طراحی وب آموزش سئو

سیده آمین ارمان

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/05/10
ارسالی ها
1,730
امتیاز واکنش
20,744
امتیاز
795
محل سکونت
البرز
بازدید مصنوعی و تاثیر آن بر رتبه بندیی سایت شما
بازدید (ترافیک) مصنوعی یک فناوری شبیه سازی شده است که به شما اجازه می دهد بازدیدهای زیادی را به سایت خود وارد کنید، اما این ترافیک واقعی نیست! این به این معنی است که این بازدیدها توسط یک رباط یا نرم افزار صورت می گیرد و هیچ کاربر انسانی وجود ندارد. بنابراین آمار به شما نشان می دهد که تعداد بازدید های شما بسیار افزایش یافته است.در اینجا می خواهیم تا عواقب بازدید مصنوعی و تاثیر آن بر رتبه بندیی سایت شما را بیان کنیم .

بازدید مصنوعی و تاثیر آن بر رتبه بندیی سایت شما

توجه داشته باشید که بازدید مصنوعی هیچ تاثیر مثبتی بر سایت شما ندارد و کاملا باعث آسیب به سایت شما می شود. ترافیک مصنوعی به سرعت بازدید سایت را افزایش می دهد و این در چند روز اول به نظر عالی می رسد اما به سرعت نیز تاثیر مثبت آن تمام می شود و سایت سرشار از اثرات منفی می شود. در اکثر مواقع ارسال ترافیک مصنوعی به سایت توسط رقبا و برای کاهش رتبه سایت شما انجام می شود. ارسال روزانه 15000 بازدید جعلی به یک سایت اصلا خوب نیست و کار خنده داری هم نیست.معمولا افراد این کار را برای سرگرمی انجام نمی دهند، این یک حمله جدی به سایت شما است و نیاز به یک پاسخ سریع دارد.

با ورود ترافیک مصنوعی بر سایت ، شما متوجه تغییرات زیادی در آمار سایت خود می شوید. بدترین آنها نرخ جهش سایت است که تقریبا 90% افزایش می یابد و زمان ماندن کاربر در سایت به کمتر از 25 ثانیه می رسد. که بسیار کم است و در حالت عادی حتی برای یک وبلاگ متوسط نیز این زمان خیلی بیشتر است.

یکی دیگر از اثرات منفی بازدید مصنوعی، افزایش رتبه الکسا است. بعد از ورود ترافیک مصنوعی به سایت شما رتبه سایت شما در الکسا چندین و گاها چندصد برابر خواهد شد.
معمولا بازدید های جعلی به پربازدیدترین صفحات سایت شما حمله می کنند که قطعا یکی از این صفحات صفحه اصلی سایت شما خواهد بود.

بنابراین هیچگاه نباید در طراحی سایت و بهینه سازی سایت ، تاثیر بازدید از سایت را دست کم گرفت!

بازدید های مصنوعی با IP های متفاوت وارد سایت شما می شوند و تنها چیزی که مشخص است browser بازدید ها است. این یعنی شما هیچ آدرسی از افرادی که از سایت شما بازدید مصنوعی داشتند ندارید. تنها راه برای خلاصی از این مشکل در صورت بروز آن کمک گرفتن از یک متخصص کامپیوتر و امنیت است
 
  • پیشنهادات
  • سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    سن وب سایت
    یک موضوع عالی در SEOChat (مبحث سئو ) کمک کردن به کشف یک پدیده ناراحت کننده در گوگل است - سایت های که رتبه خوبی دارند بسیار، بسیار قدیمی هستند. در حالی که این پدیده ماه ها است که مورد تفکر قرار گرفته است، اثبات موقعیت جستجو بر مبنای سن دامنه ؟ (Proof Of Search Position Based On Age Of Domain?)

    سن وب سایت

    ابزار سن دامنه ، سن تقریبی یک وب سایت را نشان می دهد و به شما اجازه بررسی، اینکه وب سایت هنگامی که تازه شروع به کار می کند چگونه به نظر می رسد، را می دهد. بررسی کننده سن دامنه (Domain Age Checker) یک ابزار اندازه گیری سن دامنه است. که سن دامنه را بر حسب سال، ماه و روز نشان می دهد. به طور خلاصه ابزار سن دامنه به کاربر نشان می دهد که این سایت چه مدت است که ایجاد شده است.

