طراحی وب آموزش سئو

سیده آمین ارمان

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/05/10
ارسالی ها
1,730
امتیاز واکنش
20,744
امتیاز
795
محل سکونت
البرز
گزارش جدید سئو در Google Webmaster Tools: تجزیه و تحلیل جستجو

هفته گذشته، گوگل یک گزارش جدید از ابزارهای وب مستر گوگل منتشر کرد: تجزیه و تحلیل جستجو ، که جایگزین گزارش جستجو سابق شده است. داده ها در گزارش جدید دقیق تر است و امکان تجزیه و تحلیل بهتر از داده های شما را با توجه به گزینه های فیـلتـ*ـر می دهد.

گزارش تجزیه و تحلیل جستجو

گزارش تجزیه و تحلیل ترافیک جستجو ، گزینه های فیـلتـ*ـر زیر را فراهم می کند:

• جست و جو ها
• صفحات
• کشورها
• دستگاه ها
• نوع جستجو (وب، تصویر یا ویدئو)
• تاریخ

مثال اول: گزارش بر اساس دستگاه

فیـلتـ*ـر توسط دستگاه تلفن همراه به منظور تجزیه تحلیل چگونگی تاثیر به روزرسانی موبایل گوگل بر روی نمایش سایت شما از 21 آپریل 2015 تا کنون.

مثال دوم: گزارش بر اساس کشور

شما می توانید برداشت دو کشور را در مورد یک جستجو نمایش داده خاص (به عنوان مثال نام تجاری شما) مقایسه کنید. برای این کار، فیـلتـ*ـر جستجو و کشور را تنظیم کنید.

تفاوت این گزارش با گزارش جستجو سابق

داده ها در تجزیه و تحلیل گزارش جدید متفاوت از گزارش جستجو سابق محاسبه می شود. به همین دلیل، گزارش جستجو سابق در طول سه ماه آینده هنوز هم در دسترس خواهد بود. زمانی که شما گزارش تجزیه و تحلیل ترافیک جستجو خود را باز می کنید، شما یک لینک برای گزارش جستجو سابق پیدا خواهید کرد.

مهمترین تفاوت ها بین دو گزارش عبارتند از:

• گزارش سابق برای هر صفحه از وب سایت که در نتایج جستجو نمایش داده می شود، یک برداشت جداگانه ارائه می کند. اما گزارش جدید تنها یک برداشت برای هر وب سایت نشان می دهد.

• گزارش جدید تنها کلیک ها بر روی نتایج تصویر را در صورتی که کاربر بر روی تصویر بسط یافته و یا بر روی لینک "صفحه بازدید" کلیک کند، حساب می کند. در صورتی که گزارش سابق تمام کلیک ها بر روی تصویر را می شمارد.

• گزارش سابق، برداشت ها و کلیک های مشابه را به چندین هاست از یک دامنه نسبت می داد (به عنوان مثال example.com و
Please, ورود or عضویت to view URLs content!
که منجر به دو برابر شدن شمارش می شود. اما گزارش جدید داده ها را فقط به یک میزبان نسبت می دهد.
 
  • پیشنهادات
  • سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    بهینه سازی ترافیک حاصل از شبکه های اجتماعی
    "Dark social" یک اصطلاح برای بخشی از ترافیک وب سایت شما است که از رسانه های اجتماعی حاصل می شود، اما به عنوان "direct" در ابزار تجزیه و تحلیل نشان داده است. در ادامه این مقاله از طراحی سایت در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد. فیس بوک و توییتر در حال تلاش برای رسیدگی به موضوع ترافیک رسانه های اجتماعی با "هموار کردن لینک" هستند. قبل از معرفی "هموار کردن لینک" (link shims)، تخمین زده شده است که 60٪ از توییتر به ترافیک مستقیم اشاره دارد.

    بهینه سازی ترافیک حاصل از شبکه های اجتماعی

    در اینجا ما سه راه برای بهینه سازی تخصیص ترافیک حاصل از شبکه های اجتماعی برای شما شرح می دهیم.با ما باشید تا با بهینه سازی ترافیک حاصل از شبکه های اجتماعی آشنا شوید.

