طراحی وب آموزش سئو

سیده آمین ارمان

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/05/10
ارسالی ها
1,730
امتیاز واکنش
20,744
امتیاز
795
محل سکونت
البرز
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل و ارتباط آن با سئو
گوگل استفاده از الگوریتم مرغ مگس خوار " Hummingbird" را در 30 آگوست 2013 آغاز کرد. این الگوریتم در رابـ ـطه با مترادف ها است البته این الگوریتم محتوا را نیز بررسی می کند. گوگل اعلام کرد این الگوریتم به کلمات در هر جستجو برای اطمینان از موضوع کلی جستجو توجه بیشتری می کند. یک استراتژی محتوا باید برای پاسخگویی به نیازهای مردم طراحی شده باشد نه اینکه فقط آنها را با حقایق مواجه کند.

به روز رسانی الگوریتم مرغ مگس خوار اولین به روز رسانی عمده الگوریتم جستجوی گوگل از سال 2010 و بعد از "به روز رسانی کافئین" بوده است.

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل و ارتباط آن با سئو

الگوریتم مرغ مگس خوار به طور مستقیم بر روی رتبه بندی سایت شما اثر نمی گذارد. اما بهینه سازی موتورهای جستجو با الگوریتم مرغ مگس خوار اندکی دچار تغییر شد،به هر حال بالاترین نتایج رتبه بندی آنهایی هستند که محتوای منحصر به فرد و محاوره ای ارائه می دهند. اگرچه کلمات کلیدی در جستجو هنوز هم دارای اهمیت است، الگوریتم مرغ مگس خوار قدرت بیشتری را به کلمات کلیدی بلند اضافه می کند، در واقع بهینه سازی محتوا به همراه کلمات کلیدی، موثرتر از بهینه سازی تنها با استفاده از کلمات کلیدی است.مدیران سایت ها باید جستجوهایی را که به طور طبیعی خواسته می شوند را با افزایش تعداد جستجوهای محاوره ای، یعنی کسانی که از جستجوی صوتی استفاده می کنندو یا از عباراتی مانند "چه کسی، چرا، کجا و چگونه" بهره می برند را تغذیه کنند.

استفاده از مترادف کلمات کلیدی نیز در الگوریتم مرغ مگس خوار برای بهینه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع علاوه بر عبارات دقیق و کلمات کلیدی، گوگل نتایج بیشتری را مربوط به موضوع نمایش می دهد.
 
  • پیشنهادات
  • سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    بینگ در حال راه اندازی الگوریتم mobile-friendly
    بعد از گوگل، بینگ در حال راه اندازی الگوریتم mobile-friendly شد.الگوریتم mobile-friendly گوگل در 21 آوریل 2015 آغاز شد.

    بینگ در حال راه اندازی الگوریتم mobile-friendly

    بینگ اشاره می کند که ارتباط با نتیجه جستجو هنوز هم از Mobile-friendly مهم تر است. بنابراین صفحه ای که برای تلفن همراه بهینه سازی نشده است اما هنوز دارای ارتباط زیاد با نتایج جستجو است به حضور خود در جستجو های موبایل ادامه می دهد. وب سایت هایی که دارای Mobile-friendly هستند از الگوریتم جدید بینگ سود خواهند برد اما صفحاتی که Mobile-friendly نیستند مجازات نخواهند شد.

    در آماده سازی الگوریتم mobile-friendly، بینگ به تازگی یک تگ mobile-friendly، مشابه تگ mobile-friendly در گوگل معرفی کرده است. علاوه بر این، بینگ در نظر دارد یک ابزار تست برای تشخیص mobile-friendly یک صفحه، درست مانند آزمون های گوگل راه اندازی کند.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    چگونه یک محتوای مناسب برای سئو بنویسیم
    بهینه سازی موتورهای جستجو، تکنیکی است که در انتشار وب به منظور افزایش بازدید و ترافیک برای رتبه بالا در موتورهای جستجو و خوانندگان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. نوشتن یک مقاله برای استفاده در بهینه سازی موتورهای جستجو نیازمند داشتن مهارت نویسندگی خوب برای ساخت یک مقاله جالب و آسان برای خواندن است. استراتژی جای گذاری عبارات و کلمات کلیدی در متن، و گنجاندن لینک ها، خوانندگان صفحه شما را افزایش می دهد. در ادامه این مقاله از طراحی سایت میخواهیم بدانیم چگونه یک محتوای مناسب برای سئو بنویسیم .

