دانستنی ها قوانین و مقررات گردشگری

ATENA_A

کاربر نگاه دانلود
کاربر نگاه دانلود
عضویت
2018/02/17
ارسالی ها
23,992
امتیاز واکنش
29,350
امتیاز
1,104
قانون دریافت عوارض خروج از کشور چیست؟

قانون دریافت عوارض خروج از کشور چیست؟

قانون دریافت عوارض خروج از کشور در سال ۱۳۶۴ در مجلس و شورای نگهبان ایران تصویب و دولت مکلف شد از هر مسافری که با گذرنامه ایرانی سفر می‌کند، عوارض بگیرد. این قانون کودکان زیر هفت سال و شاغلان برخی مشاغل یا موارد خاص را مستثنی می‌کرد و برای زائران هم پنجاه درصد تخفیف قائل شده بود. در آن زمان عوارض خروج برای بار اول در هر سال پنج هزار تومان و برای بار دوم به بعد ده هزار تومان بود.

این عوارض “برای توسعه گردشگری” به خزانه دولت می‌رود و هیئت وزیران هر سه سال یک بار با توجه به نرخ تورم مبلغ جدید را تعیین می‌کند.

آیا پرداخت این عوارض با قانون اساسی منطبق است؟

شورای نگهبان در آن زمان در نامه تأیید این قانون نوشت: “حق مسافرت و آزادی سفر از اعمال عادی و حقوق مسلم فردی و اجتماعی هر شخص است که طبق اصل ۲۰ قانون اساسی همگان از آن برخوردارند. سلب این حق در شرایط عادی با موازین شرعی و قانون اساسی مغایرت دارد، ولی نظر به وضع فوق‌العاده فعلی و جنگ تحمیلی با اکثریت آرا تأیید شد.”

وضعیت فوق‌العاده و جنگی دیگر وجود ندارد، اما عوارض خروج از کشور باقی است و به ۲۲۰ هزار‌ تومان افزایش یافته است. در سفر دوم عوارض پنجاه درصد افزایش پیدا می‌کند و از سفر سوم به بعد صد درصد افزایش می‌یابد.

آیا فقط شهروندان ایرانی چنین عوارضی می‌پردازند؟

بجز ایران در بعضی کشورهای دیگر هم عوارض پرواز وجود دارد که در قیمت بلیط هواپیما گنجانده می‌شود. اما کشورهایی که علاوه بر عوارض پرواز از شهروندان خود عوارض خروج هم می‌گیرند تعدادشان کمتر است مثل ایران و ترکیه. گاهی این عوارض فقط شامل مرز هوایی می‌شود و گاهی شامل مرزهای آبی و زمینی هم هست.

در حالت کلى میتوان گفت که این اقدام بنوعى در جهت جبران کمبود بودجه کشور و بهبود صندوق دولت هاست…

 
  • پیشنهادات
  • ATENA_A

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2018/02/17
    ارسالی ها
    23,992
    امتیاز واکنش
    29,350
    امتیاز
    1,104
    مالیات بر ارزش افزوده گردشگری حذف می شود.

    معاون رییس جمهور از مذاکره با سازمان امور مالیاتی برای اصلاح و هدفمند شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده در بخش گردشگری خبر داد.

    به گزارش ایسنا، «مالیات بر ارزش افزوده» مالیاتی است که مصرف‌کننده یا خریدار آن را به همراه بهای خرید کالا یا خدمات می‌پردازد و دریافت کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند. این قانون از سال ۱۳۸۷ پس از تصویب در مجلس، به صورت آزمایشی برای ۵ سال به اجرا گذاشته شد، اما از سال ۹۳ مستمر و با افزایش سالانه همراه شد.

    این مالیات مشمول تمام خدمات و کالاها می‌شود، مگر آنکه در قانون استثناهایی برای آن قائل شده باشند، مثل معافیتی که مشمول کالاهای صادراتی شده است.

    از زمان اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، بخاطر بار هزینه‌ای که به مصرف‌کننده تحمیل می‌شود و نرخ تمام شده خدمات را گران‌تر می‌کند، انتقادهای زیادی به آن وارد شده است. صاحبان بخش‌های خدماتی گردشگری از جمله معترضان جدی این قانون هستند، چرا که نرخ خدمات را برای مصرف کننده بیشتر و سفر را گران‌تر کرده است.

