∏دانشگاه| نگاه دانلودʭ

☾♔TALAYEH_A♔☽

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/05/18
ارسالی ها
35,488
امتیاز واکنش
104,218
امتیاز
1,376
سوالات متداول امور تغذیه

1- جهت در یافت کارت غذا باید به چه قسمتی مراجعه نمائیم ؟



به امور دانشجوئی ، مسئول امور تغذیه مراجعه نمائید . لازم به ذکر است کارت به صورت الکترونیکی است و ضمن اینکه کارت دانشجوئی، کارت غذا ، کارت کتابخانه نیز میباشد .



2- چگونه غذا رزرو نمائیم ؟



با واریز مبلغی به صورت اینترنتی در سامانه سلف سرویس که تحت شبکه وب میباشد میتوانید از یک هفته قبل نسبت به رزرو غذای هفته بعد خود اقدام نمائید .دقت کنید تا ساعت 14 روز پنج شنبه هر هفته فرصت دارید تا نسبت به رزرو غذای هفته بعدی اقدام نمائید .



3- در صورتیکه کارت غذا و کارت دانشجوئی مفقود شود چه کنیم ؟



دانشجویان نسبت به نگهداری کارت اهتمام لازم را داشته باشند و برای چاپ مجدد مبلغ 10000 تومان دریافت خواهدشد



4- دانشجویانی که موفق به رزرو غذا نمی شوند چه تدبیری برایشان اندیشیده شده است ؟



این دانشجویان میتوانند از بوفه دانشجوئی استفاده نمایند .ویا در صورت وجود داشتن غذای اضافی درساعت 13:30 به سلف سرویس مراجعه نمایند.
 
  • پیشنهادات
  • ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    سوالات متداول تربیت بدنی

    1- تربیت بدنی دانشگاه دارای چه امکاناتی می باشد؟



    دارای سالن بدن سازی-سالن کشتی-سالن ورزشهای رزمی-سالن فوتسال-زمین چمن-زمین والیبال و بسکتبال و سالن تنیس می باشد.



    2- دانشجویانی که در یک رشته ورزشی مهارت دارند جهت شرکت در تیمهای ورزشی چه اقداماتی باید بعمل آورند؟



    این افراد می توانند در ساعات به واحد تربیت بدنی مراجعه و ثبت نام بعمل آورند.



    3- آیا دانشجویانی که دارای مقام ورزشی در سطح منطقه ای و کشوری و ...داشته باشند از تخفیف شهریه برخوردار می شوند؟



    دانشجویانی که دارای مقامهای اول تا سوم در مسابقات منطقه ای-کشوری-قهرمانی المپیک را کسب نمایند از 5 درصد تا 100 درصد تخفیف شهریه برخوردار می شوند.


    دفتر مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی شهر مجلسی


    دفتر مشاوره دانشگاه جهت امور زیر در روزهای پنج شنبه بصورت رایگان در خدمت دانشجویان گرامی می باشد.


    ازدواج و طلاق


    مسایل خانوادگی و رفع تعارضها


    حل بحرانهای عاطفی و ارتباطی


    تشخیص و درمان اختلالها ومشکلات روانی (از قبیل : افسردگی, اضطراب,وسواس,ترسهای غیرمنطقی و...)


    گرفتن انواع تست های هوش و شخصیت


    بررسی مشکلات یادگیری ومطالعه


    اختلالات روانی


    مشاوره شغلی و...


    دانشجویان گرامی می توانند در روزهای تعیین شده به دفتر مشاوره دانشگاه واقع در ساختمان دبیرخانه مرکزی طبقه سوم واحد سمت راست معاونت آموزشی دانشجویی مراجعه نمایند.


    تلفن داخلی:286-268


    مسعود رأفت نیا


    ایمیل :[email protected] روان شناس بالینی دانشگاه


    @rafatniaaa :تلگرام


    باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی


    از آنجائیکه دانشگاه آزاد اسلامی بخش مهمی از رسالت آموزش و پرورش استعدادهای فرزندان میهن اسلامی را عهده دارمی باشد و با توجه به اهمیت رشد و شکوفائی استعدادهای جوان کشور، شناسایی دانش آموزان، دانشجویان و دانش پژوهان جوان و مستعد، حمایت، تقویت و راهنمایی آنها به منظور ارتقاء سطح دانش و بروز خلاقیتها و نوآوریهای آنان تأثیر بسزایی در نیل به اهداف دانشگاه خواهد داشت. لذا دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می کند تا تسهیلات و امکانات لازم را برای تشویق جوانان خلاق و کارآفرین و علاقمند به دانش و پژوهش از هر جهت در چارچوب امکانات موجود فراهم سازد و لذا به موجب این اساسنامه باشگاه پژوهشگران تأسیس شده است تا گامی موثر در دستیابی به این امر مهم باشد.