    چگونه یک محتوای مناسب برای سئو بنویسیم

    مقاله خود را از قبل تعیین کنید

    • مقالات باید به خوبی نوشته شده، مهندسی و آموزنده باشند. آنها باید یک زاویه جدید از یک موضوع خاص را ارائه کنند. یک تله خوب در شروع کار اطلاعات مفید است که مردم را برای خواندن ادامه آن تشویق می کند. مقاله شما باید مفید، جالب و با ارزش باشد.

    • یک مقاله خوب با محتوای مناسب،ترافیک بیشتری را جذب می کند که به معنی بازدید بیشتر از سایت شما است.لینک دهی به بازاریابان اینترنتی مقالات شما را جذاب تر خواهد کرد.

    لیستی از کلمات و عبارات کلیدی برای سایت خود تهیه کنید

    این کار مهم است بنابراین ناشر شما می تواند از آنها در ابر داده صفحه که بخشی از کدهای html است استفاده کند.

    • کلمات و عبارات کلیدی، کلمات یا عباراتی هستند که مردم برای جستجوی اطلاعات در قسمت عنوان از آنها استفاده می کنند.

    • کلمات و عبارات کلیدی توسط "عنکبوت ها" که توسط موتورهای جستجو به هر صفحه ارسال می شوند، ثبت می شوند. عنکبوت ها در سراسر صفحات وب سایت شما می خزند و محتوا و کیفیت محتوا را آنالیز می کنند. یکی از راه ها برای انجام این کار ثبت عبارات و کلمات کلیدی در برای تعیین موضوع یک صفحه است.

    مقاله خود را بنویسید

    • مطمئن شوید که مقاله هیچ غلط املایی و دستوری نداشته باشد

    • برای مقاله خود یک عنوان انتخاب کنید

    • آنها را به پاراگراف های کوتاه با تیترهای تابع تبدیل کنید

    • تا حد امکان از عبارات و کلمات کلیدی در اوایل مقاله خود ترجیحا در جمله اول و پاراگراف اول استفاده کنید.

    • بیش از حد از کلمات و عبارات کلیدی استفاده نکنید. آنها را به صورت طبیعی و در ریتم مناسب در سراسر متن مقاله پخش کنید.تراکم کلمات کلیدی توسعه شده 1 تا 3 درصد است.

    • کلمات و عبارات کلیدی مهم را در عنوان و تیترهای تابع استفاده کنید

    • اگر مفهوم ایجاد می کند کلمات کلیدی را به صورت "بولد" و یا "ایتالیک" بنویسید

    از هایپرلینک ها در مقاله استفاده کنید

    هایپرلینک ها، لینک های مرتبط با موضوع شما هستند که به صحات دیگر داده می شوند. شما می توانید یک کلمه یا عبارت را برجسته کنید و آدرس سایتی را که می خواهید به آن لینک دهید را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که هر لینک یک وب سایت با کیفیت است که اطلاعات صوتی و رانهمایی آسان را ارئه می دهد.

    برای مقاله خود لینک بسازید

    حتی اگر شما یک مقاله خوب نوشته اید، باید به جهان اجازه دهید که از آن مطلع شوند. به سادگی، یک لینک به مقاله جدید خود در فیس بوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و دوستان را به اشتراک مجدد آن تشویق کنید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    به روز رسانی گوگل: فاکتور جدید رتبه بندی "Trustworthiness"

    Trustworthiness (اعتماد) ممکن است به زودی تبدیل به یک فاکتور جدید رتبه بندی گوگل شود- یک تیم تحقیقاتی در حال کار بر روی آن هستند. تا به حال گوگل کیفیت محتوای وب را به طور عمده در سیگنال های محبوب مانند لینک های خارجی (بک لینک ها) و تاریخچه جستجو تعریف می کرد. فاکتور جدید Trustworthiness ، در مقابل، بر مبنای صحت واقعی محتوای وب سایت است.

