ناشر بازی Bulletstorm: Full Clip Edition اخیرا مصاحبهای در مورد این ریمستر داشته و اطلاعات مختلفی از آن ارائه کرده است.
بازی Bulletstorm: Full Clip Edition اولین بار در جریان رویداد The Game Awards 2016 معرفی شد و ریمستر بازی Bulletstorm است که در سال ۲۰۱۱ توسط اپیکگیمز و پیپل کن فلای ساخته شده بود. این بازی شوتر اولشخص سریع در آن زمان با وجود داشتن کیفیت بسیار عالی، خیلی مورد استقبال قرار نگرفت و آمار فروش خوبی را ثبت نکرد. Bulletstorm: Full Clip Edition اخیرا برای پیسی، ایکسباکس وان و پلیاستیشن 4 منتشر شده و نمرههای نسبتا خوبی هم دریافت کرده است. وظیفه انتشار این بازی برعهده کمپانی گیرباکس سافتور است و مریدیث هارشی و وینسنت اسلاون، دو تن از مسوولان این کمپانی اخیرا مصاحبهای را در رابـ ـطه با بازی Bulletstorm: Full Clip Edition با سایت دوالشاکرز داشتهاند که میتوانید آن را در ادامه بخوانید.
دوالشاکرز: ابتدا از شما تشکر میکنیم که این مصاحبه را با ما انجام دادید. سوال اول این است که چند نفر از اعضای تیم سازنده نسخه اصلی بازی در ساخت نسخه ریمستر نیز نقش داشتهاند؟
راستش را بخواهید رقم دقیقی نمیدانم. با این حال هسته اصلی تیم سازنده نسخه ریمستر، همانی است که نسخه اصلی را ساخته بود. چرا که ما همکاری بسیار نزدیکی با استودیو پیپل کن فلای در مورد این بازی داشتیم و بیشتر تصمیمها را با همکاری یکدیگر اتخاذ کردیم.
دوالشاکرز: چه چیزی باعث شد تا تصمیم بگیرید بازی Bulletstorm را ریمستر کرده و برای کنسولهای نسل فعلی منتشر کنید؟
در صورتی که استقبال خوبی از این ریمستر شود، شاید شاهد ساخت بازی Bulletstorm 2 باشیم
استودیو پیپل کن فلای علاقه زیادی به ساخت ریمستر این بازی داشت؛ چرا که آنها به دلیل محدودیتهای فنی موفق نشده بودند در سال ۲۰۱۱ خواستههایشان را آنطور که باید در بازی قرار دهند و قصد داشتند تا این بار بدون هیچ محدودیتی بازی را به همان شکلی که دوست داشتند برای پلتفرمهای جدید بسازند.
به همین دلیل هم اعضای این استودیو به ما مراجعه کردند و ما نیز بلافاصله این پیشنهاد را قبول کردیم چرا که Bulletstorm یک بازی عالی است و از طرفی هم همه ما اعتقاد داشتیم که این بازی زمانی که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد، آنطور که باید به حقش نرسید. در نتیجه ما تصمیم گرفتیم تا با پیپل کن فلای همکاری کنیم و شانس مجددی به این بازی بدهیم تا بتواند نظر گیمرها را جلب کند.
دوالشاکرز: بله دقیقا همینطور است. در آن زمان بازی فقط توانست نظر گروه خاصی از گیمرها را جلب کند و برای افراد زیادی ناشناخته باقی ماند. به نظر شما نسخه ریمستر بازی میتواند به محبوبیت بیشتری برسد؟
به نظر من در سال ۲۰۱۱، تعداد بازیهای شوتر اول شخص بسیار زیاد بود و به همین دلیل هم بازی Bulletstorm آنطور که باید شناخته نشد. ولی در حال حاضر شاهد چنین شرایطی نیستیم و این فرصتی برای این بازی است تا نشان دهد که چه ایده ناب و خاصی دارد.
همچنین از طرفی سیستم Skill Shot بازی هم که هسته اصلی گیمپلی آن است، بسیار جذاب است و باعث میشود تا هر فردی تجربه مختص به خودش را از این بازی داشته باشد و لحظههای خاص و تماشایی را در بازی خلق کند. در نتیجه ما امیدوار هستیم که گیمرها استقبال خوبی از این بازی داشته باشند و حتی لحظات نابی را که ایجاد میکنند، با استفاده از سرویسهایی چون توییچ به اشتراک بگذارند.