    به گفته صاحبان این صنعت، در ایران مسافری که مثلا می‌خواهد با تور به مشهد برود، چهار مرتبه باید مالیات بر ارزش افزوده بپردازد؛ یک بار به هتل، به شرکت هواپیمایی و رستوران و در نهایت به آژانس توریستی به خاطر توری که تنظیم کرده و به فروش رسانده است.

    در ایران مسافری که می‌خواهد با تور به مشهد برود، ۴ مرتبه باید مالیات بر ارزش افزوده بپردازد؛ یک‌بار به هتل، به شرکت هواپیمایی و رستوران و در نهایت به آژانس توریستی. با آن که بارها صاحبان بخش های خدماتی گردشگری از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درخواست کردند تجدیدنظری در اجرای این قانون در بخش گردشگری صورت گیرد، اما علی اصغر مونسان ـ رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ـ صراحتا اعلام کرد: مالیات بر ارزش افزوده قانون حاکم بر کشور است و چیزی نیست که آن را از گردشگری بتوان حذف کرد.

    با این حال او قبلا در دیدار با نمایندگان مجلس، اختصاص درصدی از مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال ۹۷ را برای مرمت و احیای بناهای تاریخی ثبت‌شده و توسعه گردشگری خواستار شده بود.

    معاون رییس جمهور در گفت‌وگو با ایسنا همچنین درباره مذاکراتی به تازگی که با سازمان امور مالیاتی داشته‌اند، توضیح داد: مالیات بر ارزش افزوده را که نمی‌توان حذف کرد، اما معاون گردشگری با سازمان امور مالیاتی نشست‌های خوبی داشته مبنی بر اینکه اگر قرار است از این بخش کمکی شود، در بخش تورهای ورودی باشد، چرا که در گذشته اگر حمایتی وجود داشت، هدفمند نبود و به توسعه گردشگری کمکی نمی‌شد، برای همین این طرح با سازمان امور مالیاتی پیش می‌رود تا مالیات‌ها در گردشگری هدفمند شود.

    او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است مالیات بر ارزش افزوده از صنعت گردشگری حذف شود؟ اظهار کرد: باید ببینیم توافق‌ها با سازمان امور مالیاتی به کجا می‌رسد. اگر این مالیات را از گردشگری حذف کنند که ما خوشحال می‌شویم.

    مونسان افزود: مهم این است اگر حمایتی قرار است صورت گیرد، به بخش تورهای ورودی باشد تا گردشگران بیشتری به کشور جذب شوند.

    اما محمد محب خدایی ـ معاون گردشگری کشور ـ درباره نتیجه رایزنی با سازمان امور مالیاتی تا این مرحله خبر تازه‌ای به ایسنا داد و گفت: طبق قانون، کالاهای صادراتی غیرنفتی از پرداخت این مالیات، معافند. ما نیز باید اثبات کنیم گردشگری، صادرات معکوس است و اگر پولی از طریق ارزآوری انجام می شود، یعنی صادرات صورت گرفته، بنابراین باید مشمول این قانون شود.

    محب خدایی اظهار کرد: ما هنوز در مرحله کارشناسی موضوع هستیم، مهم این است که قانون معافیت مالیاتی کالاهای صادراتی غیرنفتی را در گردشگری نیز به نتیجه برسانیم.
     

    ATENA_A

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2018/02/17
    ارسالی ها
    23,992
    امتیاز واکنش
    29,350
    امتیاز
    1,104
    چگونه به عنوان یک تور لیدر با تفاوت‌های فرهنگی برخورد کنیم؟
    تا به حال با خود فکر کرده‌اید چرا جنگ شروع می‌شود؟ انسان‌ها معمولا به دلیل تفاوت‌های فرهنگی دچار سوء تفاهم‌های زیادی می‌شوند اما احترام به این تفاوت‌ها و عشق ورزیدن به تفاوت‌های فرهنگی یکی از ملزومات اصلی شغلی یک تور لیدر است.
    وظیفه اصلی یک راهنمای تور آموزش، سرگرمی و الهام بخشیدن است، یک راهنمای تور راه برای درک بهتر بخش‌های مختلف جهان می‌گشاید.
    در حقیقت یک راهنمای تور یک مفسر فرهنگی نیز هست و باید مسائلی را توضیح دهد که شاید درک آنها برای مسافران دشوار باشد.

