اتومبیل و موتور ♧ دورهمیِ چشم‌بادامی‌ها؛ مصاف سوزوکی بالنو، هوندا جاز و نیسان نوت

Բ໐ՐງēԵ๓Ēຖ໐Ե

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/09/09
ارسالی ها
2,059
امتیاز واکنش
16,497
امتیاز
696
آیا سوزوکی بالنو به حد کافی کاربردی است تا از پس هوندا جاز و نیسان نوت برآید؟

Please, ورود or عضویت to view URLs content!

در دنیای سوپرمینی های اسپورت، سوزوکی سوئیفت همیشه سواری عالی و هزینه‌های معقولی داشته است اما اگر شما خواهان خودرویی کوچک برای پوشش دادن موارد بیشتری از هیجان و هزینه‌های رانندگی باشید چه کار باید بکنید؟ در بازار امروزی، این مدل‌ها نیازمند توانایی زیاد هستند اما صندوق‌عقب کوچک‌تری از برخی خودروهای شهری دارند و بااین‌وجود سوئیفت بسیاری از رقبا را به دنبال خود می‌کشد.


Please, ورود or عضویت to view URLs content!

انتخاب سوزوکی بالنو باعث می‌شود تا سوپرمینی ای را به دست آورید که پلتفرم تطبیق‌پذیرتری داشته، فضای بیشتر ارائه داده و تجهیزات استاندارد بیشتری را عرضه بکند و درعین‌حال همانند سوئیفت کاراکتر لـ*ـذت رانندگی را به همراه قیمتی معقول به همراه داشته باشد.


Please, ورود or عضویت to view URLs content!


Please, ورود or عضویت to view URLs content!

این خودروی تازه‌وارد باید با هوندا جاز روبرو شود اما حتی مدل SE سطح میانه‌ی این خودرو گران‌تر از مدل سطح بالای بالنو است. هوندا تعداد زیادی راه‌حل هوشمندانه‌ی کاربردی بودن را دارد درحالی‌که نیسان نوت قیمت معقول‌تری داشته و صندوق‌عقب بزرگ و کابین منعطف آن نقطه‌ی قوت این خودرو محسوب می‌شوند. کدام سوپرمینی راه‌حل جذب‌کننده‌ی بیشتری را پیشنهاد می‌دهد؟


شاخ‌به‌شاخ
تطبیق‌پذیری
نبود نیمکت عقبی لغزشی در نیسان نوت حاضر در تست به این معنی است که هوندا به لطف صندلی‌های جادویی خود دست برتر را می‌گیرد. هرچند شما اغلب از آن‌ها استفاده نخواهید کرد بنابراین سوزوکی در بحث کاربردی بودن تقریباً با این خودرو برابری می‌کند درحالی‌که نیسان نوت نیز کمی فضای سرنشین بیشتری را داخل کابین ارائه می‌دهد.


Please, ورود or عضویت to view URLs content!

Please, ورود or عضویت to view URLs content!

Please, ورود or عضویت to view URLs content!


Please, ورود or عضویت to view URLs content!

Please, ورود or عضویت to view URLs content!

Please, ورود or عضویت to view URLs content!


Please, ورود or عضویت to view URLs content!

Please, ورود or عضویت to view URLs content!

Please, ورود or عضویت to view URLs content!


تجهیزات
این خودروها کاربردی بودن را با بودجه‌ای کم عرضه می‌کنند اما آیا شما نسبت به تجهیزات توافقی دارید؟ خب، بالنو با ارائه‌ی برخی تجهیزات که در خودروهای گران‌تر یافت می‌شوند از همه قوی‌تر عمل می‌کند؛ این خودرو حتی کروز کنترل تطبیقی نیز دارد. تجهیزات نیسان نوت کم است و آپشن های جاز نیز گران هستند.


کیفیت
هر دو خودروی بالنو و جاز مواد استفاده شده‌ی باکیفیتی دارند و نوت را پشت سر گذاشته‌اند. پلاستیک‌های نرم‌تر و طراحی‌های تیزتر در سوزوکی و هوندا به این معنی هستند که نیسان نمی‌تواند با این دو رقابت کند. نوت اینترفیس کاربری سطح پایین و احساس ارزان‌تری دارد.


Please, ورود or عضویت to view URLs content!

Please, ورود or عضویت to view URLs content!

Please, ورود or عضویت to view URLs content!


قضاوت نهایی
رتبه‌ی اول: سوزوکی بالنو
Please, ورود or عضویت to view URLs content!


