طراحی وب آموزش سئو

سیده آمین ارمان

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/05/10
ارسالی ها
1,730
امتیاز واکنش
20,744
امتیاز
795
محل سکونت
البرز
تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی چیست؟
خوب می دانیم که در طراحی سایت پارامتر لینک چه تاثیری بر سئو سایت دارد و همچنین خوب می دانیم که در این سال ها گوگل بسار تلاش می کند که در میان وب سایت ها یک رقابت سالم و عادلانه ایجاد کند حال بر اساس این مقدمه به بررسی تفاوت لینک طبیعی و غیر طبیعی میپردازیم و نتیجه را نیز بررسی می کنیم.

هنگامی که شما به طور دائم و مکرر در سایت خود مطالب ارزشمند و گیرا تولید می کنید و محتویات سایت خود را بالا می برید باعث جذب کاربران بیشتری به سمت سایت شما می شود. آن هایی که به مطالب شما علاقمند شدند دنباله آن را میگیرند و پیگیری می کنند و اگر آن را برای دیگران نیز مفید ببیند شروع به معرفی سایت شما به دیگران میکنند، برخی مطالب شما را در شبکه های اجتماعی، سایت ها و وبلاگ ها به اشتراک می گذارند و آن را منتشر می کنند. به آن دسته از لینک هایی که این چنین ساخته می شوند را لینک طبیعی می گویند.

به آن دسته از لینک هایی که وبمستران برای بهبود بخشیدن به وضعیت ورودی سایت خود در گوگل ایجاد می کنند غیر طببیعی می گویند. مانند لینک های خریداری شده و تبادل لینک.

از آن جایی که الگوریتم پنگوئن به شدت در حال شناسایی این لینک های غیر طبیعی و مصنوعی هستند. الگوریتم پنگوئن این سایت ها را متقلب شمرده و آن ها را جریمه و اسپم می کند.



پس اگر می خواهید ورودی سایت خود را در گوگل بهبود ببخشید به جای آن که لینک ایجاد کنید سعی به ایجاد مخاطب کنید. برای ایجاد کردن مخاطب، مطالب سایت را با محوریت کاربر بنویسید تا از این طریق لینک طبیعی به دست آورید
 
  • پیشنهادات
  • سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    سیاست های جدید لینک بیلدینگ
    در گذشته از پارامتر های مهمه گوگل برای سئو لینک و پیج رنک بوده است اما گوگل تصمیم گرفته است رفته رفته پارامتر های دیگری را که بر اساس تجربه ی کاربران بنا نهاده شده است را جایگزین سازد.



    به جای ایجاد لینک مخاطب ایجاد کنید. بریا این کار مطالب را مخاطب محور قرار دهید.
    کاربران را درگیر کنید و دائما از آن ها بخواهید که در بحث ها شرکت کنند و نظرات و سوالات خود را مطرح کنند.
    محتویاتی که به هدف افزیش چگالی کلمات کلیدی و سئو تولید نکرده و از انتشار آن ها خوداری نمایید.
    به دیگران لینک بدهید و در این راه اصلا خسیس نباشید و یا در صورت کپی مطالب حتما ناام مرجع و منبع را ذکر نمایید.
    سایت خود را انجن ها، تالار ها و سایت ها معرفی کنید و مطالب خود را در آن ها منتشر کنید.
    در مطالب خود اضافه گو نباشید و به جای شاخ و برگ دادن به مطالب تکراری از ویدئو ها و تصاویری مانند اینفوگرافیک ها استفاده کنید تا مطلب را سریعتر و جذاب تر به کاربر منتقل کنید.
    سعی داشته باشید ترافیک سایت خود را به صورت هدفمند افزایش دهید و فقط به دنبال ایجاد لینک نباشید، برند سازی کنید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    استفاده از iframe و تاثیر آن بر سئو
    Iframe چیست؟

    Iframe مخفف inline frame، یکی از تگ های HTML است که در صورت استفاده از آن قادر خواهید بود یک صفحه از وب سایت دیگری را در سایت خود لود کنید. مثلا میتوانید ویدئو های خود را در سایت هایی مانند آپارات آپلود کنید و سپس به وسیله ی تگ iframe آن را در صفحات سایت خود لود کنید. در گذشته تگ frame وجود داشته که به علت بروز مشکلاتی به مرور زمان استفاده از آن منسوخ شده است.

