طراحی وب مقالات طراحی وب/ سایت

وضعیت
موضوع بسته شده است.

☾♔TALAYEH_A♔☽

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/05/18
ارسالی ها
35,488
امتیاز واکنش
104,218
امتیاز
1,376
دلایل لزوم داشتن وب سایت یا فروشگاه اینترنتی
ارسال شده در تاریخ مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
online-shopping_23-2147523958.jpg

۱۹
مرداد
بازدید: 9

به این پست امتیاز دهید

جهان و علی الخصوص ایران بدون هیچ نگاهی به گذشته با سرعتی باور نکردنی رو به جلو است . تا چند سال پیش شاید افراد معدودی وسیله ای به اسم تلفن همراه داشتند و الان به یک دستگاه پیش پا افتاده تبدیل شده است ؛ شاید کمتر کسی تا ۱۰ سال پیش با مقوله ای به اسم اینترنت و وب سایت آشنا بود و از عملکرد آن برداشتی صحیح داشت و حال با تغییر زیر ساخت ها حتی شما می توانید از پرداخت قبوض آب ، برق ، تلفن و واریز کردن پول تا ثبت نام های مختلف را با اینترنت انجام دهید ؛ به راحتی کالای خود را خرید کنید و صرف مدتی کوتاه آن را توسط پست یا پیک دریافت کنید.

کسب درآمد از اینترنت و وب سایت در ایران
آخرین آمارها از تعداد کاربران اینترنت در ایران نشان می دهد که ۶۰ درصد مردم از اینترنت استفاده می‌کنند ؛ ۴۰ درصد کاربران اینترنت در گروه سنی۲۰ تا ۲۹ سال قرار دارند . مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت در آخرین گزارش خود ، شمار کاربران اینترنت در ایران را تا پایان ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۱ بالغ بر ۴۵ میلیون و ۵ هزار و ۶۴۴ نفر اعلام کرده است که به وسیله پارامترهایی چون اینترنت دایل آپ، اینترنت ADSL، اینترنت موبایل GPRS، وایمکس و فیبر نوری به شبکه متصل می شوند.
این تعداد کاربر اینترنت در ایران بیانگر لزوم هویت یابی تمامی برندهای تجاری در دنیای مجازی می باشد ، امروزه کاربران اینترنتی اغلب نیازهای خود را از اینترنت برآورده می سازند و یا اغلب شرکت ها از طریق وب سایت هایشان اطلاع رسانی می کنند، این امر موجب افزایش تعامل مشتریان و تولیدکنندگان یا فروشندگان شده است .

این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد وب دایرکتوری چیست؟
امروزه با وجود کاربران چند میلیونی اینترنت در ایران و جهان ساده ترین راه برای معرفی تجارت و خدمات شما معرفی در فضای وب یا اینترنت می باشد چرا که از تمامی راه ها جهت معرفی شما ، شرکت ، محصولات و خدماتتان به کاربران یا مشتریان جامع تر ، ساده تر و بدون محدودیت زمان و مکان می باشد ، شما هیچ زمان طی یک تماس تلفنی نمی توانید آن طور که باید تمامی خصوصیات محصولات و یا خدماتتان را به مشتری معرفی نمائید و یا نمونه کارها و یا پروژه های خود را به مشتریانتان نمایش دهید مگر حضور فیزیکی در محیط کار شما که باز این امر هم مورد تمایل کاربران یا مشتریان نیست چرا که فضای وب زمان آن ها را بسیار بهینه تر می کند و آنان ترجیح می دهند با زمان کافی محصولات را با هم مقایسه نمایند . اما یک وب سایت جامع و علمی می تواند تمام خصوصیات و سابقه شما را به مشتریانتان معرفی نماید و این مسائل نشان می دهد که داشتن یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین برای اشخاص و مشاغل مختلف یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است .

طبق گزارش رسمی بانک مرکزی ایران در سال ۲۰۱۵ حجم خریدهای اینترنتی در ایران با ۲۲۹ درصد رشد به ۱۷ میلیارد دلار رسیده است.
سهم شما یا کسب و کارتان از این درآمد چقدر است؟
 
  • پیشنهادات
  • ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    ضرورت و دلایل موفقیت فروشگاه های اینترنتی
    ارسال شده در تاریخ مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    circular-scheme-for-electronic-commerce_1212-169.jpg

    ۱۹
    مرداد
    بازدید: 14

    به این پست امتیاز دهید

    ضرورت ایجاد فروشگاه های اینترنتی برای هر کسب و کار
    فروشگاه های اینترنتی وب سایت هایی هستند که قادر به ارائه و فروش آنلاین محصولات و کالاها می باشند.

    طراحی فروشگاه های اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی از جمله تخصص های اصلی ما می باشد که صاحبان فروشگاه های اینترنتی توانسته اند توسط سایت هایشان به پیشرفت قابل توجهی در تجارت الکترونیکی و بازاریابی اینترنتی، برسند.

    فروشگاه های و سایت های دارای خرید اینترتی باید به گونه ای طراحی شوند تا بتوانند کاربر را در سریع ترین زمان به کالای دلخواه وی برسانند.

    ویژگی های فروشگاه های اینترنتی
    جستجوی قدرتمند، ظاهر جذاب ، خرید آسان (با استفاده از درگاه های بانکی و خرید پستی) ، و دادن تخفیف های متنوع (کپن تخقیف، تخفیف درصدی، آماز قلک و … ) و نیز سرعت بالای این نوع سایت ها در جذب کاربران مهمترین عوامل هستند.
    بهینه سازی سایت و سئوی آن، باید به درستی در نظر گرفته شود چرا که برای داشتن مشتریان جدید ، جدا از تبلیغات دیگر موتور های جستجو مخصوصا گوگل بهترین راهکار می باشد.

    هدف از داشتن فروشگاه های اینترنتی چیست ؟
    • پیدا کردن مشتریان جدید از طریق گوگل و موتورهای جستجوگر
    • فروش آسان تر برای مشتریان قدیمی و جدید
    • فروش بدون محدودیت مکانی و جغرافیایی در سراسر ایران
    • معرفی محصولات و کاتالوگ و لیست قیمت
    • پرداخت آنلاین و بدون دردسر از طریق درگاه های بانکی
    • گرفتن سهم بازار از طریق مشتریان آنلاین
    • برند شدن در حیطه ی کاری وب و اینترنت
      این موارد، از اصلی ترین هدف هایی است که میتوان با داشتن یک سایت فروشگاهی بصورت آنلاین، از وب سایت خود انتظار داشت.
    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد طراحی سایت و 6 تاثیر مهم آن در معرفی کسب و کار شما
    اینکه به این اهداف بتوان رسید مقوله و موضوعی جدا و تخصصی است که ما شما را برای این کار راهنمایی کامل مینماییم. ما با آزمون و خطاهای بسیار و تجربیات فراوان و موثر در طراحی سایت های فروشگاهی در کنار شما هستیم و مکانی برای نمایش وب سایت شما خواهیم بود.

    دلایل موفقیت فروشگاه های اینترنتی
    طراحی فروشگاه های اینترنتی باید بسیار مشتری مدار باشد. رقبا در عرصه ی فروشگاه ها بسیار زیاد اند و فروشگاهی موفق خواهد شد که :

    امکانات کامل و اصولی بر پایه ی مشتری مداری داشته باشد.
    ظاهری بسیار جذاب و تا حد امکان سبک از لحاظ بارگزاری داشته باشد و هر چیزی سر جای خودش باشد.
    و مهمتر از همه اینکه، طراحی فروشگاه باید بر پایه ی گوگل و بهینه سازی شده برای آن باشد.
    سئوی قدرتمند حتی می تواند ۲ مورد قبلی را تحت تاثیر و بی اثر کند. اما باید توجه داشته باشید که هر ۳ مورد در کنار هم باید باشد. یعنی اگر کاربر به فروشگاه نیاید، هرچه قدر زیبا و کامل باشد سایت، تاثیری ندارد و سئوی سایت نیز هرچه قدر قوی باشد ولی در صورتی که امکانات ناقص داشته باشد و ظاهری نه چندان خوب داشته باشد، مشتری از شما خرید اینترنتی نمیکند.

    مسائل جانبی مهمی نیز مانند گرفتن نماد الکترونیکی و جلب اعتماد کاربر برای خرید اینترنتی و هم چنین پرداخت آنلاین و روش های ارسال متنوع نیز از جمله مواردی است که باید در نظر داشت.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    شش ابزاری که برای سئو در طراحی سایت لازم است!
    ارسال شده در تاریخ مرداد ۲۹, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    marketing-background-design_1300-27.jpg

    ۲۹
    مرداد
    بازدید: 3

    به این پست امتیاز دهید

    یک مقاله بسیار جذاب برای آنهایی که می خواهند وب سایت خود را بهینه سازی کنند. امروز شش ابزاری که برای سئو در طراحی سایت لازم است را با هم بررسی می کنیم.