    الگوریتم جدید، تعداد اعمال نادرست در یک صفحه را می شمارد. منبعی به عنوان یک منبع قابل اعتماد انتخاب می شود که تعداد حقایق نادرست آن خیلی کم و یا صفر باشد. هر صفحه بر اساس امتیاز دانش مبتنی بر اعتماد (KBT) رتبه کسب می کند. این امتیاز احتمال درست بودن حقایق صفحه را تعریف می کند. به عنوان پایه، گوگل در حال کار بر روی یک پایگاه داده بزرگ از حقایق در ماه های گذشته است: این پایگاه داده، Knowledge Vault است.

    با این توسعه، اعتماد اولویت بندی گوگل بیشتر می شود. صفحاتی که دارای بازدیدکنندگان زیادی هستند اما حاوی اطلاعات درستی نیستند، با کاهش رتبه مواجه خواهند شد.چنین الگوریتم به روز رسانی تغییرات قابل توجهی در نتایج موتورهای جستجوی صفحات ایجاد خواهد کرد. آزمایش جامع انجام شده توسط تیم تحقیقات نشان داده است که وب سایت های دارای محبوبیت کمتر به KBT بالایی دست پیدا کرده اند در حالی که سایت های بسیار محبوب مانند سایت های شایعات بی اساس دارای KBT پایینی هستند.

    با توجه به مقاله طراحی سایت ، الگوریتم حقیقت جدید بسیار امیدوار کننده است. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان راه اندازی دقیق آن در دسترس نیست
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    سئو برای وب سایت های پارالاکس
    پیمایش منظر - یا پارالاکس - یکی از آخرین ترفندها در طراحی وب سایت است. با این حال، بسیاری از وب سایت های پارالاکس به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه سازی نشده اند. در این مقاله طراحی سایت ما سعی داریم که اطلاعاتی درباره سئو برای وب سایت های پارالاکس ارائه دهیم.

    سئو برای وب سایت های پارالاکس

    پارالاکس چیست؟

    پارالاکس توسط صنعت بازی های ویدئویی اختراع شد، هدف از پارالاکس، شبیه سازی عمق بوده است. در طراحی وب سایت ، پارالاکس به عنوان تکنیکی برای ایجاد جلوه های 3D از طریق حرکت لایه های متعدد با سرعتهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

    پارالاکس و سئو

    اکثر نمونه های پارالاکس، وب سایت های تک صفحه ای هستند. با این حال، پارالاکس تعین کننده تعداد صفحات نیست. مشکل وب سایت های یک صفحهای این است که تنها یک صفحه به ازای هر دامنه در گوگل ایندکس می شود، که از نظر SEO مطلوب نیست.
    یک صفحه پارالاکس ممکن است به رتبه بندی موتورهای جستجو بر اساس معیارهای زیر آسیب برساند:

    بهینه سازی کلمات کلیدی: وب سایت های تک صفحه ای نمی توانند براساس کلمات کلیدی زیادی بهینه سازی شوند. به منظور این کار نیاز به چندین صفحه فرود است.

    زمان بارگذاری: با توجه به تعداد زیادی از کد های جاوا اسکریپت، بسیاری از صفحات پارالاکس به آرامی بارگذاری می شوند.

    بهینه سازی برای گوشی های هوشمند: صفحات پارالاکس ممکن است به درستی در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده نشود. با افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه و تمرکز گوگل بر قابلیت استفاده تلفن همراه، این نکته نباید نادیده گرفته شود.

    سازگاری با مرورگر: بسیاری از آزمایش ها برای اطمینان از کارکرد صحیص صفحه پارالاکس در مرورگرهای مختلف لازم می باشد. اگر این آزمایش ها انجام نشود، ممکن است برخی از بازدید کنندگان قادر به استفاده از صفحه شما نباشند.
    با کمک دو روش زیر شما قادر به جلوگیری از بروز مشکلات عمده در جستجوگرها در رابـ ـطه با وب سایت های پارالاکس خواهید بود:

    تقسیم کردن وب سایت های تک صفحه ای به بخش ها

    با قابلیت "pushState" در jQuery شما می توانید وب سایت های یک صفحه ای را به بخش های متعدد با URL های خاص و داده های متا تقسیم کنید. در نتیجه، یک صفحه ممکن است چندین بار برای محتوا و کلمات کلیدی مختلف ایندکس شود. همچنین می توان از آدرس ها برای لینک دهی داخلی استفاده کرد.