    هدف اصلی باشگاه توسعه هدفمند پژوهش در میان اعضا خود از طریق متشکل کردن آنها در قالب گروهها و هسته های پژوهشی تحت نظر اساتید دانشمند و متعهد می باشد همچنین کمک به اعضا و گرو ههای پژوهشی باشگاه برای بهره برداری بهینه از امکانات مادی و علمی دانشگاههای دولتی و آزاد اسلامی و استفاده از ردیف بودجه پژوهشی دانشگاهها و نیز پیوند موثر بین سایت و مراکز علمی و پژوهشی ایران و جهان از وظائف باشگاه می باشد.


    دانشجویان گرامی جهت عضویت باید از طریق سایت باشگاه و براساس آیین نامه عضویت باشگاه (این آیین نامه در سایت باشگاه می باشد) اقدام نمایند.


    تقاضاي عضويت داوطلب ها، به لحاظ تطبيق با شرائط آئين نامه عضويت باشگاه، مورد بررسي قرار مي گيرد و چنانچه عضويت كسي مورد تأييد قرار گيرد، نسبت به صدور كارت عضويت رسمي براي وي اقدام مي شود و با اين كارت، امتيازات و تسهيلات زیر از طرف شعبه باشگاه در واحد دانشگاه آزاد مستقر در شهر متقاضي قابل تخصيص است:



    1-ثبت مشخصات فردي در بانك اطلاعات اعضاي باشگاه و دريافت كارت عضويت، كه مبين پژوهشگر بودن اعضاء است و تأييدي رسمي است از طرف سازماني شناخته شده و كشوري در خدمت جوانان پژوهشگر ايراني. اين امر، يكي از بزرگترين مزاياي عضويت در باشگاه مي باشد.


    2-امكان استفاده از تسهيلات و امتيازات ويژه اعضاء بر اساس آئين‌نامه تسهيلات باشگاه، شامل:



    • تشويق مادي و معنوي از افرادي كه مقالاتISI يا علمي پژوهشي تهيه و به چاپ رسانند
    • تشويق و حمايت از شركت در همايش‌هاي داخلي و كنفرانس‌هاي بين‌المللي
    • تخصيص سهميه و كمك هزينه سفرهاي زيارتي
    • تخصيص تخفيف شهريه
    • امكان استفاده از اولويت استخدام در دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان عضو هيأت علمي و يا كارمندي
    • بن كتاب
    • مساعدت در تأليف كتاب
    • كمك هزينه پايان نامه تحصيلي

    3-اطلاع رساني و امكان شركت در همايش‌ها، هم‌انديشي‌ها و گردهم‌آيي‌هاي تخصصي ويژه اعضاء


    4-امكان استفاده از تسهيلات مالي باشگاه براي اجراي طرح‌هاي پژوهشي تعريف و تصويب شده


    5-امكان شركت در اردوها و مراسم ويژه فرهنگي باشگاه


    6-امكان حضور در نشست‌هاي تخصصي و كارآفريني باشگاه


    7-امكان تحصيل در مقطع بالاتر بدون نياز به شركت در آزمون ورودي (ويژه اعضاي استعداهاي درخشان)


    8-سازماندهي در گروههاي اعضاء، براي تعريف و اجراي طرجهاي پژوهشي مورد نياز دستگاههاي اجرايي و صنعتي


    9-شركت در دوره هاي آموزشي باشگاه، از قبيل كارگاههاي آموزش مقاله نويسي، روش تحقيق، جستجوي اينترنت و نظائر آن


    10-شركت در مسابقات باشگاه و رقابت با سايرين


    11-بازديد از مراكز علمي و صنعتي و نمايشگاههاي تخصصي و بسياري موارد ديگر، كه حسب مورد قابل تخصيص است
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    افتخارات حوزه پژوهش و فناوری واحد شهر مجلسی


    حوزه معاونت پژوهش و فنآوري در طي سال هاي مختلف با همکاری اعضا هیات علمی ، پرسنل و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه موفق شده است افتخارات مختلفي كسب نمايد كه به برخي از اين افتخارات به شرح زير پرداخته مي شود:


    • کسب رتبه دوم در تعداد مقاله مجله در SCOPUS به ازای استادیار در واحدهای استان اصفهان
    • کسب رتبه دوم در نسبت تعداد ارجاعات به تعداد استادیار در SCOPUS در واحدهای استان اصفهان
    • کسب رتبه سوم در شاخص H بر اساس گزارش پایگاه استنادی SCOPUS در واحدهای استان اصفهان
    • کسب رتبه چهارم در تعداد ارجاعات به ازای مقاله در SCOPUS در واحدهای استان اصفهان
    • اجرای 245 طرح پژوهشی داخلی و برون دانشگاهی توسط اعضائ هیات علمی و همکاری دانشجویان تحصیلات تکمیلی
    • چاپ 267 مقاله در مجلات علمی
    • برگزاری 13 همایش علمی
    • چاپ 3 مجله :

    - فرایندهای نوین در مهندسی مواد (با رتبه علمی پژوهشی وزارت علوم و نمایه در ISC)


    - International Journal of Advanced Design and Manfacturing Technology ( با رتبه علمی پژوهشی وزارت علوم و نمایه در ISC)


    - Majlesi Journal of Electrical Engineering ( اقدام برای گرفتن نمایه SCOPUS)


    • آزمایشگاههای تحقیقاتی

    - میکروسکوپ الکترونی (SEM)


    - تونل باد


    - پرینتر سه بعدی (RP)


    • انجمن های علمی مصوب

    - انجمن رباتیک


    - انجمن فیزیک


    - انجمن کامپیوتر


    • آمار کتابخانه واحد :

    تعداد کل کتب کتابخانه 96374 شامل :


    تعداد کل کتب مخزن امانت 67163

    تعداد کل کتب مرجع 2971

    تعداد منابع الکترونیکی 26420
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    راهنمای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد جهت اجرای روند اداری پایان نامه


    مرحله اول پروپوزال:


    1.انتخاب یک استاد راهنما با راهنمایی مدیر گروه


    2. تعیین موضوع پایان نامه با همکاری استاد راهنما


    3. کامل نمودن پروپوزال با همکاری استاد راهنما- لازم به ذکر است جهت دریافت فایل فرم پروپوزال به سایت مراجعه فرمایید.


    تیصره : درصورت تمایل دانشجو یا تشخیص استاد راهنما مبنی بر نیاز به استاد مشاور بایستی علاوه بر پر نمودن مشخصات استاد راهنما در فرم پروپوزال مشخصات استاد مشاور نیز وارد شود.


    4. امضاء نمودن بند شماره 10 پروپوزال(جنبه نوآوری ) توسط استاد راهنما و بند شماره 15 (تاییدات) توسط استاد راهنما و مشاور- مهرشهریه بر صفحه اول پروپوزال


    5. ارائه پروپوزال تکمیل شده به دفتر تحصیلات تکمیلی (آقای کفاش) جهت ثبت در سیستم و ارسال به داوری


    لازم به ذکر است دانشجویان از این مرحله به بعد با تماس به دانشگاه به شماره 3- 03152472290 داخلی 232 از روند داوری پروپوزال خود اطلاع پیدا می نمایند. پس از اطلاع از داوری در صورت تایید داور و صورتجلسه تخصصی گروه ، مشخصات دانشجو در سیستم بانک اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی ثبت شده و دانشجو جزء ظرفیت استاد راهنما و مشاور قرار می گیرد و برای دانشجو یک شماره چهارده رقمی به عنوان کد در نظر گرفته خواهد شد و از زمان کد گذاری دانشجو حداقل چهار ماه بعد از آن می تواند در صورت آماده بودن، پایان نامه خود را ارئه نماید.


    در صورت رد شدن پروپوزال از طرف داور، دانشجو پس از اطلاع ازدفتر تحصیلات تکمیلی جهت تحویل گرفتن پروپوزال و انجام اصلاحات و ارائه مجدد آن به دفتر تحصیلات تکمیلی اقدام نماید. لازم به ذکر است در هر مرحله ارائه پروپوزال بایستی دانشجو قبل از ارائه به دفتر تحصیلات تکمیلی در صفحه اول برگه پروپوزال مهر تایید شهر یه مبنی بر عدم بدهکاری را بگیرد. و پروپوزال قبلی که فرم ارزیابی داور ضمیمه آن می باشد همراه با پروپوزال اصلاح شده با امضاء استاد راهنما و مشاور در بند 10 و 15تحویلدفتر تحصیلات تکمیلی نماید. این پروسه تا زمان تایید داور تکرار می شود.