    این ابزار ها برای سئو و بهینه سازی سایت رایگان و فری است که به راحتی می توانید از این ابزارها استفاده کنید تا در موتور های جستجوگر به راحتی در صفحه اول قرار بگیرید. تقریبا تمام افراد ابزار های رایگان را دوست دارند که با این ابزار ها می توانید یک اتفاق بزرگ و خوب را به نام خود رقم بزنید. در طراحی سایت همیار توسعه تمامی طراحی سایت ها بر اساس اصول سئو انجام می شود. چون بر این اصل استوار است که موفقیت طراحی سایت شما موفقیت ما را به ارمغان می آورد.

    ابزارهای رایگان
    با ۶ تا از ابزار در بهینه سازی وب سایت شما آشنا می شویم:

    ابزار اول Google Analytics
    ابزاری به نام گوگل آنالاتیک وجود دارد که یکی از استانداردترین ابزارهای برای سنجش سئو محسوب می شود. برای وب سایتتان حتما از این ابزار استفاده کنید. کمک بسیار زیادی برای ترافیک وب سایت شما می کند. این ابزار اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. مثلا در چه صفحاتی از سایت شما ترافیک بیشتری دارد. حتی این ابزار مسیرهایی که بازدید کنندگان از وب سایت شما داشته اند را به شما اعلام می کند علاوه بر این زمانی که در وب سایت شما حضور داشتند هم محاسبه می کند. پس این ابزار به شما کمک می کند تا مسیرهای بازدید کنندگان را دنبال کند و با دانستن حضور بیشتر آنها در صفحات به بهبود صفحات مورد نظر از طرح و محتوا انجام دهید.

    ابزار دوم Insights
    این ابزار گوگل به راحتی می تواند سرعت وب سایت شما را بررسی کند. سرعت سایت یکی از فاکتورهای بسیار مهم در بارگذاری در صفحات موتورهای جستجوگر است. سرعت وب سایت شما تاثیر بسیاری در موتورهای جستجوگر دارد که باعث می شود در موتورهای جستجوگر نمایش داده شوید . این ابزار ایرادهایی که به وب سایت شما وارد است را گوشزد می کند و شما به راحتی می توانید معایب سایت خود را حل کنید یا اینکه طراحی سایت مجدد داشته باشید.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد معرفی واحد همیار پشتیبان | پشتیبانی سایت وردپرسی
    ابزار سوم Google webmaster
    به جرات می توان گفت یکی از ابزار های مورد علاقه بسیاری از افراد است و طرفداران خاص خود را جمع کرده است. این ابزار یک ابزاری رایگان در اختیار همگان است و بسیار قدرتمند کار می کند و گزارش دقیقی را از اطلاعات ، کلمات کلیدی و … از وب سایت را ادر اختیار قرار می دهد. برای کلمات کلیدی سایت به راحتی می توانید از این ابزار قدرتمند استفاده کنید.

    ابزار چهارم MOZ
    این ابزار به راحتی می تواند اطلاعات مفید یک وب سایت را در اختیار شما قرار دهد. با گزارش هایی که می دهد به راحتی با یک نگاه می توانید به اطلاعات وب سایت دست پیدا یابید اطلاعاتی نظیر قدرتمند بودن یک صفحه در سایت ، قدرتمندی دامنه و حتی می تواند به شما تعداد بک لینک ها را به شما اعلام کند. با اختیار داشتن این ابزار در دست سئوکاران به راحتی می توانند وب سایت شما را ارزیابی کنند و آمار زیادی را به دست آورند.

    ابزار پنجم Google Trends
    این ابزار فوق العاده کمک می کند که موضوعات داغ دنیا را که افراد سراسر دنیا آن را جستجو کردند ببینید. این ابزار کلمات کلیدی را در یک بازه زمان به شما نشان دهد یا اینکه در یک شهر کوچک یا کشور خاص هم نشان می دهد.

    ابزار ششم Screaming Frog
    این ابزارها اطلاعاتی نظیر اسکریپ ها ، تصاویر و پیوند ها و … را به شما می دهند. این ابزار می توانید یک فایل CSV در اختیار قرار دهد. این سایت حتی می تواند متای سایت شما و اطلاعات سایت را در اختیار شما قرار دهید.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    چرا طراحی سایت خوب نتایج بازاریابی بهتری در پیش دارد؟
    ارسال شده در تاریخ مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    54703.jpg

    ۲۲
    مرداد
    بازدید: 6

    به این پست امتیاز دهید

    طراحی سایت خوب و حرفه ای می تواند تاثیر بسیاری در رونق کسب و کار شرکت ها داشته باشد و باعث موفقیت های شغلی شرکت ها گردد.

    تمامی ما، به عنوان طراح، از اهمیت وبسایت هایی که به لحاظ دیداری دارای ظاهر و طراحی دلنشینی هستند آگاهی داریم. اما این موضوع بسیار جدی تر و مهم تر از آن است. طراحی خوب و مناسب تاثیر بسیار بیشتری دارد نسبت به اینکه سایت فقط در ظاهر خوب به نظر آید و نیز نوعی ابزار برند سازی و بازاریابی به شمار می آید که واقعا می تواند نتیجه بخش باشد.
    در این بخش، ۱۰ دلیل اهمیت طراحی خوب به لحاظ بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهیم و همچنین نگاهی داریم بر وبسایت ها و برندهای اندکی که پیام ها و ایده ها را به زیبایی انتقال می دهند.

    اولین تاثیر
    اولین تاثیر با اولین چیزهایی که کاربر در مورد سایت شما مشاهده می کند رقم می خورد، مانند رنگ، فن چاپ و تصاویر. این عناصر چه پیامی را منتقل می کنند؟ آیا این ارتباط واضح و سازماندهی شده می باشد یا بی نظم و نامعقول؟ هر پیامی که کاربر از اولین نظر به سایت دریافت می کند، تمامی ارتباطات آتی را شکل می دهد.
    سایت شما باید طراحی خوب و مناسبی داشته باشد تا کاربران در آینده نیز به آن مراجعه نمایند. این امر مستلزم طراحی است که محتوی و اطلاعاتی را بر هم منطبق می سازد که مشاهده و درک و فهم آنها راحت است.

    تاثیر پایدار
    کاربران پس از آن نگاه اولیه به دنبال دلیلی هستند تا بازدید و مطالعه دقیق تری از سایت، شرکت و یا برند شما داشته باشند. بنابراین، دلایل بیشتری برای آنان فراهم نمایید. چیزی را برای کاربران به نمایش بگذارید که طراحی آن مخصوص برند یا شرکت شما باشد. (ویژگی های تصویری خوب روش آسانی برای انجام این کار می باشند.)
    صفحه خانگیِ دارای ظاهر چشمگیر تاثیر بسیار خوبی دارد، البته سایر صفحات، عناصر و ابزارهای سایت نیز باید به همان اندازه خوب و مناسب طراحی گردند. اینگونه به موضوع بیاندیشید: احتمال دارد بیش از نیمی از کاربران از طریق صفحه ای غیر از صفحه خانگی به وبسایت شما مراجعه کنند و بازدید سایت را از آن صفحه شروع نمایند.

    ایجاد وفاداری
    پس از اینکه کاربری را برای بازدید از سایت خود جذب کردید، انتظار دارید که طراحی سایت آنان را تشویق به مراجعه دوباره نماید و تبدیل به کاربر وفادار شوند. یک لوگوی عالی، پالت رنگی تاثیر گذار و گزینه های خوانا مربوط به نوع پالت از روش های سریع دستیابی به این هدف به شمار می آیند.
    سعی کنید ارتباطی میان کاربر و طراحی سایت برقرار سازید که کاربر تمایل به حفظ آن داشته باشد. پس از آن به ایجاد ارتباطی پایدار میان کاربر و کلمات یا تصاویری که می خواند و می بیند بپردازید. هنگامی که کاربر از سایت شما دیدن می کند باید حس کند که خود را می بیند (یا آنچه که وی تمایل به بودن دارد).