    جست و جوی پیشرفته (Tagging)

    به عنوان صاحب یک وب سایت شما می توانید لینک خود را با پارامتر UTM برچسب بزنید. سپس ابزار تجزیه و تحلیل شما بر اساس این تگ ها قادر به تخصیص دادن منبع خواهند بود. برای ردیابی دقیق، جستجوی پیشرفته درست و مداوم لینک در تمام کانال، مورد نیاز است. URL ساز گوگل یک ابزار عملی برای جستجوی پیشرفته است.

    مختصر کننده هایURL

    برخی از برنامه های رسانه های اجتماعی، پارامترهای لینک های تگ شده را حذف خواهند کرد. با استفاده ازمختصر کننده های URL مانند bitly.com، شما می توانید این مشکل را حل کنید. URL کوتاه شده، بازدید کنندگان را از طریق پارامترها به URL شما هدایت می کند و ابزار تجزیه و تحلیل شما قادر خواهد بود تا ترافیک را مستقیما به منبع صحیح تخصیص دهد.

    تشویق به اشتراک گذاری

    کاربران را برای به اشتراک گذاری مطالب خود تشویق کنید. اگر آنها مجبور باشند تا URL را به صورت دستی کپی کنند، امکانات کمتری برای ردیابی وجود دارد. شما باید در قسمت بالای محتوا دکمه های به اشتراک گذاری که به وضوح قابل مشاهده است را اضافه کنید.

    مشکل " dark social " تا حدودی توسط فیس بوک، توییتر حل شده است. علاوه بر این شما می توانید کیفیت تجزیه و تحلیل داده خود را از طریق راهنمایی های داده شده در این پست بهبود ببخشید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    تاثیر گوگل پلاس بر سئو
    دقیقا بعد از فیس بوک ، گوگل+ با داشتن تقریبا 400 میلیون کاربر فعال، پر کاربرد ترین شبکه اجتماعی در جهان است. با این حال، هنوز هم میلیونها نفر از مردم و کسب و کارها مزایایی را که این شبکه اجتماعی می تواند برای آنها داشته باشد را نمی توانند درک کنند.

    تاثیر گوگل پلاس بر سئو

    تجارت ها می توانند از طریق گوگل پلاس یک موقعیت عالی در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بدست بیاورند. با استفاده از قدرت شبکه های اجتماعی Google ، بسیاری از کسب و کارهای کوچک، مانند دندانپزشکی ها، می توانند رتبه بندی جستجو خود را بهبود بخشند. اما چگونه؟ در این lrhgi hc طراحی سایت می خواهیم تا به تاثیر گوگل پلاس بر سئو بپردازیم.
    Search Plus Your World یک جستجوی مختص گوگل برای کاربرانی است که دارای حساب کاربری گوگل هستند ( برای مثال +Gmail, Google و غیره).

    خصوصیات گوگل پلاس ، تاثیر بزرگی بر آنچه در این جستجوها ظاهر می شوند، دارد. به عنوان مثال، در صفحه گوگل پلاس خود، شما می توانید حلقه هایی از افرادی که با آنها در ارتباط هستید بسازید. هنگامی که صفحه تجارت شما به یکی از این افراد متصل شود، صفحه کسب و کار شما در جستجوی گوگل آنها بالاتر نشان داده می شود زیرا گوگل شما را به عنوان دوست کاربر نشان می دهد. اگر شما وب سایت یا وبلاگ خود را به صفحه تجارت + Google خود وصل کنید نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

    اگر شما در + Google با افراد زیادی در ارتباط نباشید، چه اتفاقی می افتد؟

    اگر چه در صورتی که شما وارد حساب کاربری گوگل شوید رتبه بندی شما بهبود می یابد، اما + Google نیز می تواند به افزایش رتبه بندی به طور کلی جستجو و همچنین جستجو شخصی در گوگل کمک کند. دلیل این است که صفحه کسب و کار و وب سایت شما می تواند با اثبات عرضه مطالب مرتبط و مفید به مردم توسط شما به گوگل رتبه بهتری کسب کند.

