آئودی TT Club Sport کوپه مدل جدید و مفهومی آینده نگر می باشد.هفته ی آینده Wörthersee Tour در آلمان برگذار می شود و در این رویداد از این مدل مفهومی آینده نگر به معرض نمایش گذاشته می شود.
نسخه ی معمولی آئودی TTS می تواند ۲۴۰ اسب بخار و ۲۶۰ نیوتن متر نیرو تولید کند که در TT Club Sport دو برابر این رقم است.آئودی TT Club Sport کوپه دارای پیشرانه ای ۲.۵لیتری خطی TFSI دابل توربو شارژ الکترونیک،که قدرتی معادل ۶۰۰ اسب بخار را همراه با گشتاوری ۶۵۰ نیوتن متری در ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دور در دقیقه تولید می کند.
شتاب ۰تا۱۰۰ کیلومتر را در ۳.۶ ثانیه و بیشینه سرعت خود را ۳۱۰ کیلومتر در ساعت به ثبت می رساند.
توربوشارژ الکترونیکی باعث افزایش توانایی در قدرت،گشتاور و سرعت بالا می شود.مزیت این توربو نسبت به دیگر توربوشارژها در نبود تاخیر اولیه وسرعت پاسخ گویی سریع در تمام حالات ممکن را می شود.کمپانی آئودی اعلام کرده است که تکنولوژی به کار رفته در این مدل را به زودی در موتورهای مدل TFI خود به کار می گیرد.کمپانی آئودی از این سیستم توربوشارژ الکترونیکی را فعلا در موتور TFSI خود به کار بـرده است.آئودی اولین خودروساز در جهان می باشد که از چنین تکنولوژی بره برداری می کند.
در عکس فوق تفاوت بین دو مدل که یکی دارای توربوشارژ الکتریکی و دیگری فاقد این توربو است را مشاهده می کنید که صورت استفاده از توربوشارژ الکتریکی اختلافی ۶ متری را به وجود می آورد.
انرژی برقی این توربوشارژ توسط برق ۴۸ ولتی تامین می شود.همچنین در سرعت های کم نیز این توربوشارژ قادر خواهد بود ۲۰۰ نیوتن متر قدرت را به کمپرسور خود برساند.باتری لیتیوم یونی موجود در آن انرژی ذخیره شده حاصل از حرکت در سرازیری را ذخیره می کند.همچنین می تواند نیروی خود را از ۱۲ ولت با استفاده از یک تبدیل کننده تامین کند.
نسخه ی معمولی آئودی TTS می تواند ۲۴۰ اسب بخار و ۲۶۰ نیوتن متر نیرو تولید کند که در TT Club Sport دو برابر این رقم است.آئودی TT Club Sport کوپه دارای پیشرانه ای ۲.۵لیتری خطی TFSI دابل توربو شارژ الکترونیک،که قدرتی معادل ۶۰۰ اسب بخار را همراه با گشتاوری ۶۵۰ نیوتن متری در ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دور در دقیقه تولید می کند.
شتاب ۰تا۱۰۰ کیلومتر را در ۳.۶ ثانیه و بیشینه سرعت خود را ۳۱۰ کیلومتر در ساعت به ثبت می رساند.
توربوشارژ الکترونیکی باعث افزایش توانایی در قدرت،گشتاور و سرعت بالا می شود.مزیت این توربو نسبت به دیگر توربوشارژها در نبود تاخیر اولیه وسرعت پاسخ گویی سریع در تمام حالات ممکن را می شود.کمپانی آئودی اعلام کرده است که تکنولوژی به کار رفته در این مدل را به زودی در موتورهای مدل TFI خود به کار می گیرد.کمپانی آئودی از این سیستم توربوشارژ الکترونیکی را فعلا در موتور TFSI خود به کار بـرده است.آئودی اولین خودروساز در جهان می باشد که از چنین تکنولوژی بره برداری می کند.
در عکس فوق تفاوت بین دو مدل که یکی دارای توربوشارژ الکتریکی و دیگری فاقد این توربو است را مشاهده می کنید که صورت استفاده از توربوشارژ الکتریکی اختلافی ۶ متری را به وجود می آورد.
انرژی برقی این توربوشارژ توسط برق ۴۸ ولتی تامین می شود.همچنین در سرعت های کم نیز این توربوشارژ قادر خواهد بود ۲۰۰ نیوتن متر قدرت را به کمپرسور خود برساند.باتری لیتیوم یونی موجود در آن انرژی ذخیره شده حاصل از حرکت در سرازیری را ذخیره می کند.همچنین می تواند نیروی خود را از ۱۲ ولت با استفاده از یک تبدیل کننده تامین کند.