نکاتی در رابـ ـطه با طراحی سایت فروشگاهی

  • شروع کننده موضوع webone
  • بازدیدها 245
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

webone

کاربر اخراجی
عضویت
2018/09/13
ارسالی ها
1
امتیاز واکنش
2
امتیاز
6
سن
36
طراحی وب سایت فروشگاهی
اکنون زمان آن است که طراحی سایت فروشگاهی را انجام دهید. تمی را انتخاب کنید که بیانگر برند شما بوده و به بهترین شکل ویترین کالاهای شما باشد. ابتدا می توان آن را به صورت دمو یا پیش نمایش ببینید و بهترین انتخاب را انجام دهید.
شما می توانید به فروشگاه اینترنتی خود صفحات، کالاها، بلاگ ها، تصاویر، متن، ویدیو و ... اضافه نمایید. این به شما اجازه می دهد تا کنجکاوی مشتریان را تحـریـ*ک کرده و آن ها را تشویق به خرید بیشتر نمایید. حتماً باید یک صفحه ی «درباره» و «تماس با ما» را در نظر بگیرید تا خریداران بالقوه امکان ارتباط با شما را داشته باشند. همچنین می توانید به صفحات خود ویدیو و متن اضافه کنید. موارد مهم دیگر، برای وبسایت فروشگاه اینترنتی شما عبارتند از:
• عکس: مردم دوست دارند با افراد حقیقی ارتباط داشته باشند.
• نام برای فروشگاه: به کسب و کارتان اعتبار می دهد
• لوگو: برای برندینگ و شناخته شدن
• نشان های اعتماد و لوگو های پرداخت قابل اعتماد: این ها مردم را از بابت خرید از شما آسوده خاطر می کنند.

اکنون موفق به انجام طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای شده اید. فروشگاه شما یک مرکز تبادل خواهد بود که در آن کالاهایی به مشتریان می فروشید و با آنها ارتباط مستقیمی برقرار می کنید.
افزودن کالاها
اکنون زمان آن است که به فروشگاه اینترنتی خود کالا اضافه کنید:
• نوع کالای خود را انتخاب کنید (فیزیکی، دیجیتالی، خدمات).
• برای کالای خود اسم و توضیحاتی ارائه دهید
• قیمت و تعداد موجود برای فروش را تعیین کنید
• با آپلود عکس، فایل صوتی و یا ویدیو پیش نمایشی از کالا ارائه دهید
• گزینه های تحویل و قیمت گذاری را انتخاب و انواع مختلف کالا را مشخص کنید

شاید وسوسه شوید که این فرآیند را به سرعت انجام دهید ولی به یاد داشته باشید که ثابت شده است توضیحات خوب و تصاویر واضح نتیجه بخش هستند. در نوشتن اگهی ها موجز و فکر شده عمل کرده و از مناسب بودن تصاویر مطمئن شوید.
تست درگاه پرداخت پس از طراحی سایت
رها کردن سبد خرید، طاعون فروشگاه های اینترنتی است. به این روش ها از آنها پرهیز کنید:
• اطمینان یافتن از اینکه وبسایت و مخصوصاً درگاه پرداخت شما بر روی تبلت ها و گوشی های هوشمند کار می کند.
• فراهم کردن امکان خرید چندین قلم جنس برای مشتریان در یک زمان
• در صورت امکان، ارائه ی سرویس تحویل رایگان، و یا شفافیت کامل درباره ی هزینه های ارسال، قبل از خرید
• ارسال ایمیل برای سبد های خرید رها شده، به کسانی که سبد خرید خود را بدون خرید نهایی رها کرده اند.

در سال 2017، مؤسسه ی Baymard، با مطالعه بر روی 37 مورد رها سازی سبد خرید به این نتیجه رسید که میانگین رهاسازی سبد خرید اینترنتی 69.23% است که یعنی عدد قابل توجهی از سبدها بدون خرید رها می شوند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

برخی موضوعات مشابه

بالا