    ایجاد وب سایت "هیبرید"

    وب سایت های ترکیبی، مانند Spotify، از پارالاکس در صفحه اصلی استفاده کرده اند و به صفحات دیگری که «استاتیک» هستند و از پارالاکس استفاده نکرده اند، لینک داده اند. این اجازه می دهد تا بازدید کنندگان خود را با یک صفحه زیبا تحت تاثیر قرار دهید و سپس آنها را به صفحات بهینه سازی شده برای اطلاعات دقیق تر راهنمایی کنید. اگر شما می خواهید پارالاکس را در وب سایت خود اجرا کنید، به دقت یک صفحه را انتخاب کنید (به عنوان مثال صفحه اصلی و یا صفحه محصول) و به آن لینک داخلی دهید. به این ترتیب می توانید یک صفحه پارالاکس زیبا با ترکیب سئو ایجاد کنید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    بهینه سازی وب سایت های تک صفحه ای
    از نظر سئو توصیه می شود که برای هر موضوع یک صفحه ایجاد کنید و این صفحه را با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط بهینه سازی کنید. بهینه سازی وب سایت های تک صفحه ای مشکل تر است زیرا یک صفحه شامل چند عنوان و موضوع است.

    بهینه سازی وب سایت های تک صفحه ای

    به همین دلیل باید برای وب سایت های تک صفحه ای قوانین خاصی علاوه بر اجرای مراحل سئو (که برای سایت های چند صفحه ای انجام می شود) به طور کلی اجرا شود:

    مشخص کردن بخش محتوا

    مطالب را در بخش های مختلف محتوایی که هر کدام حاوی یک موضوع مشخص است، گروه بندی کنید. یک کلمه کلیدی واجد شرایط برای هر بخش معرفی کنید و براساس آن بهینه سازی را انجام دهید. در کد HTML محتوای هر بخش باید درعنصر <div> مشخص خود آن پیچیده شود.

    استفاده از لینک های Anchor

    لینک Anchor اجازه می دهد تا کاربر به بخش محتوای خاص در همان صفحه هدایت شود. لینک لنگر را برای تمام بخش های محتوا ایجاد کنید و از تطبیق کلمات کلیدی در در متن Anchor استفاده کنید.

    اضافه کردن تگ H1 به ازای هر بخش محتوایی

    برای هر بخش محتوایی، یک تگ H1 حاوی کلمه کلیدی مرتبط مشخص کنید. وب سایت های تک صفحه ای تنها استثناء در قانون سئو است که می تواند شامل چند تگ H1 باشد زیرا در قوانین سئو هر صفحه باید فقط شامل یک تگ H1 باشد
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    سئو در یوتیوب
    یوتیوب بعد از گوگل بزرگترین موتور جستجو در جهان است. بنابراین یک کانال ایده آل برای به اشتراک گذاشتن ویدئو است. اما چگونه مطمئن می شوید که کاربران ویدئو های شما را پیدا کرده اند؟ در اینجا می خواهیم تا به اهمیت سئو در یوتیوب بپردازیم.

    سئو در یوتیوب

    مشابه سئو برای موتورهای جستجو، جستجو یوتیوب نیز بر اساس یک الگوریتم و تحت تاثیر عوامل رتبه بندی خاص است.

    گرافیک اطلاعات زیر شامل یک نمای کلی از این عوامل رتبه بندی است. اگر چه این اینفوگرافیک خیلی جدید نیست اما هنوز منبع اصلی اطلاعات برای کارشناسان یوتیوب است.

    به طور خلاصه عوامل رتبه بندی زیر در یوتیوب موثر است:

    • فیلم مرتبط: به عنوان مثال بر پایه تعداد دیدگاه ها و کلمات کلیدی مرتبط با عنوان، توضیحات، حاشیه نویسی و رونویسی.

    • اقتدار کانال یوتیوب: توسط تعداد مشترکین و تعداد بازدید کانال تعیین می شود.

    • اشتراک گذاری ویدیو: اشتراک گذاری ویدیو در شبکه های اجتماعی دیگر.

    • رفتار کاربر مانند حفظ مخاطب (به عنوان مثال با نرخ پرش تعریف شده) و واکنش هایی مانند نظرات، لایک ها و انتقادات.
    یوتیوب توصیه های دقیقی در مورد برخی از فرصت های بهینه سازی در قالب یک Creator Playbook منتشر کرده است:

    • متاداده، در عناوین ویژه، توضیحات و تگ ها.

    • بهینه سازی تصاویر کوچک.

