طراحی وب وب سایت چیست؟

سیده آمین ارمان

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2016/05/10
ارسالی ها
1,730
امتیاز واکنش
20,744
امتیاز
795
محل سکونت
البرز
درآمد زایی از وب سایت
مهمترین مزیت وب سایت ها ایجاد درآمد می باشد که به انگیزه مهم امروزه در جامعه جهانی که داشتن شغل و افزایش درآمد برای گذران امور زندگی ست، جان تازه ایی داده است. بسیاری از شرکت های در حال ورشکستگی حتی با راه اندازی وب سایت توانسته اند، بقای خود را تضمین نمایند. زیرا تعدد فروش آنها به این طریق چندین برابر شده است. همچنین این تعداد مشتری در صورت رضایت از کیفیت محصولات برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در طول زمان اندکی محصولات شما در کل یک شهر یا حتی کشور و یا حتی جهان معرفی خواهد شد.

درآمد زایی از وب سایت

راهکارهای زیادی برای درآمد زایی و افزایش فروش از طریق وب سایت وجود دارد. در این مقاله تعدادی از این راهکار ها را برای شما عزیزان شرح می نماییم و با شما به اشتراک می گذاریم.

در آمد زایی از طریق وب سایت، می تواند حتی بدون داشتن مکان تجاری، مغازه و یا شرکت نیز امکان پذیر باشد. شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت برای این منظور، اقدام به فروش اجناس خود نمایید.

یا حتی می توانید اجناس و کالا های خود را در فروشگاه های اینترنتی به فروش برسانید؛ به این روش حتی نیاز به داشتن سایت و حتی هزینه ثبت آگهی نیز نخواهید داشت!

شما باید ابتدا برای اینکه شروع به طراحی سایت نمایید، ابتدا مقالات مربوط به طراحی سایت حرفه ایو اصول بهینه سازی سایت را مطالعه نمایید. ، می توانید در تمام زمینه های طراحی سایت و بعد های آن، آموزش کافی و تئوریک را مطالعه نمایید.

بعد از طراحی سایت حرفه ای و رعایت اصول بهینه سازی سایت ، شما باید اقدام به جذب مخاطب برای وب سایتتان نمایید. که با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت برای تبلیغات اجناس، قطعا به سختی می توانید به این مهم دست پیدا نمایید. البته می توانید از شرکت های طراحی سایت و تجربیات آنها در این زمینه بهره بـرده و خود را به مخاطبان بیشتری معرفی نمایید.

سپس شاهد رونق کسب و کار خود طی زمان اندکی خواهید بود! تماس های زیاد، مشتریان زیاد و درخواست های زیاد! که قطعا هر شرکت و بنگاه تجاری به دنبال داشتن همچین مخاطبان و مشتریان خواهد بود.

نتیجه گیری: در آخر 8 کلید برای در آمد زایی از طریق وب سایت به شما معرفی می نمایم که با رعایت از آنها و مطالعه آنها می توانید تاثیر بزرگی در تجارت خود بگذارید:

طراحی سایت حرفه ایو رعایت اصول طراحی سایت
بهینه سازی سایت و رعایت اصول بهینه سازی سایت و سئو
رعایت قالب گرافیکی سایت و اصول طراحی گرافیکی سایت و HEO
داشتن محتوای خوب و مفید برای کاربران
داشتن سرعت در بارگذاری صفحات وب سایت
بروز رسانی مطالب وب سایت
ایجاد لینک در وب سایت های پر بازدید و تبلیغات خود در صفحات پر بازدید و جوامع مجازی
ارتباط با مشتریان و رعایت اصول CRM
 
  • پیشنهادات
  • سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    عدم محدودیت زمانی و مکانی در وب سایت چیست؟

    یک مزیت مهم دیگر وب سایت ها این می باشد که دیگر ارتباط ما با مشتریان و کاربران محدود به خیابان و محله اطراف شرکت ما نمی باشد. بعد جغرفیا و جبر جغرافیایی محدودت ارتباط با مشتری از بین رفته است، و مشتری با ارتباط با وب سایتما، به طور مجازی سفری به شرکت ما خواهد داشت، سفری که اما مجازی خواهد بود. همچنین مشتریان می تواند در هر زمان از شبانه روز که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، فعالیت و درخواست خود را انجام دهند.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    طراحی سایت به روش استاتیک چیست؟
    در طراحی سایت در این روش که مربوط به نسل اول طراحی وب سایت می باشد، سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که بعد از طراحی و نوشتن سایت، دیگر امکان تغییرات و ویرایش و بروز رسانی اطلاعات توسط مدیران سایت وجود ندارد؛ هر گونه تغییر نیاز به دانستن برنامه نویسی تحت نت می باشد و تغییرات باید توسط طراح سایت انجام شود.

