طراحی وب مقالات طراحی وب/ سایت

وضعیت
موضوع بسته شده است.

☾♔TALAYEH_A♔☽

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2017/05/18
ارسالی ها
35,488
امتیاز واکنش
104,218
امتیاز
1,376
طراحی سایت و ۶ تاثیر مهم آن در معرفی کسب و کار شما
ارسال شده در تاریخ شهریور ۹, ۱۳۹۵ توسط مدیر سایت
success06.jpg

۰۹
شهریور
بازدید: 9

به این پست امتیاز دهید

طراحی سایت و ۶ تاثیر مهم آن در معرفی کسب و کار شما

تأثیر طراحی سایت در اطلاع رسانی
داشتن یک سایت مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای بیشتر. یک کاتالوگ می‌تواند شامل تصاویر و متون باشد اما در یک سایت می‌توان از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز استفاده کرد. بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب‌تر را می‌دهد. همچنین هزینه یک سایت به مراتب کمتر و مقرون به صرفه تر از یک کاتالوگ است. زیرا برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه است اما برای یک سایت فقط کافی ست هزینه ای بسیار پایین برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن در طول سایت هزاران و یا میلیون‌ها کاربر می‌توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

تأثیر طراحی سایت در بازاریابی
موتورهای جستجو بدون هزینه برای شرکت و کار شما بازاریابی می‌کنند بدین ترتیب که بتوانند سایت شما را پیدا کنند سپس کاربری که به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها کاربر را به سایت شما هدایت می‌کنند.

ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی
شما با داشتن یک سایت به راحتی می‌توانید وارد عرصه تجارت الکترونیک شوید و امکان استفاده از قابلیت‌های تجارت الکترونیک برایتان به وجود می‌آید. از مهم‌ترین این قابلیت‌ها می‌توان به تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در موتورهای جستجوگر، تبلیغات کلیکی و تبادل بنر و لینک اشاره کرد.

در دسترس بودن
سایت همواره در تمامی ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل نیز فعال و در دسترس کاربران و مشتریان است.

فعالیت در خارج از مرزهای کشور خودتان
اگر شما سایتی داشته باشید می‌توانید امکان فعالیت خود را در خارج از مرزهای کشور محل سکونتتان به راحتی ایجاد نمایید و کاربران خارج از مرزهای کشورتان نیز می‌توانند به صورت شبانه روزی با شما و خدمات و محصولاتتان آشنا شوند و در صورت نیاز از خدمات و محصولات شما استفاده نمایند.

درآمد زایی
میزان سودآوری و درآمد زایی سایت‌ها به نوع سایت و اهداف آن بستگی دارد البته میزان فعالیت صاحبان سایت‌ها و بروز رسانی و رسیدگی به آن‌ها نیز عامل بسیار مهمی است. اما امروزه شرکت‌ها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق سایت فعالیت می‌کنند و عمده درآمد آن‌ها از طریق سایت و مشتریان آنلاین است.
 
  • پیشنهادات
  • ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    وردپرس یا جوملا یا دروپال؟ کدام بهتر است؟
    ارسال شده در تاریخ شهریور ۹, ۱۳۹۵ توسط مدیر سایت
    Open-Source-CMS-website-which-cms-best.jpg

    ۰۹
    شهریور
    بازدید: 45

    به این پست امتیاز دهید

    وردپرس یا جوملا یا دروپال؟ کدام بهتر است؟ اگر شما میخواهید بدون پرداخت هزینه ای یک وبسایت جدید و قدرتمند بسازید، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید. وردپرس، جوملا و دروپال همه امکانات بینظیری دارند. شخصی سازی آسان، استفاده آسان، و کاملا امن.

    Drupal_Joomla_WordPress.png


    بله ; هر سه اینها رایگان هستند !

    انتخاب یکی از آن ها انتخاب بسیار دشواری است چون هر سه گزینه های خوبی هستند.

    ولی یکی از این سه میتواند نیاز های شما را به بهترین شکل برطرف کند… بیایید با هم بررسی کنیم کدام یک بهترین است.

    نگاهی سریع:
    • وردپرس به دلیل دسترسی راحت تر، برای افزاد مبتدی مناسب است. وردپرس مخصوصا برای وبسایت های کوچک، وبلاگ، شرکتی و یا فروشگاه های کوچک مناسب است.
    • جوملا – مناسب برای وبسایت های فروشگاهی و شبکه های اجتماعی. اما نیاز به یک درک پایه ای از مهارت های فنی دارد
    • دروپال دشوار ترین و همچنین قدرتمندترین ! دروپال نیاز به یک درک آشنا از HTML, PHP و CSS دارد.
    وردپرس یا جوملا یا دروپال؟ کدام بهتر است؟
    cms1-768x2839.png

    وردپرس یا جوملا یا دروپال
    کدام برای نیاز های شما بهتر است ؟!

    وردپرس
    وردپرس محبوب ترین سیستم مدریت محتوی در دنیا است.

    یکی از ویژگی های وردپرس انعطاف پذیری و محدود نبودن آن است، به این معنی که کاربر در استفاده از پلاگین ها و قالب های بسیار زیاد و مختلف و امکانات دیگر محدودیتی ندارد؛ در ضمن این خدمات جانبی، نسبت به سیستم های مدیریت محتوای دیگر بسیار ارزانتر بوده و یا رایگان می باشد. زیرا سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر خلاف بقیۀ سیستمهای مدیریت محتوا به برنامه نویسی خاصی نیاز ندارد.

    یکی دیگر از مزیت های وردپرس این است که خروجی سایت مورد نظر، به طور پیشفرض تا حد زیادی بهینه شده است و از سئوی بالایی برخوردار است یعنی یک وب سایت وردپرسی، در مقایسه با سایت هم موضوعش با محتوای یکسان، در موتورهای جستجو از رتبه ی نسبتا بالاتر و خوبی بهره مند خواهد بود. یکی از هدفهای ساخت وردپرس رعایت استاندارد های جهانی بوده است که به همین منظور برای موتورهای جستجو همچون گوگل مطلوب است.
    مزیت دیگر وردپرس این است که تمامی بروزرسانی هایی که توسط تیم توسعه دهنده سیستم وردپرس منتشر می شود، رایگان است و به راحتی قابل دسترس میباشد.

    • کد باز – کد باز بودن وردپرس باعث می شود که بتوان از طریق وردپرس یک سایت بسیار ساده تا سایت بسیار پیشرفته را طراحی نمود. کد باز بودن نرم افزار به این معنا است که شما می توانید نرم افزار را دانلود نموده و آن را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید. این به ابن معنا است که استفاده از نرم افزار هزینه ای ندارد.
    • نصب آسان – شما به راحتی می توانید وردپرس را نصب نمایید. وردپرس در مدت ۵ دقیقه قابل نصب است.
    • سفارشی سازی – قالب های بسیاری وجود دارد – هم در خود سایت وردپرس و هم در سایت های قالب های وردپرس – که برای استفاده کنندگان از وردپرس در دسترس هستند. این امکان به کاربری که هیچ تجربه ای ندارد این امکان را می دهد که سایت خود به صورت دلخواه طراحی نماید. در کنار قالب های سایت پلاگین های بسیاری وجود دارند که به شما امکان مدیریت ظاهر و مطالب وب سایت را می دهد.
    دروپال
    دروپال دومین سیستم محبوب مدیریت محتوا است. این سیستم برای هر سایت کوچک و بزرگی مناسب است.