    سن وب سایت - یکی از عوامل بسیاری است که برای تعیین محدوده سایت در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد. برای پیدا کردن سن سایت از ابزار سن دامنه استفاده کنید. Domain Age Checker در پیدا کردن سن دامنه رقبای شما نیز کمک می کند.

    سپس ابزارهای عالی برای چک کردن سن 10 سایت برتر در یک زمان را بررسی کنید- با مطاله مقاله پیدا کردن ابزار سن وب سایت (Find Age of Website Tool ) سن سایت ها و صفحات نتایج جستجو گوگل (Age of Sites & Google's SERPs ) را از دست ندهید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    11 روش برتر برای ساخت URL به منظور بهبود سئو
    اکثر اوقات، مردم نگران این موضوع هستند که به اندازه کافی در آدرس خود کلمات کلیدی ندارند. کلمات کلیدی از نکات مهمی است که در رتبه بندی سایت شما توسط موتورهای جستجو اثر می گذارد. با رعایت کردن بعضی نکات در URL سایت خود می توانید رتبه خود را افزایش دهید. در این مقاله طراحی سایت به 11 روش برتر برای ساخت URL به منظور بهبود سئو اشاره می کنیم.

    1. همیشه از یک دامنه یا زیر دامنه استفاده کنید

    اگر شما از بیش از یک دامنه یا زیر دامنه استفاده می کنید، موتورهای جستجو فکر می کنند که شما دارای وب سایت های متعدد هستید. این باعث شکسته شدن لینک ها و کاهش وزن کلی دامنه اصلی شما می شود.

    11 روش برتر برای ساخت URL به منظور بهبود سئو

    نمونه صحیح:
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    نمونه نادرست :blog.awesomedomain.com

    در حالت اول هر دو صفحه وبلاگ و وب سایت شما در یک دامنه قرار گرفته اند. در نمونه دوم وبلاگ شما در یک دامنه کاملا جدا شکل گرفته است.

    مثال دیگر اساسا بر پایه زیر دامنه “www” یافت شده است. اگر شما از این عبارت استفاده کنید مستقیما به صفحه مربوطه وارد می شوید. استفاده و یا عدم استفاده از این عبارت به عهده شما است. بسیاری از شرکت های طراحی سایت از توجه به این نکته بی توجه هستند.

    2. هم انسان ها و هم رباط ها به آدرس های خوانا علاقه دارند

    یک آدرس URL خوب آدرسی است که به راحتی برای انسان و موتورهای جستجو قابل خواندن باشد.

    نمونه صحیح: awesomedomain.com/dogs/puppy-toys

    نمونه نادرست : awesomedomain.com/category_184793/section_8493/session_b903eaa9e427/

    هدف این است که URL مرتب و به راحتی قابل فهم باشد. این امر موجب افزایش رتبه SEO می شود.

    3. کلمات کلیدی برای URL مناسب هستند

    اگر شما شانس اضافه کردن کلمات کلیدی به URL را دارید، پس آن را انجام دهید! کلمات کلیدی در URL ها نه تنها به موتورهای جستجو موضوع صفحه شما را نشان می دهد، بلکه به بازدیدکنندگان ارزش لینکی را که بر روی آن کلیک کرده اند بازگو می کنند.

    نمونه صحیح :awesomedomain.com/top-10-large-breed-dog-toys

    نمونه نادرست : awesomedomain.com/pubs/15541/article

    شما کدام یک از لینک های بالا را انتخاب خواهید کرد؟

    4. آدرس ها را استاندارد و متعارف کنید

    گوگل و بینگ به دنبال محتوای دست اول هستند. مطالب تکراری را با استفاده از استاندارد سازی محدود کنید.

    5. در صورت امکان بر پارامترهای داینامیک نظارت داشته باشید

    اگر شما دارای یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید، پس احتمالا URL های نامرتب حاوی پارامترهای چندگانه، داشته اید.

    نامرتبURL:
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    مرتب URL:
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!
    (doesn’t exist)

    البته مرتب کردن آدرس ها همیشه ممکن نیست.

    6. URL کوتاه بهتر از URL طولانی است

    انسان ها و موتورهای جستجو عاشق URL های کوتاه هستند. این عمدتا با توجه به قابلیت استفاده و تجربه کاربر است، اما تجربه شخصی من نشان داده است که URL های دارای کلمات کلیدی-متراکم نیز دارای رتبه های در موتورهای جستجو می باشند. ام هیچوقت URL های موجود را تغییر ندهید. اگر این کار را انجام دهید تمام لینک ها را شکسته اید.این کار را برای ایجاد محتوا در آینده انجام دهید و نتایج را به شخصه مشاهده کنید.