    Administrator\files\UploadFile\iframet.jpg

    هر صفحه ای یک سری داده و محتوا را نمایش میدهد که این داده های می توانند متن، عکس و یا ویدئو باشند. هنگامی که ما از تگ iframe استفاده میکنیم درحقیقت قسمتی از محتوای آن صفحه از سایتمان را به محتوای بیرونی ارجاع داده ایم به همین دلیل روبات خزنده گوگل نمیتواند آن قسمت ارجاع داده شده را ایندکس کند و با محتوای داخلی سایت ارتباط ایجاد کند به همین دلیل داد های داخل iframe جز داده و محتوای صفحه سایت قرار نمیگیرد و اطلاعات داخل آن ایندکس نمی شود.

    iframe و سئو

    به شرط آن که داده داخل تگ iframe ارزش محتوایی نداشته باشد استفاده از آن مشکلی برای طراحی سایت و سایت نخواهد داشت همچنین اگر داده های داخل iframe مربوط به سایت شما نشود و موضوع آن با موضوع مطلب یکی نباشد باز هم مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

    توجه داشته باشید برخی از کسانی که قالب رایگان ارائه میدهند ممکن است حاوی کد های مخفی iframe باشند که باعث بروز برخی از مشکالات می شود همچنین برخی از سرویس ها مانند آب و هوا، اخبار روز و ... که در داخل تگ iframe قرار میگیرند ممکن است این کد های مخفی را با خود داشته باشند. پس حتما خروجی آن ها را چک کنید.

    برخورد گوگل با تگ iframe

    موتور خزنده گوگل قادر به تشخیص iframe می باشد اگر نکات فوق را هم رعایت کنید تاثیر منفی بر سایت و رتبه سایت شما در نتایج سرچ نخواهد گذاشت اما به دلیل آن که جز خارجی سایت شما محصوب میشود ارزش محتوایی برای سایت شما نخواهد داشت.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    کلیک بر روی لینک و تاثیر آن بر سئو
    بسیاری از افراد مبتدی و تازه کار تصور می کنند که هر چه سایتشان بازدید بیشتری داشته باشد باعث میشود رتبه سایتشان افزایش یابد چرا که گوگل به مقدار بازدید سایت رتبه میدهد در صورتی که در مقالات گذشته طراحی سایت مبنا به این مطلب اشاره کرده ایم که گوگل قادر نیست برخی از معیارها مانند تعداد بازدید و کلیک بر روی لینک های سایتی را اندازه گیری کند.



    زیرا روبات خزنده گوگل باید به تمامی نقاط سایت شما دسترسی داشته باشد تا بتواند چنین معیاری را محاسبه نماید در صورتی که چنین امکانی برایش میسر نیست. از سوی دیگر تعداد کلیک ها بر روی لینک اهمیت ندارد آنچه که لینک را با ارزش می نماید معرفی سایتی بر روی سایت های دیگر است.

    تصور اشتباه دیگر که وجود دارد این است که برخی بر این باورند که گوگل دیگر اهمیتی به لینک ها نمیدهد و یا اینکه اگر سایتی از سایت های دیگر بک لینک داشته باشد مشکل اسپم خواهد داشت. لینک ها و بک لینک ها از جمله معیار های مهمی است که روبات خزنده گوگل به هنگام جستجو صفحات سایت ها آن را می سنجد و برای جستجوی بهتر سایت سودمند است.