    این روش از طراحی امروزه دیگر رواج ندارد چون روش داینامیک کاملا نسبت به این روش برتری دارد و تنها در مورد هزینه ی کمتر طراحی سایت به روش استاتیک، در بعضی موارد که وب سایت فقط جنبه ی نمایشی دارد، از آن استفاده می شود.
    طراحی سایت به روش داینامیک چیست؟
    در طراحی سایت به روش داینامیک، قابلیت در اختیار ما قرار گرفته است که ما بعد از تحویل سایت از طراح سایت، می توانیم با این قابلیت که CMS نامیده میشود ، می توانیم تغییرات را در وب سایت خود انجام دهیم؛ یا آن را به روز رسانی نماییم و یا به محتوای آن اضافه نماییم.

    در این روش برای مدیریت سایت دیگر نیازی به کد نویسی نمی باشد؛ برای کاربران و مدیران سایت می توان سطح دسترسی تعریف کرد؛ حتی مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان نیز می توانند مطالب خود را در سایت ثبت نمایند و در اختیار و اشتراک با سایر کابران قرار دهند. مثلا نسبت به یک محصول نظر سنجی قرار دهیم و نظر استفاده کنندگان را از آنها جست و جو نماییم.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    انواع وب سایت های استاتیک کدامند؟
    در طراحی سایت به روش استاتیک دو نوع و روش وجود دارد :

    روش اول نوشتن از طریق فایل های html می باشد. که طراح تمام قسمت ها و مراحل را به صورت کد از ابتدا تا انتها خواهد نوشت. زمان صرف شده برای این کد نویسی بسیار طولانی خواهد بود.

    روش دوم روش فول فلش می باشد. در این روش که از اسم آن پیداست طراحی سایت توسط فلش انجام می شود و طراح سایت فایل های html را به صورت فایل های فلش ایجاد و بر روی بستر اینترنت قرار می دهد. مزیت این روش نسبت به قبلی گرافیکی تر بودن آن می باشد.
    مزایا و معایب وب سایت های استاتیک چیست؟
    در طراحی سایت به این روش فقط دو مزیت وجود دارد که نسبت به داینامیک برتری دارد که البته در مقابل مزیت های فراوان داینامیک، این مزیت ها برتری حساب نمیشود.

    اول اینکه هزینه راه اندازی وب سایت با این روش بسیار اندک تر از روش داینامیک می باشد.

    دوم اینکه چون صفحات و قالب کلی سایت با هم طراحی شده است، تغییر کلی در این سایت ها بسیار ساده تر از روش داینامیک می باشد؛ زیرا در آنجا صفحات به صورت جداگانه طراحی شده اند.

    معایب این روش بسیار است. اول اینکه با توجه به هزینه کم طراحی سایت به این روش، هزینه پشتیبانی از آن بسیار بالاتر می باشد؛ ما در اینگونه وب سایت ها نمی توانیم تغییراتی ایجاد نماییم؛ همچنین نمی توانیم با کاربران ارتباط مستقیم بر قرار کنیم و کاربران نیز حق اضافه کردن مطالب به محتوای سایت را ندارد.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    انواع وب سایت های داینامیک کدامند؟
    همانند وب سایت های استاتیک، دسته دوم وب سایت ها نیز بر دو نوع می باشند. یک نوع آن وب سایت های فلش داینامیک می باشند، که همانند وب سایت های فول فلش، در طراحی خود از نرم افزار فلش استفاده میشود و که با توجه به گرافیکی بودن این وب سایت ها، باعث جلب نظر تماشاچی خواهند شد؛ اما باید این نکته را توجه داشته باشیم که موتور های جست و جو به راحتی نمی توانند محتوای فایل های فلش را بخوانند، در نتیجه نمی توانند به کاربران کمک نمایند که این وب سایت ها را جست و جو کنند، پس وب سایت های ما دارای بازدید کننده کمتر و رتبه ی پایین تری خواهند بود.

