* انتقادی که به تو مطرح می شود این است که تیم کاری تو، تیم ثابتی است. خودت فکر نمی کنی این امر به مرور باعث می شود که در گذر زمان به یکنواختی برسی و وارد پروسه تکرار بشوی. از این موضوع نترسیدی؟
بله ترسیدم. من از این آلبوم تصمیم گرفتم تغییر کنم. چون هر اتفاقی می خواست بیفتد تا الان افتاده و باید کارم را خوب کنم. به عنوان ترانه سرا با مهرزاد امیرخانی کار می کنم که فضای دیگری قرار است بیاید. تنظیم کننده اکثر کارهای قبلی من حامد برادران بود و در این آلبوم با کوشان و اشکان آبرون کار می کنم که تاکنون با آن ها کار نکرده بودم. البته کار «پرتگاه» با کوشان بود. همه چیز را عوض می کنم و با برندترین افراد کار می کنم. شاید برای ملودی هم با علیرضا افکاری بتوانم کار کنم.
* قابلیت های ملودی سازی تو انقدر یونیک و ویژه است که خیلی ها اعتقاد دارند از بهترین ملودی سازها هستی. درمورد پروسه ملودی سازی خودت صحبت کن که اصولا از کجا می آید؟
واقعا خودم نمی دانم. بعضی کارهای من هم مثل «وای دلم» و «حیف روزهای رفته» به حق خودش نرسید. همیشه تا خودم مصرع به مصرع کار را دوست نداشته باشم کار را پخش نمی کنم. همیشه دوست دارم ترانه مخاطبینم را درگیر کند و وقتی می خواهند سه دقیقه وقت بگذارند، برای گوش هایش ارزش قائلم.
* یکی از حاشیه های مهم سال گذشته تو ماجرای حامد برادران و ورودش به ارکستر آقای گلزار و خروجش از ارکستر سامان جلیلی بود. چه شد که همه چیز به هم خورد؟
من و حامد خیلی خوب کار می کنیم. طبیعتا وقتی گروهی خوب کار کند آدم هایی پیدا می شوند که وسط بیایند و رابـ ـطه ها را خراب کنند و حرف ببرند. حتی حرف هایی را هم اضافه کنند و به من بگویند حامد این حرف ها را زده یا به حامد بگویند سامان این حرف ها را زده است. ما می خواستیم برای گروه مان لباس طراحی کنیم و همه گفتند گروه سرود می شویم! به گروه آقای گلزار رفتند و حتی کلاهشان هم یکی بود. اگر گروه سرود بود فرقی ندارد و آن جا هم گروه سرود می شود. این مسائل ناراحتم کرد.
بله ترسیدم. من از این آلبوم تصمیم گرفتم تغییر کنم. چون هر اتفاقی می خواست بیفتد تا الان افتاده و باید کارم را خوب کنم. به عنوان ترانه سرا با مهرزاد امیرخانی کار می کنم که فضای دیگری قرار است بیاید. تنظیم کننده اکثر کارهای قبلی من حامد برادران بود و در این آلبوم با کوشان و اشکان آبرون کار می کنم که تاکنون با آن ها کار نکرده بودم. البته کار «پرتگاه» با کوشان بود. همه چیز را عوض می کنم و با برندترین افراد کار می کنم. شاید برای ملودی هم با علیرضا افکاری بتوانم کار کنم.
* قابلیت های ملودی سازی تو انقدر یونیک و ویژه است که خیلی ها اعتقاد دارند از بهترین ملودی سازها هستی. درمورد پروسه ملودی سازی خودت صحبت کن که اصولا از کجا می آید؟
واقعا خودم نمی دانم. بعضی کارهای من هم مثل «وای دلم» و «حیف روزهای رفته» به حق خودش نرسید. همیشه تا خودم مصرع به مصرع کار را دوست نداشته باشم کار را پخش نمی کنم. همیشه دوست دارم ترانه مخاطبینم را درگیر کند و وقتی می خواهند سه دقیقه وقت بگذارند، برای گوش هایش ارزش قائلم.
* یکی از حاشیه های مهم سال گذشته تو ماجرای حامد برادران و ورودش به ارکستر آقای گلزار و خروجش از ارکستر سامان جلیلی بود. چه شد که همه چیز به هم خورد؟
من و حامد خیلی خوب کار می کنیم. طبیعتا وقتی گروهی خوب کار کند آدم هایی پیدا می شوند که وسط بیایند و رابـ ـطه ها را خراب کنند و حرف ببرند. حتی حرف هایی را هم اضافه کنند و به من بگویند حامد این حرف ها را زده یا به حامد بگویند سامان این حرف ها را زده است. ما می خواستیم برای گروه مان لباس طراحی کنیم و همه گفتند گروه سرود می شویم! به گروه آقای گلزار رفتند و حتی کلاهشان هم یکی بود. اگر گروه سرود بود فرقی ندارد و آن جا هم گروه سرود می شود. این مسائل ناراحتم کرد.