![34279147077533432774_Call-of-Duty-Infinite-Warfare_5-WM-768x428.jpg](http://up.vbiran.ir/uploads/34279147077533432774_Call-of-Duty-Infinite-Warfare_5-WM-768x428.jpg)
علیرغم انتقاد های بسیاری که بازی Call of Duty: Infinite Warfare بعد از رونمایی اولیه خود دریافت کرد که مبنی بر این بودند که این بازی بسیار از ریشه های Call of Duty کلاسیک فاصله گرفته است، رسانه های مختلف و خود توسعه دهنده سعی بر این داشتند تا بگویند که بازی جدید بیشتر شبیه به Call of Duty خواهد بود و طرفداران آن را دوست خواهند داشت.
طی صحبت های آقای " برایان هرتن" (Brian Horton) از Infinity Ward در مورد سیستم حرکت بازی، ایشان اظهار کردند که علیرغم اینکه بازی در بسیاری از مواقع در حالت بی جاذبه در فضا قرار می گیرد، اما باز هم سیستم حرکت کلاسیک " Boots in the Ground " را مثل بازی های قبل خواهد داشت.
" تمرکز ما بر این بود تا یک سیستم حرکت روان بسازیم تا در نهایت همان "Boots in the Ground" کلاسیک را ارائه بدهیم؛ از آنجایی که بازی در فضا نیز جریان دارد، ما تلاش بسیاری کردیم تا بفهمیم که حرکت در جاذبه صفر چه حالتی خواهد داشت. شما خواهید دید که بازیکن قادر خواهد بود از Grapple Hook استفاده کند تا در جاذبه صفر بتواند جابجا شود. علاوه بر این، موقعیت هایی وجود دارد که شما قادر خواهید بود تا از پرش های بلند یا Wall Run استفاده کنید."
به هر حال علیرغم تغییرات بسیار باز هم ممکن است طرفداران از این بازی خوشحال شوند.
CoD: Infinite Warfare برای PC،PS4 و Xbox One در نوامبر عرضه می شود.