- عضویت
- 2019/08/24
- ارسالی ها
- 4,490
- امتیاز واکنش
- 10,641
- امتیاز
- 921
صورتی رنگ صورتی بسته به ارزش و شدت آن به حالت های متفاوت تغییر می کند
•شاد
•جوان
•روحیه بخش
•اساسی
•شیرین
صورتی های روشن آتشین تند و زننده همه انرژی بالا و حال و هوای رنگ اصلی قرمز را نشان میدهند این رنگ های پر انرژی و باطراوت به نظر می رسند و حس تحرک و طغیان آن را خلق میکند آنها مفرح و مهیج هستند اما استفاده از آنها خطر بیشتری را نسبت به قرمز به دنبال دارد زیرا مد هایی زودگذر هستند. عمر ماندگاری آنها به اندازه قرمز نیست. بهترین کاربرد این رنگهای روشن برای محصولات گران قیمت و مد روز مانند اسباب بازی ها به خصوص عروسکها و اجناس جدید پلاستیکی است مراقب آدامس های بادکنکی صورتی که به نظر مصنوعی می رسند باشید این رنگ ظاهری زشت به محصولات گران می دهند.
رنگهای صورتی پر طراوت و هیجان انگیز تر در صنایع آرایشی انتخاب مطلوبی هستند، زیرا هنگامی که ظاهری گرم تر، لوکس تر و شیک تر مدنظر است توجه بیشتری جلب میکنند.
رنگ های صورتی فوکسیه¹ و سرخابی که متمایل به قرمز یا بنفش هستند رنگ های سنگین تری هستند و به همین خاطر آنها را احساسی و تماشایی می دانند.
رنگ های صورتی کمرنگ تر و کم اشباع تر قرمز رقیقی هستند که شدت شان گرفته شده است. همچنین هیجان انگیزی رنگ قرمز در آنها از بین رفته و آنچه باقی مانده حس عاشقانه است.
با وجود آن که گرایشات مردانه به صورتی کمتر است این رنگ در اصل یک رنگ زنانه و لطیف در نظر گرفته می شود.
صورتی چرک و ارغوانی روشن رنگ هایی ملایم لطیف و احساسی به چشم می آیند.
صورتی مزه و بوی شیرین را القا می کند. محصولاتی چون مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی عطرها و محصولات شوینده و بهداشتی بوی شیرینی دارند، از رنگ های صورتی روشن یا متوسط استفاده می کنند.
صورتی رنگی مثبت سالم به نظر می رسد.
صورتی میتواند هر رنگ پوستی را گلگون نشان دهد در واقع تصویری سالم تر از آن به نمایش بگذارد این رنگ برای استفاده در محصولات بهداشتی و آرایشی برای سالن های مراقبت از پوست اتاقهای ماساژ یا بسته بندی در هر محصولی که مربوط به این فضا هاست انتخاب بسیار خوبی است.
رنگ های فکوسیه¹:نوعی قرمز متمایل به بنفش که به خاطر گل گوشواره های یافوکسیه به این نام خوانده میشود.
•شاد
•جوان
•روحیه بخش
•اساسی
•شیرین
صورتی های روشن آتشین تند و زننده همه انرژی بالا و حال و هوای رنگ اصلی قرمز را نشان میدهند این رنگ های پر انرژی و باطراوت به نظر می رسند و حس تحرک و طغیان آن را خلق میکند آنها مفرح و مهیج هستند اما استفاده از آنها خطر بیشتری را نسبت به قرمز به دنبال دارد زیرا مد هایی زودگذر هستند. عمر ماندگاری آنها به اندازه قرمز نیست. بهترین کاربرد این رنگهای روشن برای محصولات گران قیمت و مد روز مانند اسباب بازی ها به خصوص عروسکها و اجناس جدید پلاستیکی است مراقب آدامس های بادکنکی صورتی که به نظر مصنوعی می رسند باشید این رنگ ظاهری زشت به محصولات گران می دهند.
رنگهای صورتی پر طراوت و هیجان انگیز تر در صنایع آرایشی انتخاب مطلوبی هستند، زیرا هنگامی که ظاهری گرم تر، لوکس تر و شیک تر مدنظر است توجه بیشتری جلب میکنند.
رنگ های صورتی فوکسیه¹ و سرخابی که متمایل به قرمز یا بنفش هستند رنگ های سنگین تری هستند و به همین خاطر آنها را احساسی و تماشایی می دانند.
رنگ های صورتی کمرنگ تر و کم اشباع تر قرمز رقیقی هستند که شدت شان گرفته شده است. همچنین هیجان انگیزی رنگ قرمز در آنها از بین رفته و آنچه باقی مانده حس عاشقانه است.
با وجود آن که گرایشات مردانه به صورتی کمتر است این رنگ در اصل یک رنگ زنانه و لطیف در نظر گرفته می شود.
صورتی چرک و ارغوانی روشن رنگ هایی ملایم لطیف و احساسی به چشم می آیند.
صورتی مزه و بوی شیرین را القا می کند. محصولاتی چون مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی عطرها و محصولات شوینده و بهداشتی بوی شیرینی دارند، از رنگ های صورتی روشن یا متوسط استفاده می کنند.
صورتی رنگی مثبت سالم به نظر می رسد.
صورتی میتواند هر رنگ پوستی را گلگون نشان دهد در واقع تصویری سالم تر از آن به نمایش بگذارد این رنگ برای استفاده در محصولات بهداشتی و آرایشی برای سالن های مراقبت از پوست اتاقهای ماساژ یا بسته بندی در هر محصولی که مربوط به این فضا هاست انتخاب بسیار خوبی است.
رنگ های فکوسیه¹:نوعی قرمز متمایل به بنفش که به خاطر گل گوشواره های یافوکسیه به این نام خوانده میشود.
آخرین ویرایش: