مقام دوم دوج چلنجر R/T با 809 امتیاز
معنای کامل وجود عضله در یک خودروی عضلانی! این بهترین توصیف برای چلنجر است؛ زیرا شاهد وجود بیشترین عضله در اندام چلنجر هستیم. بعلاوه در زیر کاپوت کشیدهٔ آن نیز یک نیروگاه عظیم V8 همی آرمیده که صدای غرشش واقعاً گوشنواز است. این در حالی است که این کوپهٔ عضلانی بهراحتیِ یک سدان خانوادگی بزرگ است و چلنجر ثابت کرد که برای داشتن یک ماسل کار اسپرت نیازی به قربانی کردن راحتی نیست.
دوج چلنجر قطعاً متفاوت از دو خودروی دیگر است و تنها خودرویی است که هنوز هم یک ماشین عضلانی واقعی است درحالیکه کامارو و موستانگ بیشتر شبیه خودروهای اسپرت معمولی شدهاند. پیشرانهٔ همی آن سریعترین پاسخگویی را در بین سه رقیب دارد و بااینکه بیشترین گشتاور گروه را تولید میکند اما هنوز هم در اطراف شهر با آرامش رفتار میکند. چلنجر واقعاً یک ماشین عضلانی احساس میشود بهویژه هنگامیکه نیروگاه همی آن را بیدار میکنید. صدای این موتور نیز در هر سرعتی فوقالعاده است.
لاستیکهای آن عملکرد خوبی دارند اما بهراحتی میتوانید لاستیکهای عقبی را در عرض چند دقیقه بهکلی نابود کرده و ابری از دود راه بیندازید. بعلاوه چلنجر تنها ماشین این مقایسه است که فضای داخلی راحت و مناسبی برای چهار سرنشین بزرگسال دارد. البته به همین دلیل این خودرو برای رانندگی در جادههای کوهستانی و یا پیستهای مسابقهٔ تنگ و پیچدرپیچ بیشازحد عریض است. سیستم تعلیق چلنجر برای یک خودروی اسپرت زیاد از حد نرم است که این امر موجب میشود هندلینگ چلنجر در حد دو رقیب دیگر نباشد.
حکم کلی: دوج چلنجر خودرویی بزرگ با غرشی مهیب و کمی ترسناک است و درکل تمام آن چیزی را که از یک ماشین عضلانی میخواهید را ارائه میکند. هنگامیکه پشت آن مینشینید و پدال گاز را فشار میدهید لبخند رضایت بر روی صورتتان نقش خواهد بست اما هندلینگ ضعیف و عرض زیاد شاید این لبخند را محو کند.
معنای کامل وجود عضله در یک خودروی عضلانی! این بهترین توصیف برای چلنجر است؛ زیرا شاهد وجود بیشترین عضله در اندام چلنجر هستیم. بعلاوه در زیر کاپوت کشیدهٔ آن نیز یک نیروگاه عظیم V8 همی آرمیده که صدای غرشش واقعاً گوشنواز است. این در حالی است که این کوپهٔ عضلانی بهراحتیِ یک سدان خانوادگی بزرگ است و چلنجر ثابت کرد که برای داشتن یک ماسل کار اسپرت نیازی به قربانی کردن راحتی نیست.
دوج چلنجر قطعاً متفاوت از دو خودروی دیگر است و تنها خودرویی است که هنوز هم یک ماشین عضلانی واقعی است درحالیکه کامارو و موستانگ بیشتر شبیه خودروهای اسپرت معمولی شدهاند. پیشرانهٔ همی آن سریعترین پاسخگویی را در بین سه رقیب دارد و بااینکه بیشترین گشتاور گروه را تولید میکند اما هنوز هم در اطراف شهر با آرامش رفتار میکند. چلنجر واقعاً یک ماشین عضلانی احساس میشود بهویژه هنگامیکه نیروگاه همی آن را بیدار میکنید. صدای این موتور نیز در هر سرعتی فوقالعاده است.
لاستیکهای آن عملکرد خوبی دارند اما بهراحتی میتوانید لاستیکهای عقبی را در عرض چند دقیقه بهکلی نابود کرده و ابری از دود راه بیندازید. بعلاوه چلنجر تنها ماشین این مقایسه است که فضای داخلی راحت و مناسبی برای چهار سرنشین بزرگسال دارد. البته به همین دلیل این خودرو برای رانندگی در جادههای کوهستانی و یا پیستهای مسابقهٔ تنگ و پیچدرپیچ بیشازحد عریض است. سیستم تعلیق چلنجر برای یک خودروی اسپرت زیاد از حد نرم است که این امر موجب میشود هندلینگ چلنجر در حد دو رقیب دیگر نباشد.
حکم کلی: دوج چلنجر خودرویی بزرگ با غرشی مهیب و کمی ترسناک است و درکل تمام آن چیزی را که از یک ماشین عضلانی میخواهید را ارائه میکند. هنگامیکه پشت آن مینشینید و پدال گاز را فشار میدهید لبخند رضایت بر روی صورتتان نقش خواهد بست اما هندلینگ ضعیف و عرض زیاد شاید این لبخند را محو کند.