    پس نتیجه میگیریم آنچه برای گوگل با ارزش است وجود لینک های طبیعی و با اعتبار است نه لینک هایی که به صورت غیر طبیعی ایجاد شده اند زیرا لینک های غیر طبیعی خطر اسپم شدن سایت را در پی دارد.

    برای مطالع بیشتر مقاله تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی چیست؟ را مطالعه فرمایید.

    محتوای کپی و تاثیر آن بر سئو

    کپی کردن محتوا و مطلب سایت شما در وبلا گ ها و دیگر سایتها در صورتی که سایت و وبلاگ اعتبار کمتری داشته باشد به سایت شما لطمه ای وارد نمیشود در غیر این صورت گوگل سایت شما را بخاطر وجود مطالب کپی در سایتتان متهم کرده و دچار مجازات میشوید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    تولید محتوا برای سایت های ریسپانسیو
    با ورود الگوریتم موبایل گدون یک سری قوانین تازه برای تولید محتوا بوجود آمد. زیرا در گذشته وبمستران فقط برای مانیتور های رو میزی تولید محتوا می کردند و اهمیتی به سایز مانیتور نمی دادند اما اکنون شما دیگر نمی توانید مانند گذشته به تولید محتوا بپردازید و چه بخواهید و چه نخواهید باید این قوانین جدید را رعایت کنید.

    فرض کنید تمامی آب موجود در پارچی را می خواهید درون یک لیوان بریزید مسلما تمامی آب درون لیوان جا نمیشود

    مشکل درج تصاویر در پست ها

    از این به بعد باید توجه داشته باشید از در پست های خود از تصاویر ریز و کوچک استفاده نکنید زیرا کاربری که از موبایل استفاده میکند دیگر نمی تواند پیغام شما را درک کند. و شاید مضمون اشتباه برداشت کند.

    مشکل پخش ویدئو ها

    خوب تقریبا همه میدانند که بسیاری از گوشی از فرمت فلش پشتیبانی نمیکند و بر اساس الگوریتم موبایل گدون نباید در سایت ها از فرمت فلش استفاده گردد. حتی اگر مشکل فرمت را برطرف سازید بعد از آن باید با مشکل اندازه و نحوه نمایش در موبایل ها سر و کله بزنید.

    مشکل پاراگراف ها

    در صفحه نمایش مانیتور ها هر پاراگراف شامل 2 تا 3 خط میشود اما همان پاراگراف در موبایل تبدیل به 10 تا 20 خط میشود.

    مشکل تیتر ها

    همانند موردی که در بالا ذکر شد باید عنوان ها و تیتر ها را کوتاه تر انتخاب کنیم تا تیتر و عنوان چند خطی نداشته باشیم.

    مختصر بنویسید

    حتما شما هم در زمان نوشتن پیامک از کلمات کوتاه و مختصر استفاده میکنید. توجه داشته باشید که اگر کاربران شما بیشتر از طریق موبایل وارد سایت شما میشود بهتر است از این مختصر نویسی ها در تولید محتوا سایت خود استفاده نمایید. در غیر این صورت متن بیش از حد طولانی می شود و کاربر را خسته میکند.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    اهمیت دیتابیس در سئو
    بعد از طراحی سایت مناسب محتوای تازه است که سایت را به صفحه اول گوگل وارد می کند. حال فرض کنید که شما به صورت مرتب و منظم محتوا تولید کرده اید و سایتتان دارای بازدیدکنندگان ثابت وکاربران مهمان زیادی شده است. اما به علت تولید محتوا حجم دیتابیس سایت شما افزایش یافته است که باید یه فکری به حال آن ها بکنید.

    بهترین کار بعد از بهینه سازی قالب ساختاری سایت باید به سراغ بهینه سازی دیتابیس بروید.

    کی باید دیتابیس را بهینه سازی کنیم؟

    یک وبمستر حرفه ای همزمان با ایجاد و طراحی سایت به فکر بهینه سازی همه جانبه ی سایت خود می باشد اما اغلب وبمستران به بهینه سازی دیتابیس اهمیت چندانی نمیدهند.



