طراحی وب مقالات طراحی وب/ سایت

وضعیت
موضوع بسته شده است.

☾♔TALAYEH_A♔☽

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/05/18
ارسالی ها
35,488
امتیاز واکنش
104,218
امتیاز
1,376
۱۰ راهکار طراحی سایت برای جلب اعتماد کاربر (قسمت دوم)
ارسال شده در تاریخ شهریور ۱۹, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
OJ91BD02.jpg

۱۹
شهریور
بازدید: 5

به این پست امتیاز دهید

در قسمت اول ۱۰ راهکار طراحی سایت برای جلب اعتماد کاربر ۵ راهکار را بررسی کردیم: ۱- به وعده های خود در طراحی سایت عمل کنید! ، ۲- رعایت اصول سازگاری در طراحی سایت، ۳- طراحی وب سایت تمیز باشد! ، ۴- زمینه های یکسان در طراحی سایت داشته باشید. ۵-با صدای خودتان در طراحی سایت صحبت کنید! در ادامه میخواهیم ۵ راهکار دیگر برای جلب اعتماد کاربر به وبسایت شما را ارائه نماییم.

۶- سایت را برای کاربران طراحی کنید، نه موتورهای جستجو
افراط در سئو، چیزی است که محبوبیت و القای حس اعتماد یک کاربر را خدشه دار میکند. سئو در طراحی سایت، نقش بزرگی را ایفا میکند، اینکه کدهای سایت به چه صورتی در سایت نمایش درآیند، کلمات کلیدی چگونه لینک شوند، تعداد استفاده از المان های مورد نیاز در هر صفحه و بسیاری از موارد دیگر هستند که در زمان طراحی سایت باید در سئو در نظر گرفته شود. اگر در این میان کاربر را فرآموش کرده باشید، تمام سعی خود را برای جلب اعتماد موتور جستجو به سایت خود به کارگرفته اید و این به معنای جلب اعتماد کاربر نیست!

کاربر با درک اینکه شما توانسته اید به موتورهای جستجو در اعلام نتایجش کلک بزنید و رتبه خود را در کلمات کلیدی که فقط برای جذب بازدید کننده به وب سایت شما در نظر گرفته شده و محتوای مورد جستجو را به درستی ارائه نمیکند، حس بی اعتمادی نسبت به سایت شما پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه این روش ها در بلند مدت، توسط موتورهای جستجو شناسایی میشوند و هر آنچه یک شبه به دست آورده اید، یک شبه از دست خواهید داد.

۷- انجام تغییرات به صورت آهسته در طراحی سایت
انسان به صورت معمول، از تغییرات ناگهانی دچار شک و تردید میگردد، حتی بعضاً در صورتی که این تغییرات برای خود انسان شناخته شده نباشد، یک حس درونی به او دست میدهد که باعث از دست رفتن اعتمادش نسبت به آن معلول میگردد. مثال جالب این عنوان، یک آزمایش است که در آن مهمانان یک هتل با مراجعه به پذیرش، با فردی در خصوص چگونگی اجاره اتاق صحبت میکنند، پس از چند کلام صحبت، مهماندار خودکار خود را به زمین می اندازد و زمانی که به زمین مینشیند تا آن را بردارد، فرد دیگری با ظاهری متفاوت خودکار به دست از پشت میز مهماندار بلند میگردد و به ادامه بحث با مهمانان هتل می پردازد. در اکثر موارد افراد متوجه این تغییر فرد نمی گردند و آن را ابراز نمیکنند ولی به صورت مشخصی حس گنگ و ناشناخته ای در ظاهرشان پدیدار میشود. این در حقیقت همان چیزی است که در طراحی سایت با تغییرات مدام، پیاپی و متنوع رخ میدهد.

این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد 5 روش جایگزین هوشمندانه برای منو های همبرگری در طراحی وب سایت
کاربر شما در هنگام مراجعه به وب سایتتان، میخواهد از رویکرد منطقی تغییرات که برای او قابل درک، تشخیص و دارای روندی آهسته باشد برخوردار گردد، پس سعی کنید به کاربران خود القا کنید که شما همان کسی هستید که در صفحه قبل هم بودید !

۸- طراحی سایت مطابق با تمایلات کاربر
هیچ انسانی دوست ندارد متوجه شود که فریب خورده است و یا مجبور به انجام کاری شود که نمیخواهد. اگر شما در ابتدای یک صفحه یک پاپ آپ تبلیغاتی در نظر گرفتید، در حقیقت به صورت مشخصی خواسته اید آن چیزی که خودتان میخواهید را به زور به کاربر نشان دهید! این حس خوبی برای کاربر ایجاد نمیکند. یا مثلاً اگر قرار است که با فروش این فایل، نیازمندی هایی از کاربر را برطرف سازید ولی این فایل حاوی آن نیازمندی ها نیست، مصداق اصلی تقلب در سایت را پدید آورده اید.

با کاربران خود صادق باشید، همان چیزی را ارائه کنید که میگویید، همان چیزی را بسازید که کاربر میخواهد تا حس اعتماد کاربر را نسبت به خود زنده نگاه دارید.

۹- فرآیند های سایت را ساده طراحی کنید، نه ساده لوحانه!
همیشه توجه کنید، طراحی سایتی که بتواند به سادگی و با کمترین فرآیند های کاری به مخاطب آن چیزی که باید را ارائه کند، این نیست که شما کاربر را احمق فرض کنید! توضیح واضحات، بیشتر از اینکه کارکرد مثبتی داشته باشد، باعث ایجاد حس توهین به کاربر شما خواهد شد. سعی کنید مواردی را که کاربر خود میتواند به سادگی کشف نماید را برای کاربر نگاه دارید تا لـ*ـذت درک و کشف آن را کسب نماید.

اینکه در تمام صفحات و فرآیند های کاری شما بخواهید توضیحات اضافه ای درج کنید مسئله خوبی در حذب اعتماد کاربر نخواهد بود.

۱۰ – در شخصی سازی مطابق با تمایلات کاربر زیاده روی نکنید!
چیزی که امروزه در جدیدترین مقالات علمی طراحی سایت مشاهده میشود، فرآیند های تشخیص خودکار سلایق کاربر از طریق بازخوردهای کار با یک وب سایت است که مطابق با آن بتوان به ارائه محتوا و یا شکل ظاهری یک وب سایت پرداخت. در درجه اول به نظر ایده بسیار جالب و کاربردی می آید، اما همیشه یک نقطه بحرانی همراه خود خواهد داشت و آن این است که تا چه زمانی و چه مقداری از چه اطلاعاتی را میتوان از کاربر جمع آوری نمود که به او حس ورود به حریم خصوصی و ردیابی او را ندهد.

اگر میخواهید در طراحی سایت خود از این سیستم ها استفاده نمایید، همیشه مراقب این موضوع باشید که اعلام شناخت کامل از کاربر و ارائه محتوا مطابق با تمایلاتش، در بطن خود حس جاسوسی از کاربر را نیز میتواند القا کند.



منبع: فناوری اطلاعات ام البنین
 
  • پیشنهادات
  • ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    قبل از شروع طراحی سایت به این نکات توجه کنید!
    ارسال شده در تاریخ شهریور ۲۶, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    26.jpg

    ۲۶
    شهریور
    بازدید: 15

    به این پست امتیاز دهید

    قبل از راه اندازی یک وبسایت ابتدا باید به مواردی فکر کنیم و لحظاتی را به این مسئله اختصاص دهیم که در مسیر طراحی سایت مورد استفاده خواهند گرفت. این تفکر ابتدایی موجب میشود تا طراحی سایت به بصورت برنامه ریزی شده و طبق خواسته های شما کار خود را آغاز نموده و همچنین این اطمینان به شما داده میشود تا بهترین سایت بر اساس نیازهایتان طراحی شود.

    ما میخواهیم در این مقاله شما را با نکاتی که قبل از ایجاد یک وبسایت باید در نظر داشته باشید آشنا کنیم :

    1. هدف از طراحی وب سایت
    2. مخاطبان شما
    3. لوگو و نام تجاری مورد نیاز
    4. بودجه شما
    5. مطالب و محصولات
    6. اهمیت بهینه شدن سایت( سئو ) و قرار گرفتن در صفحات اول گوگل
    7. به چه میزان میتوانید زمانتان را به وب سایتتان اختصاص دهید؟
    هدف از طراحی سایت
    تفکر درباره هدف ایجاد یک وبسایت از مهترین نکات قبل از ایجاد وبسایت می باشد و اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که “هدف من از طراحی سایت چیست “.جواب سوال باید برای خودتان واضح باشد،اگر مغازه ای دارید و یا خرده فروش هستید هدف شما فروش محصولاتتان است.

