- عضویت
- 2018/02/17
- ارسالی ها
- 23,992
- امتیاز واکنش
- 29,350
- امتیاز
- 1,104
ویکی تراول () وبسایتی است که به جمع آوری اطلاعات مشترک و عمومی مسافران سرتاسر دنیا اختصاص داده شده است و به طرح موضوعات به صورت یک به یک، با اختیار تام نسبت به محتوای آن می پردازد. ویفیرینگقشه های گوگل را به عنوان پایگاه قرار داده است و این امکان را به مشترکین می دهد که هر گونه اطلاعاتی را به منابع اطلاعاتی خود بیفزایند؛ از مشخصات راهنماهای ملی گرفته تا تورهای کشور همسایه.
همچنین اکسپدیا و یاهوتراول نیز وبلاگ هایی را به کار گرفته اند تا به تبلیغ شرکت مسافرتی آن ها بپردازند. اکسپدیا این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا با جمع آوری تفاسیر شخصی از برنامه های بازدید از جاذبه های گردشگری، اطلاعات خود را درباره پروازها و هتل ها و مؤسسه های اتومبیل کرایه تکمیل کنند. این شرکت از طریق پیش فروش بلیت های ورودی اماکن و جاذبه های گردشگری توصیه شده در کنار خدمات مسافرتی معمول خود، درآمد کسب می نماید. یاهو یک گام از این فراتر رفته و شرایطی فراهم آورده است که مسافران از نظرات سایر کاربران سایت در تصمیم گیری های خود پیرامون سفر گردشگری شان استفاده نمایند. این سایت حتی جزئیات تجربه ها و جاذبه های گردشگری رایگان را عرضه می کند و این اطلاعات را بر اساس محبوبیت نزد خوانندگان فهرست بندی می نماید، و به عرصه تجارت رزرو بلیت وارد نمی شود. البته این یک راهبرد زیرکانه برای جلب اعتماد مصرف کنندگان در دنیایی است که گزینه های رو به افزایشی برای انجام دادن تبلیغات و ارائه اطلاعات گردشگری در آن وجود دارد.
همچنین اکسپدیا و یاهوتراول نیز وبلاگ هایی را به کار گرفته اند تا به تبلیغ شرکت مسافرتی آن ها بپردازند. اکسپدیا این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا با جمع آوری تفاسیر شخصی از برنامه های بازدید از جاذبه های گردشگری، اطلاعات خود را درباره پروازها و هتل ها و مؤسسه های اتومبیل کرایه تکمیل کنند. این شرکت از طریق پیش فروش بلیت های ورودی اماکن و جاذبه های گردشگری توصیه شده در کنار خدمات مسافرتی معمول خود، درآمد کسب می نماید. یاهو یک گام از این فراتر رفته و شرایطی فراهم آورده است که مسافران از نظرات سایر کاربران سایت در تصمیم گیری های خود پیرامون سفر گردشگری شان استفاده نمایند. این سایت حتی جزئیات تجربه ها و جاذبه های گردشگری رایگان را عرضه می کند و این اطلاعات را بر اساس محبوبیت نزد خوانندگان فهرست بندی می نماید، و به عرصه تجارت رزرو بلیت وارد نمی شود. البته این یک راهبرد زیرکانه برای جلب اعتماد مصرف کنندگان در دنیایی است که گزینه های رو به افزایشی برای انجام دادن تبلیغات و ارائه اطلاعات گردشگری در آن وجود دارد.