متفرقه برنامه نویسی مقالات تخصصی فن آوری اطلاعات

☾♔TALAYEH_A♔☽

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/05/18
ارسالی ها
35,488
امتیاز واکنش
104,218
امتیاز
1,376
دانلود ترجمه مقاله پیشروی تکنولوژی برای کشورهای در حال توسعه
Translation3.jpg




دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی


عنوان فارسی مقاله:
پیشروی تکنولوژی برای کشورهای در حال توسعه
عنوان انگلیسی مقاله:
Technology Leapfrogging for Developing Countries
  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.


مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
سال انتشار مقاله ۲۰۰۹
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۷ صفحه با فرمت pdf
رشته های مرتبط با این مقاله مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله مدیریت فناوری اطلاعات
دانشگاه تهیه کننده دانشگاه ویکتوریا، استرالیا
رفرنس دارد


مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۹ صفحه
ترجمه عناوین جداول ترجمه شده است
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است


  • فهرست مطالب:

پیشگفتار

زمینه

جهش به ICTs وایرلس

روندهای آینده

نتیجه‌گیری



  • بخشی از ترجمه:
نتیجه‌گیری

جهش فناوری به احتمال زیاد برای کشورهای در حال توسعه مشکل و چالش برانگیز است. به جای شروع با راه‎‌حل‌های خط ثابت سنتی، کشورهای در حال توسعه به فناوری‌های وایرلس (بی‌سیم) جهش کنند که روش نسبتا سریع‌تر و کم هزینه‌تری را برای ایجاد زیرساختی مخابراتی فراهم می‌کنند. با این حال، مزایای توسعه اقتصادی ممکن است به سرعت به کشورها در حال توسعه، در تلاش‌های جهشی آن‌ها اضافه شوند. این کشورها به احتمال زیاد در ایجاد قابلیت‌های خود برای جذب، تسلط، استفاده و نوآوری در فناوری‌های جهشی نیاز به دوره زمانی قابل ملاحظه‌ای دارند. با این وجود، رویه (فرایند) ممکن است توسط سیاست‌های آگاهانه و هدایت دولت‌های این کشورها با حمایت عرصه بین‌المللی تسریع شود. در عین حال، دولت‌های این کشورها باید تاثیر سیاست‌ها را به طور پیوسته مجددا ارزیابی کنند و آن‌ها را طوری با اهداف اجتماعی تنظیم کنند که در نیاز به مهار سریع فناوری، متمرکز بر کاربر باقی بمانند.



  • بخشی از مقاله انگلیسی:


CONCLUSION

Technology leapfrogging is likely to be difficult and challenging for developing countries. Rather than start out with traditional fixed-line solutions, developing countries should leapfrog to wireless technologies which offer a relatively quicker and less costly way of building a telecommunication infrastructure. However, economic development benefits may not quickly accrue to developing countries in their leapfrogging efforts. These countries are likely to take a considerable period of time in building their capabilities to absorb, master, use, and innovate leapfrog technologies. Nevertheless, the process may be expedited by the deliberate policies and guidance of governments in these countries, with support from the international arena. At the same time, governments in these countries must constantly reassess the impact of policies and align them with the social objectives so as to remain user-focused in the need to harness the technology quickly.





تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

8520-TarjomeFa.jpg
 
  • پیشنهادات
  • ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    دانلود مقاله ترجمه شده استراتژی تعیین واحدهای مستقر در جاده در شبکه وسیله نقلیه – مجله IEEE
    ieee2.png




    دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی


    عنوان فارسی مقاله:
    یک استراتژی مقرون به صرفه جهت تعیین واحدهای مستقر در جاده در شبکه های وسیله نقلیه
    عنوان انگلیسی مقاله:
    A Cost-Effective Strategy for Road-Side Unit Placement in Vehicular Networks
    • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
    • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.


    مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
    سال انتشار ۲۰۱۲
    تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۹ صفحه با فرمت pdf
    رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
    گرایش های مرتبط با این مقاله دیتا و مخابرات سیار
    مجله یافته ها در حوزه ارتباطات – COMMUNICATIONS
    دانشگاه موسسه عالی مهندسی ارتباطات، دانشگاه ملی تایوان، تایپه، تایوان
    کلمات کلیدی شبکه های خودرویی، تعیین محل RSU
    شناسه شاپا یا ISSN ۰۰۹۰-۶۷۷۸
    رفرنس دارد
    لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت IEEE
    نشریه آی تریپل ای
    ieee2.jpg



    مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
    تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۲۲ صفحه
    ترجمه عناوین تصاویر ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است
    درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
    درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است
    منابع داخل متن درج نشده است


    • فهرست مطالب:


    چکیده

    ۱٫ مقدمه

    ۲٫ مدل سیستم

    ۳٫ فرموله سازی مسئله و روش حل

    الف. لینک سراسر سگمنتی

    ب) نرخ داده قابل حصول برای لینک

    ج) مدت زمان اتصال

    ۴٫ آزمایشات محاسباتی و بررسی

    ۵٫ نتیجه گیری



    • بخشی از ترجمه:


    ۵٫ نتیجه گیری

    ما در این مقاله به بررسی راهبرد تعیین محل RSU برای شبکه های خودرویی و تحت سناریوی بزرگراه مانندی پرداختیم. ما طرح تعیین محل حداکثرسازی ظرفیت (CMP) را پیشنهاد کردیم که با توزیع تراکم های مختلف خودروها و سرعت های متفاوت خودروها در جاده قابل تطبیق است. به طور خاص، اگر توزیع تراکم خودرو نوسانات بیشتری را نشان دهد، مجموعه RSU ها به شکل یکپارچه تری در جاده قرار می گیرند؛ اگر تنها چند ناحیه متراکم در جاده وجود داشته باشد، RSU ها در نزدیکی این هات اسپات ها قرار می گیرند. علاوه بر این، در ناحیه ای متراکم، سرعت نسبی میان خودروها کمتر است، به گونه ای که لینک به سبب مدت زمان بیشتر، قوی تر خواهد بود. بنابراین، طرح ما تقویت چند جهشی برای خودروها را ترجیح می دهد، چون از منابع وایرلس بهتر استفاده می شود. از طرف دیگر، در ناحیه ای نامتراکم، سرعت نسبی متغیرتر است که به موجب آن ممکن است لینک با خطای بیشتری مواجه گردد و غیر قابل پیش بینی شود. بنابراین، ارسال مستقیم از طریق یک RSU، برای نرخ های داده قابل حصول تر مطلوب تر است. مهمتر آن که، راهبرد CMP پیشنهادی، در مقایسه با توزیع یکنواخت و تعیین محل هات اسپات، به حداقل تعداد RSU ها نیاز دارد تا به توان عملیاتی حداکثری در شبکه برسد، به طوری که آن را به راه حل تعیین محل مقرون به صرفه و نیز کارآمد در شبکه های خودرویی تبدیل می کند.



    • بخشی از مقاله انگلیسی:


    V. CONCLUSION

    In this paper, we have studied the RSU placement strategy for vehicular networks under a highway-like scenario. We propose a Capacity Maximization Placement (CMP) scheme which adapts to different vehicle population distribution and different vehicle speeds on the road. Specifically, when the vehicle population distribution exhibits more fluctuations, the set of RSUs is spaced apart more uniformly on the road; when there are only a few dense areas on the road, RSUs tend to be placed near these hotspots. Moreover, in a dense area, the relative speed among vehicles is smaller so that the link is more robust due to longer link lifetime. Therefore, our scheme prefers multi-hop relaying for vehicles so as to better utilize wireless resource. On the other hand, in a sparse area, the relative speed is more variable, thereby the link may be more error-prone and unpredictable. Therefore, direct delivery via a RSU is preferable for higher achievable data rates. More importantly, the proposed CMP strategy needs the least number of RSUs to achieve the saturated network throughput as compared with the uniform distribution and the hot spot placement, making it a cost-effective yet highly efficient RSU placement solution in vehicular networks.







    تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

    8522-TarjomeFa.jpg
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    دانلود مقاله ترجمه شده تنظیم بهینه واحدهای کنار جاده در شبکه وسایل نقلیه – مجله IEEE
    ieee2.png




    دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی


    عنوان فارسی مقاله:
    تعیین و تنظیم بهینه واحدهای کنار جاده در شبکه های وسایل نقلیه
    عنوان انگلیسی مقاله:
    Optimal Placement and Configuration of Roadside Units in Vehicular Networks
    • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
    • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.


    مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
    سال انتشار ۲۰۱۲
    تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۶ صفحه با فرمت pdf
    رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
    گرایش های مرتبط با این مقاله مخابرات سیار و دیتا
    مجله کنفرانس فناوری وسایل نقلیه – Vehicular Technology Conference
    دانشگاه گروه مهندسی برق، دانشگاه متدیست جنوبی، دالاس، تگزاس
    رفرنس دارد
    لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت IEEE
    نشریه آی تریپل ای
    ieee2.jpg



    مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
    تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۱۶ صفحه
    ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است
    درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
    درج جداول در فایل ترجمه درج شده است
    درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است
    منابع داخل متن درج نشده است


    • فهرست مطالب:


    چیکده

    ۱-مقدمه

    ۲- کارهای مرتبط

    ۳- مدل سازی سیستم

    الف- مجموعه های مورد استفاده در مدل

    ب- پارامترهای مورد استفاده در مدل

    ج- متغیرهای تصمیم گیری به کار رفته در مدل

    ۴- ارزیابی تجربی

    الف) توانایی RSU در پوشش دهی

    ب) تحلیل پارامترهای کلیدی

    ج) مقیاس پذیری الگوریتم بهینه سازی



    • بخشی از ترجمه:


    ج) مقیاس پذیری الگوریتم بهینه سازی

    ممکن است که یک شبکه خودرویی به اندازه یک آپارتمان با چند بلوک کوچک، یا به اندازه تمام یک شهر بزرگ باشد. بنابراین مقیاس پذیری راه حل ها، جنبه بسیار مهمی از فرموله سازی مسئله بهینه سازی است. علاوه بر اندازه نقشه، تعداد پیاده سازی های |R| نیز بر زمان اجرای بهینه سازی اثر گذار است. اگرچه تعداد کم پیاده سازی ها زمان کمتری می برند، امکان دارد ماهیت تصادفی بودن ترافیک، عملکرد استقرار RSU حاصل را کاهش دهد. سپس ما تعداد پیاده سازی ها و اندازه نقشه را افزایش می دهیم. عملکرد سیستم و زمان اجرای بهینه سازی تحلیل می شوند تا مقیاس پذیری الگوریتم را ارزیابی نماییم.



