طراحی وب مقالات طراحی وب/ سایت

وضعیت
موضوع بسته شده است.

☾♔TALAYEH_A♔☽

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/05/18
ارسالی ها
35,488
امتیاز واکنش
104,218
امتیاز
1,376
ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی موفق (قسمت دوم)
ارسال شده در تاریخ مهر ۲۶, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
3.jpg

۲۶
مهر
بازدید: 32

به این پست امتیاز دهید

فروش اینترنتی از اواخر دهه ۷۰ میلادی شروع به گسترش کرد و تا امروز طراحان توانسته اند به بایدها و نبایدهای طراحی فروشگاه اینترنتی دست پیدا کنند. استانداردها مشخص شده، کارایی اهمیت زیادی پیدا کرده و حالا دیگر مجبور هم نیستید که هزینه گزافی صرف طراحی فروشگاه اینترنتی کنید. ۸ ویژگی یک فروشگاه اینترنتی موفق را در مقاله قبلی عنوان کردیم. اکنون به بیان ۹ ویژگی دیگر می پردازیم.

۹- گزینه هایی برای بهتر شدن سرچ بگذارید.
در طراحی فروشگاه اینترنتی اگر امکان جستجوی پیشرفته دارید یا میتوانید شرایطی را فراهم کنید که کاربرانتان قیمت، اندازه، رنگ، مدل و سایر خصوصیات کالای مد نظرشان را انتخاب کنند، حتما این کار را انجام بدهید. اینطوری خواهید دید که کاربرها بیش از هر قسمت دیگری از این امکانات استفاده می کنند و سودتان افزایش پیدا می کند.

۱۰- تا جایی که میتوانید نزدیک شوید.
در مورد نکته ای که در بالا ذکر شد، سایت eBay میتواند مثال خوبی باشد. وقتی در این فروشگاه اینترنتی چیزی را سرچ می کنید، با رنگی کردن بخشی از ویژگی های کالای نمایش داده شده، به شما نشان می دهد که کدام ویژگی این کالا باعث شده تا در نتایج ظاهر بشود.

۱۱- اطلاعات مناسب ضروری را به اشتراک بگذارید.
در یک فروشگاه اینترنتی خیلی از محصولات برای شرایط خاصی مناسبند. مثلا یه کیف لبتاپ برای لبتاپ های خاصی مناسب است، یک لباس برای استایل بدنی خاصی خوب می باشد و به همین ترتیب. باید اطلاعات ضروری را در قسمت جزئیات محصول بنویسید تا خریدار بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

۱۲- اگر شما متوجه شدید به من هم بگویید.
هنوز هم سایت هایی هستند که بدون نمایش مشخصات محصول، کاربر را مجبور می کنند کالا را به سبد خرید بفرستد. این تجربه باعث می شود کاربر برای همیشه سایت را ترک کند.

۱۳- هر چقدر هم عکس بگذارید باز هم زیاد نیست.
چون خریدار نمی تواند محصول واقعی را ببیند، مجبورید با نمایش عکس، مشخصات، فیلم و حتی رابط کاربری سه بعدی (هرجا که لازم و مناسب بود)، به کاربر کمک کنید که حس کند محصول را قبل از خرید میتواند بطور کامل تجربه کند. یک عکس از یک زاویه خاص که کارخانه برای همه می فرستد کفایت نمی کند. از همه زوایای محصول عکس بگذارید.

این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد سئو موبایل، آینده سئو وبسایت در جهان است!
۱۴- اجازه بدهید گزینه های نحوه ارسال را ببینم.
یک سری از خریدارها هستند که حتما باید قبل از خرید بتوانند روش های ممکن برای ارسال محصول را ببینند. فروشگاه های نسل قدیم این مشکل را حل کردند اما تازه کارها هنوز سال ها تجربه لازم دارند. بهترین حالت این است که پایین هر صفحه به آن لینک بدهید.

۱۵- اگر قرار نیست شما برای من بفرستیدش، بگویید چه کسی می فرستد.
اگر قرار است یک شرکت دیگر به جز شما، کالا را برای خریدار بفرستد باید خریدار بداند چطور میتواند ارسال را پیگیری کند. یک لینک به شرکت ارسال کننده بدهید و کاربر را در جریان مراحل ارسال قرار بدهید.

۱۶- با ارسال ایمیل به من اطمینان خاطر بدهید.
من یکبار قبل از سفر، یک خرید آنلاین انجام دادم و تمام مدت تا خریدم به دستم برسد نگران بودم که نکند کالا قبل از عزیمت به دستم نرسد. مشتری هایتان را در تاریکی ندانستن رها نکنید. با ارسال ایمیل انها را در جریان کار قرار بدهید و به تماس ها و ایمیلهایشان جواب بدهید.

۱۷- همه جزئیات سفارش را بدهید.
در طراحی فروشگاه اینترنتی دقت کنید وقتی تأییدیه سفارش را می فرستید، حتما همه جزئیات محصول را دوباره برای خریدار بفرستید تا خیالش راحت باشد که درست انتخاب کرده و مثلا اشتباها به جای سایز ۳۶، گزینه ۳۸ را تیک نزده باشد و اگر هم این کار را کرده، وقتی شما جزئیات را برایش می فرستید، می تواند به موقع مطلع شود و سفارشش را تغییر بدهد.
با بکارگیری این روش ها در سایت های فروشگاهی میتوانیم همه با هم اینترنت را به جایی بهتر از اینی که هست تبدیل کنیم.
 
  • پیشنهادات
  • ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    اصول طراحی فروشگاه اینترنتی
    ارسال شده در تاریخ مهر ۳۰, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    1.jpg

    ۳۰
    مهر
    بازدید: 38

    به این پست امتیاز دهید

    اصول طراحی فروشگاه اینترنتی
    در سال ۱۹۹۳ زمانی که برای اولین بار زبان تحت وب html برای انتقال داده در سراسر دنیا معرفی شد، فکر کردن به این که می توان این ابزارها را تا آن جایی پیشرفت داد که بتوان یک فروشگاه اینترنتی را با آن راه اندازی کرد، بسیار محال بود. طراحی سایت در دو دهه گذشته با سرعت بسیار زیادی پیشرفت کرد و ابزار های جدیدی برای طراحی در اختیار طراحان وب گذاشته شده که در این زمان می توان یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کرد و مشتریان می توانند خیلی راحت محصولات خود را از زوایای مختلف ببینند و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و به صورت الکترونیکی پرداخت و محصول را دریافت کنند.

    طراحی سایت فروشگاهی یکی از پر چالش ترین و بزرگ ترین پروژه های طراحی وب سایت است که برای طراحی آن نیاز به یک تیم متخصص و کارشناس است تا بتوانند مسائل مربوط به فروشگاه اینترنتی را تحلیل و پیاده سازی کنند. یکی از یزرگ ترین فروشگاه های بزرگ و موفق در دنیا سایت فروشگاهی آمازون است
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!
    که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد و در سال ۱۹۹۵ این شرکت با عنوان سایت فروشگاهی کتاب معرفی شد و هم اکنون هر چیزی را می توان در سایت آمازون پیدا کرد که تمامی امکانات یک فروشگاه کامل را دارد.

    ابزارهای جدیدی که برای طراحی فروشگاه اینترنتی در اختیار طراحان وب سایت قرار دارد عبارتند از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس برای طراحی سایت فروشگاهی در وردپرس، سیستم مدیریت محتوای پرستا شاپ که یک پرتال فروشگاه سازی با امکانات فراوان است و … این ابزار های جدید به طراح سایت کمک می کند که سایت فروشگاهی را سریع تر، بهتر و امن تر طراحی کند. هر کدام از این ابزار ها دارای امکانات خاصی برای پیاده سازی می باشند.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد مزایای تبلیغات آنلاین و طراحی بنر نسبت به تبلیغات سنتی
    برای طراحی فروشگاه اینترنتی اصول و قواعدی وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.



    Amazon.com_-540x116.jpg


    اصول و قواعد طراحی سایت فروشگاهی
    ۱- در طراحی فروشگاه اینترنتی لایه گرافیکی وب سایت باید کاربرپسند باشد تا کاربران به راحتی بتوانند وب سایت را مشاهده کنند.

    ۲- در یک فروشگاه اینترنتی محصولات ارائه شده باید حتما دسته بندی شوند تا کاربران به راحتی بتوانند به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

    ۳- در طراحی فروشگاه اینترنتی تصاویر محصولات باید کاملا واضح و مشخص باشد و همچنین از زوایای مختلف از محصولات عکس گرفته شود.

    ۴- در طراحی فروشگاه اینترنتی باید مشخصات کامل محصول و همچنین محصولات مشابه این محصول در توضیحات محصول قرار گیرد.

    ۵- در طراحی فروشگاه اینترنتی باید برای کاربران سبد خرید در نظر گرفت تا بتوانند چندین محصول را در یک بار خرید کردن سفارش دهند.

    ۶- در طراحی سایت فروشگاهی دقت کنید که حتما دارای گواهینامه SSL باشد تا کاربران به راحتی و با امنیت بالا داده های خود را ارسال کنند.