    در هنگام راه اندازی یک وب سایت اولین پرسشی که باید از خود بپرسید این است که ” هدف از طراحی سایت چیست؟” جواب این سوال کاملا واضح است. اگر شما خرده فروش هستید هدف شما فروش محصولاتتان است. اما اگر تمایل دارید که وب سایتی بروشور مانند داشته باشید، طراحی یک صفحه وب برای شما کافیست. این یک شروع خوب است . اما استفاده از افکار خاص تر و ویژه تر، در طراحی یک وبسایت مناسبتر به شما کمک خواهد کرد.

    قبل از اقدام به طراحی سایت این سوالات در ذهن شما وجود دارد : چگونه محصولاتم را بفروشم؟چگونه ایده جدید برای فروش پیدا کنم؟ به چه مقدار میتوانم فروش کنم؟ آیا روشی برای افزایش فروش محصولاتم وجود دارد؟

    ما به تمامی پرسش های شما پاسخ خواهیم داد اگر قبل از اقدام به طراحی سایت بصورت کامل هدف خود را تعیین نمایید. به عنوان مثال فروشگاه لباس دارید و میخواهید با ایجاد یک وبسایت فروش خود را افزایش دهید. ابتدا باید درک کاملی از سایت مورد نظر در ذهن خود داشته تا بتوانید ایده خود را به ما برسانید. بودن کسانی که برای طراحی سایت هزینه کردند ولی چون هدف مشخصی نداشتند با شکست مواجه شدند.



    مخاطبان شما
    مخاطبان من چه کسانی هستند؟ این سوالی هستند که بعد از ایجاد هدف باید آن را در نظر داشته باشیم. آیا مخاطبان من کاربران کودکان ونوجوانان هستند؟ و یا شرکت های دولتی و غیر دولتی؟و یا همه افراد؟

    همیشه سعی کنید بمنظور نزدیک شدن به هدف خود مشتریان و مخاطبان خود را قبل از طراحی سایت شناسایی کنید تا سایتی کاربرپسند برای بازدیدکننده ها فراهم شود. پس هدف خود را از بازاریابی مشخص کرده و انتظار این را هم نداشته باشید همه افراد از شما خشنود باشند.

    لوگو و نام تجاری مورد نیاز
    ممکن است در ابتدای کار نام تجاری بسیار قوی برای خود داشته باشید، اما اگر اینطور نباشد شرکت طراح وبسایت شما باید لوگو و نام تجاری برای شما طراحی کند و آن را در سایت شما قرار دهد.

    یک نام تجاری عالی اگر بصورت کاملا صحیح استفاده شود می تواند احساس اطمینان را در مشتریان شما بوجود آورده و این اطمینان را به آنها خواهد داد که شما در زمینه خود یک شرکت کاملا حرفه ای هستید.

    به عنوان نمونه می توانید به برند هایی توجه داشته باشید که اگر با چند برند دیگر کنار هم باشند شما آن برند مشهور مورد نظر خود را انتخاب خواهید کرد. چون کاملا به شما احساس اطمینان داده و شناخته شده است. میتوان گفت که حاصل احساس شناخت اعتماد است.

    همه ما بطور طبیعی به کسانی اعتماد می کنیم که قبلا شناخت از آنها داشته باشیم. شناخته شدن نام تجاری نیز بدین گونه است و مشتریان به سایتی که شناخته شده باشد بیشتر اطمینان میکنند. شما باید نام تجاری خود را در هرجایی که میتوانید استفاده کنید مانند: کارت ویزیت، بروشورها، لباس کارکنان، جشنواره ها و…. . چه چیزی بهتر از این است که مشتری قبلا نام تجاری یا همان لوگوی شما را دیده باشد؟

    بودجه شما
    قبل از انجام طراحی سایت به بودجه خود توجه داشته باشید. بودجه شما بخش مهمی از تعیین موفقیت شماست. شما هرچه بودجه بیشتری داشته باشد در نتیجه میتوانید سریع تر و با درآمد بیشتر به هدف خود برسید. البته غافل نشوید که باید باید بودجه خود را مدیریت کرده و طبق نیازهایتان و با برنامه ریزی استفاده کنید.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد برندینگ و شبکه های اجتماعی
    شما باید در نظر داشته باشید که چه کاری میخواهید انجام دهید و چه مقدار هزینه برای اینکار لازم است. اگر هدف کلی و بالایی را دنبال می کنید باید در ابتدای کار به فکر لوگو اختصاصی، بروشور های تبلیغاتی و دیگر موارد برای برندسازی را باشید تا هزینه ای که می کنید بی نتیجه نماند.

    برای هدف های بزرگ خود عجله نکنید! اگر بودجه کافی برای اهداف خود را ندارید بهتر است با عجله جلو نروید چون با اینکار فقط پول خود را هدر خواهید داد.

    مطالب و محصولات
    مطالب و محتوای خوب یکی دیگر از رموز پیروزی شما میباشد به این دلیل که مشتریان در ابتدا باید بدانند که به چه دلیل در سایت شما هستند و دنبال چه چیزی هستند. شما اگر مطالب و محتوای صحیح در وبسایت خود درج نکرده باشید لـ*ـذت یک وبگردی را از کاربران خود گرفته و آن هارا از سایت خود بیزار نموده اید. این سخن همیشه یادتان باشد که کاربر لطف کرده و به سایت ما آمده است. مثالی در این مورد میزنیم:
    وقتی مهمانی قرار است به خانه شما بیاید، تمام اقدامات لازم را برای آن مهمان را انجام خواهید داد. این اقدامات از قبیل رسیدگی به خود و منزل ایجاد یک فضای زیبا و مناسب از همه مهمتر یک پذیرایی خوب می باشد که این اقدامات هرچه بهتر صورت گیرد مهمان نیز احساس راحتی و خوشی بیشتری را خواهد داشت و اگر این مسائل را نادیده بگیریم شاید دیگر آن مهمان را در خانه خود نبینیم!

    بازدیدکننده نیز همینگونه است. سعی کنیم در سایت خود از محتوای خوب و رضایت بخش بازدیدکننده عکس های زیبا و خاص و یا ویدیو های کاربر پسند استفاده کنیم تا بار دیگر این مهمان گرانبها را در سایت خود ببینیم!

    اهمیت بهینه شدن سایت ( سئو ) و قرار گرفتن در صفحات اول گوگل
    سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات سایت شما در اینترنت می باشد که توصیه می شود قبل از طراحی سایت بودجه ای مختص این علم با ارزش کنار گذاشته شود. در دنیای ما همه چیز درحال روی آوردن به ربات و اینترنت است بطوری که افرادی هستند که صبح زود از خواب بلند شده و حوصله خرید نان برای صبحانه را ندارد. این افراد با رجوع با موتور جتسجوگر گوگل و با جستجوی کلمه “خرید نان بربری در تهران “ اهمیت وجود اینترنت را دوچندان می کنند. شاید به ذهن کمتر کسی رجوع کند که میتوان از اینترنت نان هم خرید! اما این عمل ممکن است.

    باتوجه به مثال بالا اگر فردی این کلمه را جستجو کند از همان لینک های صفحه اول چند تایی را باز کرده و اگر خرید بصورت آسان انجام گیرد این خرید را انجام خواهد داد و اگر از نان این سایت راضی بوده باشد دفعات بعد به احتمال زیاد نام آن سایت در خاطرش باقی خواهد ماند و آنرا به دوستان خود نیز توضیه خواهد کرد.چه چیزی بهتر از این و چه چیزی بهتر از برند شدن.

    به چه میزان میتوانید زمانتان را به وب سایتتان اختصاص دهید؟
    برای سایت خود وقت بگذارید. هرچقدر که در توان دارید این عمل رابـ ـطه مستقیمی با موفقیت سایت شما دارد.

    وقتی طراحی سایت شما تمام شده باشد دیگر وقت آن رسیده است که به عنوان یک مشتری به سایت خود سر زده و از امکانات و ویژگی های سایت خود مطلع شوید و همچنین این سوال را از خود بپرسید که آیا من به عنوان یک مشتری وارد این سایت میشدم آیا از نوع طراحی نوع محتوا، سرعت سایت و موارد دیگر راضی بودم یا خیر.