    مرحله دوم پایان نامه:


    1. پس از تکمیل شدن پایان نامه و تایید استاد راهنما و مشاور مبنی بر کامل بودن آن ، دانشجو بایستی از سایت فرم شماره 4 (فرم تایید پایان نامه و تقاضای تشکیل جلسه دفاع) را پرینت گرفته و به ترتیب امضاء استاد راهنما، مشاور، مدیرگروه، آموزش، مالی، کارشناس امورپایان نامه را اخذ نموده و پس از آن پایان نامه خود را همراه با فرم مربوطه تحویل مدیرگروه نماید تا پس از تعیین داور توسط معاونت پژوهشی به داوری ارسال گردد.


    تبصره: لازم به ذکر است درصورتی که دانشجو فقط استاد راهنما داشته باشد بایستی دو نسخه پایان نامه و درصورت داشتن استاد مشاور علاوه بر استاد راهنما یک نسخه پایان نامه تهیه نماید و جهت داوری به مدیر گروه ارائه نماید.


    2. پس از تعیین داوری توسط معاونت پژوهشی ،دانشجو یک ماه پس از آن با داخلی 206 دفتر تحصیلات تکمیلی تماس گرفته و از چگونگی نتیجه داوری اطلاع پیدا می نماید. در صورت تایید هر دو داور دانشجو با اساتید داور راهنما و مشاور تماس گرفته و زمان جلسه دفاع را تعیین می نماید و زمان تعیین شده را به دفتر تحصیلات تکمیلی جهت رزرو اطلاع می دهد پس از آن بایستی حداقل دو روز قبل از جلسه دفاع به دفتر تحصیلات تکمیلی مراجعه نموده وگزارشهای پیشرفت کار خود در مدت ارائه پایان نامه به استاد راهنما و همچنین word چکیده فارسی خود را ارئه نماید و سپس دعوتنامه اساتید مربوطه را از دفتر تحصیلات تکمیلی تحویل گرفته به ایشان ارائه نماید.


    3. در صورت رد شدن پایان نامه از طرف داور پس از تماس با داخلی 206 ، به دفتر تحصیلات تکمیلی مراجعه نموده و پایان نامه رد شده را همراه با فرم ارزیابی استاد داور تحویل گرفته و پس از انجام اصلاحات ، پایان نامه رد شده و فرم ارزیابی آن همراه با پایان نامه اصلاح شده به دفتر تحصیلات تکمیلی عودت نماید. این پروسه تا زمان تایید داور ادامه خواهد داشت.


    جدول راهنمای کلاسها / سایت های کامپیوتر/ آزمایشگاهها و کارگاهها


    رشته های تحصیلی موجود در واحد شهر مجلسی مدیرگروه مربوطه کارشناس برنامه ریزی گروه

    مجموعه


    برق


    کارشناسی ارشد مهندسی برق- مخابرات: گرایش های موج ؛ سیستم؛ نوری


    کارشناسی ارشدمهندسی مکاترونیک: گرایش های (اتوماتیک وکنترل تولید ارتباطات جنبی ؛ انسان ؛ ماشین ؛ طراحی رباتها وسیستمها )


    کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت: گرایش های (سیستمهای قدرت -الکترونیک قدرت )


    کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک –کنترل- بیوالکتریک


    کارشناسی پیوسته مهندسی برق: گرایش های (مخابرات –رباتیک-کنترل –الکترونیک-قدرت-اپتیک ولیزر- مهندسی پزشکی- برق)


    کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی برق :گرایش های (تکنولوژی الکترونیک-انتقال و توزیع –ابزاردقیق )


    کاردانی پیوسته : گرایش های (الکتروتکنیک –الکترونیک )


    دکتر حسین امامی


    مهندس علیرضا بوشهری

     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    رشته های تحصیلی موجود در واحد شهر مجلسی مدیرگروه مربوطه کارشناس برنامه ریزی گروه

    مجموعه


    مکانیک


    کارشناسی ارشدمهندسی مکانیک گرایش های : (انرژی های تجدید پذیر-تبدیل انرژی-ساخت وتولید-طراحی کاربردی –طراحی صنعتی- )


    کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی مکانیک گرایش های) ساخت و تولید-قالب سازی –تاسیسات حرارتی وبرودتی –خودرو- طراحی و نقشه کشی )


    کارشناسی پیوسته مهندسی مکانیک گرایش های :(مهندسی مکانیک-حرارت وسیالات-بیوسیستم –ساخت وتولید-ماشینهای کشاورزی – عمران- مهندسی پزشکی)


    کاردانی پیوسته : گرایش های (تاسیسات –تهویه مطبوع –صنایع فلز-خودرو)