    از این برنامه برای مدیریت محتوای بیش از ۱ درصد از صفحات وب استفاده شده است. از این سیستم مدیریت محتوا از وبلاگ‌های شخصی تا شرکت‌های تجاری، سیـاس*ـی و حتی دولت‌ها نیز استفاده شده است. وبگاه کاخ سفید نیز از دروپال استفاده می‌کنند.

    دروپال را می‌توان در سیستم‌عاملهای مختلف نصب نمود. پیش نیازهای نصب این برنامه یک کارگزار وب مانند آپاچی و یک پایگاه داده مانند MySQL می‌باشند. همچنین می‌بایست که پی‌اچ‌پی ۴.۴.۰ یا نسخه‌ی جدید تر نصب باشد. البته در نسخه‌ی ۷ دروپال نسخه‌ی پی‌اچ‌پی ۵.۲ یا بالاتر مورد نیاز است.

    • مورد علاقه شرکت های بزرگ و سازمان ها
      کنترل ورژن نیرومند و توانایی هایی در حوزه امنیت و دسترسی، دروپال را به سیستم مدیریت محتوای مورد نظر مشتریان سازمانی تبدیل کرده است. نرم افزار دروپال همچنین می تواند هزاران هزار صفحه و محتوا را به آسانی مدیریت کند.

    • مورد علاقه توسعه دهنده ها و برنامه نویس ها
      تقریبا می توان گفت بسته نصب دروپال، فقط یک ستون فقرات خالی است. توسعه دهنده ها باید راه حل خود را بر روی آن بسازند و سوار کنند. این کار طبیعتا برای کاربرهای غیر حرفه ای مورد پسند نیست ولی برای توسعه دهنده ها بازه وسیعی از امکان ها را فراهم می کند.

    • به شدت انعطاف پذیر
      اگر یک بلاگ ساده می خواهید که یک صفحه اصلی استاتیک دارد، حتما دروپال آن را برای شما ایجاد می کند. اگر پشت صحنه مدیریتی سایت باید قدرتمند باشد و قادر به پشتیبانی صدها هزار صفحه و میلیون ها کاربر در هر ماه باشد، قطعاً دروپال این را نیز به خوبی برای شما انجام می دهد.

      این نرم افزار قدرتمند و انعطاف پذیر است. به خاطر همین است که به صورت شگفت آوری مورد علاقه توسعه دهنده ها و برنامه نویس ها است.
    جوملا
    جوملا به زبان پی اچ پی نوشته شده‌است و از پایگاه داده استفاده می‌کند.
    قابلیت‌های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی کچ ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق پروتکل آر اس اس ارائه ی نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد (از جمله فارسی) است.

    • کاربرپسند
      جوملا با وردپرس قابل مقایسه نیست ولی به استفاده از آن، نسبتاً راحت است. افراد تازه کاری که به دنبال انتشار محتوا روی اینترنت هستند، رابط کاربری آن را مناسب، انعطاف پذیر و پرقدرت می بینند. ولی به هر حال این هم تا حدودی نیاز به یک شیب یادگیری دارد تا متوجه شوید هر چیزی، چیست.

    • جامعه توسعه دهندگان قوی
      جوملا هم مانند وردپرس از جامعه ای قوی در بین توسعه دهندگان وب برخوردار است. کتابخانه پلاگین های جوملا که extension نامیده می شوند، پر از هزاران پلاگین متن باز و رایگان هست.

    • تنوع extension ها
      در جوملا، extension ها در ۵ دسته تقسیم شده اند: کامپیوننت ها، پلاگین ها، قالب ها، ماژول ها و زبان ها. هر کدام از اینها به صورت عملیاتی، قدرتی و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند. کامپوننت ها، اپلیکیشن های کوچکی هستند که می توانند تغییراتی در کار جوملا بدهند. ماژول ها، امکانات کوچکی را اضافه می کنند مانند فید RSS، امکان جستجو، محتوای پویا به صفحات وب اضافه می کنند.

    • قابلیت های قوی مدیریت محتوا
      برخلاف وردپرس، جوملا اصالتاً برای سیستم های مدیریت محتوای بزرگ طراحی شده است. این مسئله جوملا را قادر می سازد که حجم بیشتر از مقالات را نسبت به وردپرس مدیریت کند.
    نتیجه گیری
    این سیستم ها همه با تکنولوژی های مشابهی ساخته شده اند. ولی در هدف اولیه، نحوه طراحی و معماری، جامعه هدف خود، نحوه رسیدن به هدف خود و … متفاوت هستند. اینا شبیه کفش هستند، هر کدام به پای شما می رود، آن را می پوشید. انتخاب آنها به نیاز شما، علاقه تان و میزان مهارت های برنامه نویسی و طراحی شما باز می گردد.

    انتخاب من …
    بهترین انتخاب از نظر من وردپرس هست. وبسایت ما با وردپرس ساخته شده است.

    ارسال مطالب جدید، پلاگین های رایگان، قالب های متنوع، استفاده آسان، شخصی سازی آسان، قالب های رایگان، امنیت عالی و … باعث شده است که وردپرس خود را برتر از سیستم های دیگر نشان بدهد.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    طراحی سایت حرفه ای چرا بسیار مهم است؟
    ارسال شده در تاریخ آبان ۱۱, ۱۳۹۵ توسط مدیر سایت
    43929-O3VBBA.jpg

    ۱۱
    آبان
    بازدید: 5

    به این پست امتیاز دهید

    پیش از ان که سراسیمه به سراغ راه حل برویم، باید این نکته را خوب دریابیم که چرا طراحی سایت حرفه ای و سنجیده در دنیای امروز بسیار حائض اهمیت است. اکنون به بررسی ۵ دلیل اصلی برای ایجاد یک وب سایت با عملکردی مطلوب و ظاهری مناسب می پردازیم.

    ۵ دلیل برای طراحی سایت حرفه ای
    ۱٫ وب سایت عامل ایجاد اعتبار نام تجاری (برند) است:
    داشتن یک وب سایت برای کسب و کار و یا سازمان رکن اساسی استراتژی نام تجاری شما است. حتی اگر استراتژی برای نام تجاری نداشته باشند، قطعا یک نام تجاری دارید. نام تجاری شما تصویر ذهنی مردم از سازمان شما است. نام تجاری قوی و موثر در ایجاد یک تصویر مثبت از شما در ذهن عموم مردم کمک شایانی خواهد کرد. استراتژی بد (یا فقدان استراتژی) تاثیری معکوس خواهد داشت. به همین دلیل حساب شده عمل کردن در این مورد ضروری است زیرا وب سایت شما جنبه قابل توجه و نمود بیرونی نام تجاری شما تلقی می شود. اگر وب سایت نداشته باشید و یا وب سایت کنونی شما غیر حرفه ای و ابتدایی است، تصویری ذهنی از خود در ذهن مردم متبادر می کنید که مطلوب شما نیست. در مقابل، وجود یک وب سایت قدرتمند می تواند مهر تاییدی بر سازمان شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای ارایه خدمات و یا تخصص باشد.