    سعی کنید هر روز به میزانی که میتوانید به وبسایت خود سر زده و مطالب جدیدی مرتبط با عنوان سایت خود درج کنید و همچنین به ایمیل ها و یا سوالات کاربران خود پاسخ دهید. این عامل سبب میشود تا سایت شما همیشه بروز بوده و بازدیدکنندگان زیاد و در نتیجه درآمد زیادی از سایت حاصل شود.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    ۸ نکته برای صفحه درباره ما یک کسب و کار اینترنتی
    ارسال شده در تاریخ شهریور ۲۷, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    01110.jpg

    ۲۷
    شهریور
    بازدید: 6

    به این پست امتیاز دهید

    اگر از سایت های مختلف دیدن کرده باشید حتما به صفحه درباره ما دقت کردید. واقعیت این است که صفحه درباره ما بسیار مهم است چون کسب و کار اینترنتی شما را به افراد و بازدیدکنندگان معرفی می کند و دقیقا به آن ها می گوید شما چه کاری انجام می دهید. در طراحی صفحه درباره ما دقت کنید چون در اعتماد افراد به سایت بسیار تاثیرگذار است. اکثر افراد با دیدن این صفحه اطلاعاتی درباره سایت شما کسب می کنند، بنابراین در این مقاله قصد دارم ۸ نکته برای صفحه درباره ما یک کسب و کار اینترنتی برای شما بیان کنم.

    نکاتی مهم در ساخت صفحه درباره ما در وب سایت یک کسب و کار اینترنتی
    ۱- همه چیز درباره خود بگویید
    شما باید داستان کسب و کار اینترنتی خود را بگویید. به یاد داشته باشید، بازدیدکنندگان کنجکاو هستند تا در مورد شما یاد بگیرند چه کاری انجام می دهید و چگونه می توانید زندگی آن ها را بهتر کنید. بسیار هیجان انگیز توضیح دهید چه کاری انجام می دهید و کسب و کار اینترنتی شما به حل مسایل افراد کمک می کند. ببینید شما در صفحه درباره ما باید به این سوالات پاسخ دهید:

    کسب و کار اینترنتی شما چگونه آغاز به کار کرد؟

    بنیانگذاران کسب و کار اینترنتی شما چه کسانی هستند؟

    چه چیزی به شما ایده برای شروع کسب و کار اینترنتی داد؟

    اهداف کسب و کار اینترنتی شما چیست؟

    چه چیزی به شما انگیزه در کسب و کار اینترنتی می دهد؟

    ۲- هدف وب سایت شما را بنویسید
    صفحه “درباره ما” صفحه ای است که شما می توانید محصولات و خدمات خود را نمایش دهید و بگویید چه چیزی باعث شد، بازدید شما افزایش یابد. دقیقا به بازدیدکنندگان بگویید چه چیزی می توانند از وب سایت انتظار داشته باشند. اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود بنویسید. باید بازدیدکنندگان شما احساس کنند سایت شما بهترین سایتی است که وارد شدند. توضیح دهید که چه چیزی باعث تمایز کار شما از رقبا می شود و همچنین بیان کنید چرا مشتریان از محصولات و خدمات شما خرید می کنند.

    ۳- فرمی در صفحه درباره ما وجود داشته باشد
    ببینید حتی اگر صفحه درباره ما محبوب ترین صفحه در سایت شما نباشد اما باز هم تعدادی از افراد از این صفحه دیدن می کنند. اگر شما فرمی را در این صفحه قرار نداده باشید، به احتمال زیاد افراد هرگز به این صفحه بر نمی گردند. وجود یک فرم، بازدیدکنندگان را جذب می کند تا نظراتشان را همراه با ایمیل به شما ارسال کنند. شما می توانید با داشتن ایمیل افراد، برای آن ها در هفته مطالبی را ارسال کنید و به این ترتیب با مشتریان ارتباط برقرار کیند.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد نقش ویدیو در طراحی سایت
    ۴- از عکس در صفحه درباره ما استفاده کنید
    مغز انسان می تواند ۶۰ هزار بار سریعتر از عکس، متن را پردازش کند. برای اینکه نتیجه خوبی برسید بهتر است از متن های طولانی در این صفحه استفاده نکنید، چون اکثر مردم فرصت خواندن متن های طولانی را ندارند. از متن های کوتاه تر استفاده کنید، همچنین متن ها را به صورت تیتر بنویسید و از عکس و فیلم استفاده کنید.

    ۵-در صفحه درباره ما بازدیدکنندگان را به محصولات محبوب هدایت کنید
    صفحه درباره ما، بهترین مکان برای نمایش محبوب ترین پست های وبلاگ، دسته بندی محتوا و محصولات با کیفیت بالا است. به خوانندگان بعد از یادگیری کسب و کار اینترنتی شما، توصیه ها را انجام دهید.

    ۶- در صفحه درباره ما آدرس شبکه های اجتماعی را ذکر کنید
    امروزه با پیشرفت اینترنت، بیشتر افراد وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند به همین دلیل حتما آدرس شبکه های اجتماعی خود را در صفحه درباره ما بیان کنید.

    ۷-اطلاعات را مختصر بنویسید
    در صفحه درباره ما سعی کنید اطلاعات را طولانی ننویسید. اطلاعاتی که در این صفحه می نویسید حدودا ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه باشد.

    ۸- اطلاعات تماس را بنویسید
    در صفحه درباره ما اطلاعات تماس مثل شماره تلفن، آدرس ایمیل را بنویسید تا اگر بازدیدکنندگان سوال یا پیشنهادی داشته باشند با شما در میان بگذارند. شما می توانید از نظرات سازنده افراد در جهت بهبود کسب و کار استفاده کنید چون گاهی افراد نظراتی می دهند که به فکر افراد تیم شما نرسیده است. حال تصور کنید وقتی افراد بیشتری پیشنهادات خود را بیان کنند چقدر در بهبود کسب و کار شما تاثیر گذار است.

    صحبت پایانی
    در این مقاله برای شما بیان کردم که صفحه درباره ما در سایت شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما در این صفحه باید همه اطلاعات مهم را به بازدیدکنندگان ارایه دهید باید ذکر کنید اهداف کسب و کار شما چه چیزی است و کسب وکار شما چه نیاز مخاطب را برطرف می کند. بازدیدکنندگان باید وقتی وارد سایت شما می شوند احساس کنند سایت شما بهترین سایتی است که تا به حال دیده اند. باید برای مخطبان توضیح دهید چه تفاوتی با رقبا دارید. در صفحه درباره ما از متن های کوتاه به صورت تیتر وارد استفاده کنید. استفاده از عکس و فیلم در این صفحه بسیار تاثیرگذار تر از متن است چون افراد حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارند. همچنین سعی نمایید اطلاعات تماس مثل شماره تلفن، آدرس ایمیل، آدرس شبکه های اجتماعی را هم برای بازدیدکنندگان بنویسید.

    منبع : آترین وب
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    اهمیت طراحی سایت در شبکه های اجتماعی
    ارسال شده در تاریخ مهر ۲, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    787790_150-02.jpg

    ۰۲
    مهر
    بازدید: 4

    به این پست امتیاز دهید

    امروز می خواهیم در مورد شبکه های اجتماعی و طراحی سایت این مطلب را به اشتراک بگذاریم. طراحی سایت دارای اصول و استانداردهایی است که اگر این اصول و استاندارد در طراحی سایت شما رعایت شود می توانند موفقیت برای بالا بردن آمار بازدیدکننده ها را در پی داشته باشد و به عبارت دیگر تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد.

    در دنیای امروزی شبکه های اجتماعی به طوری همه گیر شده است که تمامی خبرها در عرض چند ثانیه به کل دنیا مخابره می شود. پس می توانید از شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را داشته باشید و در کنار آن مدیریت صحیح و درست شبکه های اجتماعی باعث رونق بیزنس شما خواهد شد و آثار آن را در فروش های خود خواهید دید.

    شبکه های اجتماعی
    برای شبکه های اجتماعی معیار ها و فاکتورهایی وجود دارد که باید به آن توجه بسیاری شود. همه ما می دانیم بیشتر شبکه های اجتماعی به صورت بصری می باشند. در مورد شبکه های اجتماعی نظیر linkedin ، facebook ، Instagram باید محتوا و تصاویر به حدی مطلوب باشد که کاربران را جذب کند.

    662-405x405.jpg


    در ادامه می خواهیم در استفاده صحیح از تصاویر و محتوا را در شبکه های اجتماعی توضیح دهیم:

    سایز تصویر:
    برای استفاده از عکس ها باید به اندازه آنها توجه کنید در شبکه های اجتماعی اندازه عکس ها ۸۰۰*۶۰۰ یا کوچکتر از این اندازه استفاده کنید. این اندازه از تصاویر و عکس ها مطلوب است چون بیشتر کاربران با دستگاه های مختلف نظیر موبایل یا تبلت استفاد می کنند به همین دلیل انتخاب این اندازه برای هر صفحه نمایشی مطلوبیت دارد.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد ۲۰ نمونه مشهور از طراحی سایت با وردپرس
    محتوای تصویر:
    یکی دیگر از فاکتورهای مهم در پست های شبکه های اجتماعی، محتوا است. با دقت و هوشمندانه باید متن مربوطه را انتخاب کنید تا برای کاربران و مخاطبان جذاب باشد. محتواها باید دارای ارزش بالایی باشد تا مخاطبان از خواندن آن حس خوب داشته باشند. این محتوا دریچه تعامل با مخاطبان شما خواهد بود و خیلی سریع می تواند برای وب سایت شما تبلیغاتی داشته باشد.