    دکتر سعید دانشمند


    سیدروح الله هاشمی




    رشته های تحصیلی موجود در واحد شهر مجلسی مدیرگروه مربوطه کارشناس برنامه ریزی گروه

    مجموعه


    مواد


    کارشناسی ارشدمهندسی مواد گرایش های (مواد جوشکاری –مواد شناسایی –خوردگی مواد –ریخته گری مواد-شکل دادن فلزات) مهندسی نانو شیمی


    کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی مواد گرایش های(جوشکاری –ذوب فلزات –صنایع شیمیایی )


    کارشناسی پیوسته مهندسی مواد گرایش های: (سرامیک-متالوژی استخراجی-متالوژی صنعتی)


    کاردانی پیوسته گرایش های : (سرامیک-متالوژی)


    دکتر محمدرزازی


    سیدروح الله هاشمی






    رشته های تحصیلی موجود در واحد شهر مجلسی

    مدیرگروه مربوطه کارشناس برنامه ریزی گروه
    مجموعه


    کامپیوتر


    کارشناسی ارشدمهندسی کامپیوترگرایش های: (نرم افزار –هوش مصنوعی و رباتیک )


    کارشناسی ارشد مهندسی فن آوری اطلاعات –تجارت الکترونیک


    کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی کامپیوتر گرایش های (:نرم افزار)


    کارشناسی پیوسته مهندسی کامپیوتر گرایش : (مهندسی فن آوری اطلاعات )


    کاردانی پیوسته : گرایش: (کامپیوتر نرم افزار)


    دکتر حسین امامی


    مهندس علیرضا بوشهری







    کلاس مکان

    کلاس : 101 الی 110 طبقه دوم – ساختمان خوارزمی

    کلاس : 111 الی 116 طبقه سوم - ساختمان خوارزمی

    کلاس : 201 الی 202 طبقه دوم – ساختمان جابر

    کلاس : 203 الی 206 طبقه سوم – ساختمان جابر

    کلاس : 301 الی 306 ساختمان تربیت

    کلاس : 401 الی 406 طبقه دوم چمران 2 (مجتمع کارگاهها)

    کلاس : 407 الی 408 طبقه دوم چمران 1 (مجتمع کارگاهها)

    سایت کامپیوتر : 3-4-6-7 طبقه سوم – ساختمان خوارزمی

    کلاس رسم فنی کارگاه برق

    آزمایشگاههای شیمی طبقه همکف و دوم – ساختمان جابر

    آزمایشگاههای فیزیک طبقه دوم – ساختمان جابر

    آزمایشگاههای الکترونیک طبقه سوم / چهارم – ساختمان جابر

    کارگاههای گروه مکانیک ، مواد و برق مجتمع کارگاهی چمران 1 / چمران 2

     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    الگوی پوشش برادران


    1- استفاده از لباس های ساده وآراسته با وضعیت مناسب ودرشان دانشگاه


    2 عدم استفاده از لباس های سایرمحیط ها نظیر محیط های تفریحی،ورزشی،استراحت وغیره متعارف


    2- استفاده از کفش ساده ومناسب


    3- آرایش واصلاح سر وصورت متناسب با فرهنگ دانشجویی


    4- عدم استفاده از طلا وزیور آلات


    5- عدم استفاده از علائم مربوط به گروههای ضد اسلام،غیراخلاقی ومنحرف


    ضوابط فرهنگی دانشگاه


    1- رعایت کلیه مقررات دانشگاه و شئونات اسلامی


    2- رعایت احترام متقابل در رفتار و گفتار با دانشجویان ، استادان و کارکنان


    3- رعایت پوشش و ظاهر مناسب مطابق الگوی اسلامی ایرانی


    4- استفاده صحیح از امکانات دانشگاه و عدم سهل انگاری در حفظ بیت المال


    5- عدم استفاده دخانیات در کلیه اماکن دانشگاه





    حوزه دفتر فرهنگ اسلامی واحد شهرمجلسی



    یکی از بخشهای تاثیرگذار در دانشگاه آزاد اسلامی ، حوزه دفتر فرهنگ اسلامی است


    اين حوزه با تكيه بر الطاف الهي و همت همه متوليان فرهنگي در دانشگاه ،برنامه هاي هدفمند و زمان بندي شده را به اجرا گذاشته و با رفع نواقص و كاستيها و استفاده از خلاقيت و نوآوري دانشگاهيان عزيز برنامه هاي جديدي را نيز جهت اجرا تدوين نموده است.