    ۲٫ وب سایت شما = تیم فروش شما که وقت سر خاراندن ندارند:
    اگر طراحی و ایجاد وب سایت به درستی انجام شود، می تواند چون فروشنده ای آنلاین عمل کند که ۲۴ ساعت هفته به مشتریان بالقوه شرکت شما کالا یا خدمات ارائه می کند. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط گوگل وشرکت CEB تحت عنوان تکامل دیجیتال در بازاریابی B2B ، در حال حاضر ۵۷ درصد از مشتریان بالقوه سازمان های تجارت به تجارت(B2B ) پیش از انکه با فروشنده تماس بگیرند تصمیم خرید خود را اتخاذ کرده اند. این بدان معناست که مشتری پیش تر قبل از بر قراری اولین ارتباط با عامل فروش شما از دوستان خود مشورت گرفته اند، به صورت آنلاین تحقیق کرده اند و یا در وب سایت های رقبای شما گشتی زده اند.

    ۳٫ وب سایت خوب به شما کمک می کند نسبت به رقبا متمایز شوید و بیش تر به چشم بیایید.
    خواه شما یک شرکت کوچک باشید یا یک سازمان عریض و طویل جا افتاده، مخاطبین، شما را بر اساس واکنش اولیه خود نسبت به وب سایت شما می سنجند. اگر وب سایت رقبای شما بهتر از وب سایت شما باشد، و یا اگر چشم انداز و دورنمایی برای وب سایت خود در نظر ندارید ، فرصت های بسیاری را از دست خواهید داد و در عرصه رقابت باز خواهید ماند و با چشم انداز ها و اهداف خود فاصله چشم گیری خواهید گرفت.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد وردپرس 5 منتشر شد! بررسی ویژگی‌های جدید در این نسخه
    ۴٫ وب سایت با شما امکان می دهد با هزینه کم به میلیون ها انسان دسترسی داشته باشید.
    بر خلاف ویترین فروشگاه و یا یک فروشنده حضوری، وب سایت می تواند همزمان به هزاران نفر خدمات رسانی کند. این امر شما را قادر می سازد پیغام خود را با هر کسی که مایل باشد آن را بشنوند در زمانی که مطلوب اوست به اشتراک بگذارید. اگر یک پیغامی برای به اشتراک گذاشتن دارید ، وب سایت یکی از کم هزینه ترین راه حل های موثر موجود است.

    ۵٫ وب سایتی که به درستی پیاده سازی شده باشد عامل صرفه جویی در زمان است

    در صورتی که وب سایت شما به درستی طراحی و اجرا شده باشد، می توانید با اضافه کردن چند ویژگی های ساده به آن، به مشتریان، کارکنان و سهامداران و دست اندکاران در صرفه جویی وقت شان کمک کنید. به عنوان مثال، به جای صرف وقت و پول برای ارسال فکس و ایمیل اسناد به افراد ، اسناد را برای مشاهده در وب سایت بارگیری کنید و در صورت لزوم مردم را به وب سایت برای دسترسی به آنها ارجاع دهید. همچنین، اضافه کردن چیزی مانند بخش سوالات متداول به وب سایت می تواند نقش اساسی در صرفه جوی در زمان ایفا کند و فرصت های آموزشی برای افرادی که در صدد شناختن محصول، خدمات، و انجام اقدامات خیریه می باشد ایجاد کند.

    نتیجه گیری
    دلایل بی شماری برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای وجود دارد اما هدف شما از راه اندازی آن نقش تعیین کننده ای در این مسئله دارد. مثلا اگر به دنبال یک سکوی آنلاین هستید که به شما در برنامه ریزی دورهمی و بازدید های خانوادگی کمک کند، به احتمال قوی فیس بوک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر گمان می کنید که زمان آن رسیده که تمرکز خود را بر حضور آنلاین خود و گسترش ارتباطات بگذارید ، یقینا باید در فکر راه اندازی وب سایت باشید تا اهداف خود را عملی کنید. هنگامی که به گزینه های خود برای حضور آنلاین نگاهی می اندازید، خواندن این مطلب در نحوه تصمیم گیری برای ایجاد وب سایت به شما کمک خواهد کرد .
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    بهترین ترکیب رنگ برای سایت چیست؟
    ارسال شده در تاریخ بهمن ۲۰, ۱۳۹۵ توسط مدیر سایت
    ice-creams-background-design_1009-148.jpg

    ۲۰
    بهمن
    بازدید: 90

    به این پست امتیاز دهید

    بهترین ترکیب رنگ برای سایت چیست ؟ هنگام ایجاد یک سایت، انتخاب رنگ مطلوب، به رغم اینکه بسیار آسان به نظر می رسد، یکی از سخت ترین وظایف طراح وب سایت است. برقراری ارتباط بهتر با بیننده، تقویت ایده پشت ذهن و معروف کردن نام تجاری، انتخاب پالت رنگی مناسب بسیار مهم به نظر می رسد.

    بهترین ترکیب رنگ برای سایت چیست؟
    محققان معتقدند رنگ ها تا حد زیادی بر روی ذهن و طرز فکر افراد موثرند. طرح رنگی که شما بر روی وب سایت خود استفاده می کنید می تواند بازدید کنندگانتان را به هدفتان برساند (به عنوان مثال خرید محصول شما و یا درخواست خدماتتان) و یا اینکه باعث شود در اولین بازدید، بیننده سایت شما را ترک کند و دیگر به آن باز نگردد. حتی اگر آنها از دنیای رنگ ها نیز اطلاعات چندانی نداشته باشند بطور غیر مستقیم بر روی تصمیم آنها مبنی بر ترک وب سایت و یا ادامه بازدید اثر می گذارد.

    صرف نظر از زمینه فعالیت، در حال حاضر چند راهنمایی برای انتخاب مناسب در اختیار شما قرار می دهیم:

    ۱٫ از طیف رنگ های طبیعی استفاده کنید
    رنگ های طبیعی بسیار دل نواز تر از رنگ های مصنوعی هستند. رنگ هایی مانند سبز، آبی و قرمز خیلی روشن باعث خسته شدن چشم بازدیدکنندگان و ترک کردن سایتتان می شود. همچنین باید توجه داشته باشید رنگ های اولیه مانند قرمز، زرد و نارنجی برای سایت های مربوط به آشپزی می تواند مفید باشد.

    ۲٫ تمایز زیاد بین رنگ متن و رنگ نوشته ها قرار دهید
    بهترین ترکیب بین نوشته و متن برای بهتر خواندن شدن، متن سیاه و پس زمینه سفید می باشد. اما بجز این، ترکیبات، ترکیب رنگ های مناسب دیگری هم وجود دارد. بجز سفید، رنگ پس زمینه های مناسب دیگر، آبی پر رنگ، خاکستری و سیاه می باشد. اما این وضعیت برای همه ی کسب و کارها یکسان نیست. وقتی یک محصول می خواهد در مرکز توجه قرار گیرد، رنگ های بی رنگ و یا در اصطلاح “desaturated colors ” مناسب به نظر می رسند. در تصویر زیر این تضادها را مشاهده می کنید.
    در تصویر سمت چپ، محصول از مرکز توجه بیرون آمده است. اما در تصور سمت راست، همه توجه ها معطوف به محصول است.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری چیست؟
    ۳٫ بطور متوسط در سطح وب سایت خود با ۳ رنگ بازی کنید و آنها را بطور نامتناقض استفاده کنید
    هارمونی و تطابق بین رنگ های انتخاب شده، عامل موثری در تجربه ی خوب یک بازدیدکننده از وب سایت شماست. تعداد رنگ های مورد استفاده در کل طراحی شما باید معقول باشد. مثلا ۴ و یا ۵ مناسب به نظر می رسد. تعداد بیشتر رنگ باعث ایجاد تناقض می شود. همچنین به خاطر وجود رنگ های زیاد، کاربر بخش های مهم و برجسته شده را نمی بیند.