    • بخشی از مقاله انگلیسی:


    C. Scalability of the optimization algorithm

    A vehicular network may be as small as a neighborhood with only a few blocks, or as large as an entire city. Therefore, scalability of the solutions is a very important aspect of the optimization problem formulation. In addition to the size of the map, the number of realizations |R| also affects the runtime of the optimization. Although small number of realization give results quickly, the randomness of the traffic may degrade the performance of the resulting RSU deployment. Next, we vary both the number of realizations and the size of map. The system performance and optimization runtime are analyzed to evaluate the scalability of the algorithm.







    تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

    8524-TarjomeFa.jpg
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    دانلود مقاله ترجمه شده واحدهای کنار جاده ای در مناطق شهری – مجله IEEE
    ieee2.png




    دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی


    عنوان فارسی مقاله:
    قرار دادن واحدهای کنار جاده ای در مناطق شهری برای شبکه های خودرویی
    عنوان انگلیسی مقاله:
    Optimal Roadside Units Placement in Urban Areas for Vehicular Networks
    • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
    • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.


    مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
    سال انتشار ۲۰۱۲
    تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۷ صفحه با فرمت pdf
    رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
    گرایش های مرتبط با این مقاله دیتا و مخابرات سیار
    مجله
    سمپوزیوم در کامپیوترها و ارتباطات

    Symposium on Computers and Communications

    دانشگاه دانشگاه مرکزی فلوریدا، اورلاندو، ایالات متحده آمریکا
    کلمات کلیدی VANET، واحدهای واقع در کنار جاده، مرحله اولیه استقرار، بهینه سازی، تعیین محل، نواحی شهری
    رفرنس دارد
    ISSN ۱۵۳۰-۱۳۴۶
    لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت IEEE
    نشریه آی تریپل ای
    ieee2.jpg



    مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
    تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۲۲ صفحه
    ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است
    درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
    درج جداول در فایل ترجمه درج شده است
    درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است
    منابع داخل متن درج نشده است


    • فهرست مطالب:


    چکیده

    ۱- مقدمه

    ۲- مدل سازی مسئله بهینه سازی

    الف) مدل سیستم

    (ب) تقریب شبکه جاده-grid از شکل ۱(الف).

    ج) مدل سازی مسئله بهینه سازی

    چ) پیچیدگی مسئله

    ۳- طرح های بهینه سازی

    الف) بهینه سازی با برنامه نویسی عدد صحیح باینری

    ب) بهینه سازی به روش ذهنی بسط بالون (BEH)

    ۴- نتایج شبیه سازی و بررسی آن

    الف) ایجاد شبیه سازی

    ب) نتایج

    ج) بررسی

    ۵- کارهای مرتبط

    ۶- نتیجه گیری و کارهای آینده



    • بخشی از ترجمه:


    ۶- نتیجه گیری و کارهای آینده

    ما دو روش بهینه سازی را ارائه داده ایم: روش برنامه نویسی عدد صحیح باینری (BIP) و روش ذهنی بسط بالون (BEH). این دو روش بهینه سازی به کار گرفته شدند تا مسئله بهینه سازی حداقل سازی زمان گزارش دهی میانگین حل گردد. ما نشان دادیم که روش جدید BEH همه جانبه تر است و برای حل مسئله بهینه سازی بدون تقلیل اضافی قابل استفاده است. در مقاله آینده قصد داریم از توپولوژی جاده پیچیده تر با آمارهای ایجاد شده توسط ردیابی ترافیکی استفاده کنیم تا کارایی روش های بهینه سازی پیشنهادی خود را اثبات کنیم.



    • بخشی از مقاله انگلیسی:


    VI. CONCLUSION AND FUTURE WORK

    We have presented two optimization methods: Binary Integer Programming (BIP) method and Balloon Expansion Heuristic (BEH) method. Both optimization methods were used to solve the optimization problem of minimizing the average reporting time. We have shown that the novel BEH method is more versatile and can be used to solve the optimization problem without any further relaxations. In future work, we intend to use more complex road topology with statistics generated from realistic traffic traces to further ascertain the effectiveness of our proposed optimization methods.







    تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

    8525-TarjomeFa.jpg
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    دانلود مقاله ترجمه شده واحد های کنار جاده ای بهینه در امتداد بزرگراه ها – مجله IEEE
    ieee2.png




    دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی


    عنوان فارسی مقاله:
    واحد های کنار جاده ای بهینه در امتداد بزرگراه ها
    عنوان انگلیسی مقاله:
    Optimal Roadside Units Placement along Highways
    • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
    • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.


    مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
    سال انتشار ۲۰۱۱
    تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۲ صفحه با فرمت pdf
    رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
    گرایش های مرتبط با این مقاله مخابرات سیار و دیتا
    مجله
    کنفرانس ارتباطات و ارتباطات مصرف کننده

    Consumer Communications and Networking Conference

    دانشگاه گروه مهندسی برق و علوم کامپیوتر دانشگاه مرکزی فلوریدا، اورلاندو، ایالات متحده آمریکا
    کلمات کلیدی واحد کنار جاده ای، بهینه سازی، تعیین محل
    رفرنس دارد
    ISSN ۲۳۳۱-۹۸۶۰
    لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت IEEE
    نشریه آی تریپل ای
    ieee2.jpg



    مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
    تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۷ صفحه
    ترجمه عناوین تصاویر ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است
    درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
    درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است
    منابع داخل متن درج نشده است


    • فهرست مطالب:


    چکیده

    ۱٫ مقدمه

    ۲٫ طرح های بهینه سازی

    الف) مدل سیستم

    ب) بهینه سازی (تحلیلی) ساده

    ج) بهینه سازی بالون

    د) بررسی

    ۳٫ کارهای مرتبط

    ۴٫ نتیجه گیری و کارهای آینده



    • بخشی از ترجمه:


    ۴٫ نتیجه گیری و کارهای آینده

    ما در این مقاله طرحی را برای بهینه سازی ارائه دادیم تا میانگین زمان گزارش دهی یک حادثه/ رویداد به RSU نزدیک توسط خودرو به حداقل برسد. طرح بهینه سازی ما بر اساس روش ذهنی بسط بالون صورت گرفت که در آن بسط در هر جهت به سرعت خودرو، تراکم خودرو و احتمال حادثه/ رویداد مرتبط است. ما نشان داده ایم که طرح بهینه سازی بالون ما به خوبی طرح بهینه سازی جامع عمل می کند. در کارهای آینده قصد داریم طرح بهینه سازی بالون خود را به نواحی شهری که در آن ها جاده های توپولوژی دو بعدی دارند بسط دهیم. همچنین قصد داریم به اجرای شبیه سازی با ردگیری خودرو در واقعیت بپردازیم تا کارایی طرح بهینه سازی خود را به اثبات رسانیم.



    • بخشی از مقاله انگلیسی:


    IV. CONCLUSION AND FUTURE WORK

    We have presented an optimization scheme to minimize the average reporting time of an event/incident by a vehicle to a nearby RSU. Our optimization scheme is based on balloon expansion analogy, where the expansion in each direction is related to vehicle speed, vehicle density and likelihood of incidents/events. We have shown that our balloon optimization scheme performs equally well as the exhaustive optimization scheme. In future work we intend to extend our balloon optimization scheme to urban areas where roads have a two dimensional topology. We also intend to carry out simulation with realistic vehicle traces to further ascertain the effectiveness of our optimization scheme.







    تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

    8526-TarjomeFa.jpg
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    دانلود ترجمه مقاله واحدهای کنار جاده ای برای انتشار اطلاعات در وانت – مجله ACM
    acm2.jpg




    دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی


    عنوان فارسی مقاله:
    روشی تکاملی جهت قرار دادن واحدهای کنار جاده ای برای انتشار اطلاعات در وانت
    عنوان انگلیسی مقاله:
    Roadside Unit Deployment for Information Dissemination in a VANET: An Evolutionary Approach
    • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
    • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.


    مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
    سال انتشار مقاله ۲۰۱۲
    تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۸ صفحه با فرمت pdf
    رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات
    گرایش های مرتبط با این مقاله شبکه های کامپیوتری، دیتا و مخابرات سیار
    دانشگاه تهیه کننده برزیل
    کلمات کلیدی این مقاله شبکه های خودرویی، الگوریتم ژنتیک، شبکه های حسگر وایرلس
    لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت ACM
    نشریه ACM
    acm1.png



    مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
    تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۱۹ صفحه
    ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است
    درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
    درج جداول در فایل ترجمه درج شده است
    درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است
    منابع داخل متن درج نشده است


    • فهرست مطالب:


    چکیده

    ۱٫ مقدمه

    ۲٫ کارهای مرتبط

    ۳٫ حداکثر پوشش با مسئله آستانه زمان

    ۴٫ روش تکاملی

    ۵٫ نتایج و بررسی

    ۶٫ ۵٫۱ قالب بندی تراکم

    ۷٫ ۵٫۲ تغییرات تعداد RSU

    ۸٫ نتیجه گیری و کار آینده



    • بخشی از ترجمه:


    ۶٫ نتیجه گیری و کار آینده

    این مقاله به بررسی مسئله استقرار RSU ها در VANET ها که مهمترین بخش برای کمک به انتشار اطلاعات در شبکه ترافیک است پرداخت. VANET ها می توانند مکانیزم های مفیدی برای کمک به ارائه راه حل های رسیدگی به مسئله های هزینه های انرژی و گسیل جامع کربن تولید شده در حمل و نقل جاده ای باشند. ما در میان کاربردهای آن ها بر سیستم های هوشمند مدیریت ترافیک تأکید داریم که نواحی عوارض شهری ممکن را نشان می دهند یا مطالعات بر روی تراکم روزانه خودروها در جاده های بخصوص را تسهیل می کنند. مسئله استقرار RSU ها با استفاده از تغییر مسئله پوشش مجموعه یعنی MCTTP مدل سازی شد. یک GA ساده ارائه گردید و رویه قالب بندی آن با داده های بدست آمده از رویه جستجوی حریصانه که قبلاً پیشنهاد شد، تکمیل گردید. ما نشان دادیم که با استفاده از جستجوی جامع، موقعیت های RSU که سبب پوشش خودرویی بهتر، نسبت به موارد بدست آمده از روش حریصانه می شوند را یافتیم. نتایج نشان دادند که GA تا ۱۱ درصد نتیجه بهتری را حاصل می کند.