    نکته ی دیگر در زمانی که محتوا را تولید کردید و عکس مورد نظر را انتخاب نمودید. حتما با استفاده از فتوشاپ لوگوی خود را در عکس و تصویر قرار دهید. این امر باعث می گردد که با مخاطب با لوگوی شما آشنا شود و هم چنین عکس و محتوای شما به راحتی دیگران از آن کپی برداری انجام ندهند.

    میزان مخاطبان در شبکه های اجتماعی بسیار بالا است. شما به راحتی می توانید که تصاویر مربوط به بیزنس وب سایت خود در این فضاها انتشار دهید. مثلا درنظر بگیرید که می خواهید برای کاربران وب سایت شما یک کد تخفیف دهید . با انتشار عکس و محتوا در شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید به همه کاربران اطلاع رسانی کنید و آنها را از این تخفیف مطلع کنید.

    همیشه به یاد داشته باشید زمانی که طراحی سایت را انجام می دهید. در وب سایت خود جایگاهی را برای آیکون های شبکه های اجتماعی قرار دهید تا دسترسی کاربران به آن راحت باشد. این امر سبب می شود تا کاربران در شبکه های اجتماعی شما جوین شود و خیلی سریع از اتفاق های وب سایت شما آگاهی پیدا کنند و به وب سایت شما مراجعه کنند. پیامد این کارها ، بالا رفتن ترافیک وب سایت شما خواهد بود.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    ۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید
    ارسال شده در تاریخ مهر ۵, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    18258-NRW66Q1.jpg

    ۰۵
    مهر
    بازدید: 20

    به این پست امتیاز دهید

    من در دهه پیش طراح وب سایت مستقل بودم و روزهایی وجود داشت که مجبور شدم از این کار استعفا بدهم. طراحی وب سایت مستقل و یا هر شغل مستقل دیگر به معنای کار کردن در خانه و برنامه ریزی انعطاف پذیری نمی باشد. موارد خیلی سختی در این شغل طراحی سایت مستقل وجود دارد.

    شغل طراحی وب سایت مستقل دارای بالا و پایین هایی می باشد. این شغل نیازمند افرادی با ویژگی پایداری و صبر هستند تا در این راه موفق شوند. من درباره طراحی سایت مستقل موارد زیادی را شنیده ام. مواردی وجود دارد که مردم فراموش کرده اند تا درباره طراحی سایت مستقل به شما بگویند.

    ۱٫ افت و خیزهایی در درآمد شغل طراحی سایت مستقل وجود دارد
    زمانی که شغل طراحی وب سایت مستقل را انتخاب می کنید، باید به یاد داشته باشید که شما دارای یک درآمد همیشگی نیستید- افت و خیز های در این مورد وجود دارد. گاهی اوقات کار و پروژه های طراحی سایتی زیادی را در اختیار دارید و گاهی هم حتی یک پروژه طراحی وب سایت به شما پیشنهاد نمی شود.

    این مشکل هم برای طراحان وب سایت با تجربه و هم مبتدیان این شغل روی می دهد. شما باید توسط پس انداز کردن و برنامه ریزی، این شرایط را کنترل کنید.

    زمان هایی که با پروژه های زیاد طراحی سایت سرتان شلوغ می شود را نیز پیش بینی و برنامه ریزی کنید. طراحان وب سایت مستقل دیگری را بشناسید تا در این مواقع مشتریان طراحی سایت را به آن ها ارجاع دهید، مطمئن باشید که آن ها هم این کار را برای شما انجام خواهند داد.

    ۲٫حقوق و درآمد این شغل، بسیار متغایر می باشند
    با وجود افت و خیز هایی که در قسمت قبلی در شغل طراحی وب سایت مستقل اشاره کردیم، این مورد را به یاد داشته باشید که چک های پرداخت هزینه های پروژه طراحی وب سایت شما ۳۰ روز تا ۶۰ روز بعد از اتمام پروژه طراحی سایت وصول می شود.

    خیلی مهم است که یک بودجه تجاری برای خود در نظر بگیرید. به هزینه هایی که در شغل طراحی وب سایت مستقل تان نیاز است فکر کرده و برنامه ریزی کنید: حق اشتراک نرم افزارهای ADOBE، اشتراکات مجله های حرفه ای طراحی وب سایت، سرویس هنرهای استوک، مالیات و کامپیوترهای جدید در هر سال. این هزینه ها را با هم جمع کرده و بر تعداد ماهای سال یعنی ۱۲ ماه تقسیم کنید، از این رو متوجه می شوید که هر ماه باید چه مقدار پول را ذخیره کنید.

    ۳٫زمان بندی در طراحی وب سایت مستقل
    یکی از مشکلات طراحی سایت مستقل این است که باید بر اساس برنامه ریزی خودتان کار کنید. آیا باید جمعه ها را به استراحت بپردازید؟

    این مورد خیلی هم آسان نیست. زمان بندی، بستگی به پروژه طراحی وب سایتی دارد که روی آن کار می کنید. اگر سرتان شلوغ باشد، ممکن است روزها تا دیر وقت و حتی شب ها نیز کار کنید. این روند ممکن است برای مبتدیان که سرعت کمی دارند نیز وحشتناک باشد.

    مورد بعدی که در شغل طراحی سایت وجود دارد، زندگی شخص می باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام افراد در منزل تان نوع شغل شما را درک می کنند و به زمان بندی و محل کارتان احترام قائل می شوند. به عنوان مثال اگر همسرتان ساعت ۴ از کار باز می گردند و شما هنوز ۳ ساعت به پایان کارتان وجود داشته باشد، نباید توسط همسرتان از کار خارج شوید و حواس تان پرت شود.

    ۴٫شما باید مانند یک تاجر زیرک و باهوش باشید
    یکی از مزیت هایی که در شغل طراحی وب سایت مستقل وجود دارد، این است که در کاری که مهارت دارید، می توانید بدرخشید. اگر یک طراح وب سایت مستقل هستید، می توانید تمام روز طراحی کنید و خلاق باشید.

    البته باید مانند یک تاجر زیرک و باهوش نیز باشید. زندگی و عمر شما بستگی به این موضوع دارد. اگر مسائل اقتصادی در شغل طراحی وب سایت مستقل وجود دارد که نمی توانید از پس آن بر بیایید، کمک بگیرید. یک CPA را استخدام کنید تا مالیات و حسابداری شما را انجام دهد، کلاس های آنلاینی را شرکت کنید و یا در دانشکده محلی خود در رشته حسابداری تجاری ثبت نام کنید و اطمینان حاصل کنید که یاد می گیرید چگونه پروسه نقدینگی را در تجارت خود اداره کنید.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد طراحی سایت با وردپرس و ۶ مزیت آن
    ۵٫مردم ممکن است کار و شغل شما را درک نکنند
    خیلی از مردم معنی مستقل کار کردن در منزل را نمی فهمند. البته توضیح دادن این شغل طراحی سایت مستقل به دیگران هم می تواند مشکل نیز باشد. اگر شغل شما طراحی وب سایت و یا مربوط به هنر خلاقیت باشد، دوستان و آشنایان شما کمتر این موضوع را متوجه می شوند.

    ۶٫شروع و پایان هر کاری در طراحی وب سایت به دست شما است
    شما رئیس خودتان هستید. زمانی که یک مشتری سایت عصبانی با شما تماس می گیرد، می توانید این اتفاق را کنترل کنید، نه اینکه تماس را به سرپرست خود ارجاع دهید.

    موارد و وظایف دیگری نیز در شغل طراحی وب سایت مستقل وجود دارد که بر عهده شما می باشد. شما باید به تنهایی خود را بسط داده و پروژه های طراحی وب سایتی را بیابید. شما باید اطمینان حاصل کنید که صورتحساب ها در زمان موعد پرداخت می شوند. شما باید مطمئن باشید که قراردادها آماده و امضا شده هستند. شما باید با هر بخش از تجارت تان در ارتباط باشید و آن ها را کنترل کنید.