    • حاشیه نویسی ویدیو برای تشویق لایک ها، به اشتراک گذاری ویدئو و یا اقتدار کانال یوتیوب.

    • بهینه سازی کانال یوتیوب، به عنوان مثال با تنظیم نام، توضیحات و آیکون.

    اگر شما به خوبی این رهنمود ها را دنبال کنید، یک مبنای خوب برای ویدئو خود به منظور نمایان شدن در یوتیوب تعیین کرده اید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    بهینه سازی موتورهای جستجو برای Yandex
    اگر بازار هدف شما روسیه است، شما نیاز دارید که در Yandex دیده شوید. Yandex معروف ترین اجتماع اینترنتی روسیه است که 85.6% مخاطبان اینترنت روسیه را پوشش می دهد. پوشش مخاطبان گوگل در روسیه 71% است. (مارچ 2015)

    Yandex در این کشورها به عنوان یک ابزار مهم بازاریابی محسوب می شود: لهستان، اوکراین، قزاقستان، بلاروس و ترکیه.

    بهینه سازی موتورهای جستجو برای Yandex

    در این مقاله به شما آموزش می دهیم تا با بهینه سازی موتورهای جستجو برای Yandex آشنا شوید.

    ابزارهای سئو Yandex

    Yandex ابزارهای سئو زیر را ارائه می دهد.

    • ابزارهای مدیریتی: مدیریت وب سایت Yandex شبیه به Google Search Console است و گزارش ها و ساختارهای مفیدی را برای ایندکس شدن وب سایت شما ارائه می دهد.

    • ابزار کلمه کلیدی: ابزار کلمه کلیدی در Yandex، "keyword statistics" نامیده می شود. این ابزار در ظهور وب سایت شما در حضور پیدا کردن در عبارات جستجوی مرتبط Yandex موثر است.

    سئو برای Yandex

    اگر شما سئو را برای Yandex اجرا می کنید، باید از یکسری خصوصیات که متفاوت از گوگل و بینگ است، مطلع شوید.

    محتوا

    مانند سایر موتورهای جستجوی بزرگ، محتوا در Yandex یکی از فاکتورهای مهم در رتب بندی وب سایت است. Yandex سایت هایی را که دارای محتوای بی کیفیت هستند مجازات می کند.

    بک لینک ها

    در مارچ 2014، Yandex بک لینک ها را به طور کلی از الگوریتم رتبه بندی حذف کرد اما در سال بعد مجدد آن را در فاکتورهای رتبه بندی قرار داد. از آن زمان به بعد بک لینک ها بسته به کیفیت آنها می توانند برای موقعیت سای شما مفید و یا مضر باشند. این الگوریتم "Minusinsk" نامیده می شود ( مانند الگوریتم پنگوئن گوگل).

    ایندکس شدن

    خزنده یاندکس از صفحات استاتیک تنها چند بار در هر ماه بازدید می کند و از پست وبلاگ ها چندین بار در روز بازدید می کند. بنابراین ایندکس مطالب جدید شما نیاز به زمان دارد. شما می توانید اینکس شدن مطالب خود را با ارائه مطالب جدید در Yandex.Webmaster و ایجاد نقشه سایت XML پشتیبانی کنید. توجه داشته باشید که برای برخی از انواع محتوا، مانند فلش، محدودیت ایندکس شدن وجود دارد.

    بهینه سازی صفحه

    بهینه سازی صفحه در Yandex مانند موتورهای جستجوی گوگل و بینگ است، با این حال شما باید خصوصیات Yandex زیر را به خاطر داشته باشید.

    آدرس ها: یاندکس کاراکتر های لاتین و سیریلیک را درک می کند. کاربران روسیه، با این حال،URL های سیریلیک را ترجیح می دهند.

    عنوان تگ ها: تگ های عنوان یاندکس می تواند کمی طولانی تر از گوگل باشد. حداکثر 60 کاراکتر خوب است.

    توضیحات متا: مانند گوگل، توضیحات متا باید از 150-160 کاراکتر تشکیل شده باشد.

    کلمات کلیدی متا: در حالی که گوگل به کلمات کلیدی متا وابسته نیست، اما هنوز هم برای یاندکس با ارزش هستند. 4-5 کلمه کلیدی متا در هر صفحه اضافه کنید.