    ۴٫ افرادی که بینایی آنها مشکل دارد را نیز در نظر بگیرید
    مطمئن شوید که پیغام وب سایتتان به این دسته از افراد نیز می رسد. اخیرا مقاله ای در این زمینه از Aries Ardity مطالعه کردم که مهمترین بایدها و نبایدها را در زمینه ی استفاده از رنگ ها برای افراد مختلف را به خوبی بیان می کند. در مقاله های بعدی خودم، سعی بر این دارم که بخشی از دریافت های خودم را ارائه کنم.
    بر اساس این مقاله، تلفیق نوشته و متن در رنگ های مختلف بر اساس موثر بودن و یا نبودن در عکس زیر به زیبایی نشان داده شده است.
    توجه داشته باشید که واکنش به رنگ های مختلف، با تغییر سن، جنسیت و یا زمینه های فرهنگی متفاوت است. شما قبل از راه اندازی وب سایت خود، نیاز به تحقیقات وسیع و دامنه داری در مورد اینکه چه قشری و از چه جامعه ای مخاطب شما هستند، دارید.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    نکاتی دربارۀ طراحی سایت های ضعیف
    ارسال شده در تاریخ بهمن ۲۰, ۱۳۹۵ توسط مدیر سایت
    confused-businessman_23-2147504388.jpg

    ۲۰
    بهمن
    بازدید: 2

    به این پست امتیاز دهید

    بازدیدکنندگان برای برآوردن اهداف، انجام یک کار و یا برای دریافت پاسخ سوالات خود به یک وب سایت مراجعه می کنند، اگر آنچه که به دنبال آن هستند نیابند به جای دیگری خواهند رفت. با این حال، شما می توانید نکات بسیاری از وب سایت های با طراحی سایت ضعیف که مجبور به استفاده از آنها شده اید بیاموزید و از این راه ها برای بهبود سایت خود و یا یک مشتری استفاده کنید.

    نکاتی دربارۀ طراحی سایت های ضعیف
    برای کاهش کلیک ها هرکاری که می توانید بکنید.
    در برخی از وب سایت های برای رسیدن به صفحه ی مورد نظر بیش از ۳ کلیک کرد. در حالی که کاربران سایت نمی خواهند متوقف شوند و مطالب در بین راه را مطالعه کنند. برای رسیدن به یک صفحه باید به طور مستقیم با آن در ارتباط بود

    لینک های معنی دار ایجاد کنید
    لینک ها باید توصیف کننده باشند. به خوانندگان نگویید ادامه مطلب، کلیک کنید ، و یا بیشتر. به آنها بگویید که آنها چه خواهند خواند اگر کلیک کنند. طراحی سایت CSS مثالی از لینک توصیفی است.

    سرفصل ها باید مختصر و توصیفی باشد
    سرفصل باید از بقیه متن جدا و مشخص باشد. سرفصلی خوب نوشته شده که کاربران با خواندن آن بتوانند چیزی که می خواهند را بیابند. همچنین می توان این اطلاعات را کمی متراکم تر کرد به طوری که به کاربران اجازه دهد دید کلی از مطلب را بدست بیاورند.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد نیاز به سرعت بارگزاری بالا در طراحی سایت ها
    به یاد داشته باشید که خیلی کم هم اغلب در وب زیاد است
    انیمیشن های فلش و متن های متحرک ویژگی های اصلی سایت را منحرف و ازبین می برد. از انیمیشن ها در جاهایی که کمک کننده هستند استفاده کنید نه فقط برای نمایش.

    با استفاده از لیست دستیابی به اطلاعات را ساده تر کنید
    لیست ها از طریق اطلاعات کای دستیابی به منابع را راحت تر می کنند. در صورت امکان، لیست را کوتاه نگه دارید. اما اگر استفاده از لیست طولانی لزومی است، از فضاهای سفید برای شکستن آن استفاده کنید.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    چند روش مهم برای ترغیب کاربر به بازدید مجدد از سایت شما
    ارسال شده در تاریخ بهمن ۲۰, ۱۳۹۵ توسط مدیر سایت
    use-internet_1300-304.jpg

    ۲۰
    بهمن
    بازدید: 4

    به این پست امتیاز دهید

    این مقاله به بررسی روشهای مهمی پرداخته که سبب میشود کاربر به بازدید مجدد از سایت شما ترغیب شود. امروزه داشتن وبسایت به رویدادی همه جانبه تبدیل شده است و کم کم هر کاربری دوست دارد در گستره ی وسیع اینترنت برای خودش جایگاهی داشته باشد اداره ها وسازمان ها که جای خود دارد هم اکنون بسیاری از حوزه ها و معاونت ها در ارگانهای مختلف به ایجاد ایستگاه های خصوصی در اینترنت روی آورده اند که رویداد مبارکی است.
    ولی در طراحیهای وب سایت ها باید به نکته هایی توجه داشت تا بازدید کاربران مختلف از این ایستگاه ها، بازدید اول و آخر آنها نباشد. طراحان این وب سایت ها از برخی کارها باید جدا خودداری کنند، که برخی از آنها عبارتند از:

    ۱- غیر ممکن ساختن گشت و گذار در وب سایت اینترنتی:
    بازدید کنندگان از طراحی چیزی نمی دانند و هر گونه پیچ و خم زیادی در وبسایت آنها را دلزده می کند.

    ۲ – انبوه بودن تبلیغات از مطالب:
    هیچ کس از پول درآوردن بدش نمی آید ولی اگر تبلیغی در وبسایت بالاتر از مطالب و محتوا باشد، شست بازدیدکنندگان خبردار می شود و دیگر به دنبال چنین وبسایتی نمی آیند. بازدید کننده هم که نباشد پس تبلیغات، ارزشی ندارد.

    ۳ – کوتاهی در نگهداری وبسایت:
    وبسایت که اطلاعاتش بیات و نسخ شده باشد یا خطاهایش فراگیر باشد برای هیچ بازدید کننده ای جذابیت ندارد. اگر ” به هنگام سازی” روزانه ممکن نیست، به شکل هفتگی باید اطلاعات را جدید کرد.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد طراحی سایت با وردپرس و ۶ مزیت آن
    ۴ – سؤال های پی در پی کردن بازدید کنندگان:
    به دست اوردن اطلاعات درباره ی بازدید کنندگان ، ایده بسیار خوبی است ؛ ولی اگر چنین کاری کسل کننده باشد،بازدید کننده عطای وبسایت را به لقایش می بخشد.

    ۵- پیشرفته کردن بیش از حد وبسایت:
    استفاده از بروز ترین و تازه ترین فناوری ها در وبسایت کار بسیار مهم است ، اما زیاده روی در آن باعث می شود که برای بازدید کنندگان دردسر ایجاد شود. برای مثال مرورگرشان باز نشود!! یا رایانه بازدید کنندگان از پس بازکردن صفحه ها برنیاید.