    ۷٫باید برای خود نظم و انضباطی را نیز فراهم کنید
    حواس پرتی برای طراح وب سایت مستقل، یک دشمن بی رحم می باشد. این مورد در طراحی وب سایت مستقل نیاز به نظم شخصی دارد تا با این حواس پرتی ها مبارزه کنید. چه شما در یک کافی شاپ کار کنید و یا در منزل، فرقی ندارد، اجتناب از حواس پرتی ها یکی از بخش های مهم کاری هر روزتان می باشد.

    قوانینی را برای خود وضع کنید: هر چقدر هم که هوای بیرون مطلوب باشد، سگم را به پیاده روی نمی برم، یا FACEBOOK خود را چک نمی کنم. این حواس پرتی های کوچک، زمان را از شما می گیرد و نمی گذارد که به طور مفید کار کنید.

    ۸٫ مردم درباره کار شما دچار سوء تفاهم می شوند
    متاسفانه مردم شغل طراحی وب سایت مستقل را بد تعبیر می کنند.

    از جایی که درآمد شما دارای افت و خیز می باشد، خیلی سخت است تا برای بانک این امر را برای گرفتن وام خانه و یا ماشین، توضیح دهید. بهترین موردی که در این امر به شما کمک می کند همان موردی است که در شماره ۲ توضیح دادیم: پس انداز، پس انداز، پس انداز.

    ۹٫هزینه ها ممکن است باعث زایل شدن سود و بهره شما شود
    هزینه های مخفی طراحی وب سایت مستقل می تواند بسیار گران باشد. خیلی از طراحان وب سایت مستقل نیاز به تجهیزات برای شروع کار دارند، به این موضوع، هزینه های مالیاتی را نیز بیافزایید.

    هر دلاری که درآمد زایی می کنید، برای خود شما نیست. به همین دلیل، من طراحی وب سایت مستقل را بعد از دانشگاه شروع کردم و به سرعت به آن پایان دادم، زیرا هزینه های این شغل برای من بسیار زیاد بود. از این رو بعد از چند سال تجربه روی برقراری تعادل میان هزینه ها و درآمد هایم، دوباره شروع به طراحی وب سایت مستقل نمودم.

    ۱۰٫شغلی است که می توانید به دلخواه انتخاب و به دلخواه آن را ترک کنید
    رازی که در شغل طراحی سایت مستقل وجود دارد این است که طراحان مستقل وب سایت، آرزوی کار در شرکت را دارند و کارمندان شرکت طراحی وب سایت آرزوی شغل طراحی وب سایت مستقل را دارند.

    این مورد می تواند به عنوان شغل پاره وقت و یا تمام وقت برای طراحان وب سایت محسوب شود. این راه خیلی هم آسان نیست، زیرا باید تجارت و نامی را برای خود در شغل طراحی وب سایت مستقل، فراهم آورید.

    شغل طراحی وب سایت مستقل، شغلی است که به دلخواه می توانید انتخاب کنید. اگر این شغل را دوست دارید، به دنبال آن بروید، و اگر هم مخالف آن هستید، می توانید از این شغل صرفه نظر کنید. طراحی وب سایت مستقل برای هر کسی مناسب نیست.

    نتیجه گیری
    زندگی در قالب طراحی وب سایت مستقل، بسیار می تواند سخت باشد. اما با داشتن برنامه ریزی و درک از این شغل، می تواند انتخاب شغلی حیرت انگیزی برای شما باشد.

    مترجم: داریوش ببریان
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    چرا فالورهای رسانه اجتماعی تان به مشتریان وب سایت تان تبدیل نمی شوند؟
    ارسال شده در تاریخ مهر ۱۰, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    12.jpg

    ۱۰
    مهر
    بازدید: 5

    به این پست امتیاز دهید

    شما ۲۴ ساعت گذشته را روی جلب توجه مخاطبین در فیس بوک، تویتر، لینکدین، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به تجارت و سایت خود صرف کردید. شما هم چنین شعار سایت خود را در این رسانه ها بسط دادید و تمامی آمارهای مربوط به بازدید ویدئو در تویتر را بررسی کردید و به این فکر افتادید که چگونه می توانید فالورهای بیشتری به دست بیاروید و چگونه می توانید این افراد را ترغیب به برقراری تعامل متداوم با خود کنید.

    هنوز هیچ یک از فالورهای رسانه اجتماعی تان به مشتریان سایت تان تبدیل نشده اند و هیچ موردی را از سایتتان خریداری نکرده اند. آیا این شایعه است که دیگر نمی توان از رسانه های اجتماعی، مخاطبینی را به سایت جذب نمود؟ یا این که شما از این استراتژی برای افزایش میزان مخاطبین خود استفاده می کنید؟

    نگاهی به بررسی های ۲۰۱۵ اخیر Pew Research بیاندازید. در این بررسی اعضای تیم Pew از شرکت کنندگان در تست خواستند تا نظرشان را در باره اپلیکیشن ها چت بگویند- نتیجه به دست آمده از این تجارت بسیار شگفت انگیز بود. ۳۶ درصد از دارندگان گوش همراه از برنامه هایی نیز واتس آپ، کیک (KIK) و یا آی مسیج استفاده می نمودند و حدود ۴۹ درصد از دارندگان گوشی همراه که مابین ۱۸ تا ۲۹ سال سن داشتند، از اپلیکیشن های چت به طور مداوم استفاده می کردند.

    Thomas Koulopoulos، بنیان گذار Delpi Group در این باره می گوید: “رسانه های اجتماعی در آینده نزدیک می توانند روی مسائل اقتصادی وب سایت ها تاثیر بگذارند.”

    از این رو، نمی توانیم به طور قطع بگویم که رسانه های اجتماعی از بین رفته و از میدان خارج شده اند، بلکه آن ها وارد عصر جدیدی شده اند و به طریق پیام رسانی، مطالبی را به اشتراک می گذارند. درک این تغییر می تواند کلیدی اصلی موفقیت در تبدیل فالورهای رسانه اجتماعی به مشتریان سایتتان باشد. خوشبختانه، شرکت هایی وجود دارند که از این مورد به نحو احسنت استفاده می کنند. بر اساس یافته های Saleforce، ۷۷ درصد از شرکت های B2c به مشتریان سایت از طریق فیس بوک دست یافتند و ۴۳ درصد از بازاریابان، مشتریان خود را در لینکدین کسب نمودند.

    اگر شرکت های وجود دارند که در تبدیل فالورهای اجتماعی به مشتریان سایت موفق شده اند، چرا شما این استراتژی را در وب سایت خود به کار نمی برید؟ دلایل این سوال را در چهار بخش به شما عرضه می داریم:

    دلیل اول: شما نام برند و شرکت خود را در رسانه های اجتماعی بسط نمی دهید.
    زمان این است که استراتژی پست- و –فروش (یعنی توسط انتشار پست هایی، فروش وب سایت خود را افزایش دهید) در وب سایت خود را کنار گذاشته و روی این امر تمرکز داشته باشید که مشتریان و مخاطبین وب سایت تان درباره برند و تجارت شما چه صحبت هایی می کنند. هفتاد و هفت درصد از مکالمات درباره برند ها که در رسانه های اجتماعی روی می دهد، توسط افرادی به وجود می آید که به دنبال توصیه، اطلاعات و یا کمکی از سایر کاربران رسانه اجتماعی می باشند. آن ها مستقیما قصد ندارند تا مواردی را خریداری کنند، اما می خواهند درباره برند ها و چگونگی خرید کردن از وب سایت ها، اطلاعاتی را به دست بیاورند. تحقیقات اخیر گوگل نشان می دهد که رسانه های اجتماعی می توانند سطح آگاهی افراد را بالا ببرند، اما لزوما افراد را ترغیب به خرید از وب سایت ها نمی کنند.

    با استفاده از این سیستم عامل های نظیر Hootsuite For Social Listening شروع کنید تا روی مواردی که مردم درباره برند تان صحبت می کنند و محلی که این مکالمات روی می دهد، نظارت داشته باشید. می توانید در این مکالمه ها شرکت کنید و برای مشکلاتی که کاربران رسانه اجتماعی از آن سخن می گویند، راهنمایی ها و راه حل هایی را ارائه دهید. در مکالمات ارزشمندی که به نفع تجارت تان می باشد، شرکت کنید تا بتوانید سرویس ها و محصولات سایت خود را تبلیغ کنید. به این ترتیب وب سایت و تجارت خود را به عنوان منبعی برای کابران رسانه اجتماعی قرار می دهید که هر زمان می خواستند مشکل خود را رفع کنند، به وب سایت شما رجوع نمایند.