    دفتر فرهنگ داراي دو كارشناس فرهنگي با عنوان امور فوق برنامه و کانون قرآن و عترت مي باشد، كه از طريق برنامه ريزي، هدايت و نظارت، سياستهاي فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي را در سطح واحد عهده دار مي باشند و در واقع هدف اصلي آنها سپردن كارهاي فرهنگي به دانشجويان و وارد كردن آنان در تصميم گيري و اجراي برنامه هاي فرهنگي است


    در اين راستا دفتر فرهنگ اسلامي به عنوان متولي امر، متکفل انجام فعاليت هاي گوناگوني است که برخی از آنها عبارتند از :


    - برنامه ریزی ونظارت انطباق کلیه امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اصول وسیاست های فرهنگی نظام


    - سیاست گذاری و برنامه ریزی با هدف توسعه فرهنگی در دانشگاه همراه بامشارکت فعالانه دانشگاهیان


    - اعتلای فرهنگ غنی اسلامی در جامعه دانشگاهی


    - توسعه وتعمیق مبانی عقیدتی ،معرفتی ،سیـاس*ـی وهنری در محیط دانشگاه


    - تربیت ارزش های معنوی وفضائل اخلاقی در جامعه دانشگاهی


    - توسعه الگوهای اسلامی وهویت ملی در تحقق ارزش های اسلامی وانقلابی


    - گسترش حمایت مادی ومعنوی از ابتکارات در گسترش فرهنگ اسلامی


    - شناسایی وجذب نخبگان فرهنگی وسامان دهی آنان در تشکل ها وکانون های فرهنگی


    - افزایش نفوذ فرهنگ وارزش های اسلامی وملی وبومی در محیط دانشگاه


    - ارتقاء کیفیت در فعالیت ها وخدمات فرهنگی در حد استاندارد در دانشگاه


    - تعامل در عرصه های مختلففرهنگیبا مراکز داخل وخارج دانشگاه


    - گسترش فرهنگ خودباوری ،خوداتکائی ،خلاقیت ونوآوری واعتمادبه نفس


    - نظارت اثر بخش در فعالیت های فرهنگی در حوزه دانشگاه


    - توسعه وتعمیق اندیشه های دینی وسیاسی حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری


    - افزایش فعالیت های دانش افزا وایمان افزادر محیط مقدس دانشگاه


    - غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان با برنامه های متنوع فرهنگی ،قرآنی ،هنری ،آموزشی وعلمی


    - بهره مندی واستفاده بهینه از حضور اساتید ،دانشجویان ونخبگان فرهنگی


    - مطالعات و پژوهش های کارشناسانه در زمینه ایجاد فضای مناسب فرهنگی در دانشگاه


    - برنامه ریزی به منظور برگزاری جشنواره های فرهنگی ،هنری وادبی در سطح دانشگاه


    - تهیه و ارائه طرح های فرهنگی و معرفتی به شورای فرهنگی دانشگاه و نظارت بر حسن اجراء


    الف: کانون قرآن و عترت


    1- برگزاری آزمون بخش کتبی مسابقات سراسری قرآن وعترت (ویژه استادان ،کارکنان و دانشجویان )


    2- برگزاری آزمون بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن وعترت (ویژه استادان ،کارکنان و دانشجویان )


    3-فراخوان آثار هنری و ادبی جهت جشنواره هنر، ادبیات و پژوهشهای دینی(ویژه دانشگاهیان)


    4- برگزاری همایش قرآن و عترت همراه با اهدای جوائزممتازین مسابقات قرآن و عترت


    5- ارائه درس آموزش روخوانی قرآن کریم با همکاری گروه معارف دانشگاه


    6- چاپ و انتشار نشریات تنزیل ، محراب،اشراق و صراط اندیشه


    7- سرویس دهی بانک سی دی و نرم افزار


    8- برگزاری مراسم مناسبتهای مذهبی و ملی


    9- تشکیل شورای فرهنگی و برنامه ریزی قرآن وعترت واحد


    10- تهیه ونصب بنرهای تبلیغی به مناسبتهای مذهبی در سطح دانشگاه


    11- اطلاع رسانی به دانشجویان جهت شرکت در جشنواره حکمت مطهر و صحیفه سجادیه


    12- فراخوان آثارفرهنگی قرآنی دانشجویان جهت شرکت در جشنواره ملی قرآن و عترت


    13- برگزاری نمایشگاه آثار هنری با موضوع آزاد ؛حجاب و نماز


    ب: امور فوق برنامه


    1- راه اندازی ونظارت برتشکل ها وهیات دانشجویی


    2-برگزاری اردوهای فرهنگی زیارتی وسیاحتی برون استانی ودرون استانی


    3- برگزاری اردوی دانشجویان منتخب به مقصد مشهد مقدس


    4- اطلاع رسانی به دانشجویان جهت ثبت نام در سایت لبیک واعزام به سفرعمره مفرده


    5- اطلاع رسانی به دانشجویان جهت ثبت نام در سایت ازدواج دانشجویی


    6- شناسایی وجذب دانشجویان فعال فرهنگی جهت همکاری در حوزه فرهنگی واحد


    ج: فعالیتهای ستاد اقامه نماز


    1-برگزاری نمازهای جماعت درنماز خانه امام خمینی(ره) و مسجد القائم(عج)


