![1d1269fc-85aa-4141-83bb-56356236fd03.jpg](https://cdn.zoomg.ir/2018/7/1d1269fc-85aa-4141-83bb-56356236fd03.jpg)
سازندگان بازی The Division 2 اخیرا در مصاحبهای با AusGamers، اطلاعاتی از ویژگیها و جزییات گیمپلی این بازی ارائه کردهاند.
نسخه اول بازی The Division، یکی از جاه طلبانهترین پروژههای یوبیسافت بود که قصد داشت ما را به جهانی آخرالزمانی در دل نیویورک ببرد. با اینکه این بازی ایدههای بسیار جذابی داشت، در ابتدای انتشار بهدلیل مشکلاتی مثل کمبود محتوا، نتوانست آنطور که باید و شاید به یک شاهکار تبدیل شود. البته یوبی سافت به مرور زمان پشتیبانی بسیار خوبی از بازی داشت و توانست تا حد زیادی آن را به جایگاهی که لایقش بود، برساند. حال استودیو مسیو و Ubisoft، نسخه دوم این سری را با نام The Division 2 معرفی کردهاند و چندی پیش در جریان نمایشگاه E3 2018، شاهد ارائه اولین تریلرها و نمایش گیمپلی بازی هم بودیم. حال سازندگان این بازی، مصاحبهای با سایت AusGamers داشتهاند که در جریان آن، اطلاعات جالبی را در مورد بازی به اشتراک گذاشتهاند.
همانطور که اشاره کردیم، یوبیسافت علیرغم مشکلاتی که بازی The Division در ابتدای عرضه داشت، به مرور زمان و با بهره بردن از بازخوردهای بازیکنان، توانست این بازی را بهتر و بهتر کند. متیاس کارلسون، کارگردان The Division 2، این اقدامات را تجربهای بسیار ارزشمند میداند و میگوید:
به نظر من انتشار دیویژن 1 و پشتیبانی از آن برای خود ما هم جذاب بودند و هم تجریبات زیادی را در پی داشتند. نسخه دوم بازی به مدت دو سال در دست توسعه بوده و ما، از تجربیاتی که در نسخه اول بازی کسب کردیم، برای هرچه بهتر کردن نسخه دوم بهره بـردهایم. یکی از مواردی که اهمیت زیادی به آن دادهایم، وجود محتویات کافی و غنی در بازی است؛ به طوریکه میخواهیم مطمئن شویم هر بازیکنی با هر علاقهای که به سراغ بازی میآید، چیزی برای لـ*ـذت بردن داشته باشد. برای مثال اگر شما دوست دارید به صورت انفرادی بازی را تجربه کنید، از آن لـ*ـذت خواهید برد و این امکان برای افرادی که دوست دارند بازی را به شکل Co-Op تجربه کنند هم وجود دارد.
![b22b890c-050f-4a19-8a71-bfef0bec8707.jpg](https://cdn.zoomg.ir/2018/7/b22b890c-050f-4a19-8a71-bfef0bec8707.jpg)
جهان بازی قرار است به مراتب پویاتر و جذابتر از قبل باشد
یکی از تفاوتهای دیویژن 2 با نسخه قبلی، به خود جهان بازی مربوط میشود. در حالی که در نسخه اول بازیکنان زمانی وارد ماجرا میشدند که در پی آلودگیهای پیش آمده تقریبا شهر نیویورک سقوط کرده بود و شاهد جهانی پسا آخرالزمانی بودیم، در نسخه دوم شرایط اینچنین نیست و ما، هنوز سقوط جهان را تجربه نکردهایم؛ بلکه جهان بازی در شرف سقوط است و هدف شما، مبارزه برای پیشگیری از رخ دادن این اتفاق خواهد بود. این ویژگی باعث خلق جهانی شده است که متفاوت از نسخه قبل خواهد بود و کارلسون آن را به شکل زیر تعریف میکند:
ما در The Division 2، هم بسیاری از ویژگیهایی را که اولین بار در نسخه قبلی معرفی کردیم بهبود بخشیدهایم و هم، تعداد زیادی ویژگی کاملا جدید را برای بازی معرفی کردهایم. یکی از مهمترین بخشهای بازی برای خود ما، جهان آن است. تیم سازنده همواره تلاش کرده تا در نسخه دوم، جهانی به مراتب زندهتر و پویاتر را در اختیار گیمرها قرار بدهد و به همین دلیل، علاوه بر گروههای مختلف، در سطح شهر شاهد مردمان عادی بیشتری هم خواهیم بود که زندگی آنها همواره در حال تغییر است و شما هم به عنوان گیمر، این تغییرات را مشاهده خواهید کرد و این ویژگی، باعث میشود تا جهان بازی همواره مملو از اتفاقات غیرمنتظره باشد و دقایق هیجانانگیزی را برای مخاطب خلق کند.
علاوه بر این، حتی پس از پایان بازی هم قرار است این جهان کماکان برای بازیکنان جذاب بماند. هدف ما این است که جهان بازی، مدام در حال پیشرفت و تغییر باشد و هرچه بازیکنان زمان بیشتری را صرف تجربه The Division 2 کنند، با ویژگیهای جدیدتری آشنا شوند؛ چرا که به مرور زمان خود بازیکنان هم پیشرفت میکنند و جهان بازی هم به این پیشرفتها واکنش نشان میدهد و وابسته به آنها، تغییر میکند و همین مساله باعث میشود تا همیشه چیزهای جدیدی برای تجربه کردن در جهان بازی داشته باشیم.