جالب و دانستنی ۲۱ حقیقت پنهان درباره انیمیشنهای پیکسار

Ati._.S81

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2021/01/16
ارسالی ها
1,648
امتیاز واکنش
3,336
امتیاز
537
  1. کمپانی دیزنی در دفاع از خرس بنفش رنگ داستان اسباب بازی ۳ طرح دعوی کرد

Please, ورود or عضویت to view URLs content!


در سال ۲۰۱۴، دیزنی کمپانی صنایع دیس لیزا را برای خرس ضدقهرمان بنفش رنگ داستان اسباب بازی به اسم لوتسو طرح دعوی کرد؛ چرا که آنها اسباب بازی پرفروشی داشتند که یک خرس شبیه همین خرس بود، دیزی مدعی بود که فروش این اسباب بازی در بازار تحت تأثیر داستان اسباب بازی ۳ است. در نهایت کمپانی ساخت عروسک اظهار داشت که دیزنی پیش از داستان اسباب بازی ۳ از وجود چنین عروسی خبر داشته است و آنها تکنولوژی این خرس را به یک شرکت وابسته به دیزنی واگذار کرده بودند.
 
  • پیشنهادات
  • Ati._.S81

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2021/01/16
    ارسالی ها
    1,648
    امتیاز واکنش
    3,336
    امتیاز
    537
    1. رایلی در انیمیشن درونِ بیرون از خوردن سبزیجات مختلف در کشورهای متفاوت امتناع می کرد

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    پیکسار به منظور برقراری ارتباط با طیف گسترده ایی از مخاطبان احتمالی خود هنگام اکران انیمیشنها در کشورهای متفاوت تغییراتی روی آنها اعمال می کند. در مورد انیمیشن درونِ بیرون آنها ۲۸ تغییر گرافیکی برای ۴۵ نما ایجاد کردند. «پیت داکتر» کارگردان این انیمیشن توضیح داده است: ما متوجه شدیم که قسمتهایی از محتوایی که ما تولید کرده ایم در سایر کشورها بی معنا خواهد بود. یکی از مثالهای آن سبزیجاتی است که رایلی از آن خوشش نمی آید. اگر فیلم را در ژاپن نگاه کنید، رایلی به جای این که بینی خود را برای بروکلی بگیرد برای فلفل دلمه ای سبز می گیرد. تغییردیگر در بخش ورزشی بود که در سر پدر رایلی می گذشت؛ همه کشورها با هاکی آشنا نیستند، در نتیجه فوتبال ر برخی نسخه ها جایگزین هاکی شد.
     

    Ati._.S81

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2021/01/16
    ارسالی ها
    1,648
    امتیاز واکنش
    3,336
    امتیاز
    537
    1. رندی نیومن برای ترانه کارخانه هیولا سازی «اگر تو را نداشتم» اولین اسکار خود را برنده شد

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    «رند نیومن» این اسکار را پس از ۱۶ باری که نامزد دریافت همین رشته شده بود دریافت کرد. در سال ۲۰۱۱، وی دومین اسکار خود را برای ترانه داستان اسباب بازی ۳ برنده شد. نیومن تاکنون ۲۰ بار نامزد جایزه آکادمی شده است.

    1. محبوبیت انیمیشن جستجوی نمو به فشار جمعیتی دلقک ماهی ها منتهی شد

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    پس از اکران در جستجوی نمو کودکان انقدر به نمو علاقمند شدند که تقاضا برای داشتن دلقک ماهی به عنوان حیوان خانگی به شدت بالا رفت. صید و فروش این ساکنان اقیانوس باعث کاهش جمعیت این گونه شد. برخی از نقاط طبیعی محل سکونت آنها شاهد کاهش ۷۵ درصدی تعداد دلقک ماهی ها بودند.

    1. تعداد بادکنکهای انیمیشن «بالا» به ۱۰،۲۹۷ بادکنک رسیده بود

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    هنرمندان جلوه های تصویری این فیلم از مجموعه انیمیشن های پیکسار تعداد بادکنکها را شمرده اند. جان ریش می گوید:کل سقف با بادکنک پوشیده شده است ما تنها لایه بیرونی را شبیه سازی نکردیم، زیر بادکنکها لایه بیرونی مشخص است و از آ نها می توان لایه های بیشتر را مشاهده کرد.
     

    Ati._.S81

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2021/01/16
    ارسالی ها
    1,648
    امتیاز واکنش
    3,336
    امتیاز
    537
    1. داستان اسباب بازی ۲ در قرار بود فقط برای نسخه نمایش خانگی آماده شود

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    دیزنی بعد از ساخت دنباله علاالدین در سال ۱۹۹۴ تحت عنوان «بازگشت جعفر» تصمیم گرفته بود که داستان اسباب بازی ۲ را صرفا برای نسخه نمایش خانگی آماده کند. اگرچه در طور تولید مشخص شد که داستان اسباب بازی ۲ به قدری قوی و پرهزینه هست که برای اکران در سینماها آماده شود. ظرف کمتر از یکسال تیم داستان اسباب بازی ۲ برای ساخت یک دنباله ۱۲ دقیقه مجهز و دست به کار شدند.
     

    Ati._.S81

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2021/01/16
    ارسالی ها
    1,648
    امتیاز واکنش
    3,336
    امتیاز
    537
    1. انیمیشن ماشینها استاندارد تازه ایی از رئالیسم را برای فیلمهای انیمیشن فراهم کرد

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    انیمیشن ماشینها اولین اثر پیکسار بود که از تکنیکی به نام «ردیابی اشعه» استفاده کرد؛ تکنیکی که نحوه عبور نور و برخورد آن با سطوح را تغییر می دهد. به عبارت ساده تر این تکنیک به هنرمندان این امکارن را می دهد، بازتابهای دقیق را بدون نیاز به عبور از آنها به طور جداگانه ترسیم کند. تکنیک ردیابی اشعه نیازمند نیروی عظیم کامپیوتری است در نتیجه ارائه هر فریم از انیمیشن ماشینها ۱۷ ساعت طول کشیده است. برخی از فریم ها تا یک هفته هم طولانی شده اند.
     

    برخی موضوعات مشابه

    بالا