    با این وجود این یک روی سکه است و یک راهنمای تور باید بتواند شکاف‌های فرهنگی را از بین ببرد. ما نیاز داریم شرایطی فراهم کنیم که مهمانان راحت باشند، با احترام کامل مرزهای آنها را بشناسیم و آنچنان ارتباط برقرار کنیم تا مبادا حساسیت‌های منحصر به فرد آنها تحقیر شود.
    اصلا کار آسانی نیست، اما این هشت راهنمایی را برای موفقیت در برخورد با تفاوت‌های فرهنگی در تور استفاده کنید. رعایت این نکات شما را در مبادلات فرهنگی کمک خواهد کرد.

    این نکات را در برخورد با تفاوت‌های فرهنگی به خاطر پسیارید
    ۱ . ذهنیت‌ خود را تغییر دهید و پیش داوری‌ها را کنار بگذارید.
    guide_.jpg

    بهترین نقطه شروع برای هر گونه تبادل بین فرهنگی، ذهن خود شما است. اگر فکر شما واقعا باز است، تحمل بالایی دارید و همیشه آماده‌‌اید برای تجربیات جدید، پس خودتان را برای موفقیت آماده کنید.

    ۲ . درک کنید
    بپذیرید مردم متفاوت هستند و برخی از آنها نسبت به دیگران اصیل‌تر و عاقل‌تر هستند، با ملایمت و بی طرف بودن می‌توانید هر رفتاری را تغییر دهید.

    ۳ . مشاهده کنید.
    tour-guide1.jpg

    خودتان را محدود نکنید و به مطالعه در مورد فرهنگ‌های مختلف بیردازید، با درک درستی که از ساختار فرهنگی یک ملیت به دست می‌آورید به همدلی با مردم آنها خواهید پرداخت.
    علاقه مندی واقعی شما به مردم، مکان‌ها، فرهنگ‌ها و ملیت‌هایی که با شما تفاوت دارند به برقراری یک ارتباط موثر کمک می‌کند.

    ۴ . احترام به زبان جهانی خدمات
    مشتریانی از فرهنگ‌های دیگر اغلب شما را به دلایل مختلف که ممکن است در اثر تفاوت‌های فرهنگی رخ داده باشند، می‌بخشند، حتی اگر به صورت تصادفی قوانین را نقض کنید هم بخشیده می‌شوید.

    این بخشش معمولا حدی دارد و اگر متوجه شوند شما زبان آنها را تحمل نمی‌کنید با با لهجه آنها مشکل دارید یا نامشان را به سختی تلفظ می‌کنید تا جایی که مجبور می‌شوند چند بار نام خود را تکرار کنند، به پایان می رسد.
    بنابراین کلید اصلی فقط احترام به دیگران است. به همه گردشگران به صورت یکسان احترام بگذارید و اگر دلیل خاصی وجود دارد به بعضی ار آنها احترام بیشتری نشان دهید.
    فرضیه تضمین شده برای ارائه خدمات با کیفیت در هر فرهنگی این است که شما کاملا به فرد احترام می گذارید.

    ۵ . با افراد غیر بومی به صورتی ساده و کاملا شفاف صحبت کنید.
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!
     

    ATENA_A

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2018/02/17
    ارسالی ها
    23,992
    امتیاز واکنش
    29,350
    امتیاز
    1,104
    هنگامی که گردشگران در حال یادگیری زبان کشور شما هستند نیاز به مکث‌های زیاد بین جملات وجود دارد. هنگامی که گردشگران در حال یادگیری زبان کشور شما هستند نیاز به مکث‌های زیاد بین جملات وجود دارد.

    تا جای ممکن سعی کنید از مترادف‌ها استفاده نکنید، مترادف‌ها معمولا کلماتی بزرگتر و بلندتر هستند و درک آنها برای افراد ناآشنا دشوار است.

    ۶ . با سرعت آهسته‌تر و کمی بلندتر صحبت کنید.
    این موضوع کاملا واضح است و همه ما در مبادلات فرهنگی از آن استفاده می‌کنیم، شمرده صحبت کردن واقعا به شما کمک خواهد کرد اما مواظب باشید این سرعت آنقدر کم نباشد که منجر به سقوط شما شود.
    بلندتر صحبت کردن نیز واقعا کمک می‌کند اما نکته مهم این است که واقعا حرف بزنید و فقط داد و بیداد نکنید!

    ۷ . از اصطلاحات و عبارات گیج کننده استفاده نکنید.
    successful-tour-guides.jpg

    صحبت کردن به صورت استعاری و استفاد از اصطلاحاتی که درک آنها فقط با تسلط به زبان مادری ممکن است توریست شما را گیج خواهد کرد. صحبت کردن به صورت استعاری و استفاد از اصطلاحاتی که درک آنها فقط با تسلط به زبان مادری ممکن است توریست شما را گیج خواهد کرد.
    تا جای ممکن سعی کنید این اصطلاحات را حذف کنید و اگر گردشگرانی از فرهنگ‌های مختلف دارید به صورتی صحبت کنید که آنها دقیقا متوجه شوند در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید.