    نتایج این امر می تواند بسیار شگفت انگیز باشد. هفتاد و یک درصد از مشتریان وب سایت تمایل دارند تا برندی که از آن تجربه مثبت کسب کرده اند را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند. این در حالی است که، ۶۷ درصد از کاربران تویتر بیشتر تمایل دارند تا از برند هایی خرید کنند که دیگران از آن تجربه متناسبی به دست آورده اند.

    دلیل دوم: شما سیستم رسانه اجتماعی اشتباهی انتخاب می کنید.
    آیا می دانید که مشتریان وب سایت شما از کدامین شبکه اجتماعی، به سایت شما راه یافته اند و چرا؟ باید روی داده های Google Analytics بیشتر دقت داشته باشید تا روی این که کاربران وب سایت تان از کدام شبکه های اجتماعی به دست آمده اند، نظارت داشته باشید. به طور مثال، اگر مخاطبین وب سایت تان از فیس بوک حاصل می شوند، تحقیق کنید که چرا وب سایت شما را انتخاب کرده اند و از چه طریقی به سایت شما جذب شده اند. می توانید به این کاربران “خدمات پشتیبانی از مشتریان” عرضه کنید و یا منابع رایگانی در اختیارشان قرار دهید و یا حتی می توانید کد های تخفیفی را به آن ها هدیه کنید تا بیشتر تمایل داشته باشند همراه وب سایت شما بمانند و به این یقین برسند که وب سایت شما، انتخاب درستی بوده است. هر چه کاربران رسانه اجتماعی درباره برند شما بیشتر و بهتر سخن بگویند، میزان مخاطبین وب سایت تان نیز با سرعت بیشتری افزایش می یابد.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد کسب و کار شما به چه محتوایی نیاز دارد؟
    دانستن این که باید بیشتر روی کدام سیستم رسانه اجتماعی تمرکز کنید، می تواند موفقیت شما را در زمینه تبدیل فالورهای شبکه اجتماعی به مشتریان وب سایت تان تضمین کند. افرادی را در این رسانه های اجتماعی بیابید که می توانند بهترین و بیشترین سود را برای تجارت شما باعث شوند. زمانی که در آن دسته شبکه های اجتماعی حضور فعال داشته باشید که مخاطبین وب سایت تان بیشتر در آن جا حضور دارند، می توانید میزان بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید و هم چنین راحت تر می توانید آن ها را به مشتریان سایت خود نیز تبدیل کنید.

    دلیل سوم: شما به مخاطبین اشتباهی دسترسی پیدا می کنید.
    Crazyegg این موضوع را بهتر بیان می کند،”دسترسی به مخاطبین وب سایت نامتناسب و اشتباهی، بزرگ ترین دلیلی است که چرا مخاطبین یک وب سایت به مشتریان دایمی و واقعی تبدیل نمی شوند.”

    مخاطبین اشتباهی روز به روز امکان دارد افزایش یابد. این موضوع زمانی که سیستم عامل شبکه اجتماعی اشتباهی را نیز انتخاب کنید، شدت می یابد. بیایید این گونه فکر کنیم که شما به طور مداوم درباره نوآوری و پیشرفت های تکنولوژی در تویتر پست می گذارید. تلاش شما به این منظور است تا افراد تکنولوژی یافته و یا کسانی که طرفدار این مبحث می باشند و می خواهند در این باره با شما صحبت کنند را به خود جذب کنید. تا این جا هیچ اشتباهی وجود ندارد. این موضوع زمانی دچار مشکل می شود که شما در واقع لوازم جانبی را به فروش می رسانید که هیچ ارتباطی با تکنولوژی ندارد. از این رو شما مخاطبین اشتباهی را جذب وب سایت خود می کنید و نه تنها فروشی به دست نمی آورید و تلاش های تان را به هدر می دهید، بلکه نام برند و وب سایت شما در میان مردم به طور نامتناسبی شیوع پیدا می کند.

    بدون این که از مشتریان خود بپرسید که چرا وب سایت شما را انتخاب کرده اند و چگونه به وب سایت شما راه یافته اند، هیچ تصمیم گیری نکنید. می توانید از SURVEY MONKEY استفاده کنید تا اطلاعاتی را درباره نیاز کاربران وب سایت از سرویس ها و محصولات شما و دلایلی که باعث شده است به وب سایت شما راه بیابند را به دست آورید. هر چه زمان بیشتری را روی صحبت هایی که مشتریان واقعی وب سایت تان درباره برند شما می گویند صرف کنید، می توانید به نتایج مثبتی برسید و در وب سایت خود به کار ببرید که باعث می شود تا در میان رقیبان خود متمایز و برجسته نشان داده شوید. هرچه اهداف و خواسته های مشتریان وب سایت تان با مواردی که در سایت خود ارائه می دارید نزدیک باشد، درآمد سایت و تجارت شما نیز به تبع افزایش می یابد.

    دلیل چهارم: شما مخاطبین وب سایت خود را به قسمت های نامتناسبی از وب سایت هدایت می کنید.
    بعد از این که مخاطبین و یا کاربران رسانه اجتماعی روی پست لینکدین و یا تویتر شما کلیک می کنند، به کجا هدایت می شوند و یا بهتر بگوییم، به کدام قسمت از وب سایت تان وارد می شوند؟ نمی دانید؟ در این قسمت به شما توضیح می دهیم که باید چه کنید.

    KISSMETRIC برای تبدیل کاربران رسانه اجتماعی به مشتریان وب سایت تان، توصیه هایی دارد:

    • کانال های رسانه اجتماعی> پست های وبلاگ با لینک هایی به صفحه اصلی وب سایت تان> جذب به وب سایت و تجارت شما.
    • کانال های رسانه اجتماعی> وارد شدن به محتوای وب سایت تان> جذب به سایت و تجارت شما.
    • کانال های رسانه اجتماعی> پست وبلاگ> ثبت نام بازدیدکنندگان برای لیست ایمیل توسط فرم هایی که در وبلاگ تان قرار دارد.
    به یاد داشته باشید که هر یک از سناریوهای بالا نیازمند یک استراتژی بازاریابی محتوای مجزا می باشند تا فالورهای رسانه اجتماعی را به مشتریان سایت دایمی تبدیل کنند. باید پست های رسانه اجتماعی خود را مجهز به لینک هایی کنید که به صفحات اصلی وب سایت تان متصل است، صفحاتی که محصولات و سرویس های سایت خود را در آن جا به فروش می رسانید. اگر مخاطبین و یا کاربران رسانه اجتماعی با کلیک بر روی لینک های موجود در پست ها، به بخش هایی از وب سایت تان راه یابند که اهمیت خاصی برای شان ندارد و متوجه نمی شوند که وارد چه وب سایتی شده اند، بدون درنگ وب سایت شما را ترک خواهند گفت. از این رو بسیار ضرورت دارد تا پست های وبلاگ خود را همراه لینک هایی کنید که به بخش هایی از وب سایت تان متصل است که محصولات و سرویس های سایت تان را در معرض فروش می گذارد. هم چنین این قسمت ها باید به گونه ای طراحی شده باشند که به سرعت نظر این مخاطبین را جلب کند و در نهایت آن ها را به مشتریان وب سایت تبدیل کند.

    مترجم: داریوش ببریان
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    ویژگی های یک طراحی سایت حرفه ای را بدانید
    ارسال شده در تاریخ مهر ۱۲, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    OKP5EJ0.jpg

    ۱۲
    مهر
    بازدید: 1

    به این پست امتیاز دهید

    با توجه به افزایش نیاز کسب و کارها به وب‌ سایت، تعداد علاقمندان به ارائه‌ی خدمات طراحی سایت نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده، علاقمندانی که با تماشای چند فیلم آموزشی، وب‌سایتی با دامنه و قیمت دلخواه برای مشتریان خود راه‌ اندازی می‌کنند و مشتریانی که معیار انتخابشان صرفاً قیمت است؛ چرا که متأسفانه شناخت کاملی از ویژگی‌های یک طراحی سایت حرفه‌ای ندارند و دست آخر وب‌سایتی تحویل می‌گیرند که نه تنها استاندارهای طراحی سایت در آن رعایت نشده؛ بلکه حتی انتظاراتشان را برآورده نمی‌کند. در ادامه به ویژگی‌های یک طراحی سایت حرفه‌ای می‌پردازیم.

    ۱. سازگاری با موبایل و تبلت
    تا دو سال پیش، ۳۶درصد از ترافیک وب‌ سایت ها متعلق به گوشی‌های موبایل بود؛ اما امروزه این رقم به بیش از ۵۱ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد سازگاری با موبایل برای وب‌ سایت دیگر یک قابلیت نیست؛ بلکه یک ضرورت است و خوشبختانه طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) پاسخ مناسبی برای این نیاز است تا وب‌ سایت ها بهترین تجربه‌ی کاربری را برای مخاطبان خود فراهم کنند.