    ۷- طراحی سایت فروشگاهی باید دارای بخش پرداخت الکترونیکی باشد.

    ۸- در طراحی سایت فروشگاهی برای مشتریانی که خریداری کرده اند، باید فاکتور خرید صادر کرد.

    ۹- در طراحی سایت فروشگاهی نحوه ارسال محصول به مشتری باید مشخص باشد.

    ۱۰- سایت فروشگاهی باید دارای پشتیبانی ۲۴ساعته باشد تا در هر زمان بتواند پاسخگوی مشتریان خود باشد.



    نتیجه گیری :

    در حال حاضر خرید کردن به روش الکترونیک بسیار گسترش یافته و پیشرفت کرده است و هر روز مشتریان بیشتری جذب این نوع خرید می شوند. تنها نکته مهم در این جا این است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی باید اصول و قواعدی که برای آن وجود دارد رعایت شود.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    جذب مشتریان جدید برای فروشگاه اینترنتی با استفاده از گوگل پلاس
    ارسال شده در تاریخ آبان ۷, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    6.jpg

    ۰۷
    آبان
    بازدید: 14

    به این پست امتیاز دهید

    گوگل پلاس با در اختیار داشتن بیش از ۳۵۹ میلیون کاربر فعال و اضافه شدن تعداد زیادی کاربر جدید توانسته است که جایگاه قدرتمندی را در بین شبکه های اجتماعی کسب کند. گوگل پلاس با پشت سر گذاشتن توییتر، جایگاه دوم محبوب ترین شبکه های اجتماعی را از آن خود کرد. اما وسعت زیاد گوگل پلاس مهم ترین خصوصیت آن محسوب نمی شود بلکه قدرت اصلی آن در استفاده از سایر ابزارهای قدرتمند گوگل نظیر گوگل داکس و گوگل هنگ اوت است که آن را از سایر رقبا متمایز ساخته است. با این مقاله همراه باشید تا شیوه ی استفاده از این شبکه ی اجتماعی قدرتمند و جذب مشتریان جدید توسط آن برای یک فروشگاه اینترنتی را به شما آموزش دهیم.

    با قرار دادن پست های جذاب، کاربران بیشتری را جذب کنید.

    اگر می خواهید مشتریان شما به طور مداوم از صفحه ی گوگل پلاس فروشگاه اینترنتی تان بازدید داشته باشند، باید دلیل خوبی برای انجام این کار در اختیارشان قرار دهید. به جای قرار دادن پست های تبلیغاتی و بدون هدف، از مطالب جذاب و مرتبط با فعالیت فروشگاه اینترنتی تان استفاده کنید. نمونه ی کارهایی که می توانید برای ارائه ی مطالب جذاب تر انجام دهید را در زیر مشاهده می کنید.

    google_grid-540x367.png


    مخاطبان خود را مشخص کنید.

    با استفاده از ابزار جستجوی گوگل پلاس می توانید کاربرانی که به مطالب ارسالی شما علاقه دارند را پیدا کنید، کافی است کلیدواژه های مرتبط را در بخش جستجو وارد کنید و لیستی از کاربران علاقمند به موضوع را تهیه کنید. با استفاده از کلیدواژه های جزئی تر می توانید مخاطبان بهتری را جذب کنید. مثال زیر نشان می دهد که این کاربران به چه مواردی علاقه دارند و چه طور می توان از آن به طور هوشمندانه برای جذب آنها استفاده کرد

    مطالب را به صورت خلاقانه منتشر کنید.

    ممکن است به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی دوست داشته باشید به طور مداوم محصولات خود را در صفحه ی گوگل پلاس معرفی کنید اما بهتر است اینگونه پست های تبلیغاتی تنها ۲۰ درصد حجم کل پست های شما را تشکیل شوند. ۸۰ درصد دیگر مطالب شما باید شامل مطالب خلاقانه ی خود شما باشند. این مطالب می تواند شامل اخبار جدید دنیای تکنولوژی و تجارت، تصاویر مشتریان راضی از محصولات شما و نقدها و مقالات فنی باشد.

    از فرمت های متفاوت استفاده کنید.

    تنوع مطالبی که می توان در صفحه ی گوگل پلاس منتشر کرد زیاد است. در این حالت مشتریان بیشتر جذب فروشگاه تان می شوند. پست های وبلاگ، اینفوگراف، ویدیو و عکس جزو مواردی هستند که می توانند این تنوع را ایجاد کنند.

    مطالب خود را به صورت هوشمندانه و با استفاده از ابزارهای گوگل پلاس به اشتراک بگذارید.
    با استفاده از بخش اشتراک گذاری مشخص کنید که می خواهید مطالب شما برای چه کسانی قابل دیدن باشند. با استفاده از گروه بندی دقیق می توانید مطالب خود را در مکان صحیح و برای اشخاص صحیح منتشر کنید. در صورت تمایل می توانید از گوگل پلاس بخواهید تا پست های شما را توسط ایمیل برای مخاطبانتان ارسال کند تا مطمئن شوید که مطالب شما حتما خوانده می شوند.
    google_grid2-540x270.png

    با سایر حلقه ها (Circles) و انجمن ها (Communities) ارتباط برقرار کنید.
    اگر تا به امروز در یک نمایشگاه شرکت کرده باشید اطلاع دارید که زمینه فعالیت آن از دو حالت خارج نیست. یا نمایشگاه شامل شرکت هایی است که در زمینه های متفاوت فعالیت می کنند یا اینکه نمایشگاه شامل شرکت هایی است که در یک زمینه ی یکسان فعالیت می کنند. با اینکه هر دو نوع، مزایا و معایب خود را دارند اما شرکت در نمایشگاه های کوچکتر و تخصصی تر تاثیر بیشتری خواهد داشت و علت آن ایجاد ارتباط عمیق تر بین دو طرف می باشد.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
    حلقه ها (Circles)

    دسته بندی مطالب توسط حلقه ها یک گام اساسی برای ایجاد و انتشار مطالب محسوب می شود، در ضمن این یک راه فوق العاده برای ارتباط بهتر با مشتریان است. به طور مثال می توانید مشتریان دائمی خود را در یک حلقه و شرکای تجاری خود را در حلقه ای دیگر دسته بندی کنید و به این ترتیب مطالب خود را با خیال راحت تر برای هر گروه منتشر کنید.

    انجمن ها (Communities)

    درست همانند گروه های لینکدین، گوگل پلاس با استفاده از انجمن ها تلاش می کند که عده ای از کاربران با سلیقه های یکسان را دور هم جمع کند. ایجاد یک انجمن برای فروشگاه اینترنتی تان می تواند مشتریان زیادی را جذب کند و باعث بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو و به ویژه گوگل شود. در این حالت می توانید مهارت و دانش خود را در یک محیط تخصصی با کسانی که علاقمند به شنیدن حرف های شما هستند در میان بگذارید. مشخص کنید که انجمن شما باید عمومی باشد یا شخصی. انجمن های شخصی مانع سوءاستفاده ی برخی از افراد برای ارسال پست های اسپم می شوند. اما انجمن های عمومی این امکان را به مشتریان می دهد که به راحتی در آن عضو شوند و بار وظایف شما را نیز کاهش می دهد.

    community-540x308.png

    بخش “درباره ی ما” را با دقت پر کنید تا کاربران بتوانند درباره ی عضویت در آن به راحتی تصمیم بگیرند. بعد از آن بحث را شروع کرده و به پیشروی خود ادامه دهید. در ضمن عضویت شما در سایر انجمن های مرتبط با فعالیت شما نیز مزایای زیادی دارد. می توانید مهارت و دانش خود را به دیگران نشان دهید، افراد حرفه ای تر را جذب فروشگاه اینترنتی تان کنید و یک رابـ ـطه ی قوی با مشتریان جدید برقرار سازید.
    مترجم: کسری خسروی
    منبع : سایت داده ورزان
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    ۴ راه موثر برای جذب مشتریان فروشگاه اینترنتی توسط اینستاگرام
    ارسال شده در تاریخ آبان ۳, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    4.jpg

    ۰۳
    آبان
    بازدید: 10

    به این پست امتیاز دهید

    اینستاگرام با داشتن بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر توانسته جایگاه خوبی را در بین شبکه های اجتماعی کسب کند و دیگر امکان ندارد بتوان قدرت آن را نادیده گرفت. نکته جالب تر این است که طبق تحقیقات اخیر مشخص شده است که استفاده از اینستاگرام باعث رشد ۲۵ درصدی کاربران سایت و مشتریان فروشگاه اینترنتی می شود که این بالاتر از قدرت جذب شبکه های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک، توییتر و پینترست است. این برنامه از زمان شروع به کارش تا به امروز توانسته رشد ۹۰۰ درصدی را داشته باشد. طبق تحقیقات برخی موسسات، ۷۰ درصد کاربران اینستاگرام را خانم ها و ۳۰ درصد کاربران را آقایان تشکیل می دهند.

