HelpSite.io: پلتفرمی به منظور ساخت یک مرکز پشتیبانی جذاب

سیده آمین ارمان

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/05/10
ارسالی ها
1,730
امتیاز واکنش
20,744
امتیاز
795
محل سکونت
البرز
با کمک HelpSite.io می توانید تنها در طی چند دقیقه یک بخش سؤالات رایج (FAQ) و راهنمای سایت بسازید. HelpSite.io امکانات مختلف را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به توضیح مختصری در مورد آن ها می پردازیم. با سکان آکادمی همراه باشید.

ویژگی های HelpSite.io
این پلتفرم به شما امکانی را می دهد تا با راه اندازی بخش سؤالات رایج، از کاربران وب سایت خود پشتیبانی کنید. این بخش بسیار زیبا و در عین حال سازگار با موبایل است. همچنین قابلیت جست و جو نیز برای آن در نظر گرفته شده تا مشتریان بتوانند پاسخ سؤالات خود را هر چه سریع تر پیدا کنند.

فرم تماس هوشمند
در بخش تماس، یک فرم تماس هوشمند وجود دارد که با تایپ کردن پیام، مقالات به صورت خودکار به کاربر پیشنهاد می شود. به این طریق کاربران می توانند پاسخ سؤالات خود را سریع تر دریافت کرده و مسئول پشتیبانی نیز در وقت خود بیشتر صرفه جویی می کند.

رابط کاربری ادمین بسیار ساده
اگر یک رابط کاربری ادمین ساده و راحت را می پسندد، قطعاً HelpSite.io به درد شما می خورد. با کمک این رابط کاربری ساده می توانید بدون هیچ مشکلی به خلق مقالات دانش بیان بپردازید. شما فقط کافی است بخش راهنما و پشتیبانی وب سایت خود را با پاسخ به سؤالات مکرر و رایج و دیگر اطلاعات مفید برای کمک و راهنمایی کاربران پر کنید و بقیه کار را HelpSite بسپارید.

جست و جوی فوق سریع
ابزار جست و جویی که HelpSite در اختیار شما قرار می دهد بسیار سریع و کارآمد است که در کوتاه ترین زمان ممکن مقالات مرتبط و مناسب برای کاربر را جست و جو می کند.

قابلیت شخصی سازی
به علاوه، از طریق قابلیت شخصی سازی این سرویس می توانید تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کرده و بخش پشتیبانی سایت را دقیقاً همان طور که دوست دارید بسازید. حتی بخش رایگان HelpSite.io هم گزینه دامنه شخصی دارد تا بتوانید سایت خود را در help.yourdomain.com داشته باشید. بنابراین می توانید قالب را با HTML/CSS برای سازگاری برند سایت تان شخصی سازی کنید.

گردش کار ساده به همراه نرم افزار پشتیبانی مدیریت درخواست ها
فرم تماسی که این سرویس در اختیار شما قرار می دهد در نهایت به صورت یک ایمیل ارسال می شود. بنابراین شما می توانید از Desk.com، Zendesk، Groove، Gmail یا دیگر سرویس ها، برای پاسخ به کاربران خود استفاده کنید.
 

برخی موضوعات مشابه

بالا