و یا چه اثری نامناسب است. حقیقت این است که همۀ ما امیدواریم محل کارمان شایسته به نظر برسد و به‌همین دلیل ممکن است کسانی اثر شما را دوست بدارند اما برایشان اثر کاربردی‌ای نباشد. چراکه هرچقدر هم مشتری کار شما را دوست داشته باشد، نیازمند آن است که تصور کند آن اثر در مکانی که قرار است نصب شود چه جلوه‌ای خواهد داشت. اگر اثر هنری برای آپارتمانی خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد، این کار عملی نخواهد بود. از این محدودیتها آگاه باشید و سعی کنید کمک کنید مشتری بالقوه شما متوجه شود چه کاری را مد نظر دارد. اگر صادقانه معتقدید کارهایتان مناسب هستند، می‌توانید آثار دیگرتان که گزینه بهتری هستند را در وب‌سایتتان نشان دهید یا پیشنهاد کنید برایشان اثری خلق کنید.

حتی اگر مشتری هنردوست در نهایت تصمیم بگیرد که اثر شما را نخرد، علاقمندی و تلاش شما را با قدردانی به یادخواهد داشت و یا اگر در لیست ایمیل‌های شما قرار بگیرد، گهگاه به یاد آثار شما خواهد افتاد که این امر می‌تواند به خریدهای احتمالی آینده منجر شود. ممکن است شما یک طراح داخلی نباشید، اما شما قادر هستید از قوه تخیل و رنگ شناسیتان کمک بگیرید تا بازدیدکننده اثرتان را بپسندد، بخرد و احساس کند تصمیم درستی گرفته است.

dcmcvvmmwj.jpg


به مسائلی که برای شما بازگو می‌شود علاقه نشان دهید
توجه نشان دادن به چیزهایی که بازدیدکنندگان به شما می‌گویند فقط برای فرایند خرید و فروش نیست. کسانیکه اثر شما را می‌خرند کسانی هستند که با شما صحبت می‌کنند چرا که آنها با اثر شما ارتباط عاطفی برقرار کرده‌اند. می‌توانید کارتان را با صحبت دربارۀ اینکه چه چیز اثر هنری شما آنها را جذب کرده یا اثر برای آنها تداعی کنندۀ چیست، به فروش برسانید. به جواب‌های آنها گوش کنید و تشویقشان کنید صحبت کنند. سعی کنید به این مکالمات به عنوان آشکارکننده جنبه‌هایی از کار هنری‌تان نگاه کنید که پیش از این حتی بر خودتان هم پوشیده بودند.

دیدگاه بکر و تازۀکسی که بدون پیش‌برداشت به سمت اثر شما می‌آید، به چیزی که از شما و سبک کارتان انتظار دارند، مرتبط است و می‌تواند به دلایل زیر ارزشمند باشد:

به‌عنوان افراد غریبه و ناآشنا، آنها پیش‌زمینه و عاطفه‌ای که اغلب واکنش خانواده و دوستان شما را که بیشتر با شما و آثار شما در تماس هستند و تحت تاثیر روحیات شما قرار می‌گیرند را ندارند. آنها می‌توانند به‌نحوی با شما صادق باشند که ممکن است دیگران با شما نباشند و به شما بینش سودمندی در مورد کارهایتان را ارائه بدهند.

chcwozzsav.jpg


بازدیدکنندگان تجارب و خاطراتشان را به فرایند تماشای آثار هنری می‌آورند. این بدین معناست که شما می‌توانید حتی بدون آن‌که متوجه شوید، حسی را با هزاران تداعی دیگر که ممکن است به خلق آثار شما مرتبط باشند، پرورش بدهید.

همه این کارها در نوع خود جالب و راضی‌کننده است و ممکن است در آینده در خلق آثار هنریتان تاثیرگذار باشد. به تعاملاتتان با خریداران بالقوه به عنوان تجاربی برای یادگیری نگاه کنید ادامه دهید و بدانید که به شما درک عمیقتری از اثرتان و تاثیری که برروی دیگران دارد، میدهد.

در مورد خودتان اطلاعات بدهید
آیا یادداشتی به برخی آثارتان ضمیمه شده است که به کارتان مرتبط باشد؟ اطلاعاتی در مورد جایی که شما به خلق اثر هنری پرداخته‌اید، ایدۀ اولیه از کجا آمده‌است یا چه اتفاقی افتاد وقتی در نیمۀ کار بودید و ناگهان متوجه شدید که خاک رستان تمام شده است؟ سهیم کردن دیگران در تمام این داستان‌ها می‌تواند به شما کمک کند که کارتان را به فروش برسانید.
 