    نکته قابل توجه این است که کاربران اینستاگرام از این برنامه در تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده می کنند. به طور کلی این نرم افزار بر پایه جلوه های بصری است. با ظهور شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و پینترست به نظر می رسد که قدرت شبکه های اجتماعی بر پایه جلوه های بصری روز به روز افزایش می یابد.

    بعد از توضیحات قبلی فکر نمی کنم محبوبیت و قدرت اینستاگرام بر کسی پوشیده باشد. اما مساله این است که اینستاگرام چه طور می تواند به رشد کسب و کار شما و در نتیجه افزایش مشتریان فروشگاه اینترنتی شما کمک کند؟

    با ما همراه باشید تا شیوه صحیح استفاده از اینستاگرام برای رشد بیشتر فروشگاه اینترنتی تان را به شما آموزش دهیم.



    مسابقه و رقابتی را راه بیندازید.
    وقتی بحث استفاده از مطالب کاربرپسند مطرح می شود، قدرت برخی از کارها از بقیه بیشتر است. یک راه ویژه برای جذب کاربران بیشتر برگزاری یک مسابقه هیجان انگیز برای آنهاست. اگر قدرت و شهرت برندهای مشهوری نظیر نایک و یا استارباکس را دارید که هیچ، در غیر این صورت این یک راه فوق العاده برای تشویق کاربران برای به اشتراک گذاری تجربه خرید و مطالب و محصولات فروشگاه اینترنتی شماست.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد مزایای خرید از فروشگاه‌‌های اینترنتی لباس چیست؟
    از عکس های اینستاگرامی کاربران در صفحه محصولات تان استفاده کنید.
    این یک راه فوق العاده برای نشان دادن این است که نه تنها محصولات شما محبوب هستند بلکه از نظر اجتماعی هم بین مشتریان شما از شهرت بالایی برخوردارند. به مشتریان آینده خود نشان دهید که مشتریان قبلی شما چه طور از محصولاتتان استفاده می کنند و محبوبیت این محصولات بین آنها تا چه حد بالاست.
    یک مثال خوب در این زمینه وبسایت فری پیپل می باشد.
    free-people-516x405.png

    پشت صحنه هم فعالیت کنید.

    هیچ چیز بهتر از این نیست که به کاربران این امکان را بدهید که از وقایع پشت صحنه هم خبر داشته باشند و با لایک و کامنت نظرشان را به شما منتقل کنند. این درست مثل این است که شخصی را به شام دعوت کنید. با انجام این کار یک حس ویژه را به آن شخص منتقل می کنید. در دنیای تجارت این یک حرکت هوشمند محسوب می شود و می تواند به مشتریان کمک کند تا فروشگاه اینترنتی شما را با وجود داشتن انتخاب های دیگر انتخاب کنند.
    به عنوان مثال شرکت تردلس نه تنها دنبال کننده های اینستاگرام را در جریان کارهای روزمره شرکت قرار می دهد بلکه به آنها نحوه چاپ تصاویر روی لباس ها را نیز نشان می دهد.

    قابلیت استفاده محصولات را در تصاویر نمایش دهید.
    شما می توانید از عکس های واضح با پشت زمینه سفید در وب سایتتان استفاده کنید اما اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را به صورت واقعی به مشتریان معرفی کنید. در این صورت کاربران این امکان را دارند محصولات شما را در قالب فعالیت های روزمره شان ببینند.

    به عنوان مثال نایک که فعالیت قدرتمندی را در اینستاگرام دارد، جدیدترین کفش های خود را در قالب عکس اسنتاگرام و در دنیای واقعی نمایش می دهد و به کاربران امکان لایک کردن و نظردادن روی عکس های خود را می دهد.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    طراحی سایت رستورانی و ۷ نکته مهم درباره آن
    ارسال شده در تاریخ آبان ۱۰, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    7.jpg

    ۱۰
    آبان
    بازدید: 21

    به این پست امتیاز دهید

    برای طراحی سایت موفق برای مردم، باید درست همانند آنها فکر کنید. وقتی بحث طراحی سایت های جذاب رستورانی پیش می آید، باید به چه مواردی توجه کنید؟ چرا مردم به رستوران رفتن علاقه دارند؟ اهداف اصلی آنها غذا، آرامش و گذراندن اوقات خوش با اعضای خانواده و دوستان است. سایت های قوی و جذاب برای صنعت رستوران اهمیت بالایی دارد چون می تواند دید مناسبی از فضای رستوران را به صورت آنلاین به مشتریان منتقل کرده و حتی سفارش های آن را نیز دریافت کنند.

    امروز می خواهیم کمی با هم در رابـ ـطه با اصول کلی برای طراحی سایت رستورانی موفق صحبت کنیم.

    portfolio-540-504.jpg


    مخاطبان
    هنگام تاسیس یک رستوران باید مخاطبان اصلی خود را مشخص کنید. اگر رستوران شما در نزدیکی دانشگاه قرار دارد، مشتریان اصلی شما دانشجویان خواهند بود. اما اگر در کنار یک مرکز تجاری قرار دارید، بیشتر مهندسان و به طور کلی افراد بزرگسال تر به رستوران شما مراجعه خواهند کرد. به همین منظور حتی اگر در هنگام تاسیس رستوران این موارد را در نظر نگرفتید، اکنون وقت آن رسیده است که مخاطبان اصلی رستورن و سلایق آنها را به دقت بررسی کنید.

    بعد از تعیین مخاطبان می توانید سایت مناسبی برای رستورانتان طراحی کنید. برای مخاطبان دانشجو یک طراحی سایت ساده کفایت می کند اما افراد مسن تر بیشتر یک طراحی شیک و جذاب تر را می پسندند. با ارائه ی پیشنهادهای ویژه برای مخاطبان سایتتان می توانید افراد بیشتری را از طریق آن جذب کنید.

    سادگی
    هر سایت رستورانی باید شامل صفحات مشخصی نظیر خانه (صفحه ی اصلی)، منو و صفحه ی درباره ی ما باشد. طراحی وبسایت حرفه ای و کامل این صفحات اهمیت زیادی دارد و بدون آنها سایت کامل نیست. برای جذب مخاطبان بیشتر می توانید صفحه ی نظرات مشتریان را ایجاد کرده و به مشتریان رستوران خود این امکان را بدهید تا غذا و سرویس رستوران شما را نقد کنند و درباره ی آن نظر بدهند.

    نکته ی مهم و اساسی در طراحی سایت رستورانی این است که هنگام طراحی این صفحات باید تا حد ممکن اصل سادگی را رعایت کرده و از شلوغ کاری و گیج کردن کاربران پرهیز کنید. اگر مشتری نتواند غذا و یا اطلاعات مورد نظرش را به راحتی پیدا کند، به سادگی سایت شما را ترک خواهد کرد.

    رنگ بندی
    تا به حال دقت کرده اید که رنگ های اصلی به کار رفته در بیشتر سایت های رستورانی شامل این چهار رنگ می شود : قهوه ای، سفید، قرمز و مشکی. البته ممکن است موارد نقضی برای این قضیه بیابید اما انتخاب این چهار رنگ در طراحی سایت رستورانی توسط بیشتر سایت های رستورانی علت ویژه ای دارد.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد مجله Startupik منبع جهانی تغذیه‌ی استارتاپ‌ها
    رنگ قهوه ای حس امنیت، استحکام و سنت گرایی می دهد.

    رنگ سفید معنای تازگی، خلوص و آزادی می دهد.

    رنگ مشکی راز آلود است و معنای قدرت را در خود نهان دارد. عکس غذاها با پشت صحنه ی مشکی زیباتر به نظر می رسند.
    رنگ قرمز بیشتر برای رستوران های فست فودی به کار می رود و حس اشتیاق و تمایلات پنهان را می دهد. همیشه به خاطر داشته باشید که رنگ ها روی احساس کاربران تاثیر دارند، پس سعی کنید که از آنها به شیوه ی درست استفاده کنید.
    2-540x305.jpg

    فرم ارتباط با ما
    در طراحی سایت رستورانی باید فرم ارتباطی مناسبی را در اختیار مشتریان قرار داد. قرار دادن تلفن و آدرس رستوران به تنهایی کافی نیست. در ضمن به خاطر داشته باشید که اضافه کردن یک نقشه به فرم ارتباط با ما می تواند سوال خیلی از مشتریان در رابـ ـطه با آدرس رستورانتان را پاسخ دهد.

    شبکه های اجتماعی
    در طراحی سایت رستورانی شبکه های اجتماعی مکانی فوق العاده برای ارتباط با مشتریان کنونی و یافتن مشتریان جدید است. آیکون شبکه های اجتماعی که در آنها فعالیت می کنید را در سایتتان قرار داده و سعی کنید فعالیت مناسبی در این شبکه ها داشته و ارتباط دوستانه ای را با مشتریان برقرار کنید.

    عکس های باکیفیت
    در دنیای وب رقابت سختی وجود دارد و صفحه ی اصلی سایت مکان مهمی برای جذب کاربران جدید است. این نکته برای طراحی سایت رستورانی از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است این سایت ها بتوانند مخاطبان را در نگاه اول جذب کنند. استفاده از عکس های بزرگ برای پس زمینه ی سایت می تواند کاربران بیشتری را جذب کند.