    7. URL را با عنوان صفحه سایت خود تطبیق دهید، گاهی اوقات

    برخی از سئو کارها بر این باور هستند که همیشه URL باید مشابه عنوان صفحه باشد. آیا درست است؟ جواب این سوال بله و خیر است. اگر عنوان صفحه شما " تماس با ما " است، نیازی نیست که URL حتما مشابه آن باشد.

    URL: awesomedoman.com/تماس-با-ما

    عنوان صفحه : برای نیازهای اسباب بازی خود با ما تماس بگیرید

    شما می توانید این کار را برای کلمات کلیدی، نام های تجاری، و غیره انجام دهید.

    8. حذف کلمات بی معنی

    واژه هایی را که معنا ندارند از URL خود حذف کنید. این کلمات عبارتند از: "و"، "یا"، "اما"، " یک"، و غیره.هURL های کوتاه تر، بهتر هستند. این کلمات ارزشی به URL اضافه نمی کنند و کلمات کلیدی URL را کم ارزش می کنند.

    9. از پوشه های خیلی زیاد استفاده نکنید

    انسان ها دوست دارند داده های خود را سازماندهی کنند، اما وب سایت یک محیط است که برای همه اطلاعات نیاز به فولدر ندارد.

    نمونه صحیح : awesomedomain.com/animals/pets/dogs/puppies/toys/busy-bone-chew

    نمونه نادرست : awesomedomain.com/dog-toys/busy-bone-chew

    این امر لزوما به وب سایت شما آسیب نمی رساند، اما می تواند برای کاربران و موتورهای جستجو گیج کننده باشد. پس حتما این نکته را در طراحی سایت خود در نظر داشته باشید و از این کار بیهوده جلوگیری نمایید.

    10. مراقب موارد حساس باشید

    این مورد کمی فنی است. سرورهای مختلف به موارد حساس ( Case Sensitivity ) به صورت متفاوت پاسخ می دهند.

    11. از خط فاصله و خط تأکید ( Underscore ) در آدرس خود استفاده کنید

    مشتریان همیشه از ما می پرسند: "کدام یک بهتر است - استفاده از خط فاصله یا خط تاکید برای جدا کردن کلمات در URL؟"
    هر دو این عبارات در سئو URL تاثیر دارد، با این حال توصیه می شود از خط تاکید استفاده نشود زیرا به نظر غیر استادانه است. خط فاصله باعث مرتب شدن آدرس می شود و برای کاربر ( یا موتورهای جستجو) در مورد اعتبار URL ابهام ایجاد نمی کند.

    یک نکته دیگر

    گوگل، یاهو، بینگ و موتورهای جستجوی دیگر به سه مورد برای اطلاع از موضوع کلی سایت نگاه می کنند. اولین مورد URL است. اگر URL شما به درستی ساخته نشده باشد، شما بازار هدف و موتورهای جستجو را از دست می دهید. با این 11 راهنمایی ساده، شما می توانید رتبه بندی سایت خود را توسط موتورهای جستجو آسان تر کنید.

    اما لطفا توجه داشته باشید ... اگر شما در حال حاضر دارای یک وب سایت هستید، هر تغییری در ساختار URL برای سئو می تواند رتبه بندی موتور های جستجو شما را کاهش دهد. هنگامی که شما URL را تغییر می دهید، شما اساسا همه لینک هایی که به سایت شما وصل هستند را می شکنید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    چگونه فیـلتـ*ـر گوگل را در هنگام جستجو حذف کنیم
    در اوایل هفته گذشته، گوگل محدودیت تعداد کلمات به ازای هر جستجو را از 10 کلمه به 32 کلمه افزایش داد.عده ای گمان کردند این کار به دلیل مبارزه با قابلیت بتای شبکه مایکروسافت در سرچ بیش از 32 کلمه در هر جستجو است.

    چگونه فیـلتـ*ـر گوگل را در هنگام جستجو حذف کنیم

    جستجو هایی که با بیش از 16 کلمه در متن جستجو ظاهر می شوند در حال حاضر همان چیزی است که در سئو به آن " non-sandboxed " می گویند. سایت هایی که تا به الان از مجازات های گوگل که اخیرا بر خیلی از سایت ها اثر گذاشته است، در امان بوده اند (ارائه شده در مارچ 2004) در بالای صفحه نتایج جستجو بهینه سازی شده اند.