    چرا وبمستران به بهینه سازی دیتابیس اهمیت چندانی نمی دهند؟

    سایت هایی وجود دارد که بازدیدکننده زیادی ندارد و احتیاج به این کار احساس نمی شود و سایت به خوبی کار میکند.
    کمتر برای سایتی پیش میآید که حجم دیتابیسش به نقطه بحران برسید.
    ممکن است وبمستر دانش کافی در مورد سئو سایت نداشته باشید و دانشی ناقص داشته باشد.
    چه مواردی که در بهینه سازی دیتابیس باید رعایت شود؟

    انتخاب جدول مناسب اولین گام است. مثلا اگر حجم زیادی از کد های کوئری متعلق به بازیابی اطلاعات است باید از جدول MYISAm بهره ببرید. همچنین باید بعد از آن کوئری ها را بهینه سازی کنید.

    بهینه سازی کلی و بی نقص دیتابیس زمانی صورت میگیرد که دانش و اطلاعات کامل درباره طریقه کار دیتابیس داشته باشیم.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    کلمات کلیدی مخفی چیست؟
    یکی از بدترین اشتباهات در سئو سایت مخفی کردن کلمه کیدی در متن صفحه است، زیرا گوگل با توجه به درصد حضور کمه کلیدی هر متن در هر صفحه کلمه کلیدی آن را تعیین میکند. اما قراردادن بیش از حد کلمه کلیدی هر متن ها بخصوص متون کوتاه باعث بی معنی و ناخوانایی متن میشود و کاربری برای خواندن آن وقت نخواهد گذاشت و همه ی وبمستران از این موضوع آگاه اند و به همین دلیل از کلمات کلیدی به صورت مخفی در متن ها که شامل تعداد بسیار زیادی کلمه کلیدی می باشد در صفحه قرار میدهند. که هم گوگل را متوجه سازند و هم کاربر را راضی نگهدارند. اما این وبمستران گوگل را دست کم گرفته اند چرا که گوگل به راحتی میتواند کلمات کلیدی مخفی را تشخیص دهد و این کار عواقب خوبی برای سئو سایت ندارد.



    به چند طریق میتواند کلمات کلیدی مخفی تولید کرد:

    1.همرنگ کردن متن با تصویر زمینه

    2.قراردادن کلمه کلیدی در پشت یک عکس

    3.با استفاده از ابزار CSS متن را خارج از صفحه مانیتور قراردادن

    4.انتخاب فونت صفر برای متن

    5.با قرار دادن یک کراکتر با سایز صفر بر روی یک لینک در متن

    البته ممکن است به صورت تصادفی شما کلمات کلیدی مخفی ایجاد کرده باشید پس حتما صفحات خود را چک کنید که چنین اشتباهی رخ نداده باشد. توجه داشته باشید هر آنچه برای کاربران قابل رویت نباشد (حتی در کدها) گوگل آن ها را به عنوان مخفی کردن کلمه کلیدی می شناسد.

    فراموش نکنید که مشتریان شما کاربران شما هستند نه گوگل و نه موتور های جستجوگر پس سعی کنید طراحی سایت خود را بر اساس نیاز های کاربرانتان ایجاد کنید.

    در چه صورت میتوان از کلمه کلیدی مخفی استفاده صحیح کرد؟

    استفاده از کلمه کلیدی مخفی همیشه کار غلطی نیست. زیرا در برخی از مواقع باعث میشود که کاربر بتواند درکت بهتری از سایت داشته باشد. مثلا استفاده از متن جایگزین مخفی میتواند به درکت و شناسایی بهتر سایت به روبات خزنده کمک کند چرا که برخی از کد ها و فرمت ها برای روبات ها قابل درک و خواندن نیستند مانند JavaScript، عکس ها و فلش ها.