    استفاده از عکس های باکیفیت برای نشان دادن عکس غذاها در منو امری ضروری است چون این عکس باید احساسات مشتریان بالقوه را جذب کند تا تمایل به امتحان این غذا داشته باشند. این کار را به درستی انجام دهید و شاهد افزایش یافتن نرخ مشتریان رستوران خود باشید. در ضمن استفاده از عکس های باکیفیت از محیط داخلی رستوران می تواند به کاربران حس خوبی را منتقل کند.

    صفحه درباره ما
    یک سایت موفق می تواند باعث تمایز تجارت شما از رقبا شود. افراد پشت یک تجارت مهم ترین بخش تجارت محسوب می شوند و به همین خاطر لازم است صفحه ی درباره ی ما به خوبی این افراد را به کاربران معرفی کند. در این صفحه می توانید خلاق بودن، دوستانه بودن و حرفه ای بودن تیمتان را به مشتریان نشان دهید.

    مترجم : کسری خسروی، منبع : هونگ کیات
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    به عنوان یک طراح، چگونه طراحی سایت بروزی داشته باشیم؟
    ارسال شده در تاریخ آبان ۱۴, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    8-1.jpg

    ۱۴
    آبان
    بازدید: 7

    به این پست امتیاز دهید

    یکی از بزرگ ترین چالش ها که در طراحی سایت وجود دارد، فقدان طراحی های بروز و مدرن می باشد. تحقیق درباره مباحث رسمی درباره اینکه در دنیا و حال حاضر در زمینه طراحی وب سایت چه اتفاقاتی می افتد، می تواند زمان های ارزشمندی برای یک طراح وب سایت باشد. این موضوع چشمان تان را باز می کند تا ایده های جدید در طراحی سایت مستقل داشته باشید.

    چگونه در پروژه های طراحی سایتی که انجام می دهید، بروز و مدرن باقی می مانید؟ اگر اندکی بیشتر تلاش کنید، به این مهم دست می یابید. در این مقاله توصیه هایی برای بروز و مدرن ماندن وجود دارد که می توانید در طراحی وب سایت خود به کار ببرید.

    استفاده از رسانه های اجتماعی
    شاید ساده به نظر برسد، اما اگر رسانه های اجتماعی در سطح وسیع تری مورد استفاده قرار گیرد، می تواند یکی از بهترین ابزارها در طراحی وبسایت مستقل باشد. سعی کنید به عنوان طراح وب سایت مستقل، طراحان سایت دیگر، وب سایت های طراحی سایت، وبلاگ های طراحی سایت و حتی شرکت های طراحی سایت دیگر را که به آن ها اعتماد دارید و از آن ها تمجید می کنید را دنبال کنید. سپس شروع به خواندن محتوای آن ها کنید.

    اما بیشتر از خواندن محتوای آن ها، آخرین و بروزترین موارد را در طراحی های شان مشاهده کنید. آیکون های طراحی سایت آن ها به چه شکل است؟ ظاهر آن ها و احساسی که از جدول زمان بندی، تصاویر و دیگر عوامل بصری شان که به مخاطب القا می شود را بررسی کنید تا در طراحی سایت مستقل خود بروز باشید و طبق گرایشات روز دنیا عمل کنید.

    در رسانه های اجتماعی که در راستای طراحی سایت مستقل می باشد، در تعامل باشید. برخی از پروژه های طراحی سایت خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و از افراد دیگر بخواهید تا به آن نظر دهند و پذیرای تمام انتقادات و پیشنهادات آن ها باشید. با مخاطبین خود در FACEBOOK و TWITTER به بحث و مجادله درباره طراحی وب سایت نپردازید، زیرا آن ها می توانند بهترین نظرات را برای شما به ارمغان بیاورند. (به یاد داشته باشید که آن ها هم مانند شما، مشغول می باشند).

    وبلاگ های طراحی سایت را بخوانید.
    شما نیاز دارید تا در شغل طراحی سایت تان، زمان هایی را به خواندن وبلاگ های مربوط به طراحی سایت اختصاص دهید. وبلاگ های طراحی سایت، یکی از بهترین گزینه ها می باشند.

    وبلاگ های طراحی سایت به طور منظم بهترین پروژه ها را نمایش داده و آموزش هایی را ارائه می دهند که به شما کمک می کنند تا مهارت های جدید و چگونگی ساخت بروزترین عوامل را در طراحی سایت خود یاد بگیرید.

    در اینجا ۱۰ موردی وجود دارد که باید در بوک مارک هر طراح وب سایت وجود داشته باشد:

    • DESIGN SHACK که دارای گالری های زیادی است که می توانید در هر موضوع و زمینه ای، بروزترین موارد را مشاهده کنید.
    • WEBDESIGNER DEPOT
    • THE NEXT WEB
    • DESIGMODO
    • UX MAG
    • FAST COMPANY DESIGN
    • YOU THE DESIGNER
    • CREATIVE BLOQ
    • THOUGHT BY JESSICA HISCHE
    • AWWWARDS
    داشتن نمونه کار آنلاین
    برای بروز ماندن در طراحی سایت باید در نمونه کارتان دو مورد را رعایت کنید:

    ۱٫ به طور منظم آن را بروزرسانی کنید.

    ۲٫ به نمونه کارها در وب سایت های دیگر نگاه بیاندازید.

    ۳ نکته: در مرور و انتقاد نمونه کارهای آنلاین دیگر، مشارکت داشته باشید.

    به طراحی وب سایت مینیمالیست و ساده فکر کنید. به کار بستن این نوع گرایش در طراحی سایت ها و اپلیکیشن ها آغاز شد. اما حالا در تمام زمینه ها وجود دارد. شما می توانید این عوامل طراحی مینیمالیستی را در طراحی موارد چاپی و بسته بندی محصولات نیز مشاهده کنید. با نگاه کردن به زمینه های دیگری که مربوط به طراحی سایت نیست، نیز می توانید از آخرین گرایشات روز دنیا مطلع باشید، از این رو، می توانید متوجه شوید که چگونه از آن ها قبل از این که تبدیل به یک گرایش و فراگیر بشوند، استفاده کنید.

    در جلسات و رویدادهای اجتماعی حضور یابید.
    این مورد نیازی به توضیح دادن ندارد، اما باید اطمینان یابید که با دیگر متخصصان در رشته طراحی سایت و دیگر زمینه ها مشارکت می یابید. در جلسات و همایش هایی که هر ساله در زمینه طراحی سایت برگزار می شود، شرکت کنید.

    یکی از نام های بزرگ در عرصه طراحی وب سایت- ADOBE و DRIBBBLE به خصوص برای تازه واردان در عرصه طراحی وب سایت- دارای جلسات گروهی در تمام دنیا می باشد. این گروه، شرکت کنندگان را به بحث و گفت و گو می طلبد که به عنوان یک طراح وب سایت مستقل به ندرت به این موضوع می توانید دست یابید.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد ضرورت پیروی از استاندارد های طراحی سایت
    این جلسات، هم چنین بهترین راه برای به کار بستن در طراحی وب سایت و دیگر زمینه های طراحی می باشد (حتی قبل از این که در دنیا فراگیر شوند).

    از نرم افزارهای جدید استفاده کرده و یاد بگیرید.
    یکی از ویژگی های مورد علاقه من در انتشارات ADOBE CLOUD این است که همیشه بروزترین و بهترین ابزارها را در اختیار دارم. این ابزارها برای کار کردن آسان و برای ارسال فایل ها بدون ذخیره کردن راحت می باشد و شما را عادت به یادگیری می دهد.

    هر زمان که موضوع جدید و بروزی منتشر شد، اگر این ابزارها را در اختیار داشته باشید، مطلع خواهید شد. واقعا جالب است. من همیشه به دنبال ویژگی های جدید و موارد بروز در هر زمینه ای بوده ام و همیشه تلاش می کردم که دریابم که این ویژگی چگونه زندگی من را آسان تر می کند.

    در کنفرانس ها شرکت کنید.
    من می دانم که شما چگونه فکر می کنید. کنفرانس ها هزینه بالایی را می طلبند. این موضوع درست است؛ خودتان انتخاب کنید. یک کنفرانس به صرفه را در زمینه طراحی سایت انتخاب کرده و در آن شرکت کنید. واقعا ارزشش را دارد.

    تجربیات خود را در زمینه طراحی سایت در این کنفرانس ها به دست آورید و اگر امکان دارد با دیگر متخصصان و شرکت کنندگان در تعامل باشید. در این کنفرانس ها ببیند که آخرین گرایشات روز دنیا چیست. تمامی این موارد می تواند به شما کمک کند تا دریابید که دیگران در زمینه طراحی وب سایت چه می کنند و چه چیزهایی وجود دارد که شما از آن بی اطلاع هستید.