    به طور معمول این به معنی ترافیک اضافی برای سایت های sandboxed نیست، اما به سئوکار ها اجازه می دهد مطالعه مختصری در نتایج گوگل و تلاش برای پیدا کردن یک تفاوت منطقی بین سایت های تحت تاثیر و سایت های بدون تاثیر داشته باشند. به منظور دریافت نتایج یک جستجوی "طبیعی"، به سادگی 15، 14، 13، و غیره را به عبارت جستجوی خود اضافه کنید، اگرچه پارامترهای اضافه شده در واقع هیچ چیزی را فیـلتـ*ـر نمی کنند، اما عبارت مورد جستجوی شما را به تعداد اصطلاحات خواسته شده می رسانند.

    من به مطالعه عمیق این موضوع با مقایسه نتایج گسترده جستجو ها اقدام خواهم کرد.امیدوارم بتوانم گزارشی در 25 و 26 ام ارائه دهم. نگاه اولیه به جستجو ها، بر این موضوع اشاره داشت که فیـلتـ*ـر به این زودی از بین نخواهد رفت. نتایج در کیفیتی پایین تر از متوسط کیفیت جستجوی نرمال گوگل ظاهر شد که برای افرادی که دارای سایت های sandbox هستند خبر ناخوشایندی است
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    حذف فیـلتـ*ـر "سطح خواندن" گوگل
    گوگل یکی دیگر از فیلترهای جستجو را حذف کرد: سطح خواندن ( حذف فیـلتـ*ـر "سطح خواندن" گوگل )

    گوگل یکی دیگر از فیلترهای جستجو وب را حذف کرد، این فیـلتـ*ـر که "سطح خواندن" نام داشت در سال 2010 راه اندازی شده بود. فیـلتـ*ـر "سطح خواندن" به منظور توانمند ساختن جستجوگران برای فیـلتـ*ـر محتوا از طریق اصول سطح خواندن، پایه، مبتدی و پیشرفته طراحی شده بود. آن یک ویژگی منحصر به فرد برای کارشناسان موضوعات خاص بود که آنها را قادر می ساخت تا مسائل اساسی را فیـلتـ*ـر کنند تا کاربران جدید در یک مضوع بتوانند در بخش های بیشتری از محتوای پایه تمرکز کنند.

    گوگل به این ویژگی بسیار افتخار می کرد، اما به نظر می رسد این ویژگی نیز مانند خیلی از فیلترهای دیگر گوگل، در طول سالیان قابلیت خود را از دست داده است و بیش از این برای گوگل کاربرد نداشته به همین دلیل گوگل تصمیم به حذف آن گرفته است. در شکل های زیر این فیـلتـ*ـر را قبل و بعد از حذف مشاهده می کنید.

    حذف فیـلتـ*ـر "سطح خواندن" گوگل
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    گوگل سایت های ناسازگار با تلفن همراه را مجازات می کند
    الگوریتم جدید به روزرسانی به طور ویژه بر سایت های ناسازگار با تلفن همراه تاثیر می گذارد. ( گوگل سایت های ناسازگار با تلفن همراه را مجازات می کند ! )

    گوگل سایت های ناسازگار با تلفن همراه را مجازات می کند

    مدتی است شایعات زیادی مبنی بر این موضوع منتشر شده است. و اخیرا یک اخبار رسمی منتشر شده است که گوگل از تمام مدیران وب خواسته تا سایت خود را سازگار با موبایل کنند. درواقع، موتورهای جستجوی بزرگ الگوریتم خود را به منظور افزایش رتبه سایت های سازگار با موبایل به روز رسانی خواهند کرد. و گوگل اذعان داشت که از ویژگی سازگاری سایت ها با موبایل به عنوان یک سیگنال برای رتبه دهی استفاده خواهد کرد.

    به زبان ساده، این بدان معنی است که انواع طراحی سایت سازگار با تلفن همراه و دارای قابلیت اتصال نرم افزار تلفن نسبت به سایت هایی که این سازگاری را ندارند در نتایج جستجو دارای رتبه بالاتری خواهند بود. در یک حرکت تقریبا بی سابقه، گوگل نه تنها برنامه به روز رسانی الگوریتم بعدی خود را منتشر کرد بلکه یک تاریخ خاص را برای شروع این به روزرسانی اعلام کرد. مطابق با مدیریت سایت وبلاگ مرکزی، گوگل اعلام کرد: در 21 آوریل، شروع به استفاده از ویژگی سازگاری با تلفن همراه به عنوان یک سیگنال برای رتبه دهی خواهد کرد. این تغییر بر جستجوهای موبایل در همه زبان ها تاثیر خواهد داشت و تاثیر به سزایی بر نتایج جستجوی ما خواهد داشت.