    ایجاد شهرت
    طراحی همراه با یکپارچگی و تداوم به کاربران کمک می کند تا شما را بیابند. تقریبا هر فردی، در هر کجای جهان می تواند قوس های طلایی رنگی که نشان دهنده برند مک دولاند هستند را تشخیص دهد. باید طرحی را در نظر گیرید و پیاده سازی کنید که این کار به بهترین شکل انجام دهد.
    یک سبک، پالت رنگ، پالت نوع، صدا و پیام متمایز و خاص را ادامه دهید. لوگو یا برند همواره باید واضح و در هم آمیخته با طراحی باشد. یک لوگوی تصویری بسیار خوب، اگر کاربر نداند که طراح آن کیست و یا بیانگر چیست هیچ معنا و مفهومی ندارد.

    طراحی و تصمیم گیری
    هنگامی که به بحث طراحی و تصمیم گیری در مورد آن می رسیم، اولین هدف باید ثبات باشد. شما چه کسی هستید؟ می خواهید چه کسی باشید؟ چرا کاربران تمایل به ایجاد ارتباط دارند؟ اگر در مرحله طراحی به این پرسش ها بیاندیشید امکان دارد، به طور کلی، تصمیمات بهتری در مورد پروژه اتخاذ نمایید.
    این پرسش ها را با طراحی پاسخ دهید وظاهری یکپارچه در میان وب ایجاد نمایید. تصاویر یکسانی را در وبسایت خود، برنامه موبایل، رسانه های اجتماعی، اطلاعات چاپی و هر محصول بازاریابی که تهیه می کنید به کار ببرید. (ممکن است تهیه یک راهنمای سبکی که تمامی این قوانین را با جزییات نیز بیان می کند برایتان سودمند باشد.)

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد 4 راه موثر برای جذب مشتریان فروشگاه اینترنتی توسط اینستاگرام
    کاربرد و ایجاد ارتباط آسان
    فراموش نکنید که برقراری ارتباطات میان کاربران باید آسان باشد. این امر دربردارنده مفاهیم طراحی و توسعه می باشد – سایت باید سرعت بارگذاری بالایی دارا باشد، از تکنولوژی وب و HTML به روز استفاده نماید و نیز کنترل های کاربری و عملکرد یکسانی داشته باشد.
    سایتی که دارای کاربرد آسانی باشد، باعث می شود که کاربران بیشتر با شما در ارتباط باشند. تجارب لـ*ـذت بخش کمک می کند که بازدید کننده دوباره به سایت مراجعه نماید و کاربر وفادار شود.

    خلق یک داستان معمولی
    طراحی و برنامه بازاریابی شما باید شامل یک داستان باشد. تصاویر باید مفهومی را به کاربران انتقال دهند که آنان بتوانند به خاطر بیاورند و بازگو نمایند که این خود می تواند روش موثری برای افزایش کاربر باشد.
    گاهی اوقات پیدا کردن داستان ممکن است سخت باشد. در آن هنگام، پرسش هایی از این قبیل را در نظر داشته باشید: چگونه کسب و کار خود را شروع کردید، چرا به تولید محصول خاصی پرداختید یا چرا خدمات خاصی را ارائه می دهید و یا اینکه چرا در جامعه به این شیوه کار می کنید. تلاش کنید که انسان و سطح فردی را با هر کاربر ارتباط دهید.

    تشویق کاربران به اشتراک گذاری مطالب سایت
    امکانات بسیاری برای کاربر فراهم نمایید تا مطالب را به اشتراک بگذارد و چنین فعالیتی را مورد تشویق نیز قرار دهید. این شکل از بازاریابی اجتماعی می تواند کمی از بار مسئولیت شما کاهش دهد و افزون بر این باعث می شود که برند شما یک حس اجتماعی بوجود آورد زیرا کاربران جدید از سوی شخصی دیگر به سایت و یا تجارت شما معرفی می شوند.
    کلید های اشتراک گذاری اجتماعی را به گونه ای طراحی کنید که پیدا کردن و استفاده از آنان ساده باشد. پیام ها، متن ها و عکس های خود را از پیش بارگذاری نمایید تا بتوانید کنترل پیام ها را بدست گیرید. (درصد زیادی از کاربران متن های شما را، در صورت وجود، به اشتراک می گذارند.)

    اعتماد سازی پیش از آغاز کسب و کار
    طراحی باید به اعتماد سازی کمک نماید و علاوه بر این بازدید کنندگان را به تجارت ترغیب کند، اما این مساله ممکن است بسیار پیچیده و دشوار باشد.
    عناصری مانند رنگ و فن چاپ می تواند بر اعتماد تاثیر گذار باشد. (هنگامی که تردید دارید، گزینه های سنتی تر را انتخاب نمایید، به ویژه اگر دارای سایت تجارت الکترونیک می باشید.) همچنین، عناصر طراحی دیگری بیافزایید که موجب افزایش اعتماد سازی می گردد، مانند لینک هایی به سایت های پوشش دهنده خبر، رضایت نامه یا لوح سپاس از سوی مشتریان، نمایشگر تعداد ارتباطات با رسانه های اجتماعی، استفاده از تصاویر و عکس های خودتان و ایجاد سایتی که از آن خودتان باشد نه اینکه فقط قالب سایت باشد.

    هدایت فعالیت های کاربر
    در نهایت، به منظور کسب بهترین نتایج بازاریابی، نیازمند طرحی هستید که کاربر را به اقدام و عمل ترغیب نماید. تمامی کلیدها باید به گونه ای طراحی شوند که کاربر بتواند به آسانی آنان را پیدا کند، کلیک نماید و وارد مرحله ی بعدی گردد.
    عناصر و دستورالعمل های جهت یابی باید روشن و همچنین کوتاه و مختصر باشند. در صورتی که کاربران از چگونگی انجام فعالیتی که سایت به آن منظور طراحی شده است آگاهی نداشته باشند، طرح شما با شکست مواجه می گردد. انجام این کار را آسان نمایید. اینگونه درخواست ها به منظور شرکت در فعالیت ها باید از برجسته ترین عناصر در کل وبسایت شما باشند که بتوان آنها را به راحتی پیدا نمود.

    نتیجه گیری
    بسیاری از مفاهیمی که احتمالا هنگام شروع مرحله طراحی در نظر دارید، به عنوان ابزار بازاریابی نیز بر طراحی شما تاثیرگذار هستند. شیوه هایی، از جمله رنگ، شکل و عکس ها، یک پیام کلی برند و ارتباطی با کاربران ایجاد می کنند.
    به خاطر داشته باشید هر کاری که انجام می دهید، یا هر سخنی که بیان می کنید و یا طرحی که پیاده سازی می نمایید، بخشی از داستان برند یا شرکت شما به حساب می آید. طراحی دارای ظاهر خوب و مناسب، درخور یک شرکت خوب می باشد.

    نوشته: احمد بلویپور
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    چگونه می توانیم در طراحی سایت وردپرس محتوای مطابق با سئو بنویسیم؟
    ارسال شده در تاریخ شهریور ۱, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    SEO-Template3.jpg

    ۰۱
    شهریور
    بازدید: 22

    به این پست امتیاز دهید

    یکی از سیستم های مدیریت محتوا در طراحی سایت، که امکانات بسیاری برای تولید محتوا دارد وردپرس است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس پلاگینی برای تشخیص و تایین آیتم های به روز سئو دارد. این پلاگین در بخش محتوا قرار می گیرد. طریقه ی کار این پلاگین بدین صورت است که ایرادات نگارشی و سئویی را تشخیص می دهد و در قالب یک کامنت گوش زد می کند. سپس مدیریت سایت یا مسئول تولید محتوای وب سایت از این نکات استفاده می نماید. تا کیفیت متن خود را چه از نظر سئو و چه از نظر نگارش بهبود دهد. در این مقاله سعی بر آن داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می توانیم در طراحی سایت وردپرس محتوای مطابق با سئو بنویسیم؟

    چرا و چگونه می توانیم در طراحی سایت وردپرس محتوای مطابق با سئو بنویسیم؟
    با توجه به تغییرات مختلف و به روز الگوریتم ها و قوانین گوگل، مدیران وب سایت ها باید هرچه بیشتر سعی بر آن داشته باشند تا اطلاعات خود را نیز به روز نگه دارند. بسیاری از متخصصان تولید محتوا از این اصول باخبرند اما بسیاری از مدیران وب سایت ها از این اصول با خبر نیستند. یا مشغله های کاری مجال نمی دهند تا اطلاعات خود را در ارتباط با تولید محتوا و طراحی سایت داینامیک به روز نگه دارند. از این رو برای این دسته از افراد استفاده از نرم افزارها یا پلاگین های تصحیح نگارش بسیار راه خوبی به نظر می رسد.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد ایجکس چیست و چه کاربردی دارد؟
    پلاگین درج محتوا مطابق با سئو و اصول نگارشی به روز
    پلاگین Yoast یکی از پلاگین هایی است که بدین منظور برای طراحی سایت اینترنتی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نوشته شده است. Yoast یک پلاگین سئو است که یکی از امکاناتش تعیین رتبه سئوی یک مطلب است. در این خصوص می توانید مطلب آموزش ساخت سایت در اینترنت را مطالعه نمایید. در سیستم مدیریت محتوای وردپرس معمولا مطالب در بخش post یا نوشته درج می شود. در این بخش برای ایجاد یک مطلب جدید لازم است تا به بخش post یا نوشته ها بروید. در این بخش افزودن یک نوشته را کلیک نمایید. و در نوشته ی جدیدی که برایتان باز می شود اقدام به درج مطلب جدید نمایید.