    ۶- از کار افتادن مرورگر بازدیدکنندگان:
    هیچ بهانه ایی به این اندازه بازدید کنندگان را کلافه نمی کند و این معمولا به دلیل ضعف برنامه نویسی در طراحیهای سایت های اینترنتی است.

    ۷- استفاده از تصویر های صوتی:
    در بیشترمواقع گذاشتن جلوه های صوتی روی وبسایت های جدی، کار خطایی است چون کاربران بسیاری در محل کارشان ممکن است به بازدید وبسایت بروند و پخش ناگهانی یک آهنگ سبب می شود که دیگران فکر کنند کاربر مربوطه دارد بازی می کند!!

    ۸ – استفاده زیادی از تصویر:
    تصاویر ، باعث کندی بارگذاری صفحات می شود و اگر زیاد باشد سبب می شود وبسایت به جای آن که در عرض چند ثانیه پدیدار شود ، چند دقیقه ای کاربر را معطل کند. در این هنگام ممکن است کاربر با استفاده از جستجوگرها به سراغ وبسایت های بعدی برود.

    ۹- توجه نکردن به بازدید کنندگان:
    اگر کاربری به موضوعاتی در وبسایت اینترنتی علاقه مند شد و با پشتیبانی وبسایت هم تماس گرفت و پاسخی دریافت نکرد، صد در صد سرگشته می شود.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
    ارسال شده در تاریخ بهمن ۲۹, ۱۳۹۵ توسط مدیر سایت
    marketing-background-design_1294-47.jpg

    ۲۹
    بهمن
    بازدید: 20

    به این پست امتیاز دهید

    دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ بازاریابی دیجیتال یا Content Marketing ، همچنان به عنوان یکی از جذاب‌ترین شیوه‌های بازاریابی مورد توجه خواهد بود.
    توجه به این شکل از بازاریابی موجب افزایش بودجه “بازاریابی محتوا” خواهد شد، تا آن‌جا که پیش‌بینی می‌شود یک چهارم از بودجه کل بازاریابی شرکت‌ها را به خود اختصاص دهد.
    طبق آمار‌های جهانی، محتوای جذاب یکی از سه دلیل اصلی مخاطبان برای پیگیری برند‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود. بر این اساس شرکت‌هایی که به بازاریابی شرکت‌با‌شرکت B2B مشغول هستند در صورتی که مطالب جذابی را در سایت و بلاگ خود قرار دهند با افزایش ۶۷ درصدی سرنخ‌های فروش خود مواجه خواهند شد.

    دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
    پیش‌بینی دوم برای آموزش دیجیتال مارکتینگ:
    استفاده از روش‌های تحلیل اطلاعات Data Analytics – DA افزایش می‌یابد. بازاریاب‌ها عاشق برنامه‌ریزی دقیق و بررسی نتایج کار خود هستند. امروز هر مجموعه‌ای که توانایی محاسبه چگونگی بازگشت سرمایه‌گذاری ROI خود را نداشته ‌باشد محکوم به نابودی‌است.
    این توانایی هر روز با استفاده از ابزار‌های متنوعی که در اختیار بازاریاب‌ها قرار می‌گیرد افزایش می‌یابد و امکان ارائه تحلیل‌های نزدیک به واقعیت بیش‌از پیش فراهم می‌شود تا عملکرد بازاریابان ملموس‌تر شده و اشتباهاتشان در آینده اصلاح شود.بودجه تحلیل اطلاعات شرکت‌های بزرگ در سال ۲۰۱۵ تا ۶۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد تا در مجموع حدود ۸ درصد از کل بودجه بازاریابی این شرکت‌ها را به خود اختصاص دهد.

    پیش‌بینی سوم برای آموزش دیجیتال مارکتینگ:
    با وجود توجه ویژه واحد‌های بازاریابی به تولید محتوای جذاب، بسیاری از تولیدات آن‌ها ارزشمند نیست. آن‌ها در بسیاری از موارد بدون توجه به کیفیت محتوای تولید شده، تنها به دنبال کمیت هستند، غافل از آن که راز موفقیت این شکل از بازاریابی دیجیتال، تولید محتوای خاص و شیوه ارائه آن است.
    گوگل و بسیاری از موتورهای جستجوگر از توانایی ارزیابی محتوای مطالب منتشر شده روی شبکه اینترنت برخوردارند و با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، توانایی این موتور‌ها در حال افزایش است. به عنوان مثال گوگل در جستجوی اینترنت متون کمتر از ۲۰۰ کلمه را محتوای ضعیف می‌نامد و به چنین مطالبی در نتایج جستجو توجه کمتری نشان می‌دهد.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد جذب مشتریان جدید برای فروشگاه اینترنتی با استفاده از گوگل پلاس
    پیش‌بینی چهارم برای آموزش دیجیتال مارکتینگ:
    محبوبیت ویدئو Video Marketing به عنوان یک محتوای جذاب در بازاریابی دیجیتال همچنان ادامه خواهد یافت. با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیک اخیر، استفاده از ویدئو به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با مخاطب افزایش یافته‌است.
    ۵۲ درصد از فعالان حوزه بازاریابی معتقدند که ویدئو در مقایسه با دیگر شکل‌های محتوایی بالاترین میزان بازگشت سرمایه‌گذاری ROI را به همراه دارد و استقبال ۹۳ درصدی بازاریاب‌ها از ویدئو برای بازاریابی دیجیتال نیز به همین خاطر است.با توجه به گسترش نفوذ دستگاه‌های هوشمند، نظیر موبایل و تبلت، پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۱۷ پخش ویدئو ۷۴ درصد از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص دهد و فعالان ارتباطات نیز معتقدند که ویدئو یکی از سه ابزار اصلی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

    پیش‌بینی پنجم برای آموزش دیجیتال مارکتینگ:
    محبوبیت موبایل و تبلت Mobile Marketing و افزایش استفاده از موبایل در بین مردم فرصتی تازه‌ای را برای دسترسی بازاریاب‌ها به مخاطبان فراهم کرده‌است.
    افرادی که تا امروز به تبلیغات تلویزیونی و شهری توجهی نشان نمی‌دادند، با استفاده از موبایل به مخاطبینی با پتانسیل‌های بالا بدل شده‌اند. افزایش نفوذ این ابزار‌های دیجیتال به حدی است که پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۵ شمار موبایل‌هایی که به اینترنت متصل‌اند از شمار کامپیوتر‌های شخصی پیشی بگیرد.
    در انتها باید به یک نکته اصلی اشاره کنیم: اگر برای سازمان یا مشتریان خود قصد برنامه‌ریزی بازاریابی دارید ابتدا سازمان مورد نظر را تحلیل کنید و سپس با استفاده از تحلیل موجود استراتژی سازمان را در دنیای دیجیتال تدوین کنید. بعد از تدوین این استراتژی به برنامه‌ریزی بازاریابی با جزئیات بپردازید. یک برنامه بازاریابی دیجیتال خوب بدون استراتژی مشخص هرگز موفق نخواهد شد.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    خرید اینترنتی در ایران سالی ۶۰ درصد رشد دارد
    ارسال شده در تاریخ بهمن ۳۰, ۱۳۹۵ توسط مدیر سایت
    background-about-e-commerce_1212-18.jpg

    ۳۰
    بهمن
    بازدید: 12

    به این پست امتیاز دهید

    خرید اینترنتی در ایران سالی ۶۰ درصد رشد دارد. چشم‌انداز و رسالت تبلیغات در انجمن کسب و کارهای عضو انجمن بیمه تکمیلی لوگو مزایا، شرایط و تعرفه عضویت قوانین، مقررات و بخشنامه‌ها مزایا، شرایط و تعرفه عضویت پرسش‌های متداول شکایات و پیگیری خبرنامه الکترونیکی ورود کاربران خرید اینترنتی در ایران سالی ۶۰ درصد رشد دارد چهارشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۴ مزایای تجارت الکترونیکی و خرید اینترنتی بیشمار است اما معایبی هم دارد که می‌توان به عدم تناسب میان کالای تحویل داده شده با کالایی که در نمایشگاه به نمایش در می‌آید، اشاره کرد.