    به طور خلاصه، اگر طراحی سایت شما با موبایل سازگار نیست به این معنی است که سایت شما با صفحات مختلف سازگار نیست و به درستی پیکربندی نشده و نمی توان در دستگاه های متعدد آن را مشاهده کرد، گوگل تصمیم به کاهش رتبه جستجوی سایت شما خواهد گرفت. در واقع تمام ارزش سئو سایت شما از بین خواهد رفت اگر سایت شما قابل مشاهده در تلفن همراه نباشد.

    استدلال برای این به روز رسانی، ساده است. همانطور که جهان به سمت تلفن همراه و وسایل دستی حرکت می کند و بیشتر زندگی ما در این وسایل رخ می دهد، بسیار مهم است که وب سایت ها نیز مطابق با این تکنولوژی پیش بروند. با تشویق سایت های سازگار با موبایل، گوگل در حال شکل دهی چشم اندازهای دیجیتال است.
    چگونه می توانید متوجه شوید که سایت شما سازگار با موبایل است؟

    قبل از شنیدن صدای هشدار، شما باید تعیین کنید که آیا سایت شما در خطر است یا نه. برای این منظور دو نوع آزمایش وجود دارد.

    1. ظاهر صفحات نتایج جستجوی سایت خود را بررسی کنید. اگر سایت شما دارای این ویژگی باشد در نتایج جستجوی شما برچسب mobile-friendly ظاهر خواهد شد. مانند شکل زیر:

    گوگل سایت های ناسازگار با تلفن همراه را مجازات می کند

    2. آزمون Google’s Mobile-Friendly را برای سایت خود اجرا کنید. به سادگی URL سایت خود را وارد کنید. همچنین می توانید گزارش قابلیت استفاده موبایل را نیز در حساب Google Webmaster Tools خود برای جزییات بیشتر در مورد مسائل سازگاری سایت خود با تلفن همراه بررسی کنید.

    اگر سایت شما در آزمون سازگاری با موبایل ناموفق بود، لازم است برای به روزرسانی سریع سایت خود برنامه ریزی و اقدام کنید. بنابراین اگر شما تمایل به بهبود سئو سایت خود در سال 2015 دارید، یکی از بهترین روش ها سازگار کردن سایت خود با تلفن همراه است.

    بنابراین سعی کنید در طراحی سایت خود نکات ذکر شده را رعایت کنید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    راهنمای سئو 2015

    قوانین بهینه سازی موتورهای جستجو همواره در حال تغییر است. در اینجا 6 مرحله برای بهینه سازی سایت در سال 2015 ارائه شده است.

    راهنمای سئو 2015

    1. تجزیه تحلیل سئو Off-Site

    • کلمات کلیدی: آنالیز کامل کلمات کلیدی همچنان پایه و اساس بهینه سازی موتور جستجو می باشد. حضور متعادل کلمه کلیدی در تگ عنوان، توضیحات متا، متن و تگ تیترهای H1 و H2 مطلوب است.

    • Google My Business: پروفایل خود را در Google My Business بررسی کنید. این سرویس در سال گذشته راه اندازی شد و به شما این امکان را می دهد تا حضور خود را در جستجوی گوگل، نقشه گوگل و گوگل پلاس بهینه سازی کنید.

    2. بهینه سازی فنی سئو

    فاکتورهای فنی سئو که در ادامه ارائه می شود، در سال 2015 بسیار حائز اهمیت است.

    • سرعت بارگذاری صفحه: سرعت بارگذاری صفحه برای اولین بار در مطالعات جستجوی معیارها در سال 2014 مطرح شد و به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای فنی رتبه بندی شناخته شد.

    • اطلاعات سازمان یافته: گوگل اطلاعات سازمان یافته اضافی مانند اضافه کردن جعبه جستجو، علائم برای رویدادها و پروفایل رسانه های اجتماعی، را پشتیبانی می کند. از این فرصت برای بهبود حضور خود در صفحات نتایج موتور جستجو استفاده کنید.