    درج محتوا مطابق با سئو و اصول نگارشی به روز
    در صفحه ای که پیش رویتان باز می شود در بخش عنوان یک عنوان مناسب برای مطلب درج نمایید و در بخش محتوا مطلب را درج کنید. پایین تر از کادر درج محتوا بخش مرکز راهنمایی را مشاهده می نمایید. در این کادر می توانید آیتم های پلاگین Yoast Seo را مشاهده نمایید. در این کادر تمامی نکاتی که در متنتان رعایت کرده اید به عنوان امتیاز مثبت و با رنگ سبز نمایش می دهد. همینطور هر نکته ای که رعایت نکرده اید و به بهبود احتیاج دارد را با رنگ های نارنجی و قرمز نمایش می دهد. همینطور پلاگین Yoast بخشی برای درج کلید واژه ی کانونی، متا دیتا و عنوان سئویی دارد. این بخش ها برای سئوی مطلب شما بسیار مفید می باشند.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    طراحی سایت و تاثیر روانشناسی رنگ بر آن
    ارسال شده در تاریخ شهریور ۷, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    066.jpg

    ۰۷
    شهریور
    بازدید: 12

    به این پست امتیاز دهید

    استفاده از روانشناسی در بهبود طراحی سایت یکی از موثرترین روش ها برای کسب نتیجه مطلوب و مطابق با خواسته های ما از طراحی یک سایت است. همه ما هنوز! انسان هستیم، با وجود تمام دانش ما نسبت به دنیای اطرافمان، یکی از چیزهایی که ما احاطه کاملی به آن نداریم، سایر انسان ها هستند. او چه فکر میکند؟ من از طرف مقابلم چگونه درخواست کنم که باعث واکنش نشان دادن او گردد؟ چرا او به این طرز درخواست پاسخ مثبت میدهد؟ چرا این کودکان به محصولات رقیب من بیشتر علاقه دارند تا محصولات من؟ و بسیاری دیگر از این سوال ها که شاید هیچ گاه نتوانیم جوابی ۱۰۰ درصد به آن بدهیم.

    رفتارهای بشر تحت تاثیر عوامل متعددی می باشد، از حضور شخصی در اطرافش تا رنگ پیراهنی که در آن روز پوشیده. چیزی که باعث بهبود طراحی سایت شما میشود این است که بدانید چه چیزی باعث میشود یک فرد چیزی را انتخاب و یا کلیک نماید. مطابق با برخی از تحقیقات دانشگاهی، تئوری هایی که منجر به بهبود طراحی یک سایت نسبت به سایت دیگری می گردد به دست آمده است. یادگیری این نظریه ها به ما در پیاده سازی آن ها در وب سایت هایمان و یافتن میزان کاربردی بودن آن کمک می نماید.

    روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت
    بر اساس پژوهشی در peer-reviewed journal محقق دریافته است که فقط ۹۰ ثانیه زمان میبرد که نظر یک مشتری در خصوص محصولی شکل بگیرد و بین ۶۲ تا ۹۰ درصد این نظر بر پایه رنگ های آن محصول استوار است. طراحان زیادی بر این باورند که “ترکیب رنگی” میتواند یک سبک یا احساس را تحت تاثیر قرار دهد و این یک نکته ضروری برای برند سازی و طراحی سایت می باشد. برای هر کسب و کاری مهم است که مشتری هدف خود را در سایتش نگه دارد.

    آبی بهتر است
    آبی باعث ایجاد حس آرامش و امنیت در مخاطب می گردد و در زنان و مردان آبی به عنوان یکی از رنگ های محبوب شناخته می شود. اما استفاده از همین آبی محبوب در صنایع غذایی باعث کم شدن اشتها می گردد! و مردم با دیدن رنگ قرمز بیشتر تمایل برای خوردن پیدا میکنند، پس همه جا امکان استفاده از آن نیست.

    زرد خودمانی
    زرد باعث انتقال حس خوشحالی به بازدید کننده میگردد، برند های زیادی از رنگ زرد برای القای حس بامزه گی و خودمانی بودن استفاده میکنند. این رنگ مرکز هیجانات مغز را تحـریـ*ک میکند، اما این نکته میتواند معانی مختلفی را برای انسان های مختلف به همراه داشته باشد. برای برخی احساس سرخوشی و بالابردن احساسات را باعث می گردد و برای برخی، به عنوان نمادی برای بر انگیخته شدن احساس اضطراب خواهد بود.

    سبز خلاق
    سبز برای بسیاری نمایانگر طبیعت و به طبع آن سلامت و پاکی است، اما بر اساس نظر روانشناسان رنگ، استفاده از این رنگ احساس خلاقیت را نیز به بازدید کننده منتقل میکند.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی
    سیاه، سیاه است
    استفاده از رنگ مشکی در یک ترکیب رنگی، به نمایش ظرافت، قدرت و تجمل کمک شایانی میکند. سیاه به نظر براق و تمیز می آید و مردم بیشتر آن را وابسته به برندهای پر قدمت و استوار در نظر دارند.

    ترقیب بازدید کننده به انجام کارهای مورد نظر طراح سایت
    ترقیب به انجام کار، قدرت است و اینکه شما بتوانید مسیری برای انتقال بازدید کننده به آنچه شما میخواهید مورد نظر باشد، ایجاد نمایید از اهمیت زیادی برخوردار است.

    چندرسانه ای ها
    در بسیاری از پژوهش ها نشان داده شده است که استفاده از انواع واسط های محتوایی رسانه ای در یک سایت تاثیر زیادی دارد. در این تحقیق ها به عنوان یک مورد تحقیق نشان داده شده است که با استفاده از رسانه های غنی شده، اعم از فیلم، تصویر و صوت میتواند به تعامل بیشتر کاربر با سایت شما کمک شایانی نماید.

    خستگی در تصمیم گیری
    تحقیقات روانشناسی در طراحی سایت نشان داده است که اگر تعداد گزینه های پیش روی یک مشتری یا بازدید کننده زیاد باشد، احتمال اینکه مشتری نتواند هیچ کدام را انتخاب نماید بالا میرود. اگر وب سایت شما شلوغ باشد، نرخ پرش ها در سایت شما بالا میرود ولی نتیجه گیری از این تغییر مکان ها کمتر خواهد شد. بهتر است که از شلوغی وب سایت پرهیز شود، گزینه های انتخاب، دکمه های جابه جایی را تا جایی که امکان دارد کم و کاربردی کنید.

    قالب نوشتاری
    پژوهش های کاربردی در مطالعه کاربران سایت ها نشان داده شده است که افراد دوست دارند متن هایی با عرض های کوتاه را بخوانند تا متن هایی با عرض تمامی صفحه نمایش. بهتر است در طراحی سایت خود در صورتی که میخواهید متنی نگارش کنید، عرض صفحه را به ستون های کوتاه تر تبدیل کنید و سپس به نگارش در آن ستون ها بپردازید تا جواب بهتری بگیرید. همچنین همیشه در کنار نوشتارهای خود، از تصاویر استفاده کنید. بسیاری از محققین اثبات کرده اند که یک تصویر مناسب میتواند جایگزین هزاران خط متن شود. همانطور که در انتخاب متن و چگونگی نگارش آن باید توجه داشت در انتخاب تصاویر مرتبط با منظور ما نیز باید دقت زیادی داشت.

    خیره کردن
    در صورتی که میخواهید به قسمتی از تصویر یا صفحه شما نگاه بیشتری شود، سعی کنید از علائم و روش های اشاره به آن موضوع در صفحه استفاده نمایید. آسان ترین روش استفاده از یک پیکان به سمت موضوع است یا استفاده از تصویر فردی که به موضوع مورد نظر شما خیره شده است. انسان ها موجودات اجتماعی هستند و نگاه و دید دیگران برایشان اهمیت دارد. پس سعی کنید از این روش برای اشاره درست به موضوعاتتان استفاده نمایید.