    سفر کردن برای شغل طراحی وب سایت تان، می تواند یکی از هزینه های تجاری باشد که واقعا ارزشمند است. از این رو، در حالی که هزینه هایی را از جیب خود در این راه صرف می کنید، ممکن است در پایان سال چند برابر این هزینه ها را در شغل طراحی وب سایت خود کسب کنید.

    اشتراک یک ساله را در مجلات و روزنامه های طراحی وب سایت دنیا بگیرید.
    مجله های طراحی وب سایت و اشتراکات، بهترین راه برای بررسی کردن گرایشات و آخرین طراحی های وب سایت می باشد. مجلات و انتشارات گاهی اوقات جزئیات و اطلاعاتی را فراهم می آورند که هر جایی یافت نمی شود. آن ها در دسته بندی کردن و نمایش اطلاعات به منظور بررسی دوباره شما، بسیار مهارت دارند.

    مجله های طراحی وب سایت، تنها یکی از مواردی است که شما را بروز نگاه می دارد و مقاله های ارزشمندی را هم در زمینه طراحی وب سایت ارائه می دهند. زمانی که بحث ابزارها و نرم افزارهای جدید طراحی سایت می شود، تبلیغات در این مجله ها بسیار ارزشمند جلوه می کنند.

    مجله ها هم چنین برای شروع یادگیری در زمینه طراحی سایت، می تواند بسیار مفید باشد و شما را از موقعیت مکانی دور کرده و به یادگیری در سراسر دنیا ترغیب می کند. اگر از قبل در زمینه طراحی چاپی کار می کردید، حالا هنرهای کامپیوتری را فرا بگیرید. اگر یک طراح وب سایت هستید، سعی کنید در موارد چاپی هم مهارت یابید.

    از ابزارهای جدید بروز در طراحی وب سایت مستقل استفاده کنید.
    شما نباید از هر چیزی، جدیدترین آن را داشته باشید، اما باید از ابزارهای مدرنی در طراحی وب سایت استفاده کنید. نرم افزارهای اخیر و ابزارهای جدید می تواند تفاوت عظیمی را در طراحی سایت ها به وجود آورد.

    برخی از این ابزارها را برای کار کردن در زمینه طراحی سایت در نظر بگیرید و استفاده کنید. اگر لازم است، حتی آن ها را قرض گرفته یا کرایه کنید. اما باید بدانید که چگونه این نرم افزارها و ابزارها در طراحی وب سایت تان عمل می کند. شما نیاز دارید تا درک کنید که چگونه کاربران وب سایت، با طراحی سایت تان تعامل می یابند.

    نتیجه گیری
    برای اینکه یکی از طراحان وب سایتی شوید که با آخرین گرایشات روز دنیا پیش می رود، نیاز به دفتر و تجهیزات خاصی ندارید. تنها اندکی تلاش بیشتری را می طلبد. در زمینه طراحی وب سایت تحقیق کنید، بخوانید و به اشتراک بگذارید، طوری که بتوانید آخرین گرایشات روز دنیا را دریابید و از آن مطلع شوید.

    مترجم : داریوش ببریان
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    چگونه الگوهای طراحی بهتری برای وب سایت ها و اپلیکیشن ها بسازیم
    ارسال شده در تاریخ آبان ۲۴, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    172.jpg

    ۲۴
    آبان
    بازدید: 11

    به این پست امتیاز دهید

    ۱۰ راه کلیدی در این مقاله به شما ارائه می داریم تا بتوانید مهارت و تخصص تان را در زمینه ساخت الگوهای طراحی وب سایت و اپلیکیشن ارتقاء دهید.

    الگوهای طراحی و یا همان “وایرفریم ها” بخش ضروری پروسه طراحی سایت و یا اپلیکیشن ها می باشند. این الگو ها اگر به طور متناسبی برای طراحی انتخاب و ساخته شوند، می توانند به شما کمک کنند تا دریابید که چه مواردی در کدام مکان ها می تواند بهترین کاربرد را داشته باشد و هم چنین شما را قادر می سازد تا محتواهایی را تنظیم کنید و روی طراحی خود تمرکز داشته باشید.

    زمانی که الگوهای طراحی سایت با دقت ساخته شوند، می توانند راه را برای شما هموار سازند. این الگو ها می توانند تکمیل کننده پروژه های طراحی وب سایتی باشند که به درستی انجام نشده اند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه می توانید به ۱۰ توصیه ای که به شما ارائه می شود، دقت داشته باشید تا مهارت های ساخت الگوهای طراحی وب سایت تان را ارتقاء دهید.

    توصیه هایی که در این مقاله قرار دارد شما را روی پروژه طراحی وبسایت متمرکز نگاه می دارد تا به این وسیله بتوانید از کاربرد و موثر بودن پروژه خود اطمینان حاصل کنید.



    1. ساخت الگوهای طراحی وب سایت خود را با پیش طراحی آغاز نمایید.
    در حالی که ایده بسیار خوبی می باشد که مستقیم به سراغ ابزار الگوسازی طراحی وب سایت خود بروید، پیش طراحی کردن الگوهای مد نظر تان نمی تواند وقت زیادی را بگیرد و به شما کمک می کند تا یک نقشه کلی برای ادامه راه خود داشته باشید.



    1. صرفه نظر کردن از عامل رنگ در طراحی سایت
    هدف الگوهای طراحی وب سایت این می باشد که محتواها، صفحات و عوامل ظاهری را کنار بگذارید و تنها به کاربردی بودن وب سایت و یا اپلیکیشن فکر کنید. اضافه کردن هر عاملی به طراحی، مانند رنگ باعث می شود تا شما از این هدف دور شوید و نتوانید به آن چه که می خواهید دست یابید.



    1. باید طراحی الگوها را ساده بسازید.
    نباید الگوهای طراحی وب سایت تان را پیچیده بسازید. آن ها را ساده طراحی کنید تا به شما این امکان را بدهند که روی هدف های مهم متمرکز شوید و از عوامل حواس پرتی به درو باشید. الگوهای طراحی وب سایت باید به طور واضحی، کاربرد و موثر بودن اپلیکیشن و یا طراحی وب سایت تان را توضیح دهند. شما نیازی ندارید وارد جزئیات شوید و به این وسیله بر مخاطب خود تاثیر بگذارید. به یاد داشته باشید که این موضوع باعث می شود تا هدف اصلی الگوهای طراحی رابط های کاربری را درک نکنید و مسیر را به صورت اشتباهی پیش روید.



    1. از نمونه داده های ساده ای استفاده نمایید.
    انتخاب نمونه داده های ضعیف می تواند باعث از بین رفتن الگو طراحی شود. در حالی که شما نیاز ندارید تا الگوی طراحی سایت و یا اپلیکیشن خود را شلوغ سازید، باید از همان اندک داده هایی که به الگوی خود می افزاید اطمینان یابید که بسیار مرتبط و کاربردی می باشند.



    1. زمانی که نیاز است، از حاشیه نویسی نیز به کار ببرید.
    همیشه راهنمایی های طراحان و برنامه نویسان در طراحی باعث می شود تا یک وب سایت یا اپلیکیشن پایدار بماند. اگر می خواهید تا این راهنمایی ها به سادگی خوانده و درک شوند، باید زمانی که نیاز است و در جایی که مناسب می باشد، از حاشیه نویسی کمک بگیرید.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد طراحی سایت وردپرسی چه مزایایی دارد؟


    1. از یک سیستم شبکه ای کمک بگیرید و یا از کادر ها و باکس ها در طراحی وب سایت تان بهره بگیرید.
    یک تکنیک جالب برای ساخت الگوهای طرای وب سایت این می باشد که از سیستم های شبکه ای و یا طرح بندی های کادری استفاده نمایید. استفاده از این مورد باعث می شود تا شما به راحتی و به سرعت بتوانید اجزای متفاوت طراحی را به سادگی و به صورت ساختاری طبقه بندی نمایید.



    1. ساخت سبک ها و نشانه هایی که بارها مورد استفاده قرار بگیرد.
    خیلی از نرم افزارها و طراحی وب سایت ها از الگوها استفاده می کنند، تنها به این دلیل که می توانند بارها از سبک ها و سمبل های موجود در آن بهره ببرند.



    1. استفاده از ابزار مناسب برای ساخت الگوهای طراحی سایت و یا اپلیکیشن
    در رابـ ـطه با اپلیکیشن ها، ابزارهای بسیاری در دسترس می باشد که می توانید به کمک آن الگوهای طراحی را بسازید. برخی از آن ها مخصوصا برای ساخت الگوها ساخته شده است و برخی دیگر به این منظور به وجود نیامده اند. در این جا تنها به نام بردن ابزارهای مشهور بسنده می کنیم:

    • SKETCH یکی از بهترین ابزارها در این زمینه می باشد. این برنامه به طراحان، امکاناتی را ارائه می دهد که به راحتی می توانند کار خود را انجام دهند.
    • AFFINITY DESIGNER یک ابزار طراحی برداری است که تقریبا هر چیزی که برای ساخت الگوها نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.
    • PENCIL PROJECT یک ابزار رایگان با منبع آزاد است که در سیستم عامل هایی مانند IOS،DOJO و غیره پشتیبانی می شود. شما از این مورد برای طراحی کردن الگوها برای وب سایت و اپلیکیشن دسک تاپ نیز می توانید بهره ببرید.