    3. بررسی قابلیت استفاده

    در مورد قابلیت استفاده دو گرایش وجود دارد که نیاز به توجه ویژه ای دارند.

    • تلفن همراه: اگر سایت شما هنوز برای تلفن های هوشمند بهینه سازی نشده است، حال زمان انجام آن است. طبق به روز رسانی گوگل از سال گذشته، همگام سازی سایت با تلفن همراه ضروری است. در شروع سال 2015 گوگل به مدیران سایت هایی که برای تلفن همراه بهینه سازی نشده اند اخطار داد. عدم بهینه سازی سایت برای نمایش در تلفن همراه باعث کاهش رتبه سایت می شود. گوگل رسما اعلام کرد که تطبیق سایت با تلفن همراه از 21 آپریل 2015 به عنوان یک فاکتور برای رتبه بندی سایت استفاده می شود. بهتر است سایت خود را ریسپانسیو کنید تا در تمام وسایل از جمله موبایل، تبلت و غیره به یک شکل نمایش داده شوند.

    • کاربر پسند: مطالعه معیارهای جستجو در فاکتورهای رتبه بندی نشان داد که یک همبستگی بین موقعیت رتبه بندی و معیارهای کاربر پسند وجود دارد. بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما تا حد امکان کاربر پسند باشد.

    4. ساختمان لینک

    • ایجاد لینک: به روزرسانی جدید گوگل پنگوئن تاکید کرده است که بر روی ساخت لینک های بنیانی تمرکز کنید. کیفیت برتر از کمیت است.

    • متن Anchor: تاریخ مصرف بهینه سازی بیش از حد متن Anchor نیز گذشته است. زیرا برای کاربر عجیب به نظر می رسد.

    5. بازاریابی محتوا

    • کیفیت مطالب و محتوا: مطالعه معیارهای جستجو و آخرین به روز رسانی پاندا فاش کرد که کیفیت محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است. محتوای خود را با کیفیت بالا و به صورت منظم منتشر کنید. از کاربرد محتوای تکراری پرهیز کنید.

    • لینک دهی داخلی: لینک دهی داخلی: هنگام ایجاد محتوای جدید، به ساخت لینک های داخلی توجه کنید (به عنوان مثال از یک پست وبلاگ به صفحات خدمات)، زیرا لینک های داخلی نیز یکی از عوامل مرتبط به رتبه بندی هستند.

    6. بازاریابی رسانه های اجتماعی

    • شبکه های رسانه اجتماعی: در استراتژی رسانه اجتماعی خود از فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و پینترست استفاده کنید. این ها شبکه هایی هستند که به طور مستقیم با اساس رتبه بندی موتور جستجوی در ارتباط هستند.

    • محتوا: بر روی محتوایی که مربوط به کاربر است تمرکز کنید و زبان تبلیغات را به حداقل ممکن کاهش دهید. پست های تبلیغاتی نه تنها تاثیر منفی بر روی کاربردارد بلکه تعداد بازدید فیس بوک را نیز کاهش می دهد.

    اگر شما تمام این کار ها را در سایت خود انجام دهید، راهنمای سئو 2015 برای شما موفقیت آمیز خواهد بود.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    چگونه از سایت ویکی پدیا و سایر سایت های " ویکی" بک لینک دریافت کنیم؟
    ممکن است که این موضوع به نظر قدیمی برسد اما سایت های " ویکی" مانند ویکی پدیا هنوز هم یک راه عالی برای دریافت بک لینک های با ارزش برای سایت شما هستند.

    در یک وب سایت تحت تسلط لینک، ضروری است که دامنه شما دارای طیف وسیعی از منابع مرتبط با دامین شما باشد. یکی از راه های سریع و نسبتا ساده برای انجام این کار استفاده از سایت ویکی پدیا و سایر سایت های " ویکی " برای دریافت ترافیک مرتبط و ساخت لینک است.( با متن anchor مناسب)در اینجا می خواهیم تا یاد بگیریم چگونه از سایت ویکی پدیا و سایر سایت های " ویکی" بک لینک دریافت کنیم؟

    چگونه از سایت ویکی پدیا و سایر سایت های " ویکی" بک لینک دریافت کنیم؟

    سایت های "ویکی" چه چیزی هستند؟

    یک سایت ویکی شبیه به یک دایره المعارف رایگان است که در آن شما می توانید صفحات با هر موضوعی را خلق و ویرایش کنید. اکثر سایت های "ویکی" به جوامع اجازه می دهند که اسناد را به صورت مشترک بنویسند. ایده صفحات "ویکی" وارد کردن کاربران در یک بررسی در حال انجام از محتوا است.