    ارتباط با رویدادها
    استفاده از رویدادهای روزانه در چینش و چگونگی ارائه محصولات میتواند نتیجه خوبی داشته باشد. به طور مثال در فصل بهار، متناسب با رنگ طبیعت چینش محصولات و یا حتی رنگ بندی سایت میتواند به القای حس بهتری به مشتری کمک نماید.

    منبع: فناوری اطلاعات ام البنین
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    سایت های معروف‌ ساخته شده با وردپرس
    ارسال شده در تاریخ شهریور ۴, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    02.jpg

    ۰۴
    شهریور
    بازدید: 20

    به این پست امتیاز دهید

    دیگر همه این موضوع را قبول دارند که وردپرس بزرگترین سایت ساز دنیا می باشد. نرم افزاری که به وسیله آن می توان به سادگی و در کمترین زمان به دلیل مهیا بودن بسیاری از ابزارها وب سایت خود را ساخت، توسعه داد و مورد بهره برداری قرار داد. امروزه وردپرس بیش از ۲۶ درصد وب سایت ها دنیا را فراگرفته و این آمار در حال بزرگتر شدن است. در این بخش می خواهیم به نام ها و برند های معروفی که از این CMS قدرت گرفته اند تا وب سایت خود را راه اندازی کنند را معرفی کنیم با ما همراه باشید.
    وردپرس نرم افزاری که در سال ۲۰۰۳ پایه گذاری شد. خیلی سریع رشد و به محصولی دوست داشتنی نزد توسعه دهندگان تبدیل شد. از این رو هر روز سایت های بیشتری برای راه اندازی پایگاه آنلاین خود از این محصول همه فن حریف استفاده می کنند. با وردپرس می توان وبلاگ، وب سایت، فروشگاه،‌ شبکه اجتماعی، انجمن، وب سرویس و هر آنچه نیاز داشته باشید را راه اندازی کنید. با قدرت در تمامی زمینه ها ابزار هایی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد که به سادگی ساخت و کمک شایانی می کند. وردپرس با داشتن انجمن توسعه دهندگان قدرتمند خود محصولاتش را سریع تر از بقیه رقیبان توسعه می دهد. وردپرس یک نرم افزار متن باز ( Open Source ) می باشد. از این رو توسعه در آن به سرعت اتفاق می افتد. این موضوع را ووکامرس محصولی که تنها ۴ سال است که بوجود آمده به خوبی نشان داده است. ووکامرس پلاگین مخصوصی برای ساخت فروشکاه می باشد. به دلیل انعطاف فراوان در توسعه به سرعت رشد کرد و در حال حاضر بیش از ۳۹ درصد فروشگاه های آنلاین جهان با این محصول ساخته شده اند.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد تگ Alt تصاویر چیست و چه تاثیری بر سئوی سایت دارد؟
    در زیر لیستی از معروف ترین برند ها و نام های دنیا که وردپرس را به عنوان پایگاه وب سایت خود انتخاب و سایت را بروی آن بنا کرده اند آورده ایم:

    -های-معروف‌-،‌-ساخته-شده-با-وردپرس-logo.wpmen_.jpg


    • The Wall Street Journal
    • Forbes
    • TED
    • LinkedIn
    • Reuters
    • ebay
    • PlayStaion
    • Mashable
    • General Motors
    • CNN
    • Trello
    • The New York Times
    • The Next Web
    • Tech Crunch
    • IBM
    • Samsung
    • Vogue
    • Los Angeles Times
    • Sony Music
    • Facebook Newsroom
    • Google Ventures
    • Fortune
    • Time
    • Mercedes Benz
    • Xerox
    • Microsoft
    • Nikon
    • BlackBerry
    • Digg
    • CocaCola
    • Flickr
    • Mozilla
    • NASA
    منبع : مردان وردپرس
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    قیف فروش (Sales Funnel) چیست؟
    ارسال شده در تاریخ شهریور ۱۱, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    1121loJRaedvCCgisnPb3Vm6.png

    ۱۱
    شهریور
    بازدید: 3

    به این پست امتیاز دهید

    قیف فروش مناسبی که به طریق درستی پیکربندی شود می‌تواند بازاریابی‌تان را خودکار کرده و به شما در ارتقای درآمدتان به شیوه خودکار کمک کند.

    یکی از مفاهیم اصلی در صنعت بازاریابی دیجیتال، قیف فروش است. با وجود عجیب و غریب بودنش، می‌تواند یک شبه، یک کسب‌وکار را از هیچ و حالت ناشناخته به یک ماشین کسب‌وکار چند میلیون دلاری، با سیل عظیمی از مخاطبان تبدیل کند. در حقیقت متخصصان ماهری شغل خود را حول پیاده‌سازی این مفهوم برای کسب‌وکارها شکل داده اند.

    قیف فروش، شبیه به قیف معمولی‌ است چرا که در فروش نیز چیزی شبیه به فیـلتـ*ـر شدن رخ می‌دهد. در بالای قیف بازدیدکنندگان بسیاری وجود دارد که ممکن است وارد قیف شوند اما برخلاف قیف معمولی تمام آنچه وارد قیف می‌شود به انتها نمی‌رسد.

    در اتوماسیون بازاریابی، اغلب قیف فروش را به صورت یک فرآیند چند مرحله‌ای چند منظوره توصیف می‌کنند که در طی آن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل می‌شود. قیف فروش، چند مرحله‌ای می باشد، چراکه مخاطب از فاز آگاهی نسبت به برند تا فاز اقدام به خرید کردن باید مراحل متعددی را طی کند.

    ایمیل‌های گرم پشت سرهم شامل مواردی مثل داستان‌های ارزش محور شخصی سازی شده، آموزش و حتی ترغیب مخاطبان به سمت وبینارها و البته پیشنهادات محصول، همه‌ی اینها در طی روزها و هفته‌ها انجام می پذیرند. حقیقت این است که بسیاری از مشتریان بالقوه در ابتدا از وب‌سایتتان خرید نمی‌کنند به خصوص اگر همین امروز با برند شما آشنا شده باشند؛ به زمان نیاز است. بنابراین قیف فروش یک فرآیند چند منظوره است. چراکه طیفی از تجارب رابـ ـطه‌سازی و برقرارکردن ارتباط وجود دارد که طی چندین مرحله رخ می‌دهد.

    بسیاری ازاین مراحل مربوط به روانشناسی خریدار است. بهترین بازاریابان جهان می‌دانند که یک فرآیند روانشناسی‌ وجود دارد که باید برای وسوسه کردن مشتریان بالقوه طی شود تا آنها را تبدیل به خریدار یا حتی خریدار بسیار وفادار کند. نرم افزارهای متعددی برای قیف فروش همچون ClickFunnels فراهم شده که به بازاریابان در سرتاسر جهان کمک می کند اتوماسیون بازاریابی را بدون زحمت زیاد انجام دهند.

    ساختن قیف فروش از حیث برنامه نویسی زمان بر بوده و به کدنویسی‌ و یکپارچه‌سازی بالایی برای خدماتی از قبیل سیستم‌های ایمیل، پیاده‌سازی‌ صفحات فرود، فرآیند پرداخت اینترنتی، API و مواردی دیگر نیاز دارد، که از عهده بازاریابان عادی خارج است. اما نرم افزارهای آماده قیف فروش با مشهورترین پلتفرم‌ها کار می‌کند و هر کسب‌وکاری می‌تواند ظرف چند ساعت آن را راه‌اندازی کند. به جای اینکه هفته‌ها برای برنامه نویسی و کدنویسی‌ زمان صرف کنید می توانید از آنها استفاده نمایید. برای پی بردن به مراحل قیف فروش با اسکیل‌ما همراه شوید.

    مفهوم قیف فروش

    به منظور درک بهتر مفهوم قیف فروش و چگونگی اجرایی کردن آن برای بازاریابی‌تان، به تصویر زیر نگاه کنید. سمت چپ تصویر، شما یک آهن‌ربا می‌بینید. این آهن‌ربا مشتریان را به چند روش جذب می‌کند؛ وبلاگ نویسی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ کردن و هرچیز دیگری شبیه به این‌ها. بنابراین نحوه آشنا شدن بازدیدکنندگان با وب‌سایتتان بر موفقیت قیف‌تان اثر می‌گذارد.

    گام یک: آگاهی

    آنچه در قیف فروش مهم‌تر از بقیه است، اتفاقی است که موقع ورود بازدیدکنندگان یا همان مشتریان بالقوه می‌افتد و شامل ارسال خبرنامه به ایمیل، دانلود کتاب الکترونیکی، پرسشنامه‌های آنلاین و مواردی از این قبیل است و از طریق این پیشنهادات وسوسه‌انگیز، مشتریان بالقوه وارد قیف فروش‌تان می‌شوند.