    ۲. محتوای باکیفیت
    محتوای غیرتکراری و کپی نشده و مرتبط با زمینه‌ی فعالیت و همچنین استفاده از عکس‌ها و تصاویر باکیفیت از مهمترین ویژگی‌های یک وب‌ سایت حرفه‌ای است؛ همچنین نحوه‌ی نگارش صحیح و جمله‌بندی مناسب، تأثیر ویژه‌ای روی دید مخاطب دارد که باید به آن توجه شود. از این رو همیار توسعه راهنمایی‌های لازم را جهت تولید محتوا به شما ارائه خواهد داد.

    ۳. تجربه کاربری قوی
    وب‌ سایت ها می‌توانند تأثیر فوق‌العاده‌ای روی جذب مشتری داشته‌باشند؛ به شرط اینکه گویا و واضح طراحی شده باشند. سادگی حرکت بین صفحات از مهمترین جنبه‌های تجربه‌ی کاربری است؛ چرا که کاربر می‌خواهد اطلاعات را به سرعت و با کمترین تعداد کلیک بدست آورد. همچنین خوانایی مناسب، استفاده از ترکیب رنگ صحیح و آیکون‌های مناسب از دیگر جنبه‌های تجربه کاربری است.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد نرخ پرش چیست و چه عواملی باعث افزایش یا کاهش آن می شود؟
    ۴. سرعت مناسب
    مردم اغلب حوصله‌ی منتظر بودن را ندارند و وقتی یک وب‌ سایت به سرعت باز نشود، ممکن است از دیدن آن صرف‌نظر کنند و زیبایی و کیفیت مطالب سایت شما ارزش خود را از دست خواهد داد. عوامل متعددی روی سرعت وب‌ سایت تأثیرگذار است که یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای باید مطمئن شود که تمام فاکتورهای کندی سرعت وب‌ سایت را با استفاده از تکنیک‌های مربوطه به حداقل رسانده است.

    ۵. بهینه برای موتورهای جستجو
    چه فایده دارد اگر سایت فوق‌العاده‌ای داشته باشید؛ اما کسی نتواند آن را پیدا کند؟ یک وب‌سایت می‌تواند بازدیدهای زیادی را از طریق موتورهای جستجو بدست آورد؛ به شرط آنکه در نتایج گوگل حضور داشته باشد و این مستلزم انجام تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت (سئو) است که نگار نو علاوه بر طراحی وب‌سایت، برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

    ۶. بروزرسانی منظم
    سایت‌های حرفه‌ای و فعال، همیشه در حال بروزرسانی محتوا هستند؛ چرا که بروزرسانی، سایت را زنده نگه می‌دارد و برای موتورهای جستجو نیز اهمیت بسیاری دارد. خوشبختانه با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا، مثل وردپرس، تولید محتوا و سازماندهی آن کاری آسان خواهد بود و شما می‌توانید به راحتی و بدون دردسر محتوای دلخواه خود را منتشر کنید و یا در آینده اصلاح و یا حذف نمایید.

    ۷. طراحی حرفه‌ای
    بدون شک زیبایی سایت در گروی طراحی حرفه‌ای آن است که از اجرای خلاقانه‌ی اصول کوچک و بزرگ بر مبنای استانداردهای روز پدید می‌آید. با توجه به اینکه امروزه طراحی به سمت مینیمال و ساده‌گرایی رفته، مفهوم تایپوگرافی بیش از گذشته در طراحی سایت جا باز کرده است؛ که علاوه بر استفاده از فونت مناسب، به رنگ و برجستگی نوشته‌ها، فاصله‌ی بین متون، طول خطوط و موارد دیگر می‌پردازد.

    علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد، امنیت بالا، میزبانی مطمئن و پشتیبانی حرفه‌ای از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توانید در کنار طراحی حرفه‌ای وب‌سایت از همیار توسعه بخواهید.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    وردپرس یک سیستم طراحی وب سایت است، نه وبلاگ
    ارسال شده در تاریخ مهر ۱۶, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    wordpress-custom-post-types.jpg

    ۱۶
    مهر
    بازدید: 26

    به این پست امتیاز دهید

    چند سال است که وردپرس به نرم افزارهای طراحی وب سایت اضافه شده و با توجه به WordPress Survey، ۶۶% از طراحان ، از آن به عنوان CMS و نه به عنوان نرم افزار طراحی وب سایت استفاده می کنند.

    رشد وردپرس ، در سایت های مختلفی چشمگیر شد و بازاری جدیدی از طراحی وب سایت را ایجاد کرد. شرکت ها و افراد ، محصولات و خدمات جدیدی را تولید کردند که البته کیفیت آن ها به اندازه طراحی وب سایت نبود. این خدمات جدید ، در اصل یک نو آوری بودند.

    ما با توسعه وردپرس توانستیم مدل های ساده ای مثل تم و plugin و خدماتی مثل طراحی و مشاوره طراحی وب سایت ایجاد کنیم. اما افرادی با روش های جدیدی مثل app و بازاریابی وارد این فرآیند شدند و در این فرآیند دو طرفه ، رشد بازار تاثیر بسزایی بر روی توسعه وردپرس گذاشت. از این رو ابزار و روش های جدیدی را به بازار عرضه کرد. در نهایت ما وقتی می خواهیم به واژه ی سیستم مراجعه کنیم، قطعا سراغ وردپرس می رویم.

    امروزه پروژه های زیادی وجود دارند که دقیقا از وردپرس در توسعه کار خود استفاده می کنند. این پروژه ها ، مدل های تجاری و اهداف مختلفی را در بردارند و خدمات و راه حل های بهینه ای را با استفاده از وردپرس ، در اختیار کاربران، ناشران و طراحان وب سایت قرار می دهند و نمونه های نوآوری و جالبی از آن را در زمینه وردپرس را به عنوان سیستم تجاری، در اختیار آن ها قرار می دهند.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد سایت های معروف‌ ساخته شده با وردپرس
    وردپرس و طراحی وب سایت
    شرکت ها بیشتر فکر می کنند که WordPress یک سیستم تجاری ، و نه Automatic است. WordPress.com ، یکی از محبوب ترین و مشهور ترین سیستم ها در طراحی وب سایت می باشد. اما اخیرا Automatic ، نو آوری جدیدی را رو نمایی کرد که می تواند جایگاه وب سایت ها را تحت تاثیر جنبه های رقابتی قرار دهد.wordpress.com ، با دقت کامل ” بسته هایی” را تهیه کرد که مورد استفاده سایت های مختلفی قرار می گیرند.

    طراحی برای شهرها
    wp-cities-540x360.jpg


    طراحی برای ازدواج
    wp-weddings-540x360.jpg


    طراحی وب سایت برای موسیقی
    wp-music-540x360.jpg


    طراحی وب سایت برای رستوان ها
    wp-restaurants-540x360.jpg


    هرکدام از این بسته ها ، با وبلاگ wordpress.com ، متفاوت بودند و با توجه به ویژگی های خاص و انعطاف پذیری برای hosting انتخاب شدند.

    توجه داشته باشید که هر یک از این خدمات تبدیل به یک سایت و نه وبلاگ شدند. پس وضعیت WordPress بر مبنای CMS به عنوان یک سایت در نظر گرفته می شود که سیستم Saas بسیار قدرتمندی دارد.WordPress می تواند عرصه های رقابتی را تقویت کرده و به راحتی می تواند تغییر در بازار را نیز سامان دهی می کند ، البته اگر Automatic ، بتواند با داشتن اصول مدیریتی و بازاریابی، توسعه خدمات را روز به روز افزایش دهد.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    مهم ترین دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی
    ارسال شده در تاریخ مهر ۱۹, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    5.jpg

    ۱۹
    مهر
    بازدید: 11

    به این پست امتیاز دهید

    مهمترین دلایلی که شرکتها و تولیدکنندگان را ترغیب به طراحی فروشگاه اینترنتی می نماید یکی از دلایل زیر می باشد:

    • طراحی فروشگاه اینترنتی و کاهش هزینه های فروش
    • توسعه فروش محصولات و خدمات فراتر از منطقه و کشور به واسطه طراحی فروشگاه اینترنتی
    • حذف واسطه ها و دلالان و ارتباط مستقیم با خریدار و مصرف کننده
    کاهش هزینه های تبلیغات و فروش با طراحی فروشگاه اینترنتی
    هر روز به تعداد کسانی که از اینترنت بمنظور مقایسه و یافتن فروشندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات استفاده می کنند افزوده می شود. طراحی فروشگاه اینترنتی و حضور در کنار سایر رقبا یکی از ملزومات تجارت در دنیای امروزیست. کارشناسان شرکت همیار توسعه با بررسی کامل سایت‌های منتخب تجارت الکترونیک و همچنین رعایت و بهره‌گیری از جدیدترین متدهای طراحی سایت، اقدام به بومی‌سازی و طراحی سایت فروشگاهی نموده‌اند.