    خرید اینترنتی در ایران سالی ۶۰ درصد رشد دارد
    تجارت الکترونیک که از آن به عنوان یک تسریع‌کننده مهم در افزایش بهره وری و رشد اقتصادی نام بـرده می‌شود، از جمله مباحثی است که همواره در شرکت‌های دولتی و خصوصی مورد توجه قرار می‌گیرد. طبق گزارش‌های انجام شده، میزان استفاده بازرگانان ایرانی از اینترنت برای برقراری ارتباط مالی با مشتریان، در داخل کشور رتبه ۱۷ و در دنیا رتبه ۱۱۶ را به خود اختصاص داده است. همچنین گفته می‌شود که تجارت الکترونیک دارای بخش خرده فروشی و عمده فروشی است که معمولا در فضای مجازی بخش خرده فروشی آن بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. سال گذشته مردم تقریبا ۵۰ هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام داده‌اند. آن‌طور که عضو هیات مدیره و دبیر انجمن صنفی کسب وکار اینترنتی می‌گوید هم استقبال مردم از خرید‌های اینترنتی سالی ۶۰ درصد افزایش داشته است. البته برای آنکه بتوانیم قضاوت صحیحی در این خصوص داشته باشیم نیازمند یک شاخص مهم هستیم که نسبت جمعیت یکی از آنهاست. به هرروی در بسیاری از کشورهای دنیا خرید‌های اینترنتی رونق یافته است. این نوع از خرید مزایای بسیاری دارد که یکی از آن‌ها می‌تواند کمک به کاهش ترافیک در سطح شهر باشد. حال چند سالی است که خرید‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی در ایران نیز فعال شده است اما به گفته عضو هیات‌مدیره و دبیر انجمن صنفی کسب وکار اینترنتی هنوز راه طولانی‌ای برای فرهنگ سازی این مقوله در ایران وجود دارد. رضا الفت نسب در گفت‌و‌گو با «قانون» از وضعیت کسب و کار اینترنتی در ایران می‌گوید:

    چه تعداد فروشگاه اینترنتی در ایران فعالیت می‌کنند؟
    تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در کشور که رسما فعالیت می‌کنند و نماد اعتماد الکترونیکی را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده‌اند، از ۹ هزار فروشگاه گذشته است. حدود سه سال پیش وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی را موظف کرد که کسب‌و‌کارهای اینترنتی را ساماندهی کند. این تصمیم منجربه وضع یکسری قوانین و دستورالعمل‌هایی شد که در‌‌نهایت لوگویی را به نام «نماد اعتماد» طراحی کردند. فروشگاه‌های اینترنتی طبق یک شرایطی می‌توانند این لوگو را دریافت کرده و دروب‌سایت‌های خود قراردهند. این تنها مجوزی است که به‌طور رسمی‌به کسب‌وکارهای اینترنتی داده می‌شود. مردم هم می‌توانند ابتدا این لوگو را مشاهده کرده و بعد از آن نسبت به خرید اینترنتی خود اقدام کنند. توصیه به کاربران این است که روی این نماد کلیک کرده تا بتوانند از مجوزدار بودن فروشگاه اینترنتی مدنظر خود مطمئن شوند.

    آیا این نماد اعتماد، قابل هک شدن است؟
    بعضی‌ افراد این لوگو را جعل کرده و عکس آن را در فروشگاه اینترنتی بدون مجوز خود قرارمی‌دهند. کاربر اگرروی عکس کلیک کند متوجه تقلبی بودن آن خواهد شد چرا که لینک نماد برای مشاهده مشخصات بیشتر باز نمی‌شود. به هر حال توصیه ما این است مردم از سایت‌هایی خرید کنند که نماد اعتماد داشته باشند.

    شرایط دریافت مجوز برای راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی چیست؟
    باید فرآیند خرید در سایت مشخص باشد، سایت قابلیت ارائه فاکتورو پیش فاکتور را برای مشتری داشته و محصول آن‌ها مجاز باشد و یکسری شرایطی که بسیار آسان است البته این نماد تنها به سایت و فرآیند خرید داده می‌شود نه به محتوا، البته برخی اصناف و سازمان‌های دولتی به غیر از دریافت نماد می‌گویند این فروشگاه اینترنتی باید از ما هم مجوز فعالیت را دریافت کند.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد افزایش رتبه سایت در گوگل و 8 نکته درباره آن
    رسیدگی به جرایم کسب‌و‌کارهای اینترنتی با چه فرآیندی انجام می‌شود؟
    اگر یک کاربر از سایتی که دارای «نماد اعتماد» بود خرید کرد و آن سایت به هر دلیلی مشکلی را برای آن فرد ایجاد کرد، می‌تواند روی آپشن «شکایت» که در نماد اعتماد سایت وجود دارد کلیک کرده و شکایت خود را اعلام کند. شعار ما در انجمن صنفی هم همین است که حامی‌خریداران اینترنتی هستیم. بازهم اگر شکایتی را متوجه شویم به آن رسیدگی می‌کنیم. البته تلاش ما این است که به این شکایات به صورت کدخدا منشانه رسیدگی کنیم. اما اگر شاکی مقاومت کرد و راضی نشد در آن مرحله می‌تواند شکایت خود را از مراجع قضایی پیگیری کند.

    تخلف فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر درکدام زمینه‌هاست؟
    از ۲۰ تا ۳۰ شکایتی که در طول یک‌ماه به دست ما می‌رسد نهایتا یک شکایت از طریق قوه قضاییه حل می‌شود. عمده گلایه‌ها نیز بیشتر روی دیر رسیدن کالای خریداری شده به دست مشتری است که این مورد هم تقصیر فروشگاه نیست و مربوط به شرکت پست است. مورد دیگر نیز شکایت از شرکت‌هایی است که اقدام به فروش HOST می‌کنند. در این زمینه هم سازمان تنظیم مقررات رادیویی به عنوان سازمان تخصصی آن حوزه باید مقرراتی را در این زمینه وضع کند که تا به حال این کار را انجام نداده است. ما در این زمینه قانون و استاندارد مشخصی نداریم. اما شکایاتی که به سمت پلیس فتا می‌رود فرق دارد. گفته می‌شود این شکایت در خصوص فروش‌های غیر مجاز است که لوازم خانگی و موبایل ۳۵ درصد این شکایات را تشکیل می‌دهد که البته این آمار از نظر ما قابل بررسی است. شکایات برای ما به این ترتیب نمی‌آید اما پلیس فتا این آمار را به صورت کلی اعلام کرده است یعنی در خصوص فروشگاه‌های دارای نماد و هم غیر مجاز‌ها.