    محافل و خوانندگان شما می توانند با کلیک کردن بر روی دکمه +1، اظهار نظر کردن و به اشتراک گذاشتن مطالب شما با دوستان خود به افزایش ارزش محتوای حساب شما کمک کنند. تولید و به اشتراک گذاری منظم مطالب مفید بر روی صفحه + Google توسط شما یک امر ضروری است، زیرا اگر محتوای شما باعث عکس العمل در افراد شود، گوگل متوجه شده و رتبه بندی سایت شما را افزایش می دهد.

    خوشبختانه + Google چند راه برای بهینه سازی نتایج جستجو ارائه داده است. برای مثال شما می توانید یک رتبه نویسندگی دریافت کنید که عکس پروفایل + Google، نام و تعداد محافل شما را در کنار نتایج جستجوی سایتتان نشان می دهد و باعث می شود نتایج جستجوی سایت شما واضح تر شود.

    + Google و تعامل

    گوگل پلاس یک شبکه اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، و LinkedIn است. بنابراین، به اشتراک گذاری مطالب در + Google می تواند به سئو سایت شما کمک کند. موتورهای جستجو به صفحاتی که دارای لینک های ورودی و تعامل بسیاری هستند، وزن بیشتری می دهند. اشتراک گذاری پست های وبلاگ مرتبط و لینک های مفید در + Google محل دیگری را برای مخاطبان به منظور ورود به سایت شما و ارسال سیگنال های خوب به گوگل ایجاد می کند.

    در نتایج جستجو گوگل به سیگنال های اجتماعی اهمیت بیشتری می دهد. اگر مخاطبان شما گسترش پیدا کرده اند و اکثریت طرفداران شما در حال بیان دیدگاه و به اشتراک گذاری صفحه شما هستند، گوگل مطالب شما را به عنوان محتوای قابل اعتماد در نظر گرفته و در نتایج جستجو به شما پاداش می دهد.

    صفحه + Google شما

    به مانند صفحات سایر رسانه های اجتماعی، اطلاعات شما در صفحه تجارت گوگل پلاس به موقعیت رتبه بندی جستجو شما کمک می کند. زمانی که "درباره ما" و "مقدمه" را در صفحه کسب و کار خود تکمیل کردید، از کلمات کلیدی مرتبط برای بهبود سئو خود استفاده کنید.

    از آنجا که گوگل پلاس به شما این امکان را می دهد که به سایت های دیگر لینک دهید، از این ابزار به منظور ترویج وب سایت خود و دیگر سایت های رسانه های اجتماعی برای افزایش تعداد کاربران خود استفاده کنید. واضح است که+ Google بر سئو سایت شما تاثیر مثبت دارد. روش استفاده آن بسیار آسان است، و بخشی از هر استراتژی بازاریابی آنلاین موفق است.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    گوگل برای داده های واقعی عمومی، منبع ارائه نمی دهد
    در جستجوی گوگل، بیشتر عبارت های جستجو شده به طور مستقیم توسط گوگل پاسخ داده می شود.گوگل به منبع اشاره کوچکی می کند اما اطلاعات را مستقیما نمایش می دهد. بنابراین کلیک کردن بر روی لینک دیگر نیازی نیست. برای مثال در شکل زیر پرسش در مورد سن Simonetta Sommaruga بوده است که به طور مستقیم توسط گوگل نمایش داده شده است.

    گوگل برای داده های واقعی عمومی، منبع ارائه نمی دهد

    و اگر شما پرسش "بهینه سازی موتور جستجو چیست" را جستجو کنید، گوگل پاسخ را ارائه نمی دهد اما ویکی پدیا را به عنوان اولین نتیجه جستجو طبیعی نشان می دهد.

    گوگل برای داده های واقعی عمومی، منبع ارائه نمی دهد

    الگوریتم گوگل گاها در عبارت مورد جستجو دچار سوء تفاهم می شود. به طور مثال به شکل زیر دقت کنید. گوگل در پاسخ به سوال "سوئیس چند ساله است"، سن متوسط شهروندان سوئیس را به عنوان پاسخ مستقیم نمایش داده است.