  • پیشنهادات
  • @nicedavil

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/08/30
    ارسالی ها
    9,967
    امتیاز واکنش
    30,539
    امتیاز
    941
    سن
    20
    محل سکونت
    بآبُل
    ftrefdufcq.jpg


    اما همۀ هنرمندان برای صحبت کردن درباره منابع الهام‌بخش شخصیشان یا واکنش آنها به اثر هنری، احساس راحتی نمی‌کنند. بسیاری ترجیح می‌دهند ارزش کار هنری بیان‌کننده باشد، یا احساس می‌کنند صحبت‌کردن در مورد مفهوم یا زمینۀ پدیدآیی اثر هنری ممکن است ناخواسته در تفسیر بالقوۀ بینندگان از آن، محدودیت ایجاد کند. به عنوان هنرمندی که به اثر هنری جان می‌بخشد، این حق را دارید که در نحوۀ نمایش آن اثرگذار باشید. گرچه، این کار تاثیر نهایی را که اثر بر ذهن یک بیننده خواهد گذاشت تعیین نمی‌کند.

    با دادن اطلاعات بیشتر و درگیر شدن در مکالمه در مورد خلق اثر و عناصر به کار رفته در آن، به بیننده فرصتی میدهید تا نظر عمیقتری نسبت به کارتان داشته باشند. در درجه اول، یا حتی هنگام خلق اثر میتوانید تصمیم بگیرید با گفتن کدام بخشهای مربوط به کار، راحت هستید و هنگامی که در موردش از شما سئوال میکنند، آماده باشید تا جوری پاسخ دهید که خریدار بالقوه را جذب کند و به او در افزایش احساسات مثبتی که از قبل نسبت به اثرتان داشته، کمک کند.

    برای خودتان طرفدار بسازید
    با کسی‌که بدون کوچکترین حرکت تشویق‌آمیزی از طرف شما، کاری را خریداری کرده‌است نیز به همین شکل رفتار کنید و به آنها نیز همان اشتیاق و علاقه‌ای را نشان دهید که نسبت به کسی که تصمیم به خرید اثر شما دارد، نشان می‌دهید. حتی اگر او همان شخص هنردوستی باشد که توصیفش را کردیم. کسی‌که بعد از بازدید اثر، می‌داند باید این اثر را بخرد، هم ارزش این را دارد که همان تلاشی را که برای یک خریدار بالقوه نشان می‌دهید، به او ابراز کنید. باید بتوانید آنها را همان موقع یا در آینده، به خریدن اثر دوم تشویق کنید یا کاری کنید آن قدر مشتاق کار شما شوند که آنها را به دوستان خود توصیه کنند.

    jjrsgevfuc.jpg


    اگر فردی خالصانه به اثر شما علاقه نشان داده است، چه آن را بخرد یا نخرد، سعی کنید کاری کنید که نسبت به آثار شما علاقمند باقی بمانند. اطلاعات تماسشان را بگیرید تا بتوانید آنها را در جریان پیشرفت هنر‌یتان قرار دهید.

    از آنها بخواهید با شما عکس بگیرند. می‌توانید از این عکس برای به یادآوردن او استفاده کنید یا اگر مایل بودند، آن را در فیس‌بوک اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی قرار دهید و او را تگ کنید تا خریدار در جریان حضور حرفه‌ای شما در فیس بوک قرار بگیرد. همچنین ایمیلشان را بهلیست ایمیل‌هایتان اضافه کنید یا آنها را در فیس‌بوک پیدا کنید تا بتوانند پیج کاری شما را لایک کنند.

    اگر موضوع به‌خصوصی بود که در موردش صحبت کردید و دوست دارید آن را ادامه دهید؛ مثلا اثر هنری که فکر می‌کنید مجموعه‌داری ممکن است از آن خوشش بیاید اما آن روز همراه خود نداشتید، اطلاعات آن اثر راجع به موضوع مورد نظررا با جزئیات به آنها ایمیل بزنید تا ارتباط شما را قوی‌تر کند.

    هر تعاملی که با افراد علاقمند به اثر هنریتان برقرار می‌کنید ارزش این را دارد که برایش وقت گذاشته شود. این تعاملات ممکن است به رابـ ـطه‌ای طولانی مدت همراه با قدردانی و منفعت دوطرفه منجر شود و البته به شما کمک کند هنرتان رابه فروش برسانید.
     

    برخی موضوعات مشابه

    بالا