    آماری از فروشگاه‌های اینترنتی غیرمجاز در دست هست؟
    از زمانی که شرکت پست و بانک‌ها، فروشگاه‌ها را به دریافت نماد اعتماد الزام کردند تعداد آن‌ها کم شده است. اما به هرحال چند هزارتایی از آن‌ها در کشور فعالیت می‌کنند. البته شاید رسما فروشگاه اینترنتی هم نباشند و به صورت بازار‌یاب فعالیت کنند. بعضی از آن‌ها هم می‌آیند در شبکه‌های اجتماعی محصولات خود را می‌فروشند. در این زمینه موردی وجود داشت که۹۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری شده بود. البه برخی فروشگاه‌های مجاز هم از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. با کلیلک روی نماد می‌توان مجاز را از غیر مجاز بودن آن‌ها تشخیص داد.

    مردم در ایران چه اندازه از خریدهای اینترنتی استقبال می‌کنند؟
    عدد و رقم‌های خریدهای اینترنتی واقعا شفاف نیست. پست یکی از سازمان‌هایی است که آماری در این زمینه دارد و آماری را نیز بانک‌ها با استناد به تراکنش‌های صورت گرفته ارائه می‌دهند. اما به طور میانگین آمارها نشان می‌دهد که سالانه خرید‌های اینترنتی بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.

    دریافت مالیات بر ارزش افزوده از خریدهای اینترنتی چگونه محاسبه می‌شود؟
    شنیده‌ایم اداره مالیات چند سالی است این موضوع را دنبال می‌کند. نقص‌هایی در این زمینه وجود دارد که باید برطرف شود. برای مثال سایت‌هایی را داریم که واسطه هستند و برای رستوران‌ها کار می‌کنند، یا اینکه برای سایت‌های دیگر آگهی گرفته می‌شوند، اداره مالیات به این سایت‌ها گفته است بحث مالیاتی آن سایت یا رستوران برعهده فروشگاه واسطه است. این قسمت از کار ایراد دارد.

    مورد دیگر درخصوص فروش کالاهای غیرمجاز در فروشگاه‌های اینترنتی است. این مورد را چگونه پیگیری می‌کنید؟
    شرط عضویت در انجمن برای فعالیت فروشگاه‌ها این است که نماد اعتماد داشته باشند و در صورت داشتن این نماد نخواهند توانست کالای غیر مجاز به فروش برسانند. در این زمینه پلیس فتا ورود و اعلام کرده فروش لیست مشخصی از اجناس در فروشگاه‌های اینترنتی ممنوع است. ما هم به عنوان بخش خصوصی اگر موردی را مشاهده کنیم حتما تذکر خواهیم داد.
    منبع خبر :روزنامه قانون
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    کسب و کار اینترنتی چیست ؟
    ارسال شده در تاریخ بهمن ۲۹, ۱۳۹۵ توسط مدیر سایت
    shop-online_23-2147513229-1.jpg

    ۲۹
    بهمن
    بازدید: 25

    به این پست امتیاز دهید

    کسب و کار اینترنتی چیست ؟ کسب و کار اینترنتی (iBusiness) یا شرکت دات کام (dot-com)، به نوعی از کسب و کارها گویند که فعالیت آنها بر روی اینترنت و مبتنی بر پتانسیل های اینترنت است.

    کسب و کار اینترنتی چیست ؟
    کسب و کار اینترنتی نوعی “کسب و کار الکترونیک” است با دو ویژگی منحصر به فرد:
    ۱- ایده کسب و کار بر قابلیت ها و امکانات اینترنت استوار است و بدون آن ادامه کاسبی میسر نیست.
    ۲- تمام (یا عمده) فعالیت شرکت بر روی اینترنت انجام می شود.

    در واقع برای “کسب و کار الکترونیک” از انواع “فن آوری اطلاعات” (و نه فقط اینترنت) برای بهبود فعالیت های یک بنگاه می تواند استفاده شود، مانند اتوماسیون خط تولید یک شرکت خودرو سازی. در ضمن کاسبی مستقلا وجود دارد و فن آوری اطلاعات فقط به عنوان ابزاری جدید در جهت رشد و بهبود آن عمل می کند.
    ولی در “کسب و کاراینترنتی” اساس کاسبی بر پتانسیل های موجود در اینترنت قرار دارد و عملا بدون اینترنت بنگاه و کاسبی در کار نیست.
    به عنوان مثال گوگل، بزرگترین شرکت دات کام دنیا، را در نظر بگیرید، آیا می تواند بدون اینترنت حیات داشته باشد؟ فلسفه وجود و خدمات شرکت اساسا بر ویژگی ها و پتانسیل های اینترنت بر پا شده است.(ویژگی اول را دارد)
    تقریبا تمام فرآیندهای گوگل(مانند گرفتن سفارش از مشتری، تولید محصول، تحویل محصول و غیره) همگی بر روی اینترنت انجام می شود.(ویژگی دوم را نیز دارد پس گوگل یک کسب و کار اینترنتی است)

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی موفق (قسمت اول)
    دقت کنید که:
    • اینترنت باعث به وجود آمدن نوع جدیدی از کاسبی شده است که قبل از آن وجود نداشته و بدون آن نیز امکان پذیر نخواهد بود. سایت هایی مانند گوگل (google.com)، یاهو (yahoo.com)، فیس بوک (facebook.com)، توییتر (twitter.com)، وب شاتس (webshots.com)، فلیکر (flicker.com) و غیره نمونه هایی از کاسبی های مبتنی بر اینترنت هستند. همانطور که مشاهده می شود نام همه آنها با عبارت “دات کام” (.com) پایان می یابد. این نام ها، آدرس اینترنتی (Domain) و تنها راه دسترسی به خدمات این نوع شرکت ها است. به همین دلیل هم آنها به شرکت های “دات کام” مشهورند.
    • “کسب و کارهای اینترنتی” سودآورترین و پایدارترین نوع روش کسب درآمد از اینترنت است. از اینرو گران ترین برند دنیا متعلق به یک شرکت دات کام است! بله،درست حدس زدید، گوگل با ۱۱۴ میلیارد دلار گران ترین برند را در سال ۲۰۱۰ داشته است.
     

    ☾♔TALAYEH_A♔☽

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2017/05/18
    ارسالی ها
    35,488
    امتیاز واکنش
    104,218
    امتیاز
    1,376
    لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست و چه کاربردی دارد؟
    ارسال شده در تاریخ اسفند ۴, ۱۳۹۵ توسط مدیر سایت
    great-isometric-user-experience_23-2147546971.jpg

    ۰۴
    اسفند
    بازدید: 22

    به این پست امتیاز دهید

    لندینگ پیج یا صفحه فرود صفحه‌ای است که در ازای دریافت اطلاعاتی از کاربران سایت یا وبلاگ مثلا یک ایمیل، هدیه‌ای به اونها میده، این هدیه میتونه کوپن تخفیف، کتاب الکترونیکی، فایل صوتی، فایل ویدیویی و … باشه. یکی از مهمترین بخش ها برای یک وب سایت تجاری صفحه فرود یا لندینگ پیج هست، صفحه فرود وقتی با دیگر روش های بازاریابی اینترنتی مانند ایمیل مارکتینگ و … ترکیب میشه میتونه نتایج بسیار خوبی برای یک کسب و کار اینترنتی به وجود بیاره. برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی سودآور ابتدا باید به روش های مختلف اطلاعاتی رو از بازدیدکنندگان سایت خودتون دریافت کنید و بعد با اونها به صورت مداوم ارتباط برقرار کنید و اونهارو دوباره به سایت برگردونید که یکی از بهترین ابزارها برای بدست آوردن اطلاعات کاربران، همچنین بهبود و افزایش نرخ تبدیل سایت صفحه فرود هست.