    • بخشی از مقاله انگلیسی:


    ۶٫ CONCLUSIONS AND FUTURE WORK

    This paper studied the problem of deploying RSUs in VANETs, which are important components for helping information dissemination in traffic networks. VANETs can be very useful mechanisms to help proposing solutions to deal with problems of energy costs and global carbon emissions generated by the road transport. Among their applications, we emphasize intelligent traffic management systems, which can indicate probable urban tolling zones or facilitate studies on the daily population of vehicles in specific roads. The RSUs deployment problem was modeled using a variation of the set coverage problem, namely the MCTTP. A simple GA was proposed to the problem, and its initialization procedure enriched with data coming from a greedy search procedure previously proposed. We showed that, by taking advantage of global search, we found RSU positions that lead to better vehicle coverage than those obtained by a greedy approach. The results showed that the GA obtained gains up to 11 percentage points.







    تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

    8531-TarjomeFa.jpg
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    دانلود ترجمه مقاله متریک تحرک محور برای خوشه بندی در شبکه های Ad Hoc سیار – CiteSeerX 2001
    siteseerx2.jpg




    دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی


    عنوان فارسی مقاله:
    متریک تحرک محور برای خوشه بندی در شبکه های Ad Hoc سیار
    عنوان انگلیسی مقاله:
    A Mobility Based Metric for Clustering in Mobile Ad Hoc Networks
    • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
    • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.




    مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
    سال انتشار مقاله ۲۰۰۱
    تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۹صفحه با فرمت pdf
    رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات
    گرایش های مرتبط با این مقاله مخابرات سیار، اینترنت و شبکه های گسترده، سامانه های شبکه ای و شبکه های کامپیوتری
    مجله مربوطه شبکه های بی سیم و محاسبات سیار – Wireless Networks and Mobile Computing
    دانشگاه تهیه کننده گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه بوستون، ایالات متحده آمریکا
    کلمات کلیدی این مقاله شبکه های موقت، تحرک، خوشه‌بندی
    رفرنس دارد
    لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت CiteSeerX
    نشریه CiteSeerX
    siteseerx1.png





    مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
    تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۲۱صفحه
    ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است
    ترجمه متون داخل جداول ترجمه نشده است
    درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
    درج جداول در فایل ترجمه درج شده است
    درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است


    • فهرست مطالب:


    چکیده

    ۱٫ مقدمه

    ۲٫ سابقه و کار مرتبط

    ۲٫۱ خوشه‌بندی در MANETs

    ۲٫۲ متریک های تحرک

    ۳٫ تحرک بر اساس خوشه ۲-هاپی

    ۳٫۱ متریک تحرک محلی کل

    ۳٫۲ MOBIC – الگوریتم خوشه بندی پایین ترین تحرک نسبی

    ۴٫ نتایج و بحث

    ۴٫۱ محیط و پارامترهای شبیه سازی شده

    ۴٫۲ بحث نتایج

    ۴٫۳ اثر تراکم منطقه گره ها

    ۴٫۴ تنوع در درجه تحرک

    ۵٫ کار آینده

    ۶٫ نتیجه گیری



    • بخشی از ترجمه:


    ۶٫ نتیجه گیری

    خوشه بندی یک روش مهم برای تحمیل سلسله مراتب و سازمان به یک شبکه موقت سیار است. این کار به کاهش پیچیدگی در مدیریت اطلاعات در مورد گره های سیار کمک می کند، و در نتیجه برخی از فرآیندهای ضروری مانند مسیریابی و تخصیص پهنای باند را ساده می کند. تحرک گره ها باعث می شوند که خوشه ها بشکنند و در نتیجه باعث خوشه بندی مجدد می شود. بنابراین، استفاده از اطلاعات تحرک برای شکل گیری خوشه یک گزاره منطقی است. در این مقاله، ما یک متریک تحرک جدید را برای گره ها در یک MANET معرفی کردیم. اندازه گیری با آن آسان است و به هیچ گونه دانشی در مورد مکان مطلق نیاز ندارد. ما یک الگوریتم خوشه بندی بر اساس وزن، MOBIC، معرفی کردیم که از متریک تحرک پیشنهادی برای تشکیل خوشه هایی استفاده می کند که حداکثر قطر دو هاپ دارند. با استفاده از شبیه سازی ns-2 نشان دادیم که بازده MOBIC در مقایسه با الگوریتم Lowest-ID قابل توجه است. (MOBIC بیش از ۳۳% بهتر از Lowest-ID در مورد تعداد تغییرات سرخوشه عمل می کند). بنابراین، نتیجه می گیریم که تحرک نسبی برای خوشه گره یک معیار بهتر از IDs ساده است که تحرک گره در یک شبکه موقت سیار را ارائه نمی دهد .