    سایت های برتر

    طیف وسیعی از سایت های "ویکی" در سراسر وب شناور هستند. اگر خوش شانس باشید ممکن است بتوانید یک سایت "ویکی" مرتبط به صنعت خود را برای ایجاد صفحه در آن پیدا کنید.در زیر لیستی از سایت های برتر "ویکی" معرفی شده اند که شما می توانید با استفاده از آنها برای سایت خود لینک بک ایجاد کنید.

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    حال برای دریافت لینک چه کارهایی باید انجام دهید؟

    تبدیل به یک نویسنده مورد اعتماد شوید

    ابتدا باید یک حساب معتبر در این سایت ها ایجاد کنید. اگر شما تصمیم به ساختن کوچکترین ترفند برای هر محتوا دارید باید مطالبی قوی با کیفیت ویرایش بالا ایجاد کنید. اگر به کاربران و جوامع مطالب با ارزش ارائه دهید، امکان بیشتری برای دریافت امتیاز لینک دهی به سایت خود دارید.

    اضافه کردن لینک

    هنگامی که شما یک حساب کاربری با سابقه معتبر ایجاد کردید می توانید به سایت خود چند لینک اضافه کنید. یکی از راه های مفید برای دریافت لینک، ایجاد یک صفحه با موضوع مرتبط با کسب و کار شما است. این صفحه باید دارای اطلاعات ارزشمند، منحصر به فرد و با کیفیت باشد. سپس این صفحه را به موضوع مرتبط در سایت خود لینک دهید.

    لینک داخلی

    یک راه دیگر برای افزایش کیفیت بک لینک ها، ایجاد طیفی از لینک های داخلی از سایر صفحات "ویکی" مناسب است. برای مثال اگر یک بک لینک به سایت شما دارای پنج لینک از سایر صفحات "ویکی" باشد این باعث افزایش قدرت منبع می شود.

    نتیجه گیری کلی

    دریافت لینک از سایت های "ویکی" می تواند نسبتا ساده باشد اگر شما محتوای منحصر به فرد ارائه دهید. جذب اعتماد سایت هایی مانند ویکی پدیا، موفقیت شما را افزایش می دهد. سایت های دیگری که نام بـرده شد نسبت به ویکی پدیا دارای اعتبار و ارزش کمتری هستند اما با این وجود ارزش سایت شما را بالا می برند.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    جوانب مثبت و منفی صفحات اسپلش
    صفحات اسپلش، صفحات مقدماتی وب سایت شما هستند. که به طور معمول یک یا دو ویژگی از ویژگی های زیر را ارائه می دهند:

    • گرافیک یا لوگو

    • فیلم فلش و یا انیمیشن

    • انتخاب چگونگی ورود به سایت (فلش/ بدون فلش و غیره)

    • الزامات فنی (مرورگر، نسخه و غیره)

    صفحات اسپلش به خصوص در طراحی سایت و در میان طراحان خیلی محبوب هستند زیرا آنها از این روش برای نشان دادن مهارت هایشان در فلش و سایر تکنولوژی ها در یک صفحه استفاده می کنند.

    اما قبل از اجرا و ساخت صفحه اسپلش شما باید جوانب مثبت و منفی آن را بسنجید.

    جوانب مثبت و منفی صفحات اسپلش

    جوانب مثبت:

    • صفحات اسپلش سریع بارگذاری می شوند، آنها تمام اطلاعات را به سرعت و بدون اسکرول در صفحه اول بالا می آورند.

    • صفحات اسپلش این اطمینان حاصل می کنند که خوانندگان شما حداقل یکبار انیمیشن ها و فلش شما را دیده اند.

    • این صفحات راه خوبی برای به نمایش گذاشتن بهترین کار شما است مانند یک مقام می باشد

    • صفحات اسپلش به خوانندگان شما این امکان را می دهند فناوری سایتی که متناسب با آن ها است را انتخاب کنند

    جوانب منفی:

    • قابلیت استفاده از صفحات اسپلش کاملا ناقص است. خوانندگان شما برای ورود به سایت شما می آیند اما صفحات اسپلش مانع آنها می شود.