    همچنین برخی از کاربران با موبایل وارد سایت شما میشوند و اگر فلش در سایت شما استفاده شده باشد نمی تواند آن را ببیند و شما با استفاده از متن مخفی و جایگزین میتوانید به خوبی کاربر خود را راهنمایی نمایید.

    شما میتوانید در موارد زیر از کلمات کلیدی مخفی استفاده مناسب و صحیح داشته باشید:

    تصاویر: قرار دادن متن حاوی کلمه کلیدی در پشت تصویر که در حالت عادی کاربر آن را نمیبیند و در صورت باز نشدن عکس آن متن را خواهد دید. بهتر از روش قبل آن است که در زیر هر تصویر توضیحاتی قرار دهید.

    جاوا اسکریپت: قرار دادن محتوای کد جاوا اسکریپت در تگ <noscript> که در صورت نمایش ندادن و کار نکردن کد جاوا آن متن را به کاربر نمایش دهد.

    ویدئو ها: نکاتی که در تصاویر ذکر شد برای ویدئو ها هم صدق میکند. برای مطالع بیشتر میتوانید به بخش پشتیبانی گوگل رجوع کنید
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    سئو در وب سایت های واکنش گرا

    هنگامی که گوگل در ژوئن سال ۲۰۱۲الویت خود را برای سایت های واکنش گرا اعلام کرد بلافاصله جریان های طراحی سایت این سایتها آغاز شد ، این سایت های می توانند هم سئو خوبی داشته باشند و همچنین بسیار کاربرپسند باشند.

    طراحی سایت واکنش گرا به این معناست که وب سایت شما نسبت به تغییر اندازه صفحه نمایش تغییراتی نشان دهد که باعث نمایش بهتر در آن صفحه شود.
    .گوگل سایت های واکنش گرا را دوست دارد زیرا کاربرانی که به این سایت ها می روند هم خوشنودترند و هم مدت زمان بیشتری را در آنها سپری می کنند. اگر کاربران شما رضایت بیشتری از شما داشته باشند گوگل هم شما را به بالاترین نتایج جستجو می برد.

    با توجه به استفاده بیشتر کاربران از موبایل و تبلت ساخت سایت های واکنش گرا موجب خوشنودی بیشتر آنها می شود.

    یکی از خصوصیات وب سایت های واکنش گرا سرعت بالا آنها است که این فاکتور بسیار مهمی در سئو و رنکینگ سایت شما می باشد.

    یکی از موضوعات مهم در سئو قرار ندادن مطالب تکراری در وب سایت است که در وب سایت های واکنش گرا نیز به همین صورت است. این نکته را باید بدانیم واکنش گرا بودن سایت باعث نمی شود که مطالب تکراری در تبلت یا تلفن همرا نمایش داده نشود.

    یک موضوع مهم دیگر این است که بالا بردن و سئو در یک وب سایت آسان تر از دو وب سایت است پس شما با طراحی سایت از نوع واکنش گرا دیگر نیاز به سایتهای جداگانه برای تلفن همراه و کامپیوتر ندارید در نتیجه بر روی یک سایت سئو خود را اعمال می کنید و مدیریت آن نیز آسان تر است.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    نکات سئو برای جذب ترافیک بیشتر سایت
    یکی از مهمترین راه های افزایش بازدید کننده سایت بهینه سازی سایت یا همان سئو می باشد..

    چند مورد که در بالا بردن بازدید کنندگان وب سایت به شما کمک می کند:

    اولین چیزی که در هنگام ورود به یک سایت جلب توجه می کند زیبایی آن سایت می باشد پس سایت خود را هر چه زیباتر طراحی کنید.

    در طراحی وب سایت اصول و استاندارد های بهینه سازی از نظر موتور های جستجوگر را در نظر بگیرید.