    هدف قیف فروش ‌و پلتفرم‌، حل‌کردن مشکلات مشتریان است. موقعی که شما مشکلات را می‌دانید محتوایی می‌سازید تا آنها را حل کنید، سپس محصول یا خدمت ساخته شده را به مشتریانتان پیشنهاد می‌کنید و اینجا جایی است که ربایش واقعی اتفاق می‌افتد. اما رسیدن به این مرحله مستلزم صرف کردن زمان و فعالیت است و شما در درجه اول باید مخاطبانتان را نسبت به برند آگاه کنید.

    قرار گرفتن مشتریان بالقوه در قیف در واقع به معنای اینست که شما حس کنجکاوی آنها را برانگیخته‌اید و این اولین مرحله‌ در قیف است که کار ساده‌ای هم نیست و بستگی به این دارد که چطور مشتریان بالقوه وارد وب سایتتان می‌شوند؛ به طور ارگانیک یا از طریق تبلیغات. بسته به چگونگی ورود بازدیدکنندگان، دیدگاه شان نسبت به قیف متفاوت بوده و نرخ ثبت نامشان متفاوت است.

    برای مثال، موقعی که شما مشتری‌ای از طریق جستجوی ارگانیک گوگل پیدا می‌کنید در واقع به معنای آن است که شما معیار اعتبار را دارا می باشید و با این اعتبار، مشتریان بالقوه با احتمال بیشتری وارد قیفتان می‌شوند چراکه می‌دانند شما توانمند هستید و چیزهای با ارزشی ارایه می‌کنید.

    البته صرف‌نظر از نحوه وارد شدن افراد به قیف، هدف شما به عنوان یک بازاریاب باید حرکت دادن مخاطبان از حالت بالقوه به خریدار، طی چندین مرحله باشد. و موقعی که آنها از برندتان آگاه شدند شما باید علاقه‌مندشان کنید؛ لازمه‌ی این علاقه، اینست که شما با مشتری ارتباط برقرار کنید. شما ممکن است با یک پیشنهاد عالی آنها را ترغیب کنید و آدرس ایمیلشان را بگیرید، اما چالش بسیار بزرگتر، حرکت دادن آنها در قیف است.

    حقیقت این است که مردم باهوشند و به سادگی هرچیزی را از هرکسی نمی‌خرند مگر اینکه احساس کنند ارزش زیادی عایدشان می‌شود. بنابراین قیف باید این ارزش را از طرق مختلف ایجاد کند. اما مهمتر از همه‌ی اینها، اینست که شما باید یک پیوند ناگسستنی با مشتریان بالقوه‌تان ایجاد کنید و این پیوند با ایمیل‌های متوالی و دوستانه‌ای که نشان از صداقت و شفافیت دارد به وجود می‌آید.

    aZYXKuc77kU1jFkkiL3N-960x640.jpg


    گام دو: علایق

    شما علایق مشتریان بالقوه را از طریق ایمیل‌های پشت سرهم بدست می‌آورید. با داستان زندگی خودتان شروع کنید اینکه چه کسی هستید و چگونه به این مرحله از زندگی‌تان رسیده‌اید. آیا شما قهرمان بی‌میلی هستید که تقریبا ناخواسته به این مرحله از زندگی رسیده‌ و اما به خاطر قهرمان شدنش خود را مدیونِ خود و دنیا می‌داند و می‌خواهد در قبالش چیز باارزشی ارایه کند.

    یا اینکه شما یک رهبر، ماجراجو یا یک مبلغ هستید؟ چگونگی به موقعیت رسیدن شما مهم است، اما مهم تر از آن، بیان تمام پستی و بلندی‌هایی است که شما با آن مواجه بوده‌اید. ضمنا شما می‌توانید خیلی خوب از تماثیل، نقاط ضعف و تضادها برای بیان گذشته‌تان بهره ببرید و مشتریان بالقوه‌تان را درگیر کنید.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد طراحی سایت با وردپرس (WordPress)
    البته اجرایی کردن ارایه داستان‌تان آسان نیست. شما ابتدا باید آن را بنویسید سپس برای چگونه نقل کردنش و مرحله مرحله بودنش تصمیم بگیرید. برای مثال در اولین روز ثبت‌نام، شما ممکن است یک یا دو ایمیل، سپس روزی یک ایمیل برایشان بفرستید. مشخص کنید که آنچه بیان می‌کنید تا چه حد مبتنی بر داستان نویسی و تا چه حد مبتنی بر بیان است؟

    شما همچنین باید مشتریان بالقوه‌تان را طوری آموزش دهید که بر روی لینک‌های شما کلیک کنند. برای مثال شما می‌توانید کاری کنید که آنها بر روی لینک‌ چیزهای مورد علاقه‌شان کلیلک کنند یا اینکه آنها را به پستی در وبلاگتان لینک کنید و سرانجام این لینک کردن فروختن محصول یا خدمت‌تان باشد. اما شما باید به آنها آموزش دهید تا آنها به کلیک کردن روی این لینک‌ها از آغاز عادت کنند.

    گام سه: تصمیم‌گیری

    گام بعدی تصمیم‌گیری است. تصمیم‌گیری برای مشتریان بالقوه آسان نیست. بهترین روش برای بدست آوردن مشتریان چیست؟ فرای هنرِ روایت گویی، کپی‌رایت و عادت به کلیک کردن بر روی لینک‌ها، شما باید جویای نظرات و توصیفات بسیاری از مشتریانتان باشید. این یکی از ابزارهای قدرتمندی است که باعث اقدام کردن آنها می‌شود.

    البته اگر شما قصد تبلیغ پولی دارید، می توانید از تبلیغ شبکه های اجتماعی و تبلیعات هدفمند گوگل نیز بهره ببرید تا آگاهی و علاقه افراد را در سطح بالا نگه دارید. اگر شما همیشه به تبلیغات وب سایت خاصی توجه دارید حتما دلیل خاصی دارد، مخصوصا که اگر شما وارد قیف فروش شان شده باشید.

    برای مثال، شما می‌توانید از تبلیغات ویدئویی هدفمندی استفاده کنید که نظرات و توصیفات دیگر مشتریان را نشان می دهد. اگر شما محتوای رسانه ای دارید که از شما می‌‌گوید می‌توانید آن را برجسته سازید، وقتی آنها این محتوا را در قیف فروش ببینند، قابلیت دیده شدن شما افزایش می یابد.

    با این کار شما بازدیدکنندگانتان را آماده تصمیم گیری برای اقدام کردن می کنید که کار ساده‌ای هم نیست. شما باید به آنها فرصت‌های عالی ارائه کنید و از ۶ اصل رابرت چیالدینی بهره ببرید تا بازدیدکنندگانتان را در قیف فروش حرکت دهید.

    اصل عمل متقابل. این اصل با ارائه ارزش فراوان بدست می‌آید خواه از طریق پیشنهاد رایگانی که شما در همان ابتدای امر داده اید یا در تبادل مداوم ایمیل‌هایتان به آنها عرضه داشته‌اید.

    اصل تعهد و ثبات. وقتی که افراد به چیزی تعهد داشته باشند با احتمال بیشتری آن را می‌خرند. تعهد، چرایی موافقت کردن با چیزی است مثل پیشنهاد ارسال رایگان کالا که شما گفته‌اید. این اصل قدرتمندی در فروش است و اگر شما به برخی از بهترین بازاریابان جهان توجه کنید، خواهید دید که آنها برای بدست آوردنِ تعهد مشتریانشان مشتاقانه کار می‌کنند حتی اگر این تعهد در ابتدا بسیار کم باشد.

    اصل دوست داشتن. زمانی که افراد شما را دوست دارند (مثلا با داستان شما احساس نزدیکی می کنند) به احتمال بیشتری از شما خرید می‌کنند. شما می‌توانید خیلی خوب داستانتان را برای مشتریان بالقوه‌‌تان نقل کنید همانهایی که قصد دارند نقش بزرگی را با تصمیم به خرید گرفتن یا نگرفتن ایفا کنند.

    اصل اعتبار. محصول یا خدمتتان تا چه حد اعتبار دارد؟ آیا افراد مورد احترام در جامعه‌تان این محصول را تایید می‌کنند؟ آیا مطالعات علمی از آن حمایت می‌کند؟ آیا شما خودتان اعتباری دارید؟ همه‌ی این عناصر در این فرآیند نقش ایفا می‌کنند.