    1. نوع الگوی طراحی مورد نظر خود را شناسایی کنید.
    باید به این موضوع واقف باشید که ما دو نوع الگو برای طراحی سایت و یا اپلیکیشن پیش رو داریم: الگوهای کامل و الگوهای نیمه کامل.

    الگوهای نیمه کامل باعث می شود تا شروع ساخت الگو برای طراحی تان آسان و پر سرعت باشد. هدف این گونه الگوها تنها این می باشد که ساخت الگوهای طراحی تان را آغاز کنید و دست به کار شوید. این در حالی است که الگوهای کامل، جزئیات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهند، اگر چه انواع رنگ ها را در اختیارتان نمی گذارند. در برخی مواقع تنها یک یا چند رنگ در این الگوها در اختیارتان قرار می گیرد.



    1. بازخورد ها و واکنش هایی را در رابـ ـطه با کاربردی بودن الگوهای طراحی دریافت کنید.
    یکی از مزایای استفاده از الگوهای طراحی وب سایت این می باشد که ساخت الگو ها، زمان بسیار کمی را از شما طلب می کند. هم چنین الگوها می توانند در پروسه طراحی نیز با دیگران به اشتراک گذاشته شوند. از این رو آن ها به راحتی می توانند نظرات و بازخوردهای خود را ارائه دهند.



    الگوهای طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن نباید مانع پیشرفت و پیشروی شما در این زمینه شوند. این الگوها تنها یک قدم از پروسه ساخت و طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری محسوب می شوند.

    منبع:
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!

    مترجم: داریوش ببریان
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    برای برندسازی در شبکه های اجتماعی از این ۳ روش‌ استفاده کنید
    ارسال شده در تاریخ آذر ۱, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    192.jpg

    ۰۱
    آذر
    بازدید: 7

    به این پست امتیاز دهید

    حتماً به قدرت شبکه‌های اجتماعی در ایجاد ارتباط بین برند و مخاطبان پی بـرده‌اید. برای اثبات این موضوع تا به حال آمار و اطلاعات فراوانی جمع‌آوری شده که این یافته‌ها را تایید می‌کنند.

    البته این داستان تازه‌ای نیست، مهم این است که شما بدانید با این اطلاعات باید چه کنید. شاید تا به الان از قدرت کانال‌های ارتباطی خود در شبکه‌های اجتماعی بی بهره بوده‌اید و نتوانسته‌اید آنجور که باید و شاید از این توانایی استفاده کنید چرا که رقابت روزبه‌روز در این محیط‌ها بیشتر شده و کار را برای شما سخت تر کرده است. به همین دلیل باید نگاه عمیق تر و خلاقانه تری داشته باشید تا بتوانید راه‌های نرفته‌ای بیابید و نظر کاربران و مخاطبان را به‌سوی خود جلب کنید. به همین خاطر در این مطلب سعی داریم ۳ راه برای بهره‌گیری بهتر از شبکه‌های اجتماعی را برای شما بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

    ۱ – شبکه‌های اجتماعی را همچون ویترینی از ویژگی‌های برند خود ببینید.
    سعی کنید تجربه دیداری و تصویری خوبی از برند خود را تهیه و آن را با ویژگی‌های انسانی درآمیزید. عکس‌ها و تصاویر می توانند نشانه و تجربه‌ای از فرهنگ، ارزش‌ها و ویژگی‌هایی داشته باشند که با سیستم برندسازی شما هم‌راستا هستند. با انتشار سندهای تصویری در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کنید تا کاربران پی به ماهیت و ذات برند شما بـرده و بیشتر با کار شما درگیر شوند.

    ۲ – برنامه‌ای درجهت افزایش تعامل کارکنان شرکت و کاربران طرح کنید.
    معمولاً رقابتها در شبکه‌های اجتماعی بر سر جذب فالوور و مخاطبان بیشتر است. بعد از ارتباط با مخاطبان در این شبکه‌ها، بدلیل تعامل یک طرفه، مخاطبان تعامل چندانی با برندها نخواهند داشت. به همین خاطر درگیری مخاطبان با برندها کاهش می‌یابد. برای رفع و رجوع این مشکل می توانید کارکنان خود را مستقیما با مخاطبان خود مرتبط کنید تا ارتباطات آنها افزایش یابد. در واقع با این کار به مخاطب این حس را القا می‌کنید که گویی بخشی از کار و شرکت شما هستند. نتیجه این کار در نهایت منجر به شناخت بهتر و بیشتر دوطرفه خواهد شد.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد صفحه فرود یا Landing Page چیست؟ (قسمت 2)
    ۳ – پادکست تولید کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
    پادکست‌ها طرفداران بسیار پیدا کرده چرا که این ویدیوها و گفتارهای ضبط شده می‌توانند برای مقاصد مختلف همچون بررسی محصول، گفتگو حول یک موضوع و … استفاده شوند. در واقع پادکست ها محیط های تعاملی دوسویه ای را ترتیب می دهند که کاربران در آنها می توانند نقش داشته باشند. پادکست‌های چندنفره پا را فراتر از تک گویی گذاشته و می‌توانند با این کار پلت فرم بهتر و زیرکانه‌ای را در ذهن مخاطبان از برند خود پی‌ریزی کنند. پادکست‌ها حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند که کاربران می‌توانند اطلاعات خود را با استفاده از آنها بالا ببرند. پادکست نباید محلی برای فروش باشد، بلکه از آن باید در راستای اطلاع‌رسانی بهتر و همه جانبه به مخاطبان استفاده کرد.

    با این تکنیک‌ها می‌توانید از شبکه های اجتماعی برای ساخت پلت فرم و زیربنای برند خود استفاده کنید. پیش از بکارگیری این تکنیک‌ها لازم است چند کار انجام دهید:

    • پیام برند خود را بهبود بخشیده و آن را هم تراز با اطلاعات برند و ویژگی‌های خود کنید.
    • با دقت و حساسیت بالایی تمام جنبه‌های تاکتیک‌های خود از جمله زمان بندی، محتوا و فعالیت‌های مخاطبان که در شبکه های اجتماعی انجام می‌دهند را بررسی کنید.
    • ریسک های استفاده از این تاکتیک ها را بررسی کنید و ببینید بازخورد منفی و یا افزایش انتقادات بخاطر استفاده از این تاکتیک ها تا چه اندازه موجب ضرر و زیان شما در کار می‌شود.
    • اگر می‌توانید، پیش از بکارگیری این تاکتیک‌ها آنها را بطور آزمایشی مورد استفاده قرار دهید. با اجرای طرح آزمایشی در فضایی خارج از فضای دسترسی عمومی، می‌توانید مشکلات بالقوه را یافته و از بروز آن در طرح اصلی جلوگیری ‌کنید.
    جدای از مطالب ذکر شده و بکارگیری آنها، همیشه خلاقیت و فکر کردن خارج از چارچوب‌های مرسوم می‌تواند باعث جلب توجه مخاطبین و رونق کسب و کار شما شود.

    منبع: وبلاگ اخبار رسمی
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    ۶ قانون ساده برای توضیح طراحی وب سایت برای مشتریان
    ارسال شده در تاریخ آذر ۶, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    202.jpg

    ۰۶
    آذر
    بازدید: 19

    به این پست امتیاز دهید

    زمانی که بحث کار کردن با مشتریان طراحی وب سایت می شود، بزرگ ترین چالش می تواند انتقال اطلاعات کلیدی به گونه موثر به مشتریان سایت باشد. خیلی از برنامه نویسان وب در جامعه ما با چنین موانع مشابهی رو به رو می باشند. در خرید و فروش به مشتریان وب سایت، همیشه چالش های بسیار مهم در زمینه ارتباطات وجود دارد.

    از این رو اخیرا، ما از ۱۰ برنامه نویس با تجربه خواستیم تا در اینباره به بحث و گفت و گو بپردازند. هدف ما این بود که نکات کلیدی برای مفهوم سازی صحیح و موثر مشتریان وب سایت به شما عزیزان ارائه داریم. هر شخص موافقت خود را مبنی بر این که ساده سازی تکنیکی یک مهارت اصلی برای برنامه نویسان می باشد، اعلام نمود: اگر می خواهید تا مشتریان طراحی وب سایت به شما و تخصص تان اعتماد کنند، شما نیاز دارید تا به طور موثری با آن ها ارتباطات برقرار کنید و به خوبی آن ها را مفهوم نمایید.

    براساس گفته آن ها، ارتباطات با مشتریان طراحی وب سایت حدود ۵ تا ۱۵ درصد از زمان کاری شما را در بر می گیرد. در این مقاله، ما ۶ راهی را برای برنامه نویسان وب سایت ارائه می داریم تا به نحو موثری با مشتریان غیر تکنیکی خود ارتباطات برقرار نموده و مواردی را به آن ها یاد بدهند. در این مقاله می توانید بینش ها و مثال هایی در این زمینه بیابید.