    تگ های متعارف: تگ های متعارف از اصول مشابه گوگل پیروی می کند. با این حال، دو تفاوت مهم برای یاندکس وجود دارد:

    • برچسب های متعارف تنها در حوزه همان دامنه کار می کنند.

    • برچسب های متعارف خود ارجاع باعث مشکلات نمایه سازی می شوند و باید از آنها اجتناب شود.

    سن دامنه: در یاندکس، سن یک دامنه از عوامل مهم رتبه بندی است
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    به روز رسانی گراف دانش گوگل (Knowledge Graph) برای پروفایل رویدادها و رسانه های اجتماعی
    گوگل به روز رسانی دو گراف دانش را راه اندازی کرده است: "اطلاعات گسترده در مورد رویداد ها" و "ادغام پروفایل رسانه های اجتماعی خارجی مانند فیس بوک و توییتر". برای استفاده از این امکان، داده های ساختاری مورد نیاز است. در همین زمان گوگل چندین به روز رسانی در استفاده از داده های ساختاری انجام داد.

    به روز رسانی گراف دانش گوگل (Knowledge Graph) برای پروفایل رویدادها و رسانه های اجتماعی

    رویدادها در نمودار دانش (Knowledge Graph)

    اکنون، اطلاعات رویداد های زیر می توانند در گراف دانش نشان داده شوند، به شرطی که وب سایت حاوی اطلاعات ساختاری مربوطه زیر باشد:

    اطلاعات بلیط: تاریخ فروش، در دسترس بودن و یک لینک مستقیم به سایت.

    فهرست رویدادهای واگذار: اگر اطلاعات رویدادها در وب سایت شما در دسترس نیست، یک نشانه گذاری "فهرست رویدادهای واگذار" در صفحه اصلی می تواند اضافه شود.

    رویدادهای کمدی: در حال حاضر یک گزینه نشانه گذاری ویژه برای حوادث کمدی وجود دارد.

    رویدادهای محلی: رویدادهای منتشر شده در وب سایت رویدادهای محلی نیز در حال حاضر در نمودار دانش نمایش داده میشوند.

    نمودار اطلاعات پروفایل رسانه های اجتماعی

    نمودار دانش در حال حاضر شامل لینک به پروفایل های برند های مختلف رسانه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، توییتر، یوتیوب و البته گوگل پلاس است.

    به طور کلی، گوگل به طور خودکار پروفایل های شما را شناسایی می کند- با این حال، شما می توانید با اضافه کردن ساختار دقیق داده به وب سایت خود آن را پشتیبانی کنید.

    به روز رسانی گوگل برای داده های ساختاری

    گوگل اخیرا پیشرفت های زیر را به منظور تسهیل استفاده از داده های سازمان یافته ارائه کرده است:

    • ابزار جدید تست

    • بهبود مستندات و دستورالعمل ها برای ویژگی هایی در گوگل که از اطلاعات ساختاری استفاده می کنند

    • توسعه پشتیبانی از فرمت نشانه گذاری JSON-LD
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    HTTPS یکی از فاکتورهای رتبه بندی سئو است
    گوگل به سختی اطلاعاتی در مورد فاکتورهای رتبه بندی سئو منتشر می کند. با این حال در آگوست سال 2014 گوگل رسما اعلام کرد که شروع به استفاده از HTTPS به عنوان یک سیگنال برای رتبه بندی کرده است. در نتیجه استفاده از HTTPS بر موقعیت رتبه بندی در صفحات نتیجه موتورهای جستجو تاثیر خواهد داشت.

    HTTPS یکی از فاکتورهای رتبه بندی سئو است

    در آن زمان گوگل اعلام کرد که این به روز رسانی کمتر از 1٪ از جستجو جهانی تحت تاثیر قرار داده است. اما همچنین اعلام داشت که این سیگنال رتبه بندی در آینده تقویت خواهد شد و در نتیجه همه صاحبان وب سایت ها را تشویق می کند تا از HTTP به HTTPS تغییر یابند.

    گوگل حتی بهترین شیوه ها را به مرکز راهنمایی گوگل (Google Help Center ) اضافه کرده است که مراحل لازم برای راه اندازی HTTPS و مشکلات رایجی که باید از آن اجتناب شود در آن توضیح داده شده است. برای پیشروی صحیح این دستورالعمل ها باید دنبال شود.
     

    برخی موضوعات مشابه

    بالا