    گوگل برای داده های واقعی عمومی، منبع ارائه نمی دهد

    ارائه پاسخ مستقیم در صفحات نتایج جستجو توسط گوگل بسیار کاربر پسند است، اما ناشران را نگران می کند. ناشران نگران هستند که محتوای آنها به صورت رایگان ارائه شده و می ترسند که در آینده در زمینه کسب درآمد دچار مشکل شوند. اما گوگل اعلام کرده است که فقط جواب داده های واقعی پایه را که می توان آنها را بر روی وب سایت ها و منابع مختلف پیدا کرد را نشان می دهد.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    11 ابزار رایگان سئو برای بهبود موقعیت رتبه بندی سایت شما
    شما می توانید از ابزار های مختلف برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو استفاده کنید. راه حل های کامل معمولا دارای هزینه هستند، اما ابزارهای رایگانی نیز وجود دارند که بسیار مفید هستند. در اینجا ما 11 ابزار رایگان سئو برای بهبود موقعیت رتبه بندی سایت شما معرفی می کنیم.

    11 ابزار رایگان سئو برای بهبود موقعیت رتبه بندی سایت شما

    تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

    بسیاری از وب سایت ها از تجزیه و تحلیل گوگل (تجزیه و تحلیل ترافیک جهانی) برای تجزیه و تحلیل وب سایت خود استفاده می کنند. در گوگل آنالیز شما می توانید معیارهای مربوطه به اندازه گیری عملکرد SEO، مانند توسعه منابع ترافیک و تبدیل داده ها را نیز پیدا کنید.

    Google Trends

    گوگل ترند ابزاری است که برای بهینه سازی موتور جستجو اغلب دست کم گرفته می شود. این ابزار برای جستجوی کلمه کلیدی، برنامه ریزی بازاریابی محتوا و نظارت بر نام تجاری بسیار ارزشمند است.

    ابزار وب مستر

    هر موتور جستجو دارای ابزار وب مستر مخصوص خود است: در گوگل "Google Search Console"، در بینگ "Bing Webmaster Tools" و در یاندکس "Yandex.Webmaster" نامیده می شود. با این ابزار شما می توانید وب سایت خود را بهبود ببخشید و مشکلات آن را شناسایی کنید.

    Screaming Frog

    Screaming Frog یک نرم افزار خزنده است که شما می توانید برای آنالیز بسیاری از فاکتورهای صفحه ای مرتبط مانند متا تگ ها، کدهای پاسخ و غیره از آنها استفاده کنید.

    آزمون Mobile-Friendly گوگل

    هنگامی که گوگل، الگوریتم "Mobile-Friendly" را معرفی کرد، ابزار تست این الگوریتم را نیز راه اندازی کرد. با استفاده از این ابزار شما می توانید بررسی کنید که آیا وب سایت شما برای گوشی های هوشمند بهینه سازی شده است یا نه و علاوه بر این پیشنهادات ویژه ای را برای بهبود ارائه می دهد.

    ابزار PageSpeed Insights گوگل

    سرعت صفحه یک عامل مهم رتبه بندی است. با استفاده از ابزار "PageSpeed Insights" گوگل شما می توانید سرعت بارگذاری صفحات خود را تست کنید. این ابزار وب سایت شما را مورد ارزیابی قرار می دهد و امتیازی بین 0 و 100 به آن می دهد.

    xPath Helper

    xPath Helper یک افزونه مرورگر برای گوگل کروم است. که به شما کمک می کند تا عناصر موجود در یک صفحه را بدون نگاه کردن به کد منبع آن شناسایی کنید.

    Schema Creator (خالق الگو)

    Schema Creator یک ابزار مبتنی بر وب به منظور ایجاد داده های ساخت یافته برای وب سایت شما است. شما فقط اطلاعات را در یک فرم وارد می کنید و این ابزار کدهای HTML را ایجاد می کند. سپس شما فقط نیاز به اضافه کردن کدها به وب سایت خود دارید.

    ابزار آزمون داده های ساختار یافته گوگل (Google Structured Data Testing Tool)

    با این ابزار شما می توانید صحت تفسیر داده های ساخت یافته در وب سایت خود توسط گوگل را بررسی کنید. شما همچنین می توانید کد HTML یا URL صفحه را وارد کنید.

    ابزار آزمون hreflang

    اگر شما از تگ های hreflang استفاده می کنید، شما می توانید کد های hreflang را با ابزار تست "flang" بررسی کنید.