    یکی از مهمترین مسائل استفاده از هاست خوب و معتبر است ، زیرا با داشتن هاستهایی با سرعت بالا که 24 ساعته خدمات می دهند می توان ترافیک سایت خود را بالا ببریم.

    هیچگاه از متنهای تکراری و کپی استفاده نکنید. و همیشه سایت را به روز نگه دارید.

    محتوای سایت خود را Seo Friendly کنید ، یعنی صفحاتی ایجاد کنید که برای موتور های جستجوگر جالب باشند.

    از شبکه های اجتماعی در سایت خود استفاده کنید ، مطالب سایت خود را در آنها به اشتراک بگذارید تا مخاطبین این شبکه ها با شما آشنا شوند و به سایت شما مراجعه کنند.

    لینک تبلیغاتی در سایت خود قرار دهید ، درج لینک و یا تبلیغات بنری و آگهی می تواند کاربران را به سمت وب سایت شما هدایت نماید و یا حتی با برند و نام تجاری شما آشنا نماید. همچنین میتوان لینک خود را در دیگر سایتها قرار دهید .

    همیشه از کلمات کلیدی استفاده نمایید.

    یک فروم فعال می تواند ترافیک و رنکینگ بالایی را به شما اختصاص دهد. ایجاد فروم در کنار طراحی سایت شما موجب تقویت برند شما می شود و اعضای فروم به مانند مبلغان کسب وکار شما خواهند بود و با ادامه این روند در سئو وب سایت اثر زیادی برجا خواهد گذاشت.

    مهمترین قسمت سئو محتوا وب سایت است ، همواره محتوا متمایز در وب سایت خود قرار دهید همیشه سعی بر این داشته باشید که محتوا شما جذاب باشد و کاربر را در وب سایت شما نگه دارد.

    شما می توانید در وب سایت خود ویدئو قرار دهید ، ویدئو موجب می شود کاربر زمان بیشتر در وب سایت شما بماند.

    سایتهای زیادی در زمینه های مختلف وجود دارد ولی این را بدانید هرچه رتبه شما در جستجو بالاتر باشد بازدید از سایت شما بیشتر و در نتیجه کسب و کار شما رونق بیشتری پیدا می کند . شرکتهای زیادی وجود دارد که در زمینه سئو به شما کمک می کنند که در انتخاب آنها باید توجه زیادی کرد
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    ارتباط وب سایت های فلش با سئو
    فلش برنامه ای برای ایجاد انیمیشن ، ویدئو ، بازی و... است که بسیار طرفدار دارد. اکنون فلش پالیر را شرکت ادوبی به کاربران ارائه می کند. در این مقاله طراحی سایت ،تاثیرات مخرب فلش و ارتباط وب سایت های فلش با سئو سایت را به صورت مختصر توضیح می دهیم. .

    اولین موضوع این است که موتورهای جستجو محتوا فلش را دوست ندارند. محتوای فلش برای موتورهای جستجوگر قابل خواندن نیست پس جستجوگر تمام آن صفحه را اینداکس نمی کند.

    یکی از مشکلات فلش حجم بالا آن نسبت به عکس و متن است. وب سایت هایی که از فلش استفاده می کنند دیرتر بارگذاری می شوند در نتیجه اکثر کاربران صبر زیادی برای بارگذاری وب سایت نمی کنند و از آن خارج می شوند و بازدید کنندگان کاهش پیدا می کند.

    یکی از بزرگترین مشکلات نصب نبودن فلش پلیر بر روی سیستم بعضی کاربران و یا بروز نبودن این برنامه است که موجب می شود فایل فلش شما نمایش داده نشود ، این موضوع در وب سایت های تمام فلش اهمیت فراوانی دارد.

    چند نمونه دیگر از این مشکلات عدم رعایت استاندارد های وب سایت در به کارگیری فایل های فلش ، سخت بودن بروزرسانی این وب سایت ها است زیرا نیاز به تخصص در زمینه فلش دارد.
     

    برخی موضوعات مشابه

    بالا