    ۸ . به طور مرتب فرهنگ های مختلف را تجربه کنید.
    مسافرت یکی از بهترین راه های یادگیری و الهام گرفتن از ارزش‌های دیگران، سیستم‌های باور، ادیان، فرهنگ‌ها و ملیت‌های آنها است. مجبور نیستید برای این نوع تجارب، سفرهای طولانی داشته باشید. در شهر خود هم می‌توانید افرادی از سراسر جهان بیابید و با یک گفتگوی ساده متوجه تفاوت‌های فرهنگی و انتظارات واقعی آنها از سفر شوید.

    اینترنت دنیای اطلاعات است، در مورد فرهنگ‌های دیگر مطالعه کنید و خود را جزئی از فرهنگ آنها کنید.

    • هشدار
    از قضاوت و تعصبات بیجا بیرهیزید تا بتوانید به عنوان یک راهنمای تور به فعالیت خود ادامه دهید، بپذیرید انسان‌ها متفاوت هستند و قدرت درک و تحملتان را بالا ببرید!
    با این هشت راهنمایی ساده نحوه برخورد با چالش‌های فرهنگی به عنوان یک تورلیدر را خواهید آموخت، آیا تجربه خاصی در این مورد دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.
     

    ATENA_A

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2018/02/17
    ارسالی ها
    23,992
    امتیاز واکنش
    29,350
    امتیاز
    1,104
    قدرتمندترین پاسپورت های جهان در سال ۲۰۱۸ متعلق به کدام کشورها هستند؟
    روزگاری اگر قصد داشتید یکی از قدرتمندترین پاسپورت های جهان را در دست داشته باشید ممکن بود به یک گذرنامه اروپایی یا آمریکایی فکر کنید اما براساس یک رتبه بندی پاسپورت های جهان که به تازگی توسط Henley & Partners منتشر شده است معتبرترین پاسپورت‌های جهان متعلق به دو کشور آسیایی هستند.

    singapor-passport.jpg

    پیش از این آلمان توانسته بود طی پنج سال متوالی یکی قدرتمندترین پاسپورت های جهان را به خود اختصاص دهد با این حال اکنون ژاپن و سنگاپور هستند که قدرتمندترین پاسپورت های جهان را با افتخار در دست گرفته‌اند.

    دو کشور آسیایی قدرتمندترین پاسپورت های جهان را در دست دارند
    جایگاه جدید ژاپن و سنگاپور هم به لطف امکان سفر بدون ویزای آنها به ازبکستان به دست آمده است، ازبکستان به شهروندان هفت کشور امکان اقامت ۳۰ روز بدون نیاز به ویزا را می‌دهد و اکنون شهروندان ژاپن و سنگاپور برای سفر به این کشور راحت‌تر هستند.

    japan-passport.jpg


    شرکت Henley & Partners قدرت گذرنامه‌های کشورهای مختلف را براساس توانایی گذرنامه برای سفر بدون ویزا به سایر کشورهای خارجی را محاسبه کرده است.

    همانطور که مشاهده می‌کنید این کشورها قدرتمندترین پاسپورت های جهان را دارند:
    passport1.jpg

    ۱ . ژاپن، سنگاپور ۱۸۰ کشور

    ۲ . آلمان ۱۷۹ کشور

    ۳ . دانمارک، فنلاند، فرانسه، ایتالیا، سوئد، اسپانیا، کره جنوبی ۱۷۸ کشور

    ۴ . نروژ، انگلستان، اتریش، لوکزامبورگ، هلند، پرتغال ۱۷۷ کشور

    ۵ . سوئیس، ایرلند، ایالات متحده، کانادا ۱۷۶ کشور

    ۶ . بلژیک، استرالیا، یونان ۱۷۴ کشور

    ۷ . نیوزیلند، جمهوری چک، مالت ۱۷۳ کشور
    ۸ . ایسلند ۱۷۲ کشور
    ۹ . مجارستان ۱۷۱ کشور
    ۱۰ . لتونی ۱۷۰ کشور

    ضعیف‌ترین پاسپورت‌های جهان
    Please, ورود or عضویت to view URLs content!
     