    MozBar

    MozBar یک نوار ابزار سئو از Moz است که شما می توانید به منظور توسعه کروم و فایرفاکس دانلود کنید. این ابزار به شما تگ های مربوطه متا، معیارهای لینک، نشانه ها، کد وضعیت HTTP و سرعت یک صفحه را به شما نشان می دهد.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    دامنه های سطح بالای جدید چگونه بر رتبه بندی سئو سایت شما اثر می گذارند؟
    دامنه های عمومی سطح بالای جدید (TLD ها) مانند "finance ."، ".help” یا "eat." سال 2014 معرفی شده اند. نمودار زیر بیانگر سهم بازار هر TLD عمومی جدید است.

    دامنه های سطح بالای جدید چگونه بر رتبه بندی سئو سایت شما اثر می گذارند؟

    تاکنون چگونگی تاثیر این TLD های جدید بر رتبه بندی سئو مشخص نشده است. با توجه به گوگل TLD های جدید مطلوب تر از TLD های سنتی مانند "com." یا "org." نیستند. بنابراین نباید هیچ تاثیری -مثبت یا منفی- در رتبه بندی SEO وب سایت شما داشته باشد.

    در سال 2014 برای اولین بار مطالعه ای در این موضوع منتشر شد. این مطالعه رتبه بندی دامنه های com. را با موقعیت دامنه های همتا با TLD جدید در گوگل AdWords مقایسه کرد. بر اساس این مطالعه، TLD های جدید به دلیل تاثیر بیشتر، بها کلیک پایینتر و موقعیت بهتر، موفق تر هستند.

    با این حال، در تبدیل، دامنه های سنتی com. به نتایج بهتری دست یافته اند.

    بنابراین چگونه دامنه خود را انتخاب کنیم؟ اگر شما در حال حاضر دارای یک وب سایت هستید، تغییر دامنه را به شما پیشنهاد نمی کنیم. اما اگر قصد ایجاد یک وب سایت جدید را دارید در انتخاب دامنه به نکات زیر توجه کنید:

    • اگر هدف شما از نظر جغرافیایی مشخص است، توصیه می شود که از یک TLD مخصوص به همان کشور استفاده کنید ( برای مثال "ch." برای سوئیس ).

    • اگر مخاطب وب سایت شما بین المللی است، می توانید از یکی از TLD های عمومی جدید استفاده کنید. از آنجا که در حال حاضر پیش بینی چگونگی توسعه TLD های جدید در آینده مشکل است، توصیه می شود که در صورت امکان یک دامنه "com." و یک TLD جدید خریداری کنید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    نمایه سازی برنامه موبایل گوگل (Google Mobile App)

    Google Search Console ، که قبلا به عنوان ابزار وب مستر گوگل شناخته می شد، دو گزارش جدید در مورد نمایه سازی محتوای برنامه های موبایل ارائه کرده است.

    اضافه کردن برنامه

    به منظور استفاده از گزارش های جدید، شما نیاز به یک نرم افزار آندروید دارید. نرم افزار تلفن همراه خود را با پیروی از مراحل زیر به Google Search Console اضافه کنید:

    • فعال کردن پشتیبانی لینک عمیق برای برنامه آندروید

    • برنامه های خود را به Google Search Console اضافه و آن را تأیید کنید.

    گزارش های جدید برای برنامه ها

    Google Search Console گزارش های زیر را ارائه کرده است:

    گزارش تجزیه و تحلیل ترافیک جستجو: گوگل به تازگی این گزارش را معرفی کرده است (این جایگزین گزارش جستجو عبارت سابق است) و آن را در دسترس برنامه های کاربردی نیز قرار داده است. برای مثال این گزارش به شما نشان می دهد که محتوای کدام برنامه به ازای چه جستجوی چه عبارتی در جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

    واکشی به عنوان گوگل: این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بررسی کنید که گوگل چگونه برنامه های شما را می بیند و آیا مشکلی وجود دارد. توجه داشته باشید که این ویژگی در حال حاضر یک نسخه اولیه است.