    2-بیان معارف دینی ، احکام و پاسخ به شبهات توسط ائمه جماعت


    3- برگزاری جلسات شورای اقامه نمازبصورت ماهیانه


    4- چاپ نشریه محراب عشق با موضوع نماز


    5-تعمیر وتجهیز نماز خانه و مسجد


    6- هماهنگی وحضور مبلغین جهت پاسخگویی به شبهات دانشجویان درخوابگاهها


    7- برگزاری مسابقات کتابخوانی باموضوع نماز ویژه دانشجویان همراه با اهداء جوائز


    8- برگزاری مسابقات کتابخوانی باموضوع نماز ویژه اساتید،کارکنان وخانواده ایشان


    9- برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع نمازویژه فرزندان کارکنان واساتید


    10- برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان واساتید واهداء هدایا


    11- برگزاری گفتمان ونشست های دانشجویی با موضوع نماز


    12- هماهنگی واجرای دوره آموزشی مرتبط با نماز


    13- تشویق فعالان اقامه نماز(دانشجویان ،اساتید وکارکنان)


    د: فعالیتهای ستاد شاهد


    1- پیگیری امورات آموزشی ،فرهنگی و پژوهشی فرزندان شاهد و ایثارگر


    2- برگزاری اردوهای فرهنگی زیارتی به مقصد مشهد مقدس


    3- برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی


    4- برگزاری جلسات توجیهی دانشجویان


    5- برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی


    6- برگزاری نشست با مسولین بنیاد شهید و امور ایثارگران


    7- معرفی و تقدیر از دانشجویان شاهد و ایثارگر
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    تحصیل در دوره روزانه به چه معناست؟
    دوره روزانه در دانشگاه‌های تحت نظر وزارت علوم تحقيقات و فن‌آوري، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي يا ساير نهادهاي رسمي کشور تعریف می‌شود.


    شما با قبولی و تحصیل در دوره روزانه هزینه‌ای تحت عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت نخواهید کرد.


    دانشگاه‌هايي که مجري رشته‌هاي روزانه می‌باشند معمولأ امکانات رفاهي مناسبی نظیر خوابگاه‌های تحت نظر دانشگاه، وام دانشجویی، کار دانشجویی و غیره را برای رفاه دانشجویان فراهم میاورند. ساعات تشکيل کلاس‌ها به صورت معمول از صبح تا عصر می‌باشد و دانشجو موظف است بر اساس واحدهاي درسي انتخابي و ساعات مقرر شده به طور تمام وقت در دانشگاه حضور يابد.


    توجه داشته باشید که با انتخاب و قبولی در این دوره تحت هر شرایطی ملزم به ثبت نام و تحصیل می‌باشید. در غیر این صورت سال بعد از شرکت در کنکور سراسری محروم خواهید شد. این دوره به دلیل بورس تحصیلی و معافیت از پرداخت هزینه متقاضیان بیشتری دارد و به طبع رقابت برای قبولی در این دوره سخت‌تر است.


    پس از قبولی در دوره روزانه امکان انصراف وجود ندارد. در صورت انصراف از دانشگاه، شما از شرکت در کنکور سال بعد محروم خواهید شد.


    محصلان در این دوره متعهد می‌شوند به ازای تحصیل رایگان پس از پایان تحصیل در کشور مشغول به کار شوند. مدت زمان این تعهد بسته به منطقه تحصیلی دانشجو متفاوت است، بدین گونه که برای دانشجویان منطقه یک کشور به ازای هر ترم، شش ماه کار و برای منطقه دو به ازای هر ترم، یکسال کار در تعریف شده است. دریافت دانشنامه و زیرنمرات اصلی تنها با انجام این تعهد یا پرداخت هزینه تحصیلی به صورت یکجا در پایان تحصیل امکان پذیر می‌باشد.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    تحصیل در نوبت دوم چگونه است و چه شرایطی دارد؟


    این دوره که به تازگی از عنوان شبانه به نوبت دوم تغییر نام داده است نیز در دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم تحقيقات و فن آوري، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي يا ساير نهادهاي رسمي کشور تعریف می‌شود. دانشجویان این دوره از تمامی شرایط و امکانات تحصیلی فراهم شده در دوره روزانه برخوردار اند. به بیان دیگر کیفیت ارائه دروس، چگونگی ارزیابی دانشجو، محیط آموزشی و اساتید، فلوچارت واحدهای درسی رشته تحصیلی، آیین نامه‌های اصلی، تسهیلات و وام دانشجویی یکسان است.