    اصل تایید اجتماعی. آیا شما تایید اجتماعی دارید؟ آیا افراد در شبکه‌های اجتماعی در مورد محصول یا خدمت شما صحبت می‌کنند؟ آیا شما از انواع دیگر تاییدهای اجتماعی برخوردارید؟ مثل کتاب‌های پرفروش یا چیزهای دیگر؟ اگر اینطور است آن را به مشتریان بالقوه‌تان ارائه دهید.

    اصل کمیابی. شما چقدر اصل کمیابی را در ایمیل‌هایتان رعایت می‌کنید؟ اما حواستان به این نکته باشد که مردم باهوشند، اما اگر اصل کمیابی را با برخی پیشنهادات محدود، منقضی شدن زمان تخفیف و دسترسیِ فقط آنلاین، اجرایی کنید از این طریق افراد کم کم به قیف فروش خود هدایت می کنید.

    گام چهار: اقدام

    آخرین گام در قیف فروش، اقدام کردن است که شما از طرق مختلف افراد را تشویق به اقدام می‌کنید که در اکثر موارد خرید می‌باشد. چگونگی حرکت دادن مخاطبان در طی گام‌های مختلف قیف فروش، در میزان نرخ تبدیل تعیین کننده می باشد. برای مثال، اگر ۱۰۰ نفر بر روی لینک شما کلیک کنند و ۱۰ نفر از آنها وارد قیف‌ فروشتان شوند و تنها ۲ نفر خرید کنند شما با یک نرخ تبدیل ۲ درصدی مواجه‌اید.

    با اینحال مهمترین قسمت کار برای کارآفرینان جهت توسعه کسب‌وکارشان دانستن نرخ بازگشت سرمایه می باشد. برای مثال اگر شما بدانید فرستادن ۱۰۰ نفر به سایتتان ۲۰۰ دلار هزینه دارد و از این تعداد تنها دو نفر، هر نفر ۳۰۰ دلار از شما خرید کنند پس شما با بازگشت سرمایه ۳۰۰ درصدی مواجه شده‌اید. هنگامی که شما این را موضوع را دریابید بازی به نفع‌تان خواهد بود و می‌توانید پیشنهاداتتان را بی‌نهایت گسترش دهید.

    با این روش باهوش‌ترین بازاریابان جهان کسب‌وکار خود را توسعه می‌دهند. آنها میزان نرخ تبدیل را می‌دانند و قیف‌های فروششان را اصلاح و کامل کرده‌اند. اگر شما این را بدانید می‌توانید با سرمایه کردن یک دلار، سه دلار برگشت سرمایه داشته باشید، در این صورت بی‌نهایت از این یک دلارها سرمایه‌گذاری می کردید.

    اما رسیدن به این مرحله ساده نیست؛ مستلزم کار و تلاش و همچنین ردیابی است. با اجرایی کردن نرم افزار قیف فروشتان، شما قطعا می‌توانید دردسرهایتان را کاهش دهید اما هنوز هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. محتوا باید نوشته شود و ایمیل‌های متوالی باید فرستاده شود. و اینها برای موفقیت لازم است.

    درباره دفعه بعدی که شما قیف فروشتان را می‌سازید فکر کنید. این مفهوم پیچیده و تودرتوی کسب‌وکار می‌تواند به معنای واقعی کلمه، شما را به سرعت از حالت ناشناخته کامل به یک نیروی جهانی از طریق هنر مقیاس کردن تبدیل کند. اگر رسیدن به مزایا و نتیجه برایتان مهم است پس سعی نکنید از میانبرها یا روش های نامتعارف استفاده کنید.

    منبع : skillema.ir
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    استفاده از نوار کناری در طراحی سایت
    ارسال شده در تاریخ شهریور ۱۲, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    48239-O5KKU72.jpg

    ۱۲
    شهریور
    بازدید: 6

    به این پست امتیاز دهید

    طراحی سایت های جدید به مقوله ای به نام نوار کناری یا همان ساید بار خودمان، توجه زیادی ندارند که هیچ، بعضاً اصلاً آن را در سایت لحاظ نیز نمی کنند. امروز میخواهیم در این خصوص از منظر زیبایی شناختی و کاربردی بودن آن از نظر کاربر بیشتر بحث و تبادل نظر نماییم.

    شاید برای کاربران و بینندگان وب سایت ها، مخصوصاً در ایران که چند گامی عقب تر از طراحی سایت های دنیا و مبتنی بر علوم روزی مانند طراحی واسط متناسب با تعامل انسان و کامپیوتر هستیم، ساید بار نقش بی چون و چرایی بازی نماید. جا انداختن یک وب سایت بدون نوار کناری شاید در نظر اول غیر ممکن به نظر برسد، اما بیاییم کمی بیشتر در خصوص این مورد بررسی کنیم و آن را به یک ابزار کاربردی در زمان مورد نیاز تبدیل نماییم و نه یک عادت همیشگی در طراحی سایت هایمان!

    در نظر اول، اگر وب سایتی از نوار کناری استفاده ننماید، چیزی که به ذهن متواتر میشود این است که این وب سایت کارایی خود را از دست داده است! ولی من به شما قول میدهم که در بسیاری از موارد اینچنین نیست. شما میتوانید طراحی سایت را انجام دهید بدون ساید بار، در حالی که سایت شما همچنان کاملاً کاربردی و کاربر پسند می باشد و اطلاعات مورد نیاز یا تقاضای کاربر، در دسترس او می باشد. در حقیقت در این نوع طراحی ها، نوار کناری خلاقانه به جایی دیگر جایگزین می گردد که کارایی مناسب تری داشته باشد و یک گوشه همیشگی از سایت شما را در همه جا مشغول نکرده باشد. درست است که ما میتوانیم موارد بسیاری را در نوار کناری جایگزین کنیم، ولی توجه داشته باشید که این فضا، در حقیقت قسمتی از مطلبی که کاربر میخواند را مشغول میکند و باعث عدم توجه و تمرکز بر روی متن اصلی موجود در یک صفحه و یا قسمت مورد بازدید او می گردد که قطعاً در بیش از ۹۰ درصد زمان های مورد استفاده کاربر از یک صفحه، مورد نیاز او نیست!

    زمانی که کاربری درگیر محتوای یک صفحه شده است، چرا باید او را به جای دیگری منحرف نماییم؟ ما میخواهیم بازدید کنندگان به سایت ما بیایند و مطالب منتشر شده مان را بخوانند، چه چیزی اولویت بیشتری از این دارد که باعث انحراف کاربر از محتوای مورد نظر او گردد ؟ پاسخ به این سوالات معمولاً در این است که ما میخواهیم کاربر و بازدید کننده را به خواندن و ماندن بیشتر در وب سایت ترغیب نماییم! یا حتی ارائه موارد دیگری که شاید مورد نیاز او نباشد ولی ما بخواهیم بازدید کنندگان ما بیشتر نظرشان به آن مورد، صفحه و یا هر چیز دیگر جلب گردد. حال باید ببینیم که ارائه آن در نوار کناری وب سایت، با توجه به صدمه ای که به محتوای مورد علاقه کاربر وارد می نماید، آیا توجیه دارد یا نه.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد قیف فروش (Sales Funnel) چیست؟
    جایگزین های ساید بار در طراحی سایت های جدید
    راه جایگزین چیست ؟ مثلاً شاید یکی از پر کاربرد ترین موارد در ساید بار ها استفاده از فرم جستجو باشد، که پر کاربرد نیز می باشد، ولی جایگذاری های دیگری مانند هدر و یا فوتر نیز به نظر برای این مقوله خوب می آیند. یا مواردی مانند آخرین مطالب، مطالب پر کاربرد کاربران و دسته بندی های رایج در مطلب مورد علاقه کاربر، چیزهایی است که معمولاً در ساید بارها میبینیم. بهترین جایگذاری مطالب مرتبط، قطعاً در انتهای هر مطلب و پس از مطالعه مطلب مورد نظر کاربر است، بهترین جایی که میتوانیم از دکمه های انتشار شبکه های اجتماعی نیز استفاده نماییم همین جا است. از قسمت فوتر سایت باید بیشتر استفاده کرد تا دسته بندی های مورد نظر و یا موارد اینچنینی را به آنجا منتقل نماییم.

    با تمام این موارد، بعضاً مواردی هستند که برای ما دیدن آن توسط مخاطب اولویت بیشتری نسبت به صفحه جاری که او در حال دیدن است دارد. بعضاً مقاصد اقتصادی و ترویج بیشتر از خرید و یا بازدید یک محصول یا تبلیغات است که اینگونه است و این موارد، توازن میان کاربر پسندی و کاربردی بودن نوار کناری را کمی دچاد تغییر میکند.