    نوع دیگر طراحی سایت از نوع داینامیک، مبتنی بر برنامه نویسی می باشد؛ این وب سایت های که امروزه بیشترین طراحی سایت موفق به این روش بوده است، برای موتور های جست و جو خوانا تر بوده و موتور های جست و جو می توانند کمک وافری به ما در پیدا کردن کاربران خود داشته باشند.

    می توان برای مثال برای سایت های فلش داینامیک در طراحی وب سایت برای یک آرتیست (بازیگر، ورزشکار، هنرمند و...) که فقط تنها متن جست و جو شده در وب سایت، نام ایشان می باشد، کاملا مناسب بوده زیرا برای این دسته از مراجعه کنندگان برای طراحی وب سایت ، طرحی گرافیکی از نکات ویژه برای آنها می باشد.

    برای مثال سایت های مبتی بر برنامه نویسی میتوان به سایت های که محتوا برای آنها بسیار مهم می باشد اشاره کرد، که البته این محتوا بارها و بارها در موتور های جست و جو سرچ خواهد شد. مثل انواع وب سایت های آموزش، وب سایت های خبری، وب سایت های دانش نامه و... از جمله این وب سایت ها می باشند.
    مزایا و معایب وب سایت های داینامیک چیست؟
    اگر بخواهیم مزایای این نوع طراحی سایت را نسبت به وب سایت های استاتیک نام ببریم، باید به لیست گسترده ایی اشاره کنیم.

    تعدادی از این مزایا را برای شما نام می بریم:

    مهمترین مزیت وب سایت های داینامیک این می باشد که دیگر وب سایت توسط خود کاربران قابل تغییر و به روز رسانی می باشند.

    می توانیم برای مدیریت وب سایت سطح دسترسی تعیین نماییم.

    حتی بازدید کنندگان می توانند نظرت خود را ثبت و حتی محتوایی به وب سایت اضافه کنند.

    هزینه پشتیبانی از آن بسیار پایین می باشد؛ اگر وب سایت شخصی باشد، خود ما می توانیم با آموزش اندکی در مبحث cms از آن پشتیبانی کنیم.

    تنها عیب این نوع طراحی وب سایت نسبت به طراحی سایت از نوع استاتیک، تنها هزینه راه اندازی اولیه می باشد، که این هزینه ی اولیه ارزشمند تر از هزینه های ثانویه ایی می باشد که سایت های استاتیک برای ما خواهند داشت.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    طراحی سایت به روش فول فلش چیست؟
    در طراحی سایت به رو فول فلش، از نرم افزار فلش استفاده می شود.

    اینکار باعث زیبایی و گرافیکی شدن در طراحی وب سایت ما خواهد شد، اما در عین حال این گرافیک زیبا و جذاب باعث این نتیجه نیز خواهد شد که وب سایت ما اصطلاحا سنگین شود و دیر تر برای کاربران نمایش داده شود.

    البته اصطلاح فول فلش در طراحی سایت استاتیک به کار می رود، در طراحی سایت داینامیک این روش را فلش داینامیک می نامند.
    این روش طراحی سایت برای ایجاد صفحات وب گرافیکی که قرار است در آن از عکس های متعدد و حتی فیلم و سایر رسانه های تصویری استفاده نماییم مناسب است، البته روشی بهینه نمی باشد! پس بهتر است از روش های حرفه ای طراحی سایت برای حتی اینگونه سایت ها استفاده نماییم.

    پیج رنک چیست؟
    مهمترین مسئله ایی که برای رتبه بندی سایت ها به آن اشاره می توان کرد، رتبه بندی آنها در موتور های جست و جو می باشد، که این رتبه بندی بسته به امتیاز های بدست آمده توسط وب سایت از قبیل : آمار بازدید ، محتوای مناسب، تعداد لینک ها و... می باشد.