    ATENA_A

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2018/02/17
    ارسالی ها
    23,992
    امتیاز واکنش
    29,350
    امتیاز
    1,104
    چگونه از تریپ ادوایزر برای بازاریابی هتل‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی استفاده کنیم؟
    گذشت دورانی که هتل، رستوران یا اقامتگاه بومگردی خود را در مجلات تبلیغ می‌کردید. تریپ ادوایزر یک وبسایت محبوب است که کاربران میتوانند از طریق آن نظرات خود را در مورد مکانهایی نظیر رستورانها و هتلها، آژانس‌ها، خطوط هوایی بنویسند و نظرات دیگران را هم بخوانند.

    این سایت با بیش از ۱۰ میلیون نظر و بررسی انجام شده توسط کاربران و نظرات مختلف آنها هم اکنون به یکی از مراجع اطلاعاتی مهم در زمینه سفر تبدیل شده است و بیش از ۱ میلیون مکان مختلف در آن به نمایش درآمده‌اند، بنابراین آگاهی یکی در مورد نحوه کار و شیوه‌های بازاریابی در تریپ ادوایزر یکی از ضرورت‌های اصلی همه کسب و کارهای حوزه سفر و گردشگری است که باید به آن توجه شود.

    با آوای زنده رود همراه باشد تا نگاهی به شیوه‌های بازاریابی در تریب ادوایزر داشته باشیم.

    ابزارهای بازاریابی رایگان و پولی تریپ ادوایزر
    تریپ ادوایزر مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی را برای کسب و کارهای فعال گردشگری ارائه می دهد. بسیاری از آنها رایگان هستند، اما برخی از این ابزارها با پرداخت هزینه در دسترس هستند.

    ابزارهای رایگان
    2819.jpg

    بیایید نگاهی به ابزارهای رایگان موجود برای هر اقامتگاه، هتل، رستوران یا جاذبه توریستی داشته باشیم که در تریپ ادوایزر ذکر شده است. این ابزارها همیشه در مرکز مدیریت موجود هستند:

    دقت داشته باشید جاذبه‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری حداقل با یک عکس تا ۱۳۸٪ بیشتر از جاذبه های بدون عکس مخاطبان را درگیر می‌کند.
    ابزار مالکیت صفحه

    عناصر اصلی صفحه مالکیت تریپ ادوایزر را از طریق «نمایه» در منوی بالا کنترل کنید. پروفایل بسازید، برای جلب توجه مسافر عکس اضافه کنید، امکانات خود را به روز رسانی کنید و سایر وظایف خود را هم از این قسمت انجام دهید.

    بیش از ۶۰٪ مسافرین می گویند که پاسخ های مدیریت یک کسب و کار آنها را بیشتر ترغیب به رزرو کردن می‌کند.
    ابزارهای مدیریت بررسی‌ها و نظرات
    3..jpeg

    Please, ورود or عضویت to view URLs content!
     

    ATENA_A

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2018/02/17
    ارسالی ها
    23,992
    امتیاز واکنش
    29,350
    امتیاز
    1,104
    Review Express بروید. در مطالب آینده این قسمت را ببشتر بررسی خواهیم کرد.

    تقریبا ۹۰٪ از مسافران می گویند که خواندن نظرات و بررسی های دیگران در اینکه کجا را رزرو کنند، تاثیرگذار است.
    در قسمت مدیریت با استفاده از ابزارهای رایگان “Free Tools” به بازاریابی کسب و کار خود کمک کنید. می‌توانید نظراتی که در تریپ ادوایزر دریافت کرده‌اید را از طریق اپلیکیشن TripAdvisor Traveler Reviews Facebook در فیسبوک به نمایش بگذارید. دکمه های مربوط به رسانه های اجتماعی، و ویدجت‌هایی برای نشان دادن جوایز دریافتی و بررسی‌هایی که در وب سایت خود دریافت کرده‌اید هم در این قسمت قرار داده شده‌اند.

    در نهایت، یک استیکر تبلیغی تریپ ادوایزر را دریافت کنید و با نصب آن در وب سایت خود به مخاطبان خود نشان دهید که در بزرگترین وب سایت مسافرتی جهان فهرست شده‌اید.