    • بخشی از مقاله انگلیسی:


    ۶ Conclusions

    Clustering is an important technique for imposing hierarchy and organization in a mobile ad hoc network. It helps in reducing the complexity in management of information about the mobile nodes, and therefore simplifies some essential processes such as routing and bandwidth allocation. Mobility of nodes causes clusters to get disrupted and thus triggers reclustering. Therefore, the use of mobility information for cluster formation is a reasonable proposition. In this paper, we presented a new mobility metric for nodes in a MANET. It is simple to measure and does not assume any knowledge of absolute location. We proposed a weight based clustering algorithm, MOBIC, which uses the proposed mobility metric for formation of clusters that are at most two hops in diameter. Using ns-2 simulations, we have demonstrated that the gains due to MOBIC are significant as compared to those of the Lowest-ID algorithm. (MOBIC outperforms Lowest-ID by as much as 33% in number of clusterhead changes) Therefore, we conclude that relative mobility is a better criterion for clustering the nodes rather than plain IDs which are not representative of node mobility in a mobile ad hoc network.







    تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

    9012-TarjomeFa.jpg
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    دانلود مقاله ترجمه شده مدل های محیط دنیای واقعی برای سنجش شبکه سیار – ۲۰۰۵ IEEE
    ieee2.png




    دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی


    عنوان فارسی مقاله:
    مدل های محیط دنیای واقعی برای سنجش شبکه سیار
    عنوان انگلیسی مقاله:
    Real-World Environment Models for Mobile Network Evaluation
    • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
    • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.


    مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
    سال انتشار ۲۰۰۵
    تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۱صفحه با فرمت pdf
    رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات
    گرایش های مرتبط با این مقاله مخابرات سیار، شبکه های کامپیوتری، دیتا، اینترنت و شبکه های گسترده
    مجله مجله در نواحی انتخاب شده در ارتباطات – Journal On Selected Areas In Communications
    دانشگاه گروه علوم کامپیوتر، دانشگاه کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا
    کلمات کلیدی شبکه های ادهاک، مدل سازی تحرک
    شناسه شاپا یا ISSN ISSN ۰۷۳۳-۸۷۱۶
    رفرنس دارد
    لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت IEEE
    نشریه آی تریپل ای
    ieee2.jpg



    مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
    تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۲۹صفحه
    ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است
    ترجمه متون داخل جداول ترجمه نشده است
    درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
    درج جداول در فایل ترجمه درج شده است
    درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است


    • فهرست مطالب:


    چکیده

    ۱٫ مقدمه

    ۲٫ پیش زمینه

    ۳٫ مدل تحرک موانع (OM)

    A. ساخت موانع

    B. آرایش Voronoi و مسیرها

    C. حرکت نیمه قطعی گره

    D. تغییرات تحرک

    E. مدل انتشار سیگنال

    IV. شبیه سازی

    A. شبیه سازی محیط

    ۵٫ نتایج

    ۶٫ نتیجه گیری



    • بخشی از ترجمه:


    ۶٫ نتیجه گیری

    این مقاله، یک مدل تحرک مانع را توصیف می کند که گنجاندن موانع را در شبیه سازی های موقت شبکه میسر می سازد که برای تعریف مسیرهای حرکت گره های سیار توسط آرایشات گراف Voronoi و ممانعت از انتقال گره ها استفاده می شوند. مدل انتشار سیگنال، کاهش قدرت سیگنال را هنگامی که برقراری ارتباط جفت گره ها باید از طریق موانع صورت گیرد، تعیین می کند. نتایج شبیه سازی ما با مقایسه مدل تحرک قبلی از این لحاظ موافق است [۸] که در آن مدل تحرک به طور قابل توجهی روی عملکرد پروتکل های مسیریابی موقت شبکه تاثیر می گذارد. از طریق استفاده از پروتکل AODV، ما نشان داده ایم که مدل تحرک روی انواع ویژگی های عملکرد تاثیر می گذارد. ما نشان داده ایم که الگوهای حرکت واقعی روی معیارهای تحرک مانند اتصال گره، تراکم گره، و مدت زمان لینک میانگین بین گره ها تاثیر می گذارد.



    • بخشی از مقاله انگلیسی:


    VI. CONCLUSION

    This paper describes an obstacle mobility model that enables the inclusion of obstacles in ad hoc network simulations that are used both to define the movement pathways of the mobile nodes by Voronoi graph tesselations, and to obstruct the transmission of the nodes. The signal propagation model determines the reduction of signal power that takes place when communicating pairs of nodes must transmit through obstacles. Our simulation results concur with a previous mobility model comparison [8] in that the mobility model significantly impacts the performance of ad hoc network routing protocols. Through the use of the AODV protocol, we have shown that the mobility model effects a variety of performance characteristics. We have shown that realistic movement patterns effects mobility metrics such as internode connectivity, node density, and the average link duration between nodes.







    تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

    9017-TarjomeFa.jpg
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت و ساختار لایه بندی شده در اینترنت چیزها – ۲۰۰۷ IEEE
    ieee2.png




    دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی


    عنوان فارسی مقاله:
    مدیریت و ساختار لایه بندی شده در اینترنت چیزها
    عنوان انگلیسی مقاله:
    Layered Structure and Management in Internet of Things
    • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
    • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.


    مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
    سال انتشار ۲۰۰۷
    تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۴ صفحه با فرمت pdf
    رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات
    گرایش های مرتبط با این مقاله اینترنت و شبکه های گسترده، شبکه های کامپیوتری، سامانه های شبکه ای و دیتا
    مجله شبکه و ارتباطات نسل آینده – Future Generation Communication and Networking
    دانشگاه دانشکده مهندسی الکترونیک، دانشگاه پکن، چین
    رفرنس دارد
    لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت IEEE
    نشریه آی تریپل ای
    ieee2.jpg



    مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
    تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۱۰ صفحه
    ترجمه عناوین تصاویر ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است
    درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
    منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است


    • فهرست مطالب:


    چکیده

    ۱٫مقدمه

    ۲٫ ساختار لایه ای برای اینترنت اشیاء

    ۳٫ ساختار و مدیریت پروتکل برای اینترنت اشیاء

    ۴٫ RFID-MP

    ۴٫۱ ساختار و طراحی RFID-MP

    RFID-MP I

    RFID-MP II

    MOI

    ۴٫۲ عملکرد و اصول واحد در سیستم RFID-MP

    Manager module

    واحد Agent-R/Switcher

    واحد Agent-T

    ۵٫ نتیجه گیری

    • بخشی از ترجمه:


    واحد Agent-R/Switcher
    واحد Agent-R/Switcher در RFID خوان به عنوان یک فرستنده عمل می کند، اطلاعات اداره کننده را از طریق RFID-MP دریافت می کند، اطلاعات هدف مدیریت-خوان (R-MOI) را تحلیل و جستجو می کند، سپس اطلاعات معادل هدف را می دهد و آن را به اداره کننده برمی گرداند؛ همچنین اطلاعات تله به واحد اداره کننده ارسال می شود.
    Switcher عاملی است که مسئول کلیدزنی، دریافت دستورات از اداره کننده به وسیله RFID-MP I، تحلیل و جستجوی اطلاعات هدف مدیریت-تگ (T-MOI)، دریافت اطلاعات معادل هدف و برگرداندن آن به اداره کننده است؛ این عامل، داده ها را با Agent-T و به شکل پراکنده از طریق RFID-MP II دریافت می کند، خصوصیات تگ را دریافت می کند و T-MOI را تکرار می کند؛ ضمناً اطلاعات کنترل را به واحد مدیریت ارسال می کند.



    • بخشی از مقاله انگلیسی:


    Agent-R/Switcher module

    The Agent-R module in the RFID reader acts as an agent, receives commands from Manager through RFID-MP I, analyses and searches Reader-Management Object Information (R-MOI), then gets the corresponding object information and returns it to Manager; trap information is also sent to Manager module. Switcher is an agent in charge of switching, receiving commands from Manager through RFID- MP I, analyzing and searching the Tag-Management Object Information (T-MOI), getting the corresponding object information and returning it to Manager; it exchanges data with Agent-T at intervals through RFID-MP II, gets the tags’ properties and renews the T-MOI; sends monitoring data to the Manager module at the mean time.







    تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

    8542-TarjomeFa.jpg
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    دانلود ترجمه مقاله راه حل های شبکه حسگر بی سیم پوشیدنی و قابل کاشت – MDPI 2011
    MDPI2.png




    دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی


    عنوان فارسی مقاله:
    راه حل های شبکه حسگر بی سیم پوشیدنی و قابل کاشت برای مانیتورینگ خدمات درمانی
    عنوان انگلیسی مقاله:
    Wearable and Implantable Wireless Sensor Network Solutions for Healthcare Monitoring
    • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
    • برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.


    مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
    سال انتشار ۲۰۱۱
    تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۳۵صفحه با فرمت pdf
    رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری اطلاعات
    گرایش های مرتبط با این مقاله سامانه های شبکه ای و سیستم های چند رسانه ای، کاربردهای ICT (مالتی مدیا)
    مجله سنسورها – Sensors
    دانشگاه دانشکده علوم، دانشگاه هلوان، قاهره، مصر
    کلمات کلیدی شبکه های حسگر بی سیم، شبکه های محیط بدن، حسگر های پوشیدنی، حسگرهای قابل کاشت، لوازم کاربردی مراقبت بهداشتی، حسگرهای زیستی، نانو فناوری، حفاظت، امنیت
    شناسه شاپا یا ISSN ISSN ۱۴۲۴-۸۲۲۰
    رفرنس دارد
    لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت MDPI
    نشریه MDPI
    MDPI1.jpg



    مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
    تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۳۵صفحه
    ترجمه عناوین تصاویر ترجمه شده است
    ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است
    ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است
    درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
    درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است




    فهرست مطالب:



    چکیده

    ۱٫ مقدمه

    ۲٫ کارهای مرتبط

    ۳٫ شبکه‌های حسگر بی‌سیم

    ۱٫۳پیش‌زمینه و نگاه کلی

    ۲٫۳ سنسورها بی‌سیم و شبکه‌های با کاربرد مقطعی

    ۱٫۳٫۳ استفاده‌های نظامی

    ۲٫۳٫۳ استفاده محیطی:

    ۳٫۳٫۳ استفاده‌های خانگی

    ۴٫۳٫۳ استفاده‌های اجتماعی:

    ۵٫۳٫۳استفاده در سلامت

    ۴٫ شبکه بی‌سیم برای بخشی از بدن

    ۱٫۴ نیازها برای شبکه سنسورها پزشکی بی‌سیم

    ۱٫۱٫۴ قابلیت پوشش

    ۲٫۱٫۴ ارتباط قابل‌اعتماد

    ۳٫۱٫۴ امنیت

    ۴٫۱٫۴ قابلیت همکاری

    ۲٫۴ شبکه‌های قابل پوشش بی‌سیم(ٌWWBAN)

    ۱٫۲٫۴ تی‌شرت هوشمند

    ۲٫۲٫۴ سیستم قابل پوشش چند کاربره

    ۳٫۴ شبکه بی‌سیم قابل پیاده‌سازی بدن (IWBAN)

    ۴٫۴ نسل جدیدی از سنسورها برای BASN

    ۱٫۴٫۴ دستگاه‌های نمایان

    ۲٫۴٫۴ دستگاه‌های وابسته

    ۳٫۴٫۴ سنسورهای همزیست

    ۴٫۴٫۴ حسگرهای چندگانه الهام گرفته‌شده:

    ۵٫تحقیقات، مطالعات باز و آینده WBAN ها

    ۱٫۵ چالش‌ها و تحقیقات آینده WBAN ها

    ۱٫۱٫۵ چالش‌های فیزیکی:

    الف) پنهان بودن

    ب.حساسیت حسگرها

    ج) نیروی باتری‌ها

    د)روش‌های مؤثر برای به دست آوردن اطلاعات

    و)مشکل تطابق‌پذیری

    ز)مشکل پهنای باند

    ۲٫۱٫۵ چالش آدرس لایه سخت‌افزاری

    ۳٫۱٫۵ چالش لایه شبکه

    ۴٫۱٫۵ چالش‌های لایه انتقال

    ۵٫۱٫۵ چالش‌های لایه برنامه

    ۶٫۱٫۵ چالش‌های مستقل

    الف) امنیت

    ب) حریم خصوصی

    ج) رابط کاربری مناسب

    د) راحتی در نصب و گسترش

    ه) پویای

    ۷٫۱٫۵ سنسورهای الهام گرفته‌شده چندگانه

    ۲٫۵ آینده‌ی سیستم‌های WBAN

    ۶٫ نتیجه‌گیری و کارهای آینده

    تقدیر و تشکر

    واژه‌نامه



    بخشی از ترجمه:



    ۶٫ نتیجه‌گیری و کارهای آینده

    این مقاله نشان می‌دهد که WBAN ها می‌توانند در پزشکی به‌طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرند. اینجا تعدادی از سیستم‌ها و کاربردها برای مراقبت بهداشتی، به‌طور عمده حسگرهای پوشیدنی و قابل کاشت، مورد بررسی قرارگرفته‌اند و چالش‌های اصلی و مشکلات تحقیقی باز WBAN ها توصیف ‌شده‌اند. از آن جا که فناوری نانو گره‌های حسگر کوچک‌تر و چند عملکردی فراهم می‌کند، آینده‌ی این شبکه‌های کوچک ممکن است تکامل یابد و استفاده‌ی آن‌ها را به عنوان لباس پوشیدنی در آینده‌ی نزدیک رقم بزند. با دانستن اهمیت نشان دادن راه‌هایی برای مراقبت بهداشتی هوشمند از سالمندان، بیماران مزمن و کودکان، محققان شروع به کاوش راه‌حل های فناوری برای بهبود نظارت بر مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی به گونه ای که خدمات کنونی را تکمیل کند، کرده‌اند. در این مقاله، کاربردهایی از این‌که مردم چگونه از زندگی کردن در خانه‌هایی که فناوری حسگرهای بی‌سیم برای بهبود کیفیت زندگی، سود می‌برند پرداخته‌ایم و مسائلی را که باید در توسعه‌ی این‌ها در ذهن داشت، ذکر کرده‌ایم.



    بخشی از مقاله انگلیسی:



    ۶٫ Conclusions and Ongoing Work

    This paper shows that WBANs can be widely used in medical applications. It has surveyed a number of systems and applications for healthcare, mainly wearable and implantable sensors, and describes the major challenges and open research problems of WBANs. As nanotechnology provides smaller and multiple-functional sensor nodes, the further these new small body networks may evolve, making their use as natural as wearing cloth in the near future. Given the importance of addressing ways to provide smart healthcare for the elderly, chronically ill and children, researchers have started to explore technological solutions to enhance the provision of health and social care in a way which complements existing services. In this paper, we have presented some applications of how people could benefit from living in homes that have wireless sensor technologies for improving the quality of life and outlined issues to keep in mind during their development.





    تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

    8826-TarjomeFa.jpg
     
    بالا