    این آمار بازدید اگر واقعی باشد و اگر از طریق لینک ها و ارتباط های سایت با کلمات خاصی انجام بپزیرد، باعث میشود در کلمه خاصی سایت ما در رتبه ی بالایی در موتور جست و جو قرار بگیرد. مثلا شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا را اگر بخواهید در موتور جست و جوی گوگل با کلمه طراحی سایت جست و جو نمایید، در رتبه ی بالایی از لیست پیدا شده قرار خواهد گرفت، لینک هفتم از صفحه اول، که این نشان دهنده طراحی سایت خوب و محتوای آن و تعداد بازدید کافی می باشد. این رتبه بندی در سایت های خاصی ثبت می شوند که به اینها پیج رنکینگ نیز می گویند.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    افزایش پیج رنک
    مهمترین مسئله ایی که برای رتبه بندی سایت ها به آن اشاره می توان کرد، رتبه بندی آنها در موتور های جست و جو می باشد، که این رتبه بندی بسته به امتیاز های بدست آمده توسط وب سایت از قبیل : آمار بازدید ، محتوای مناسب، تعداد لینک ها و... می باشد.

    افزایش پیج رنک

    تمام این موارد می تواند مربوط به طراحی سایت حرفه ای باشد. یعنی ما می توانیم با طراحی سایت حرفه ایبه این نتایج دست پیدا کنیم.

    چند اصل مهم در افزایش پیج رنک عبارتند از:

    مهمترین اصل که باید برای افزایش و بهبود پیج رنک استفاده کرد، رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد؛ که می توانید با مطالعه بخش بهینه سازی سایت با این اصل آشنا شوید.
    همچنین رعایت HEO نیز می تواند تاثیر گذار در جذب مخاطبان باشد، که یکی از موارد امتیاز دهی به طراحی سایت و وب سایت، داشتن آمار بازدید زیاد است.
    بعد از رعایت این موارد شما باید اغدام به تبلیغ وب سایت خود در سایت های پر بازدید نمایید. تبلیغاتی که لینک وب سایت شما در آن قرار داشته باشد، البته توجه نمایید، لینک به کلمه ایی که مد نظر شماست که می خواهید نتیجه جست و جوی آن کلمه در اینترنت و موتور های جست و جو وضعیت بهتری پیدا نماید.
    نکته مهم دیگری که باید رعایت نماییم، تولید محتوای مناسب و ایجاد ارتباط بین این محتوا می باشد.
    نکته آخری که برای بهبود پیج رنک و بالا رفتن پیج رنک می توانیم به آن اشاره نماییم، داشتن صفحه های متناظر با وب سایتتان در جوامع مجازی مثل فیسبوک می باشد.
    شما با رعایت همین موارد قطعا می توانید به افزایش پیج رنک خود و بالا رفتن پیج رنک سایت خود کمک نماید. همچنین می توانید با تماس با شرکت طراحی سایت مبنا و استفاده از تجربیات این شرکت در بالا بردن رنک پیج خود تاثیر گذار باشید.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    مزایای طراحی وب سایت واکنش گرا

    طراحی وب سایت واکنش گرا در لاتین Responsive web design نامیده می شود ، گونه ای از طراحی سایت است که هدف آن نمایش مطلوب در تمام دستگاه ها اعم از تلفن همراه ،تبلت و کامپیوتر می باشد ، تا کاربران بتوانند بسته به نیاز خود براحتی به وب سایت دسترسی پیدا کنند.


    مزایای داشتن وب سایت واکنش گرا:

    افزایش بازدید از سایت ، همچنین افزایش فروش و رونق کسب و کار شما به دلیل استفاده روز افزون مخاطبین سایت از تلفن همراه.

    بالا رفتن ترافیک در موتور های جستجوگر . انعطاف پذیری، کلید موفقیت کسب و کار به خصوص کسب و کار آنلاین است .

    با طراحی سایت واکنش گرا دیگر نیاز به راه اندازی نسخه موبایل برای وب سایت شما نمی باشد و باعث کاهش هزینه می گردد.

    با طراحی سایت واکنش گرا دیگر لازم نیست نگران ورود کاربر با دستگاه های مختلف باشیم چون سایت شما تمام آنها را پشتیبانی می کند.

    سرعت بار گذاری این سایتها نسبت به وب سایت های دیگر بسیار بالاتر است.

    در استفاده از وب سایت هایی که برای تلفن همراه طراحی شده اند هم مشکلات و هم محدودیت های خاصی و جود دارد که وب سایت های واکنش گرا این مشکلات را ندارند.