    ۱)به طور هوشمندانه ای کانال های ارتباطی خود را انتخاب کنید.
    تمامی کانال های ارتباطی به طور مساوی خلق نشده اند.

    مشتریان وب سایت مختلف، کانال های ارتباطی متفاوتی را ترجیح می دهند. تلفن، چت، ویدئو، ملاقات و غیره.

    البته، شما باید سعی نمایید تا با کانال ارتباطی مخصوص مشتری مطابقت یابید. این موضوع می تواند نشان دهنده انعطاف پذیری شما باشد. در هر صورت، شما باید هم چنین اطمینان حاصل نمایید که آن ها نیز به خوبی از این کانال با شما ارتباط برقرار می کنند. شما در این میان باید بیشتر با کانال ارتباطی ایمیل و ابزار مدیریت پروژه مطابقت یابید. چرا؟ زیرا کانال های نوشتاری می توانند کنترل بیشتری به شما برای ارتباط برقرار کردن بدهند.

    درست از شروع پروژه طراحی ، برای مشتریان سایت خود این راه ارتباطی را به عنوان کانال رسمی ارتباط با شما، مشخص نمایید.

    این امر به شما اجازه می دهد تا موارد ذیل را انجام دهید:

    • تائید کردن اعتبار پاسخ های تان.
    • به کارگیری زمان کافی برای تنظیم کردن و اصلاح نمودن پاسخ های تان.
    • مشخص نمودن معیار ها برای مدیریت انتظارت مشتریان.


    مکالمه های زنده اغلب زمان کافی را برای فکر کردن به شما نمی دهند. بله، خیلی اهمیت دارد تا در دسترس مشتریان سایت خود باشید. اما شما نمی توانید بی وقفه در طول ساعات کاری شروع به چت کردن نمایید؛ شما به این صورت نمی توانید هیچ کاری را در پروژه طراحی سایت خود انجام دهید.

    اگر در ارتباطات زنده ای حضور دارید، سعی نمایید تا نکات کلیدی را توسط ایمیل و یا ابزار مدیریت پروژه تهیه نمایید. یک برنامه نویس وب سایتی که با آن مصاحبه نمودیم، لیست واضح و شفافی را از یادآوری ها و آیتم های عملی بعد از ملاقات تهیه نموده است. او سپس این لیست را به مشتریان خود ارسال می نمود.

    این ارتباطات نوشتاری می تواند مانند آرشیو برای شما، تیم طراحی تان و مشتریان تان عمل نماید.



    ۲) از موارد بصری تا جایی که امکان دارد استفاده نمایید.
    محتواهای نوشتاری یک ضرورت برای ارتباطات واضح تر می باشند. در هر صورت، زمانی که بحث ساده سازی تکنیکی می شود، یک ابزار دیگری در این میان وجود دارد که می توانید بسیار از آن در ارتباطات خود با مشتریان وب سایت استفاده نمایید: موارد بصری.

    چرا؟ خوب، در سطح بیولوژیکال، محتواهای بصری برای بیان نمودن مطالب بیشتر از متن ها موثر می باشند و به خوبی در ذهن و یاد می مانند. از این رو، نشان دادن، نه تنها بسنده کردن به گفتار، می تواند تلاش های شما را در زمینه ارتباطات برقرار کردن با مشتریان سایت به حقیقت بپیوندد.

    GABRIEL، یک برنامه نویس با تجربه، به ما گفته بود که یک ابزار اسکرین شات می تواند اولین موردی باشد که او در کامپیوتر جدید خود نصب می کند. او در این باره این چنین می گوید: “مظمئنا، مشتریان وب سایت بیشتر تمایل دارند تا به آن ها نشان دهیم که چه کاری انجام می دهیم و نسبت به توضیح دادن این مورد تمایل زیادی نشان نمی دهند.”

    برای ارتباطات غیر همزمان ماند ایمیل، همیشه سعی کنید تا اسکرین شات ها، گیفت ها و یا ویدئو هایی را مهیا کنید تا اهداف خود را به خوبی به مشتریان وب سایت نشان دهید. هیچ چیز یک مشتری سایت را آسان تر از موارد بصری و تصویری مفهوم نمی کند.

    زمانی که در یک ملاقات، پروژه جدید طراحی خود را رونمایی می کنید، دیموهای زنده باید جزو تاکتیک های اصلی تان باشد. در نظر بگیرید که شما درباره فرمت ریسپانسیو یک طراحی صحبت می کنید. تنها به این مورد اکتفا نکنید: “این وب سایت در گوشی های همراه عالی و کاربردی به نظر می آید”. در عوض، دست مشتریان وب سایت خود تبلتی بدهید و از آن ها بخواهید تا وب سایت را به تنهایی امتحان کنند. موارد بصری می توانند مانند یک سندی عمل نمایند که نشان دهنده کاری که واقعا انجام می دهید، می باشد.



    ۳) استفاده از منابع اطلاعات مشتریان
    مشتریان وب سایت حداقل تجربه های اندکی در ارتباط با وب سایت و تکنولوژی در بر دارند. از این موارد به عنوان نقاط قابل مقایسه استفاده نمایید تا راه را برای خود هموار سازید. خیلی از برنامه نویسان وب سایتی که با آن ها صحبت نمودیم، تایید نمودند که ارجاع دادن به اطلاعات پیش زمینه مشتریان، به درک هر چه بهتر آن ها کمک می کند. در این جا مثال هایی وجود دارد:

    • سبد خرید و معیارهای خرید تجارت الکترونیک می تواند به تجربه های مشتریان از وب سایت AMAZON مربوط شود.
    • تعاملات اجتماعی می تواند توسط ویژگی های رایج فیس بوک و تویتر توضیح داده شود.
    • عملکردهای مدیریت محتوا می تواند با سیستم مدیریت محتوا شناخته شده ای به نام وردپرس شرح داده شود.
    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد نحوه نوشتن توضیح محصولات برای فروش بیشتر


    پیش روید و از مشتریان وب سایت خود بپرسید که از چه ابزراها، اپلیکیشن ها و یا تکنولوژی هایی در زندگی شان استفاده می کنند. سپس از خود بپرسید: چگونه می توانید از این موارد برای ارتباط هر چه بهتر با مشتریان سایت خود استفاده نمایید؟



    آنالوگ ها (شبیه سازی) می توانند تکنیک های ساده سازی محبوب ما در این زمینه باشند. خیلی از برنامه نویسان وب سایت از شباهت های ساده ای برای ساده سازی درک مشتریان خود استفاده می کنند. یک آنالوگی که معمولا بسیار در این زمینه کاربردی می باشد، مقایسه ساختمان نرم افزارها، سایت ها و اپلیکیشن ها می باشد. برخی از تصمیمات و انتخاب های جزئی باید ابتدا صورت پذیرد تا باقی موارد به خودی خود شکل بگیرد. برخی از ابزارهایی که استفاده می کنید می تواند پایه های ارتباطات تان را با مشتریان سایت بسازد. این موارد باعث می شود تا برنامه نویسی وب سایت را آغاز نمایید و هر چه سریع تر پیش بروید.



    ۴) قدرتمند و پایدار باشید.
    یک شگرد مثبت می تواند در ارتباطات مشتریان سایت، بسیار عالی و کاربردی باشد. خیلی ساده است تا فراموش کنیم که تخصص های تکنیکی تان تا چه حد می باشد. در هر صورت همیشه به خود یادآوری کنید که مشتریان وب سایت تان ضرورتا تجربیات و اطلاعات مورد نظرتان را به اشتراک نمی گذارند. سعی کنید خود را جای آن ها بگذارید.

    مهم ترین گزینه در این میان می تواند به این ترتیب باشد: شما در حال ساخت روابطی می باشید، حال فرقی ندارد در پروژه ساخت و طراحی نرم افزار باشد یا اپلیکیشن و یا وب سایت.

    ارائه سیگنال های منفی مانند ناامیدی، بی صبری و اجتناب کردن می تواند به آرامی ارتباطات با مشتریان وب سایت را مسموم سازد.

    بنابراین در تمامی زمان ها، سعی کنید پایدار، با صبر و ثابت قدم باشید. روی حالت بیان خود دقت داشته و آرام باشید و زمان را در نظر بگیرید. مخصوصا در طول مکالمه های زنده باید به این موارد بیشتر توجه کنید. این شگرد ها به مشتریان آرام و ساکت بسیار کمک می کنند و پایه های اعتماد و قدردانی از تخصص شما را فراهم می آورند.

    پایدار بودن بسیار ضرورت دارد. از این رو در حالی که آموزش های اولیه بسیار اهمیت دارد، ارتباط متداوم با مشتری طراحی وب سایت نیز مشخص می سازد که چقدر ارتباطات تان با آن ها مفید و صحیح می باشد.