    علاوه بر این، خطاهای گزارش شده در کنسول جستجوی گوگل هنوز برای برنامه ها در دسترس است. از آن برای شناسایی خطاهای خزنده و از بین بردن آنها استفاده کنید. Google Developers documentation اطلاعات دقیقی در مورد نمایه سازی برنامه ها ارائه می دهد
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    سئو عالی = بازدید بالا
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    نتایج در صفحات 2 و 3 (رتبه های 11تا 30) با هم 5.59 درصد از کل کلیک ها را دریافت خواهند کرد و درصد باقی مانده نیز سهم AdWord ها و جستجو هایی است که به نتیجه منتج نمی شود.

    برای جستجوهای گوگل در دستگاه های تلفن همراه نیز پنج لینک اول دارای بالاترین میزان کلیک با 66.93٪ هستند. سایت هایی که در رتبه 6-10 قرار دارند 3.98٪ از کل کلیک ها، و صفحات 2 و 3 با هم 9.14٪ را دریافت می کنند. جالب است، به نظر می رسد که کاربران تلفن همراه بیشتر از کاربرانی که از لب تاپ و کامپیوتر استفاده می کنند، از صفحات نتایج گوگل بیشتری بازدید می کنند.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    علائم نشانه گذاری: فاکتور جدید رتبه بندی
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!


    گوگل به این موضوع اشاره کرد که ممکن است تصمیم به استفاده از داده های ساخت یافته در الگوریتم رتبه بندی خود بگیرد.هرچند که قبلا شرکت گوگل این موضوع را رد کرده بود.

    داده های ساخت یافته، نشانه گذاری های دارای ساختار و قطعات غنی همیشه در حال کمک به درک بهتر گوگل و موتورهای جستجو از محتوای سایت شما هستند و به طور بالقوه منجر می شود تا گوگل، نتیجه جستجوی شما را غنی تر دریابد.

    گوگل اذعان داشت که، این ها به عنوان الگوریتم رتبه بندی برای بهبود رتبه وب سایت استفاده نمی شوند. همچنین اعلام کرد که اضافه کردن نشانه گذاری های ساخت یافته به صفحات وب سایت به طور مستقیم منجر به رتبه بندی بهتر در نتایج جستجوی گوگل نمی شود.

    اما ممکن است در آینده تغییر کند...

    جان مولر در برنامه Hangout گوگل در صبح روز 11 سپتامبر 2015 بیان کرد که "همیشه، فکر می کردم که این [نشانه گذاری ساخت یافته] چیزی است که باید به رتبه بندی اضافه شود."

    او گفت: گوگل در حال حاضر از این امکان برای هدف رتبه بندی استفاده نمی کند، اما در طول زمان، ممکن است شروع به استفاده از این قابلیت کند.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    اشتباهات رایج در شبکه های اجتماعی و راه های رفع آن
    بازاریابی تجارت در رسانه های اجتماعی ممکن است یک را ارزان و آسان برای ترویج کسب و کار و محصولات به نظر برسد. اما دقیقا اینطور نیست. بازاریابی رسانه های اجتماعی ممکن است نیاز به سرمایه گذاری مبلغ زیادی برای معرفی تجارت نداشته باشد، اما لزوما نیازمند زمان و تلاش بالایی است.

    این طبیعی است که تمام افراد تمایل به پیوستن به رسانه های اجتماعی دارند به ویژه صاحبان کسب و کارها که بر این باورند که تمام مشکلات معرفی محصولاتشان با رسانه های اجتماعی بر طرف می شود. با این وجود، موفقیت در شبکه های اجتماعی یک شبه ایجاد نمی شود و نیازمند یک برنامه ریزی مناسب است.

    اشتباهات رایج در شبکه های اجتماعی و راه های رفع آن

    در این مقاله تعدادی از اشتباهات رایج در شبکه های اجتماعی و راه های رفع آن که ممکن است بوجود بیاید و راه های جلوگیری از بروز آنها را برای شما معرفی می کنیم.

    تمرکز بر روی کیفیت به جای کمیت

    نیازی نیست که هر 30 دقیقه یک پست ارائه دهید. ارسال های مکرر، ضامن موفقیت شما نیستند. حتی یک پست در روز هم اگر بر روی کیفیت تمرکز داشته باشید می تواند کافی باشد.