    یکی از شرکتهایی که در طراحی وب سایت های واکنش گرا می تواند به شما کمک کند شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

    با استفاده روز افزون از موبایل و تبلت ، استفاده از سایت های واکنش گرا اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    معایب وبلاگ و مزایای وب

    وبلاگها از وب سایت ها فعال تر هستند و هر روز میلیونها وبلاگ تولید می شود. از نظر مطالب نیز این دو متفاوت هستند در وب سایت ها مدیر سایت تعیین می کند مطالب جدید کجا قرار گیرند در صورتی که در وبلاگ مطالب بر اساس تاریخ زیر هم قرار می گیرند.
    معایب وبلاگ:

    1. وبلاگ نسبت به وب سایت شخصی تر و غیر رسمی تر است.

    2. ارتباط مستقیم با کاربران در وبلاگ سخت تر است.

    3.وبلاگ ها به دلیل رایگان بودن ترافیک بالاتری دارند.

    4. سرویس وبلاگ ها اغلب با کندی مواجه هستند.

    5. در وبلاگ به صورت مستقیم امکان آپلود وجود ندارد.

    6. تعداد صفحات وبلاگ محدود است.

    7. وبلاگ دارای امنیت کمتری است.

    8. صفحات وبلاگ همیشه دارای تبلیغات هستند.

    مزایای طراحی سایت

    1. به راحتی خدمات و کالاهای شما را در دسترس کاربران قرار می دهد.

    2. وب سایت ها دارای اعتبار هستند.

    3. تبلیغات را در وب سایت ها می توان مدیریت کرد.

    4. تبلیغ در وب سایت دارای محدودیت زمانی نمی باشد.

    5. گرفتن نظر و انتقادات به راحتی انجام می شود.

    6. هدایت کاربران به وب سایت توسط موتور های جستجوگر.

    7. کسب درامد از طریق تبلیغ برای دیگران.

    8. سرعت بالاتر و امکان آپلود مستقیم در وب سایت.
     

    سیده آمین ارمان

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2016/05/10
    ارسالی ها
    1,730
    امتیاز واکنش
    20,744
    امتیاز
    795
    محل سکونت
    البرز
    مطالعات "جستجوی جهانی" در سال 2015

    در طول دوره سال 2014،استاندارد های جستجو (Searchmetrics) ، نتایج جستجو را در Google.de برای میلیون ها کلمه کلیدی به منظور پی بردن به چگونگی ظاهر شدن عناصر جستجوی جهانی در اغلب نتایج جستجو تجزیه و تحلیل کرد.

    یافته های کلیدی این تجزیه تحلیل به شرح زیر است:

    جستجوی جهانی به طور کلی: با توجه به مطالعه، 74٪ از تمام نتایج جستجو با عناصر جستجوی جهانی غنی شده اند که حدودا با آمار سال گذشته برابر است (76٪).

    نقشه ها: شما خواهید دید که جستجوی محلی هنگامی که به عناصر نقشه در میان نتایج جستجو نگاه می کنید در حال تغییر است. این آمار از 3.5 درصد به 9 درصد در سال 2014 افزایش یافته است ( به خط سبز در نمودار نگاه کنید).

    %D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2015.jpg


    خرید: Google Shopping ( که همچنین به عنوان فهرست محصولات آگهی( PLA ) شناخته می شود) از نظر رشد نسبی به عنوان برنده بود. در حالی که تبلیغات خرید یک سهم 5 درصد در ژانویه 2014 داشت، در دسامبر 2014 به 17٪ افزایش یافت.

    فیلم ها: فیلم ها هنوز هم رایج ترین عنصر جستجوی جهانی هستند، اما میزان اشتراک گذاری آنها در حال کاهش است. در ژانویه سال 2014، 57 درصد از تمام کلمات کلیدی نشان دهنده عنصر ویدیویی بود، اما در دسامبر 2014 این سهم به 47٪ کاهش یافت. در حالی که بخش عناصر ویدوئی یوتیوب با سهمی کمتر از 50 درصد شروع شد و در پایان سال به 87 درصد افزایش پیدا کرد.

    %D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2015-1.jpg


    تصاویر: عناصر تصویر ثابت بوده و دارای یک سهم 45 درصد در دسامبر 2014 بود.

    اخبار: عناصر اخبار نیز در یک سطح مشابه قرار داشت. اخبار، در ژانویه به 7 درصد از کلمات کلیدی، اضافه شد در حالی که این رتبه در دسامبر 2014 در سطح 5٪ بود
     

    برخی موضوعات مشابه

    بالا