- عضویت
- 2019/08/24
- ارسالی ها
- 4,490
- امتیاز واکنش
- 10,641
- امتیاز
- 921
فرایند انتخاب رنگها علائم همنشینی رنگ
به منظور ایجاد یک پیام بدون شبهه هارمونی های رنگی می بایست محتوای علائم رنگی بصری بوده تا پاسخهای خاص را برانگیزد_ پاسخ هایی که به بهترین شکل بیان کننده هدف از ارائه محصول یا خدمات باشد. طبق یک حساب سر انگشتی، یک آرایش رتبه ای، شامل رنگ اصلی و فرعی و رنگ تکیه باید وجود داشته باشد. مطالعات تداعی واژه نشان میدهد که رنگهای اصلی در فهرست زیر به طور کلی واکنش های ذکر شده را ایجاد می کند.
به یاد داشته باشید که برای بیشتر رنگ ها ابعاد مثبت بسیار گسترده تر از جنبههایی است که میتوان آنها را منفی در نظر گرفت.
این پاسخ ها و ماهیت واکنش های رنگی که در بخش خانواده رنگ ها توضیح داده شده به شما کمک خواهد کرد تاثیرگذارترین حالت ها و ترکیبات رنگی را خلق و تعریف کنید.
به منظور ایجاد یک پیام بدون شبهه هارمونی های رنگی می بایست محتوای علائم رنگی بصری بوده تا پاسخهای خاص را برانگیزد_ پاسخ هایی که به بهترین شکل بیان کننده هدف از ارائه محصول یا خدمات باشد. طبق یک حساب سر انگشتی، یک آرایش رتبه ای، شامل رنگ اصلی و فرعی و رنگ تکیه باید وجود داشته باشد. مطالعات تداعی واژه نشان میدهد که رنگهای اصلی در فهرست زیر به طور کلی واکنش های ذکر شده را ایجاد می کند.
به یاد داشته باشید که برای بیشتر رنگ ها ابعاد مثبت بسیار گسترده تر از جنبههایی است که میتوان آنها را منفی در نظر گرفت.
این پاسخ ها و ماهیت واکنش های رنگی که در بخش خانواده رنگ ها توضیح داده شده به شما کمک خواهد کرد تاثیرگذارترین حالت ها و ترکیبات رنگی را خلق و تعریف کنید.