    دانشجویان دوره نوبت دوم یا شبانه تمامی شرایط و امکانات تحصیلی دوره روزانه را خواهند داشت. تنها ممکن است برخی از امکانات رفاهی از قبیل میزان استفاده خوابگاه دانشجویی (تعداد ترم‌های استفاده) و مبلغ وام دانشجویی برای این گروه متفاوت باشد.


    تنها تفاوت در پرداخت شهریه اندک دانشگاه می‌باشد که بسته به مقررات دانشگاه و مقطع تحصیلی متفاوت است. بر خلاف تصورات عمومی کلاس‌های نوبت دوم نیز همانند دوره روزانه در طول روز برگزار می‌شود و دانشجویان از همان کلاس‌های دانشجویان دوره روزانه بهره‌مند می‌شوند. جهت حفظ منافع دانشجویان نوبت دوم، سقف ترم‌های تحصیلی مجاز معمولا دو ترم بیشتر از سایر محصلان است.


    در مورد شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان دوره نوبت دوم، کاملا بسته به شرایط رفاهی دانشگاه است. اما ملزما دانشگاه موظف به ارائه خوابگاه به دانشجویان نوبت دوم نیست. به دلیل عدم تعلق خوابگاه از سوی دانشگاه در تمامی دوران تحصیل و هزینه بر بودن تحصیل و غیره اخذ پذیرش در این دوره غالبا به صورت بومی و استانی صورت می‌گیرد. پیشنهاد ما این است که اگر شرایط خوابگاه برای شما مهم است، حتما پیش از انتخاب آن دانشگاه به دانشجویان شبانه مراجعه و از وضعیت ارائه خوابگاه مطمئن شوید، چرا که روال تخصیص خوابگاه به دانشجویان در سالیان مختلف معمولا به یک صورت است.


    شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان دوره نوبت دوم، کاملا بسته به شرایط رفاهی دانشگاه است. دانشگاه موظف به ارائه خوابگاه به دانشجویان نوبت دوم نیست. اما در بسیاری از دانشگاه‌ها به دانشجویان شبانه نیز خوابگاه دانشجویی تعلق می‌گیرد.


    محصلان این دوره با پرداخت شهریه دانشگاه تعهدی در خصوص انجام کار در کشور متقبل نمی‌شوند و قادراند پس از فارغ التحصیلی دانشنامه و زیر نمرات اصلی خود را از دانشگاه دریافت نمایند. لازم به ذکر است که عنوان نوبت دوم در دانشنامه تحصیلی دانشجو ذکر نخواهد شد. البته این موضوع بسته به قوانین و مقررات وزارت دانشگاه مربوطه در سال‌های مختلف، متفاوت می‌باشد و امکان تغییر آن وجود دارد.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    شیوه آموزش محور چیست؟



    تحصیل در شیوه آموزش محور با محوریت آموزش و به‌صورت واحدهای درسی و بدون پایان‌نامه بوده که گذراندن حداقل دو و حداکثر ۴ واحد سمینار، تحقیق و تتبع نظری الزامی است و در سایر موارد عیناً مطابق آئین‌نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته است، البته
    باید توجه داشت که فارغ‌التحصیلان این دوره هیچ منعی برای ادامه تحصیل در دوره دکتری ندارند .
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    شیوه پژوهش محور‌ چیست؟



    شیوه پژوهش محور‌ دوره‌ای با محوریت پژوهش است که دستاورد آن ارائه فناوری جدید، ارائه نظریه و ایده جدید، تولید دانش فنی، ثبت اختراع و غیره است که مشتمل بر اخذ واحدهای درسی محدود و الزام به ارائه پایان‌نامه است. تعداد واحدهای درسی در این شیوه ۶ تا ۱۰ واحد است و دانشجو می‌تواند هم‌زمان با واحدهای آموزشی، واحدهای پژوهشی خود را انتخاب کند (منبع).


    با توجه به سخنان دکتر توکلی به‌وضوح مشخص است که

    دانشجویانی که در دوره‌ی کارشناسی ارشد آموزش محور در حال تحصیل هستند برای ادامه‌ی تحصیل در مقطع دکتری مشکلی نخواهند داشت.
     
    بالا