    در مقاله ایمیل مارکتینگ چیست؟ درباره ایمیل مارکتینگ و اهمیت اون توضیح دادم و در واقع صفحه فرود میتونه یکی از بهترین مکمل‌های ایمیل مارکتینگ باشه، یعنی ابتدا شما باید به وسیله صفحه فرود یا صفحات فرود یک لیست ایمیل یا چند لیست ایمیل یا لیست‌هایی از اطلاعات کاربران تهیه کنید تا بعدا برنامه بازاریابی ایمیلی یا روش‌های دیگر بازاریابی رو به اجرا بگذارید، صفحه فرود معنی فارسی لندینگ پیج (Landing Page) هست.

    صفحه فرود فقط برای دریافت اطلاعات به صورت یکطرفه از کاربران نیست بلکه نوعی تبادل اطلاعات هست، اگر شما بخواید فقط اطلاعات دریافت کنید و هیچ چیز رایگان و ارزشمندی به اونها هدیه نکنید احتمالا اصلا تمایلی به در اختیار قرار دادن اطلاعات خودشون به شما ندارند. روش های بسیار زیادی برای تشویق بازدیدکنندگان به ارائه اطلاعات خودشون وجود داره، اونها مثلا یک ایمیل به شما میدن اما در ازای اون هدیه ای ارزشمند بدست میارن که میتونه به اونها و زندگیشون کمک کنه، کدهای تخفیف برای خرید محصولات دریافت میکنند که فقط مخصوص خودشون هست و امتیازات دیگری که از اون برخوردار میشوند، همچنین اگر به اونها این اطمینان رو بدید که اطلاعاتشون محفوظ میمونه و در هیچ جایی درز نمیشه و فاش نمیشه و در اختیار هیچ کسی قرار نمیگیره اونها بیشتر ترغیب به دادن اطلاعات خودشون به شما میشن و با خیال راحت این کار رو انجام میدن چون این کار برای بازدیدکنندگان فایده های زیادی داره.

    چرا کسب و کار اینترنتی شما باید صفحه فرود داشته باشد؟
    صفحه فرود به تنهایی هیچ کاربردی به جز دادن هدیه‌ و دریافت اطلاعاتی از بازدیدکنندگان در ازای دادن هدیه نداره اما اگر با روش‌های دیگر بازاریابی اینترنتی ترکیب بشه فایده و سود زیادی خواهد داشت. به وسیله اطلاعاتی که از بازدید‌کنندگان سایت یا وبلاگ دریافت میکنید، بعدا با ارتباط دوستانه، مداوم یا منظمی که با اونها برقرار میکنید باعث میشید که اعتمادشون رو جلب کنید و برای دریافت ایمیل‌ها و پیام‌های شما لحظه شماری کنند و بعد میتونید مابین همین ارتباط‌های دوستانه تبلیغ محصول و خدمات خودتون رو بکنید و اونهارو به فروش برسونید، بنابراین هم کاربران خوشحال و راضی خواهد بود و هم شما به اهدافتون می‌رسید.

    این مقاله هم می تواند برای شما جالب باشد چرا فالورهای رسانه اجتماعی تان به مشتریان وب سایت تان تبدیل نمی شوند؟
    انواع صفحه فرود و کاربرد آن
    Landing Page :

    صفحاتی که معمولا در اون هیچ کدام از بخش های سایت مانند هدر، فوتر و ساید بار وجود نداره و افراد از تبلیغات شما در دیگر سایت ها، موتورهای جستجوگر، شبکه های اجتماعی و … به این صفحه هدایت میشن و فقط با یک پیشنهاد جذاب روبرو میشوند (هدیه) و بعد از دریافت یا دانلود هدیه و ثبت برخی اطلاعات خودشون از اون صفحه خارج میشن. اگر بخوام تصویری از اینجور صفحات در ذهن شما ایجاد کنم فکر کنید که یک سایت تک صفحه ای که در اون فقط یک هدیه برای دانلود قرار داده شده و کاربران برای دریافت هدیه باید اطلاعاتی از خودشون رو ثبت کنند و در اختیار شما قرار بدن، مثلا ایمیل خودشون.

    Opt-in Landing Page که به اختصار میگن Opt-in Page:
    اینها هم نوعی از همون صفحات فرود هستند با این تفاوت که بخش های سایت مانند هدر، فوتر و ساید بار وجود دارند و این صفحه یا فرم در جایی از سایت به چشم میخوره مثلا بالا، چپ، راست یا پایین و معمولا به صورت ثابت در تمامی صفحات هست، به عنوان مثال سایت ما از همین نوع صفحه فرود استفاده کرده (در کامپیوترهای PC در قسمت سمت چپ سایت و تقریبا در تمامی صفحات وجود داره و در تبلت ها و موبایل ها هم در قسمت پایین سایت دیده میشه که الان میتونید ببینید، منظورم کتاب الکترونیکی کسب درآمد از سرگرمی و مهارت هست)

    صفحه فرود مناسب
    نکته مهمی که در طراحی صفحه فرود باید رعایت کنید اینه که هر چقدر اطلاعات کمتری از کاربران سایت بخواید اونها تمایل بیشتری به در اختیار قرار دادن اطلاعات خودشون دارند، مثلا فقط نام اونها و ایمیلشون رو دریافت کنید یا میتونید فقط یک ایمیل از اونها دریافت کنید، میتونید شماره موبایلشون رو هم دریافت کنید، همه اینها برمیگرده به اینکه هدیه و امتیازاتی که میخواید در اختیار اونها قرار بدید چقدر براشون ارزش داشته باشه، هر چقدر ارزش و اطمینان بیشتری به اونها ارائه کنید، اونها هم اطلاعات بیشتری رو راحت تر در اختیار شما قرار میدن.

    ویژگی های صفحه فرود مناسب
    بهینه و سازگار بودن صفحه فرود برای تبلت و موبایل ها
    دادن پیشنهادی ویژه یا هدیه ای ارزشمند به بازدیدکنندگان
    تا حد امکان دریافت اطلاعات محدود از کاربر مثلا فقط یک ایمیل
    هدایت نکردن کاربران و بازدیدکنندگان از صفحه فرود به صفحات دیگر
    حذف تقریبا تمامی قسمت‌های سایت مانند هدر، فوتر، سایدبار، منوها و …
    دکمه Call To Action جذاب و استفاده از علائمی که به این دکمه اشاره میکنند
    استفاده از تصویر، ویدیو، نشانه، و متن های زیبا و جذاب برای جلب توجه و اعتماد کاربر
    تأکید به در امانت ماندن اطلاعات کاربر نزد شما و ارسال نکردن اسپم و نیز امکان لغو اشتراک
     
    وضعیت
    موضوع بسته شده است.

    برخی موضوعات مشابه

    بالا