    به عنوان نکته آخر در این زمینه که بسیار اهمیت دارد: مشتریان سایت تان واقعا باید برای سرویس های تان هزینه کنند. آن ها لایق بهترین ها از جانب شما می باشند، این طور فکر نمی کنید؟



    ۵)انتخاب هایی را ارائه دهید، مشتری را در تصمیم گیری ها درباره طراحی شریک سازید.
    از چهار توصیه بالا استفاده نمایید تا مشتری وب سایت خود را آگاه و مطمئن سازید. زمانی که آن ها با این تکنولوژی ها آشنا شدند، می توانید انتخاب هایی را به آن ها عرضه دارید. شریک کردن آن ها در تصمیم گیری در پروژه طراحی وب سایت:

    • علاقه و میل آن ها را به پروژه و کاری که انجام می دهید، افزایش می دهد.
    • سطح انرژی و کنترل آن ها را افزایش می دهد.
    • حس مسئولیت پذیری آن ها را ارتقاء می دهد.


    به مشتریان طراحی وب سایت خود یاری دهید تا نتایج انتخاب های خود را به طور شفاف مشاهده نمایند. سعی کنید از بعد تجاری به آن ها نزدیک شوید: راه حل A نسبت به راه حل X کاربران بیشتری را برای وب سایت شما فراهم می سازد اما ۲۵ درصد قیمت بیشتری دارد. راه حل B نسبت به راه حل X آزادی عمل بیشتری به کاربران وب سایت می دهد اما افزایش ۱۵ درصدی را در هزینه در بر دارد. به نظر شما، آیا راحتی بیشتر برای کاربران وب سایت تان به این افزایش قیمت می ارزد؟



    ۶) بدانید که باید در کجا و چه زمانی فعالیت هایی را انجام دهید.
    ما مشاهده نمودیم که ساده سازی تکنیکی ارزش فوق العاده ای برای هر دو جانب در بر دارد، اما در هر صورت مضراتی را نیز شامل می شود. اگر در این زمینه زیاده روی نمایید، ممکن است زمان گران بهای خود و مشتریان طراحی وب سایت تان را از دست بدهید. از این رو بسیار اهمیت دارد تا بدانید که در کجا و چه زمانی، چه فعالیت هایی را انجام دهید.

    به نظر اندکی اغراق آمیز می رسد که قبل از اثبات کردن چیزی، به جزئیات آن بپردازید. شاید هم موردی که می خواهید درباره اش صحبت کنید، یک انتخاب ساختاری سخت و مشکل باشد که نیاز به دقت فراوانی دارد.. البته، در این شرایط سرعت پیشروی شما بستگی به هوشیاری و درک مشتریان تان دارد.



    زمانی که موارد گفته شده در این مقاله را انجام دادید و رعایت کردید، حالا می توانید به مشتری وب سایت خود بگویید که به من اعتماد کنید. با انجام این موارد شما به راحتی می توانید اطمینان حاصل نمایید که مشتریان وب سایت تان منظور شما را فهمیده اند و به خوبی همه جزئیات موجود در پروژه طراحی سایت را درک می کنند. به این ترتیب نیز شما به راحتی می توانید پروژه طراحی سایت خود همراه با آنان پیش ببرید و به این ترتیب می توانید به راحتی اعتماد آن ها را جلب نمایید.

    مترجم: داریوش ببریان، منبع: اطلس وب
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    طراحی سایت و تولید محتوای جالب برای جذب گوگل و بهبود سئو
    ارسال شده در تاریخ آذر ۸, ۱۳۹۶ توسط مدیر سایت
    212.jpg

    ۰۸
    آذر
    بازدید: 4

    به این پست امتیاز دهید

    اگر شما هم جزء افرادی هستید که بعد از طراحی سایت نمیدانید چگونه تولید محتوای دقیق انجام دهید و یا کارهایی که انجام میدهید مورد توجه گوگل نیست این مطلب را با دقت بخوانید!

    حتی اگر دانشی ابتدایی نسبت به سئو داشته باشید میدانید که یکی از مهمترین بخش های سئو تولید محتوای قوی است که هم باعث جذب مخاطب به سایتتان میشود و هم نظر گوگل را به خودتان جذب کرده اید. اگر شما بهترین مطالب را هم بنویسید ولی سئو صفحه را توجه نکنید هیچ وقت به نتیجه دلخواه نخواهید رسید پس در کنار تولید محتوا موارد سئو را هم در نظر بگیرید و نکات زیر را اعمال کنید:

    محتوایی خاص و منحصر به فرد تولید کنید
    دیگر برای تمامی افرادی که تولید محتوا میکنند واضح است که تولید متن های تکراری که از سایت های دیگر برداشته شده است کاملا به ضرر سایت شما است و مطالب تولید شده شما حتی اگر از مطالب سایت های دیگر ایده گرفته شده است هم باید نشان دهنده دیدگاه شخصی شما نسبت به اون موضوع باشد تا مورد توجه گوگل قرار بگیرید.

    عنوان مطالب خودتان هنگام نوشتن بهینه کنید
    تیتر مطالب شما دقیقا عنوانی است که افراد هنگام جستجو در گوگل دنبال آن هستند و بهتر است از بین تیتر های مشابه شما بهترین را انتخاب کنید. از کلمات کلیدی در تیتر مطلب هایتان استفاده کنید البته این کلمات کلیدی را به اجبار در عنوان جا نکنید جوری که هیچ ارتباطی با عنوان مطلب شما نداشته باشد و سعی کنید کلمات کلیدی شما شفاف باشند و سرچ بالایی داشته باشند.

    یک نکته مهم که وجود دارد این است که ۵۵ تا ۶۰ کاراکتر ابتدایی عنوان شما به مخاطب هنگام سرچ نشان داده میشود پس ابتدای عنوان شما از اهمیت زیادی برخوردار است.

    یکی دیگر از مطالب مهم در انتخاب عنوان مناسب این است که آدرس url سایت شما باید حاوی عنوان مطلب شما باشد و شامل اعداد و تاریخ و… نباشد

    بر روی بدنه مطالب خودتان تمرکز کنید
    موتور های جستجو گر گوگل علاوه بر توجه محتوا به نوع ساختار هم توجه میکنند و بر اساس تگ های به کار رفته تصمیم میگیرند کدام یک را شاخص در نظر بگیرند و تشخیص میدهند که چه چیزی تیتر است و چه چیزی پاراگراف و کدام تیتر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد طراحی فروشگاه اینترنتی و بررسی مزایا و معایب آن
    برای مرتب کردن ساختار مطالب حتما در طراحی سایت خود از تگ های h1 تا h6 استفاده کنید این تگ ها به مطالب سایت شما ساختار میدهند و به موتور جستجو کمک میکنند که یک نگاه کلی به مطالب سایت شما کنند پس بهتر است کلمات کلیدی خودتان را داخل این تگ ها قرار دهید تا مورد بررسی گوگل قرار بگیرد.

    یک نکته مهم در مورد استفاده از تگ ها این است که از بین این تگ ها مهمترین آن ها همان h1 و h2 است که گوگل بیشترین توجه را به آن ها میکند پس بهتر است کلمات کلیدی شما در این دو تگ قرار بیگیرد.

    از کلمات کلیدی به صورت متعادل در مطالب خودتان استفاده کنید
    موتور جستجو گوگل دیگه مثل قبل همه تاکیدش بر روی کلمه کلیدی نیست و عوامل دیگری هم بر سئو سایت شما تاثیر دارد ولی هنوز گوگل برای نشان دادن زمینه کاری سایت شما از این کلمات کلیدی استفاده میکند.

    در طراحی سایت، کلمات کلیدی باید در صفحه اول و همچنین صفحات داخلی سایتتان استفاده شود ولی باید این نکته را موردتوجه قرار داد که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در مطالب نتیجه عکس را برای شما به همراه دارد.

    نکته مهم این است که هرگز کیفیت مطالب خودتان را فدای کمیت و تعداد کلمات کلیدی خودتان در مطالب نکنید

    حتما مطالب سایتتان را برای مخاطب بنویسید نه گوگل ولی در بین کلمات خودتان از کلمات کلیدی هم استفاده کنید.

    از لینک بیلدینگ های داخلی و خارجی در مطالبتان استفاده کنید
    استفاده از لینک های داخلی در طراحی سایت باعث میشود که مطالب سایت شما یک ترتیب و توالی مشخصی داشته باشند تا هم مخاطبان شما بتوانند به مطالب دیگر سایتتان که به هم مرتبط است دسترسی داشته باشند و هم گوگل از توالی و پویایی سایت شما با خبر باشد و از کلمات کلیدی و مرتبط به هم شما آگاه باشد.

    اما بحث لینک های خارجی در طراحی سایت این است که به عنوان مثال شما یک مقاله آموزشی از یک سایت خارجی استفاده کرده اید و یا در حال معرفی یک سایت هستید لینک دادن به این سایت ها مخصوصا اگر سایت های معتبر و مهمی باشند نشان دهنده این است که مطالب استفاده شده در سایت شما اعتبار دارد ولی سعی کنید هنگام گذاشتن لینک خارجی nofollow را فراموش نکنید.
     
    وضعیت
    موضوع بسته شده است.

    برخی موضوعات مشابه

    بالا