    امکان گسترش فروش محصولات در فراتر از مرزها با طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین
    در گذشته شرکتها بمنظور گسترش محدوده فعالیت و فروش محصولات خود ناگزیر به احداث نمایندگی و تحمیل هزینه های بیشتر بودند و این در حالیست که طراحی فروشگاه اینترنتی چند زبانه و طراحی سایت ، شرکت را قادر می سازد که در هر جایی و هر کشوری که دسترسی به اینترنت وجود دارد بتواند مبادرت به تبلیغ و فروش محصولات خود از طریق فروشگاه آنلاین خود بپردازد.

    پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب
    مشتریان فروشگاه شما می توانند مبلغ مورد نظر خود را از طریق کلیه کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب بصورت آنلاین پرداخت نمایند. روشهای مختلف پرداخت عبارتند از:

    • پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک های ملت، پارسیان و سامان و…
    • پرداخت درهنگام تحویل
    • واریز وجه به حساب
    • کلیه درگاه های پرداخت بین الملی (Paypal, 2Checkout, MoneyBookers , …)
    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد وردپرس چیست ؟
    کلیه روشهای پرداخت، با توجه به نیاز مدیر فروشگاه و در پنل مدیریت قابل مدیریت و فعال سازی می باشند.

    نمایش پیشرفته آخرین محصولات به تفکیک زیردسته ها
    مدیر فروشگاه می تواند آخرین محصولات هر دسته خود را به تفکیک زیردسته ها در صفحه اصلی نمایش دهد. برای مثال در صورتی که آخرین محصولات موبایل در صفحه اصلی نمایش داده شود، هر یک از زیردسته های موبایل در یک گروه مجزا (Tab) مانند نوکیا، سامسونگ، ال جی و … نمایش داده می شود. همچنین امکان نمایش کلیه محصولات یک دسته و زیردسته بصورت یکجا نیز وجود دارد.

    سیستم مدیریت مقالات و اخبار
    یکی از تفاوت های سایتهای فروشگاهی با وب سایت های اطلاع رسانی و شرکتی، عدم امکان مدیریت مقالات و دسته بندی موضوعی محتوا می باشد. درج مقالات مرتبط با محصولات و موضوع فروشگاه شما، علاوه بر اطلاع رسانی، کمک شایانی به افزایش رتبه در موتورهای جستجو و در نتیجه ارتقای سئوی سایت شما می گردد.
    امکانات ویژه سیستم مدیریت محتوا عبارتند از:

    • دسته بندی موضوعی مقالات و اخبار
    • امکان درج مقالات و اخبار بصورت نا محدود
    • امکان نمایش محصولات مرتبط با هر مقاله
    • دریافت نظر بازدید کنندگان در مورد هر مقاله و نمایش پس از تائید مدیر
    و بسیاری امکانات دیگر…
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی موفق (قسمت اول)
    ارسال شده در تاریخ مهر ۲۳, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    2.jpg

    ۲۳
    مهر
    بازدید: 30

    به این پست امتیاز دهید

    فروش اینترنتی از اواخر دهه ۷۰ میلادی شروع به گسترش کرد و تا امروز طراحان توانسته اند به بایدها و نبایدهای طراحی فروشگاه اینترنتی دست پیدا کنند. استانداردها مشخص شده، کارایی اهمیت زیادی پیدا کرده و حالا دیگر مجبور هم نیستید که هزینه گزافی صرف طراحی فروشگاه اینترنتی کنید. ۱۷ ویژگی یک فروشگاه اینترنتی موفق را بدانید.

    ۱- به من بگویید کجا هستم.
    در طراحی یک فروشگاه اینترنتی ددقت داشته باشید که هر وقت کاربر میخواهد در یک فروشگاه اینترنتی که فهرست صفحاتش به جز دسته های اصلی، هر کدام چند دسته فرعی هم دارند، مسیریابی کند باید به او نشان بدهید که در هر لحظه در کدام زیرشاخه قرار دارد و دقیقا کجای سایت است. به این صورت که اول دسته اصلی را نام ببرید و بعد به ترتیب دسته های فرعی تا برسید به همان زیرشاخه ای که کاربر حضور دارد (مثلا صفحه اصلی>لباس زنانه>مانتو).

    ۲- امکان محدود کردن گزینه های انتخابم را فراهم کنید.
    وقتی در یک فروشگاه اینترنتی کاربر از فهرست مطالب سایت یک شاخه را انتخاب کرده و حالا میخواهد در آن شاخه، محصولات مد نظرش را محدودتر کند (مثلا رنگ و جنس مانتو را مشخص کند)، به او این امکان رو بدهید. به این صورت بهتر از آن است که مجبور باشد چند بار دکمه back را بزند و خصوصیات تک تک محصولات را مشاهده کند.

    ۳- اجازه بدهید بتوانم محصولات را به هر ترتیبی که میخواهم مرتب کنم.
    معمولا در فروشگاه های مختلف گزینه بر اساس قیمت از زیاد به کم و از کم به زیاد این امکان وجود دارد. می شود بر اساس “پرفروش ترین ها” و “ویژگی ها”، یا از جدیدترین به محصولات قدیمی هم امکان فیـلتـ*ـر شدن محصولات را فراهم کرد. دقت کنید اگر میخواهید بر اساس یک ویژگی محصولات را فیـلتـ*ـر کنید باید محصولاتتان قابلیتش را داشته باشند و دارای آن ویژگی باشند.

    ۴- محصولات را به من نشان بده.
    در یک فروشگاه اینترنتی بهتر است که امکان مشاهده همه محصولات را در یک صفحه فراهم کنید، مگر اینکه تعداد محصولات یک دسته خیلی زیاد باشند. مثلا ۲۰۰ محصول از یک نوع داشته باشید. کاری کنید که هم، زمان لود صفحه طولانی نشود و هم محصولات غیرمرتبط نمایش داده نشوند.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد طراحی سایت وردپرسی چه مزایایی دارد؟
    ۵- اصلاح گزینه ها باعث خشنودی کاربران می شود.
    در طراحی فروشگاه اینترنتی اگه بتوانید امکانی برای کاربر فراهم کنید که بتواند ویژگی های مد نظرش را انتخاب کند و گزینه ها را باز هم بر اساس اندازه، مارک و غیره محدودتر کند، تجربه کاربری بهتری را بوجود خواهید آورد و کاربر میتواند در مدت کوتاهتری محصول مد نظرش را پیدا کند.

    ۶- هر چه خصوصیات بیشتری از محصول ارائه بدهید بهتر است.
    در یک فروشگاه اینترنتی این قانون خیلی مهم است. در واقع قانون بعدی هم از همین منشعب می شود. در واقع قانون ۷ ، تفاوت بین گشت و گذار در یک دسته اصلی را در برابر مسیریابی به یک دسته فرعی نشان می دهد. دومی را وقتی لازم باشد و فایده ای داشته باشد انجام می دهیم.

    ۷- قیمت و میزان تخفیف را مشخص کنید.
    بعضی از صفحات نمایش دهنده کالا ممکن است محصولات را بدون ویژگی هایشان نمایش بدهند. به خصوص سایت هایی که تخفیف دارند باید حتما قیمت محصولات رو نشان بدهند. اما در هر حال این قانون برای همه سایت ها قابل اجرا و مفید است. بنابراین در صفحه محصولات ویژگی های مهم هر کالا را ذکر کنید تا کاربر مجبور نباشد هر بار روی کالا کلیک کند و دوباره به صفحه قبل برگردد. جنس کالا، یک توضیح خلاصه، رنگ، اندازه و گزینه هایی که لازم است را ذکر کنید.

    ۸- استفاده از نوار جستجو را ساده کنید.
    در طراحی فروشگاه اینترنتی دقت کنید که وقتی سرچ انجام می شود فقط نتایج سرچ را نشون ندهید، بلکه مثل موتورهای جستجو، نوار جستجو را بیاورید وسط بالای صفحه و زیرش نتایج را نمایش بدهید تا اگه کاربر خواست تغییری در عبارت سرچ شده به وجود بیاورد، کارش راحت باشد.

    ویژگی های بعدی را در مقاله بعدی بخوانید.
     
    وضعیت
    موضوع بسته شده است.

    برخی موضوعات مشابه

    بالا