    ابزارهای پولی تریپ ادوایزر
    isto.jpg

    ارائه دهندگان خدمات اقامتی و رستوران‌ها می توانند لیست ابزارهای بازاریابی خود را در تریپ ادوایزر افزایش دهند و حتی برخی از ابزارهای اضافی را که برای هزینه ها در دسترس هستند، جذب می کنند. برای مثال امکان دائم رزرو که با استفاده از آن به صورت مستقیم تمام مسافران از سراسر جهان می‌توانند هتل یا اقامتگاه شما را رزرو کنند از جمله ابزارهای پولی تریپ ادوایزر است. قرار گرفتن نام هتل، رستوران یا اقامتگاه در لیست تایید شده‌های تریپ ادوایزر یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی این وب سایت است که باید برای استفاده از آن پول بپردازید.

    برای بازاریابی رستوران‌ها در تریپ ادوایزر هم امکانات مشخصی برای متمایز کردن رستوران شما طراحی شده است. استفاده از امکان تبلیغات در صفحات مختلف از دیگر امکانات تریپ ادوایزر برای رستوران‌هاست.

    چگونه از تریپ ادوایزر برای بازاریابی هتل استفاده کنیم؟
    C.jpg

    TripAdvisor می تواند یک منبع عالی برای بازاریابی هتل شما و کسب شهرت آنلاین باشد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها و کمک مشاورین ما برای بازاریابی در تریپ ادوایزر استفاده کنید. برای شروع به چند ایده جالب اشاره می‌کنیم.

    تبلیغات نمایشی
    شما می‌توانید با استفاده از تبلیغات مناسب در صفحات مختلف تریپ هتل یا اقامتگاه خود را به نمایش بگذارید.

    لیست های کسب و کار
    D.jpg

    تریپ ادوایزر به شما اجازه می دهد تا صفحه هتل خود را به آنچه که “فهرست کسب و کار” نامیده می شود ارتقا دهید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا با استفاده از نمایش اطلاعات تماس مستقیم هتل خود در بالای صفحه، زوایای مختلفی از کسب و کارتان را به نمایش بگذارید، پیشنهادات ویژه و موارد متمایز کننده خود را به مشتریان نشان دهید.

    تریپ ادوایزر به شما این امکان را می‌دهد تا به تجزیه و تحلیل هایی در مورد کسب و کارتان دسترسی داشته باشید، بنابراین می توانید نحوه عملکرد هتل و اقامتگاه گردشگری را دائما زیر نظر داشته باشید.
     

    ATENA_A

    کاربر نگاه دانلود
    کاربر نگاه دانلود
    عضویت
    2018/02/17
    ارسالی ها
    23,992
    امتیاز واکنش
    29,350
    امتیاز
    1,104
    متا جستجو
    28.jpg

    هنگامی که یک کاربر به صفحه یک هتل در تریپ ادوایزر می رود گاهی اوقات قیمت گذاری هتل نشان داده می‌شود؛ این گزینه متا سرچ نامیده می شود.

    مشاورین تریپ ادوایزر تمام اطلاعات مربوط به قیمت گذاری هتل ها را که احتمالا هتل شما هم در بین آنها است را در صفحه اول نمایش می‌دهند، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد اتاق و هتل مورد نظر خود را در همان صفحه اول رزرو کنند.

    اگر وب سایت هتل شما یکی از موتورهای رزرو مورد قبول مشاورین TripAdvisor را استفاده کند، شما می توانید وب سایت هتل خود را به عنوان یکی از گزینه های رزرو نمایش دهید؛ این به شما اجازه می دهد به طور مستقیم با سایرین رقابت کنید و قیمت مناسب برای رزرو را ارائه دهید.

    پاسخ به نظرات
    شما می توانید از طریق مرکز مدیریت تریپ ادوایزر به عنوان هتل خود وارد شوید و به عنوان هتل خود به نظرات و بررسی‌های کاربران پاسخ دهید. مطمئن شوید که برای این بخش تریپ ادوایزر ثبت نام کنید و بررسی هایی را که در مورد هتل یا اقامتگاه گردشگری شما ارسال می شود را نظارت کنید و پاسخ‌های مناسب را ارسال کنید.

    چگونه از استراتژی‌های بازاریابی تریپ ادوایزر برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید؟
    استفاده از شیوه‌های خلاقانه برای تبلیغات تنها راه موفقیت در دنیای گردشگری است و تریپ ادوایزر یکی از این راه‌های خلاقانه است، در صورت داشتن هر گونه سئوال برای ثبت نام و استفاده از ابزارهای بازاریابی تریپ ادوایزر می‌توانید با ما تماس بگیرید.
     

    برخی موضوعات مشابه

    پاسخ ها
    236
    بازدیدها
    3,952
    پاسخ ها
    5
    بازدیدها
    163
    بالا