    با تمرکز بر ایجاد محتوای با کیفیت، مخاطبان شما، سپاسگذار شما خواهند بود. با این کار شما نه تنها می توانید کاربران خود را حفظ کنید بلکه قادر به جذب مخاطبان جدید نیز خواهید بود.

    ارسال مطالب جالب

    خودتان را به جای مخاطبان خود بگذارید و مانند آنها فکر کنید. چگونه می توانید مطلبی ایجاد کنید که باعث ایجاد بحث و تبادل نظر شود؟

    به روز رسانی های شما باید همیشه برای مخاطبانتان دارای ارزش باشد. این مطالب می تواند راجع به شما، محصولاتتان و یا حتی می تواند راجع به مخاطبان شما باشد.

    تبدیل مخاطب به مشتری

    داشتن مخاطبانی که شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند فوق العاده است، اما تبدیل آنها به مشتری نیز امر بسیار مهمی است. این کار همیشه راحت نیست و زمان بر است، اما نباید نادیده گرفته شود.

    به کارایی دقت کنید

    هیچ دلیلی برای عضویت در تمام شبکه های اجتماعی که دارای روند گاه به گاه هستند، وجود ندارد. رسانه های اجتماعی که برای تجارت شما موفقیت آمیزتر هستند را شناسایی کنید و در آنها عضو شوید و زمان خود را برای رسانه های دیگر به هدر ندهید. ابتدا مطمئن شوید که استراتژی بازاریابی شما در یک پلت فرم به خوبی اجرا شده است و بعد از آن اقدام به عضویت در یک رسانه اجتماعی دیگر کنید.

    اگر زمانی شما برای فعالیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی محدود است، توصیه می کنیم در فیسبوک عضو شوید. این رسانه اجتماعی با داشتن 1.23 میلیارد کاربر در سراسر جهان، به شما در یافتن مشتری کمک می کند.

    انتخاب مطالب مرتبط با کسب و کار

    مطالب بیش از حد عمومی برای کاربر خسته کننده است. هر پستی که می گذارید برای جلوگیری از خسته کننده بودن باید بیانگر خصوصیات تجارت شما باشد. از منحصر به فرد بودن نترسید.

    هرزنگاری نکنید

    کاربران معمولا به دلیل تبلیغاتی بودن پست ها، تمایل به خواندن پست های تجارتی ندارند. اطمینان حاصل کنید که در این دام اسیر نشوید. برای حصول اطمینان باید پست های جالبی که برای کاربر مفید است را ایجاد کنید. بنابراین هرزنگاری نکنید و قبل از انتشار پست، از دید کاربر به آن نگاه کنید.

    اتوماسیون را نادیده نگیرید

    رسانه های اجتماعی هرگز به خواب نمی روند، اما این بدان معنی نیست که شما باید 24 ساعت کل هفته را کار کنید. قدرت کنترل رسانه اجتماعی را بیابید و از آن برای محتوای و برنامه ریزی در زمانی که آفلاین هستید استفاده کنید.

    چندین سیستم عامل بسیار خوب وجود دارند ( buffer، hootsuite و ...) که به شما در به روزرسانی شبکه های اجتماعی مختلف که عضو آنها هستید کمک می کنند. این برنامه ها به منظور جلوگیری از هرزنگاری، عمل به روز رسانی را در چندین دوره در روز انجام می دهند.

    قوانین هر شبکه را رعایت کنید

    هر رسانه اجتماعی، قوانین خاص خود را دارد. بنابراین شما نباید پست ها را به یک شکل در تمام آنها قرار دهید. حتی اگر می خواهید یک پیام را برسانید، باید کمی خلاق باشید و پست ها را با روش های مختلف در رسانه های متفاوت منتشر کنید.

    خلق استراتژی

    همانطور که برای کسب و کار خود دارای استراتژی هستید، برای بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز، نیازمند استراتژی هستید.شما نمی توانید کورکورانه یک مسیر را انتخاب کنید.

    ایجاد یک استراتژی ساده شبکه های اجتماعی بسیار ضروری است. یک طرح مناسب، کسب و کار شما را سازمان یافته می کند و به عنوان یک یادآوری برای اهداف شما عمل می کند.
     

    برخی موضوعات مشابه

    بالا