- عضویت
- 2016/09/09
- ارسالی ها
- 2,059
- امتیاز واکنش
- 16,497
- امتیاز
- 696
ما M2 را بهعنوان یکی از بهترین اعضای خانواده سری ام BMW و همچنین یکی از تحسینشدهترین خودروهای این کمپانی قبول داشته و میپذیریم که با وجود 365 اسب بخار نیرو، شاید نتواند از پس ویرون (و جدیداً شیرون) بر بیاید ولی آنقدرها هم بیدستوپا و ضعیف نیست. بههرحال عقل سلیم حکم میفرماید که با یک کوپه 50 هزار دلاری نباید و نمیتوان پا روی اگزوز هایپرکارهای این روزه جهان گذاشت.
اما … بر و بچههای Manhart -که ازقضا خودشان هم آلمانی هستند – حرف ما را چندان قبول ندارند و بهعنوان یک مثال نقض گفتند: این وسیله از لامبورگینی اوراکان 240 هزار دلاری هم سریعتر است. با تعریف منهارت از ام 2 آشنا شوید: هیولایی با قلب تپنده 6 سیلندر خطی سه لیتری که نیروی 621 اسب و گشتاوری معادل 750 نیوتونمتر را به چرخها هدیه میکند.
برای دستیابی به این اعداد و ارقام، اعضای تیونر آلمانی، توربو و اینترکولر را ارتقا دادند، واحد ECU را بازتنظیم و سیستم اگزوز اسپرت را اضافه کردند. بهعلاوه طی یک عملیات ضربتی ترمزها و سیستم تعلیق کارخانهای را با آنچه خود صلاح میدانستند تعویض کردند و پس از اینکه کارشان با سیستم فنی خودرو به پایان رسید؛ تصمیم به افزودن اسپلیتر جلو، کاپوت، رکاب و باله عقب فیبرکربنی گرفتند تا شاید بتوان با دیدن ظاهر، به اژدهای زیر پوسته آن پی برد.
چرخها نیز با نمونههای 19 اینچی Mahart Concave پوشیده شده توسط تایرهای Michelin، تعویض شدند و فضای کابین نیز مزین به آلکانترا و دوختهای طلایی و صندلیهای Recaro گشت تا تمام تکههای پازلی که برای ساخت یکی از قدرتمندترین ام 2 ها نیاز بود، در کنار هم قرار گیرند.
اما … بر و بچههای Manhart -که ازقضا خودشان هم آلمانی هستند – حرف ما را چندان قبول ندارند و بهعنوان یک مثال نقض گفتند: این وسیله از لامبورگینی اوراکان 240 هزار دلاری هم سریعتر است. با تعریف منهارت از ام 2 آشنا شوید: هیولایی با قلب تپنده 6 سیلندر خطی سه لیتری که نیروی 621 اسب و گشتاوری معادل 750 نیوتونمتر را به چرخها هدیه میکند.
برای دستیابی به این اعداد و ارقام، اعضای تیونر آلمانی، توربو و اینترکولر را ارتقا دادند، واحد ECU را بازتنظیم و سیستم اگزوز اسپرت را اضافه کردند. بهعلاوه طی یک عملیات ضربتی ترمزها و سیستم تعلیق کارخانهای را با آنچه خود صلاح میدانستند تعویض کردند و پس از اینکه کارشان با سیستم فنی خودرو به پایان رسید؛ تصمیم به افزودن اسپلیتر جلو، کاپوت، رکاب و باله عقب فیبرکربنی گرفتند تا شاید بتوان با دیدن ظاهر، به اژدهای زیر پوسته آن پی برد.
چرخها نیز با نمونههای 19 اینچی Mahart Concave پوشیده شده توسط تایرهای Michelin، تعویض شدند و فضای کابین نیز مزین به آلکانترا و دوختهای طلایی و صندلیهای Recaro گشت تا تمام تکههای پازلی که برای ساخت یکی از قدرتمندترین ام 2 ها نیاز بود، در کنار هم قرار گیرند.