    • بسیاری از کاربران، صفحات اسپلش را دوست ندارند، و در بعضی از تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که 25 درصد بازدیدکنندگان دقیقا بعد از مشاهده صفحات اسپلش، سایت را می بندند.

    • صفحات اسپلش، موتورهای جستجو را نقض می کنند. از آنجایی که صفحات اسپلش فقط دارای یک انیمیشن فلش هستند، چیزی برای موتورهای جستجو برای بهینه سازی وجود ندارد. و اگر شما به صفحه متن اضافه کنید، در نظرات به عنوان تبلیغات اسپم تنبیه می شوید.

    • انیمیشن می تواند تکراری باشد. خوانندگانی که فلش را می بینند معمولا تمایل به دیدن مجدد آن ندارند. اما اگر شما فراموش کنید که یک گزینه " اسکیپ" درج کنید، آنها مجبور به دیدن خواهند بود.

    • اگر شما یک صفحه اسپلش به موتورهای جستجو ارائه دهید، کدهای جاوا اسکریپت که خوانندگان را به صفحه بعد منتقل می کند ممکن است موتورهای جستجو را از اضافه کردن هر صفحه ای به سایت شما منع کند.

    • اگرچه یک فیلم فلش و یا انیمیشن فانتزی ممکن خیلی خوب به نظر برسد، اما بیش از اینکه بیانگر مهارت شما باشد نشان دهنده خودنمایی است
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    الگوریتم دزدان دریایی گوگل (Google’ Pirate) چه تغییراتی کرده است؟
    الگوریتم دزدان دریایی ثابت کننده یک ضربه به وب سایت های نقض کننده کپی رایت است. اما این ضربه فقط به رتبه بندی آنها است نه موجودیت این وب سایت ها.
    %D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%85-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-Google%E2%80%99-Pirate-%DA%86%D9%87-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-1.jpg

    اخیرا نیل پاتل، تاثیر به روز رسانی الگوریتم دزدان دریایی گوگل (Google’ Pirate) را به اشتراک گذاشت، به روزرسانی که برای اولین بار در سال 2012 معرفی شد. الگوریتم دزدان دریایی نسبت به سایر به روز رسانی ها مانند "پنگوئن" و "پاندا" و "pigeon" کاملا متفاوت بود زیرا نیاز نبود کاربر برای افزایش رتبه موتورهای جستجو کاری انجام دهد. هدف اصلی به روز رسانی الگوریتم دزدان دریایی، حفظ بررسی piracy آنلاین بوده و در درجه اول تلاش گوگل برای جلوگیری خدمات آنلاین غیر قانونی بوده است. این الگوریتم در واقع از "قانون کپی رایت هزاره دیجیتال" (DMCA) حمایت می کند.

    به روز رسانی بعدی الگوریتم، 2 سال بعد در سال 2014 ارائه شد و اقدام به حذف وب سایت ها ( که به احتمال زیاد سرقت شده اند) از رتبه دهی موتورهای جستجو کرد. بنابراین افرادی که این نوع سایت ها را جستجو می کردند با پیغامی مانند شکل زیر مواجه می شدند.

    %D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%85-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-Google%E2%80%99-Pirate-%DA%86%D9%87-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA.jpg


    بعد از به روز رسانی، گوگل به کاهش رتبه وب سایت هایی که مشابه هستند و یا به احتمال زیاد قانون کپی رایت را نقض کرده اند، اقدام کرد ( پس از دریافت درخواست برای بلاک چنین سایت هایی). برخی از سایت های محبوب که محتوای کپی را ترویج دادند مانند mp3skull.com, myfreemp3.cc و غیره، یک افت بزرگ (بیش از 96%) را در نتایج رتبه بندی موتورهای جستجو تجربه کردند.

    هنگامی که گوگل شکایات بسیاری برای بستن سایت هایی که قانون کپی رایت را نقض کرده اند دریافت می کند، در واقع دارای اسناد و مدارک معتبر برای مسدود کردن وب سایت است. کاربری که مایل به گزارش محتوای کپی است باید یک فرم برای حذف محتوا از گوگل پر کند. این به این معنی نیست که گوگل وب سایت را پاک می کند بلکه یعنی گوگل آدرس آن سایت را از ایندکس خود حذف می کند.

    مانند تمام الگوریتم های دیگر، گوگل در مورد نحوه فعالیت الگوریتم دزدان دریایی شفاف سازی نکرده است اما در مورد حذف نقض کپی رایت (piracy) جدی است.
     

    برخی موضوعات مشابه

    بالا