    میتوان نتیجه گرفت که سایت بار، نه چیز بدی است، و نه چیزی که همیشه مورد نیاز تمام صفحات و جایگذاری های سایت باشد، باید آن را از یک طرح پیش فرض برای طراحی یک وب سایت خارج نماییم و تنها در صورت نیاز و احساس استفاده، آن را به کاربر و بازدید کننده تحمیل نماییم!

    منبع : فناوری اطلاعات ام البنین
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    ۱۰ راهکار طراحی سایت برای جلب اعتماد کاربر (قسمت اول)
    ارسال شده در تاریخ شهریور ۱۹, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    1.jpg

    ۱۹
    شهریور
    بازدید: 3

    به این پست امتیاز دهید

    کاربران با مشاهده یک وب سایت، به سرعت و بر اساس ظاهر یک وب سایت است که تصمیم به ماندن و یا رفتن به یک وب سایت دیگر می گیرند. طراحی سایت اصولی میتواند به شما حس اعتماد را القا نماید، چیزی که در وب و ارتباط گیری های بدون روابط فیزیکی، نیاز مسلم هر فعالیتی در این چارچوب است. احتمالاً اگر از سیستم های آمارگیری پیشرفته در وب سایت خود استفاده کرده باشید و اصول جلب اعتماد را در طراحی سایت خود رعایت نکرده باشید، متوجه شده اید که بیشتر کاربرانتان، بیش از یک صفحه از وب سایت شما را بازدید نکرده اند و حتی بیشتر از چند ثانیه در وب سایت شما به فعالیت نپرداخته اند.

    تحقیقات نشان داده اند که طی یک ثانیه اول مشاهده یک وب سایت، حتی قبل از خواندن یک کلمه از محتوا، نظر ما در خصوص کیفیت و قابل اعتماد بودن یک مطلب در ذهنمان شکل می گیرد. بازدید های بسیار کوتاه مدت از یک وب سایت، در حقیقت نمایانگر این موضوع است که طراحی وب سایت شما نتوانسته مخاطب را اغنا کند تا اعتماد او را جلب نماید. امروز میخواهیم راهکارهایی را با هم بررسی نماییم که با رعایت آن بتوان بیشترین جلب اعتماد کاربر در برخورد با وب سایت شما را کسب نماییم.



    ۱- به وعده های خود در طراحی سایت عمل کنید!
    خب شاید این ساده ترین راه برای یک طراحی سایت و جلب اعتماد کاربرانتان باشد. یک کاربر از شما چه میخواهد؟! اگر قرار است سایت شما تا ۵ روز دیگر آماده شود، خب پس باید طراحی سایت شما تا آن زمان تمام شود و آنچه که به کاربرانتان قول داده اید را بتوانند مشاهده کنند. همیشه سعی کنید به قول هایی که به کاربرانتان میدهید عمل کنید، در خصوص ارائه یک مطلب یا امکانات جدید در سایت، یا ارسال خبرنامه و بسیاری از موارد دیگر که هم به طراحی سایت شما ارتباط دارد و هم در به روز رسانی های آینده محتوایی سایتتان.

    مثلاً یکی از نقاط برجسته کسب اعتماد از کاربر این است که زمانی که قرار است خبرنامه ای را برای کاربرانتان ارسال کنید، هیچ گاه پیام های تبلیغاتی خود را در آن نگنجانید و آن چیزی را به کاربر ارائه کنید که برای آن در سیستم خبرنامه شما عضو شده است.

    ۲- رعایت اصول سازگاری در طراحی سایت
    سازگاری در حقیقت روش ارائه مطالب مطابق با نسخه های قبلی و یا سایت های مشابه است که توان یادگیری و یا دوباره یادگیری کمتری از کاربر بخواهد. این به چه معناست ؟! زمانی که یک کاربر با وب سایت قدیمی شما رابـ ـطه برقرار کرده، تغییر واسط کاربری به یک رابط کاربری متفاوت، در حقیقت ذهنیت کاربر و استفاده کاربر از سایت شما را با مشکل روبرو میکند.

    بهترین روش طراحی سایت این است که ما بدانیم اولاً کاربران ما چگونه احساس راحتی بیشتری میکنند که نیاز کمتری به آموزش در زمان استفاده را داشته باشند و ثانیاً تغییرات مورد نظر را به آهستگی و در طی یک بازه زمانی طولانی مدت در نظر بگیریم تا کاربر بتواند آرام آرام با تغییرات انس بگیرد و یکدفعه دچار سردرگمی در ساختار جدید سایتتان نشود.

    این نکته را باید در نسخه های مجزا و یا بازخوردی متفاوت وب سایت خود نیز در نظر بگیرید و سازگاری را رعایت نمایید. به طور مثال طراحی سایت مجزا و یا رسپانسیو برای دیگر گجت ها و نمایش گرهای کوچک باید دارای عناصر و کارکردی شبیه به وب سایت اصلی باشد.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد طراحی سایت حرفه ای چرا بسیار مهم است؟
    ۳- طراحی وب سایت تمیز باشد!
    در اینجا منظور از تمیز بودن این است که شلوغ و پر رنگ و حاشیه نباشد! اگر به دنبال جلب اعتماد بیشتر کاربران سایت خود هستید، سعی کنید تا رعایت اصولی مانند ایجاد فضای خالی در وب سایت، رعایت ترکیب بندی و رنگ بندی متناسب با متون و قابل خوانا بودن محتوای ارائه شده به کاربر را همیشه در نظر داشته باشید.

    هیچ گاه کاربرد را فدای زیبایی ظاهری نکنید! ممکن است زمینه کمی با کنتراست پایین تر و نزدیک تر به رنگ متن شما به ظاهر زیبا تر بیاید ولی تا به حال این حالت را با زمانی که تفاوت رنگ زمینه و متن به صورت فاحشی با یکدیگر متفاوت است مقایسه کرده اید ؟! قطعاً کاربران میتوانند از تظاد بیشتر رنگ سیاه متن و سفید زمینه احساس راحتی بیشتری نمایند این در حالی است که در برخی از وب سایت ها، این موضوع فدای زیبایی ظاهری ( سلیقه ای ) یک طراح وب سایت می گردد.

    ۴- زمینه های یکسان در طراحی سایت داشته باشید.
    زمینه یکسان اینجا به معنای چارچوب و قالب یکسان در طول وب سایت خود است. اگر یک کاربر در صفحه ای محتوایی را مشاهده مینماید، توقع دارد با عبور به یک صفحه دیگر طی همان قالب قبلی محتوای جدید را مشاهده کند. این چه زمانی برای شما اهمیت بیشتری پیدا میکند ؟! فرض کنید یک کاربر قرار است یک بلیط از سایت شما خریداری کند، در صورتی که صفحه معرفی محصول با خرید محصول و فرآیند های فروش دارای تفاوت های زیادی باشد، اعتماد کاربر به وب سایت رو به کاهش میرود و احتمال نهایی نشدن یک خرید به همان اندازه کاهش پیدا میکند.

    حال این موضوع را میتوان در بستر سایت های محتوایی نیز مثال زد. شما همیشه باید در نظر داشته باشید که طراحی وب سایت شما به گونه ای نباشد که مخاطب برای مرور در صفحات شما همواره با یک چینش و ظاهری متفاوت روبرو شود. این در طراحی یک مثال است که میگویند یک صندلی در یک اتاق، یک اتاق در یک خانه، یک خانه در یک محله و یک محله در یک شهر معنا پیدا میکند. این به این معنا است که باید اصول و تناسب همیشه در طراحی از یک قاعده مشخصی پیروی کند و ساختار شکنی های غیر متعارف باعث سردرگمی مخاطب خواهد شد.

    ۵-با صدای خودتان در طراحی سایت صحبت کنید!
    همیشه، تقلید و پیروی کردن از دیگران، چیزی است که باعث حس بی اعتمادی به کاربر می گردد. شما حتماً دیده اید تجارت هایی را که از سعی میکنند خود را چه از نظر نام و عنوان و چه از نظر ظاهر شبیه رقبای موفقشان نمایند، نمونه زنده آن، سوهان حاج حسین و پسران! که در شهر قم، زبان زد شده است. در حقیقت این کار چیزی که در ذهن کاربراتان القا میکند یک تقلب است! این یعنی اینکه شما در جلب اعتماد کاربر خود موفق نبوده اید. بیشتر کارفرماها دوست دارند که طراحی وب سایتی شبیه به وب سایت های رقیب خود داشته باشد، این حرفه طراح وب سایت است که بتواند او را از خطرهای ایجاد شده برای ایجاد حس اعتماد کاربرانشان متوجه سازد.
     
    وضعیت
    موضوع بسته شده است.

    برخی موضوعات مشابه

    بالا