Please, ورود or عضویت to view URLs content!

Please, ورود or عضویت to view URLs content!


Please, ورود or عضویت to view URLs content!

Please, ورود or عضویت to view URLs content!


 
  • پیشنهادات
  • Բ໐ՐງēԵ๓Ēຖ໐Ե

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/09/09
    ارسالی ها
    2,059
    امتیاز واکنش
    16,497
    امتیاز
    696
    در این سطح، هزینه‌ها فاکتوری مهم است اما تنها اینکه بالنو قیمت خرید خوبی دارد و هزینه‌هایش کمتر است به این معنی نیست که شما باید به همین راضی باشید. بالنو ارزان‌ترین خودرو در این مقایسه است اما بیشتری تجهیزات را دارد و به خاطر کاربردی بودن استفاده‌ی روزمره‌ی زیادی را پیشنهاد می‌کند. اگر بتوانید با ظاهر خودرو کنار بیایید، سوزوکی یک خودروی صادق، ارزان و انعطاف‌پذیر است که به‌طور شگفتی انگیزی سواری خوبی نیز دارد.
    رتبه‌ی دوم: هوندا جاز
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!



    Please, ورود or عضویت to view URLs content!

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    Please, ورود or عضویت to view URLs content!

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!




    با شیرینی استفاده از گیربکس دستی به جای نسخه‌ی CVT، هوندا جاز به‌طور گسترده‌ای بهبود یافته است. فضای مفید این خودرو با سواری برجسته ترکیب شده و متمایزتر از بالنو و نوت است؛ اما در بخشی که ایجاد توازن بین قیمت، کاربردی بودن و تجهیزات یک فاکتور کلیدی است، هوندا جاز گران‌تر نمی‌تواند سوزوکی را شکست دهد. به‌علاوه هزینه‌های این خودرو نیز بیشتر است.

    رتبه‌ی سوم: نیسان نوت
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!



    Please, ورود or عضویت to view URLs content!

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    Please, ورود or عضویت to view URLs content!

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!




    در مقابل رقبای تازه‌تری چون بالنو و جاز، سن بالای نوت بیشتر به چشم می‌آید. در تریم Acenta کابین تجهیزات کمی دارد و کیفیت مواد استفاده شده نیز قابل رقابت با رقبا نیست. با قدرت و سرعت کمتر، نیسان در جاده نیز کم می‌آورد و تعویض دنده‌های غیردقیق و سواری ناراحت آن نیز از جاذبه‌های این خودرو می کاهند.

    تازه وارد
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!

    قیمت: 11500 پوند
    پیشرانه: 3 سیلندر 1.2 لیتری 97 اسب بخاری


    Please, ورود or عضویت to view URLs content!

    2017 Nissan Micra

    اواخر سال گذشته، ما نیسان میکرای کاربردی‌تر، بزرگ‌تر و تماماً جدیدی را شاهد بودیم که می‌تواند نوت از نفس افتاده را کنار بزند. میکرا با الهام از کانپست Sway، اسپورت‌تر، کم‌مصرف‌تر و باکیفیت‌تر به نظر می‌رسد.

    سوزوکی بالنو 1.0 Boosterjet SZ5 هوندا جاز SE 1.3 i-VTEC
    نیسان نوت Acenta Style 1.2


    قیمت مدل تست شده (پوند)

    14429 14995
    14835


    طول/عرض/ارتفاع (میلی‌متر)

    3995/1745/1470 3995/1694/1550
    4140/1695/1530


    پیشرانه

    3 سیلندر خطی،998 سی‌سی 4 سیلندر خطی،1318 سی‌سی
    3 سیلندر خطی، 1198 سی‌سی


    قدرت (اسب بخار)

    109 101
    79


    گشتاور (نیوتون متر)

    170 123
    110


    گیربکس

    5 سرعته ی دستی، دیفرانسیل جلو 6 سرعته ی دستی، دیفرانسیل جلو
    5 سرعته ی دستی، دیفرانسیل جلو


    حجم صندوق عقب (لیتر)

    320 354
    411


    وزن خالص (کیلوگرم)

    950 1066
    1040


    شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت (ثانیه)

    9.5 10.4
    12.1


    حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)

    200 190
    170


    مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر)

    4.5/3.3/3.7 5/3.5/4.1
    4.9/3.3/3.9


    Please, ورود or عضویت to view URLs content!

     
    بالا