کارگردان بازی God of War از بازی‌های خطی دفاع کرد

  • شروع کننده موضوع Dead Man
  • بازدیدها 175
  • پاسخ ها 0
  • تاریخ شروع

Dead Man

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/12/30
ارسالی ها
15,015
امتیاز واکنش
27,631
امتیاز
1,051
چندی پیش کمپانیالکترونیک آرتز خبر تعطیلی استودیو ویسرال گیمز را در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد و توضیح داد که وظیفه توسعه بازی Star Wars ویسرال گیمز به استودیو ونکوور سپرده شده است و این بازی با تغییر توسعه‌دهندگان، از یک اثر اکشن ماجراجویی با داستان خطی به یک تجربه‌ی گسترده تبدیل خواهد شد؛ تصمیمی که به منظور جذب طیف گسترده‌ای از بازیکنان اتخاذ شده است. صحبت‌های الکترونیک آرتز بحث‌های زیادی را در انجمن‌های مختلف مرتبط با بازی‌ها ایجاد کرد و برخی از سازندگان نیز در این خصوص اظهاراتی را ارائه کردند که یکی از جالب‌ترین آنها مربوط به کوری بارلوگ، کارگردان جدیدترین قسمت از بازی God of Warاست.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، کوری بارلوگ در خصوص تعطیلی استودیو ویسرال گیمز در حساب شخصی خود در توییتر ابراز ناراحتی کرد و اظهار داشت که بازی‌هایی با داستان خطی همچنان می‌توانند طرفداران بسیاری را به خود جذب کنند.

6376adc7-7ff7-4153-8f82-b0e8ec2679bc.jpg


من عاشق بازی‌های تک‌نفره با داستان خطی هستم. برای من ناراحت‌کننده است که کلمه «خطی» به‌عنوان یک مفهوم بد در نظر گرفته می‌شود. بازی‌های با داستان خطی هنوز هم طرفداران خود را دارند.

نکته جالب در این خصوص این است که بارلوگ در گذشته بازی God of War را به یک اتوبوس گردشگری تشبیه کرده بود که بازیکنان می‌توانند در هر زمانی از آن پیاده شوند و به سیاحت و کاوش بپردازند و سپس به اتوبوس بازگردند و از سفر خود لـ*ـذت ببرند.

بحث در مورد بازی‌های با داستان خطی از مدت‌ها پیش وجود دارد و حتی در سال ۲۰۰۹ و با انتشار بازی Final Fantasy XIII این بحث وجود داشته است. یقینا یکی از لـ*ـذت‌بخش‌ترین بخش‌ها در بازی‌ها مربوط به تنوع آنها است و همچنان موقعیت‌های زیادی برای بازی‌هایی با داستان خطی و بازی‌های جهان باز وجود دارد.

بازی God of War به صورت انحصاری در اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد و تا به این لحظه تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده است.

نویسنده : علی نوروزی
منبع dualshockers
 

برخی موضوعات مشابه

بالا